Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 158325 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Soile
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 238



Profiili
« Vastaus #75 : 15.11.2010 13:54:38 »

Tai ehkä on vaan luotettava intuitioon ja ehkä se on kollektiivisesti lisääntynytkin. Ainakin kiinnostus kaikkeen sellaiseen on kasvanut.
tallennettu

aurinko vesimies  askendentti jousimies
kuu skorpioni  mars jousimies
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #76 : 15.11.2010 15:28:40 »

Mulla on päällänsä  neptunus aspect_squ venus, enkä ole huomannut oikein mitään vaikutusta.  Mitään mukavia aikoja ei nuo mun transiittiopukset kerro tämän ajan olevan, mutta mun mielestä on ollut tavallista mukavampaa.   Wink

Pitäis olla kummallisia haaveita miehistä tai joku huijaa raha-asioissa, ei mitään tuollaista ole ollut.  Miesten suhteen oon ollu mielestäni tavallista realistisempi, ja eläny päivää kerrallaan.

Vai pitäiskö sitä ajatella niin, että  neptunus on vähän pehmentänyt mun terävää  venus skorpioni:?  Niinkin voi olla... 
 smitten
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #77 : 13.01.2011 15:26:00 »

Huomenna alkaa  neptunus aspect_opp venus joka sitten viihdyttää (kiihdyttää?) elämää pari kuukautta. Kovasti olen koettanut tulkintoja haeskella, semmosen mielikuvan sain niistä että ei kantsi yrittää päteä edes siinä parisuhteessa ts. olla jotain mitä ei ole jne. Mutta siis ei kai mua nyt..viilata linssiin vaikka parisuhdealueella kun on uusi heppukin kierroksessa? Ei toi transiitti ainakaan luottamusta herätä! Ja punaisella vielä siinä transulistalla..kellään kokemuksia/ajatuksia tämmöisestä transiitista? Huh
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Mystery Woman
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 163



Profiili
« Vastaus #78 : 26.01.2011 17:26:30 »

Sama kuvio on minulla päällä nyt 3. ja viimeisen kerran. Itse tunnen selvästi sen vaikutuksen: olen tavallistakin selvännäköisempi. Tuntuu, että pystyy halutessaan lukemaan toisten ajatuksetkin.  laugh

Kohta alkaa  neptunus  aspect_tri  askendentti transiitit, joita on myös kolme. Odotan tosi paljon tältä vuodelta.  smitten


Huomenna alkaa  neptunus aspect_opp venus joka sitten viihdyttää (kiihdyttää?) elämää pari kuukautta. Kovasti olen koettanut tulkintoja haeskella, semmosen mielikuvan sain niistä että ei kantsi yrittää päteä edes siinä parisuhteessa ts. olla jotain mitä ei ole jne. Mutta siis ei kai mua nyt..viilata linssiin vaikka parisuhdealueella kun on uusi heppukin kierroksessa? Ei toi transiitti ainakaan luottamusta herätä! Ja punaisella vielä siinä transulistalla..kellään kokemuksia/ajatuksia tämmöisestä transiitista? Huh
tallennettu

Aurinko vaaka, Kuu neitsyt, Asc Skorpioni
minävaan
Vieras
« Vastaus #79 : 31.01.2011 22:57:11 »

Voisko joku jakaa viisauttaan?
 Minulla on ollut neptunus oppositio aurinko, viime elokuusta asti.  Nyt en oikein hiffaa,  että milloin sen nepparin vaikutukset sit loppuu mulla. Seppo Tanhuan vuosihoroskoopin mukaan nyt ois alkanut viimeinen ohitus ja päättyis helmikuun lopussa, mutta astro.comin mukaan sen vaikutukset kestäis 2011 joulukuuhun ja eräs nainen sanoin että vaikutukset kestäisi 2011 elokuuhun. Itse kun katsoin transiittiohituksia nii näytti, että viimeisen ohituksen pitäisi mennä tässä helmikuussa. Eli siis mihin uskoa? tässä syntymäaikani jos joku jaksaa katsoa ja selittää.
20.8.1985 klo 20.31 Rauma ja nainen olen
 Itse en ole tykännyt neptunuksen vaikutuksesta. En saa asioihin mitään otetta ja tosiaan parisuhteessanikin on ollut tällaista "sumutusta" mieheni puolelta. Sinänsä kyllä aika henkistä aikaa.  Käyn intensiivisessä psykoterapiassa, niin alitajunnan kanssa tulee työskenneltyä paljon ja unet ovat villejä. Toivon kyllä että vaikutus lakkaisi pian ettei menisi taas yksi vuosi haaveillessa.
Toivottavasti muut pystytte nauttimaan enemmän neptunuksesta  Cool
tallennettu
Lilian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 86


-All Is One-


Profiili
« Vastaus #80 : 01.02.2011 18:34:48 »

Sama kuvio on minulla päällä nyt 3. ja viimeisen kerran. Itse tunnen selvästi sen vaikutuksen: olen tavallistakin selvännäköisempi. Tuntuu, että pystyy halutessaan lukemaan toisten ajatuksetkin.  laugh

Kohta alkaa  neptunus  aspect_tri  askendentti transiitit, joita on myös kolme. Odotan tosi paljon tältä vuodelta.  smitten

Jotain tommosta herkkyyttä se vois olla, mulla ainakin elämässä isoja muutoksia- mutta olen niitä pyytänytkin kahden vuoden pysähdyksen jälkeen. Jotenkin leijun neptunus maisemassa irrallaan kaikesta mitä ympärillä tapahtuu. En vaan saa otettua esim. loukkauksia henkilökohtaisesti! Järkkyä! Grin Elämä on kuin sarjakuvaa. Mulla myös  uranus aspect_tri askendentti mikä kuulemma aiheuttaa yltiöpositiivisuutta, voivoi.. 2funny Hassuinta on tää varmuus myrskynsilmässä että tiedän kaiken muuttuvan paaaljooon paremmaksi. Niin ja yksi iso huijari on nyt poistumassa mun elämästä pysyvästi, sen täytyy olla ton  neptunus aspect_opp venus tekosia!
tallennettu

Punainen Solaarinen Taivaanvaeltaja & Puujänis
Virgo-Moon Leo-Asc Scorpio
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #81 : 05.02.2011 18:11:54 »

Mulla on alkamaisillaan  neptunus aspect_tri aurinko. Kun nataalina on noiden sekstiili, en odota mitään ihmeempää vaikutusta. Varmaan sairastumisalttius kasvaa tai jotain.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #82 : 21.02.2011 15:54:45 »

 neptunus aspect_con merkurius ja tarve luovasti ilmaista itseäni. smitten
Mulla neppari on Kauriissa, miten tulkitsette sen? Musta aika hankala yhtälö.. ois kiva kuulla mielipiteitänne. Tuntuu että on aika kaukana omasta elementistään.. luomassa jotakin rajoituksia? täh?
Mutta yhtymä merkurius Kaloihini tuntuu oikein muikealta..  neptunus on 1.huoneessa ja merkurius 2.huoneessa, miten tulkitsette ton, mahdolliset mutkat matkassa.. eikös yhtymä ole vähän "suotuisampi/leppoisampi" aspekti.. (pitää opiskella lisää/tarkemmin noita aspektien merkityksiä..)
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #83 : 13.05.2011 13:39:10 »

Miehellä on tällä hetkellä aivan tarkkana päällä  neptunus aspect_squ keskitaivas , on Astrossa vielä punaisella merkattu transiitti.

Tässä kevään aikana herra tajusi, että jatkokoulutus ei ollutkaan sitä mitä hän halusi. Jätti koulutuksen kesken ja hakee nyt töitä. Jännittää vain, että tarkoittaako tuo neliö Keskitaivaalle sitä, että tänä aikana on turha haaveilla mistään rahakkaista töistä ja edessä on monta kurjuuden vuotta - tosin tällöin voi tulla henkisen maailman herääminen.

Miehellä punaisella paukuttelee myös  pluto aspect_squ venus tarkkana, joten on se aikamoista rytäkkää herran elämässä meneillään buck2  Tuo Pluto-aspekti voi viitata siihen, että rahan suhteen on tiukkaa ja arvomaailma kokee muutoksen joko hyvällä tai pahalla - pahalla, jos ei ole halukas ottamaan uudistavaa askelta?
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #84 : 19.06.2011 19:23:44 »



  Minulla on meneillään toinen ohitus,   neptunus aspect_tri venus,--joka toi esille

  parisen vuotta  "unohduksissa" olleen  "raha palkkion.    police
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #85 : 19.06.2011 21:01:29 »

 neptunus  aspect_sex  kuu, mitähän tästä tulee? Jotain fuulaa tunneasioissa?
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #86 : 11.10.2011 17:38:47 »

Nostanpa vaihteeksi tätä aihetta täältä taas...

Minulla on meneillään viimeinen puserrus  neptunus aspect_squ  neptunus transiiteissa.. tällä hetkellä vaikuttaa kaksi transiittia samanaikaisesti eli toiseksi viimeinen ohitus on 26.10 ja viimeinen sitten 24.11.2011

Nep neliö Nep sanotaan keski-iän transiitiksi, sillä se on yleensä sitä aikaa kun mietitään mitä on tullut tehtyä ja mitä elämältä halutaan... Itsekin olen tässä varsinaisesta ammatistani työttömänä ollessani tehnyt kaikenlaista muuta, kuten astrologisia tulkintoja...

Tänään katselin aamulla ikkunasta kollegoiden ohimarssia lasten kanssa ja mietin a) haluanko tehdä tuota työtä enää ja b) ikuisena pätkätyöläisenä saanko edes töitä ja koska...

Neptunisessa epämääräisyydessä lilluminen on toisaalta ihan mukavaa vaihteeksi, kun takana on rankat Pluton transiitit, mutta nyt kun toiseksi viimeinen ohitus lähestyy ja molempien transiittien vaikutus vain voimistuu, ovat kiusaksi tulleet ärsyttävät pienet harmit jotka johtuvat aivan selkeästi Neptunuksesta - sillä vaikka kuinka yritän pitää kaikki langat käsissäni vastaan tulee asioita, jotka ovat unohtuneet tai jääneet huomaamatta, ja vaikka kuinka yritän keskittyä saan jatkuvasti tehdä korjauksia kaikenlaisiin asioihin.. tekniikka temppuilee, erityisesti sähköposti tuntuu olevan minua vastaan.. puhelut jäävät kuulematta, puhelinnumerot menevät pieleen jne. .

AurinkoNeitsyelle nämä kaikki ovat hermojaraastavia pidemmän päälle, mutta toisaalta kun harmeja kertyy riittävästi ne alkavat ensin huvittaa ja muuttuvat sitten lopulta naurettaviksi...  crazy2  uglystupid2  2funny
tallennettu

Liekku
Astroholisti
*****
Viestejä: 1174



Profiili
« Vastaus #87 : 11.10.2011 23:45:25 »



 Minulla loppui juuri edellinen,--ja alkaa taas   neptunus (7h. vesimies) aspect_sex merkurius(9h. oinaassa, nojaa MC:lle)
 näitä ohituksia on ollut jo neljä ,--ja minun laskujen mukaan nyt alkaa jo viides,--aika monta??

 Sen olen huomannut,--että tarvitsen omaa tilaa, ja vapautta omille asioille ja ajatuksille,
 suunnittelen kotia, kierrän kauppoja ja kirppareita,  "haaveilen",  olen tavannut vanhoja tuttuja vuosien takaa, jne.
 Tykkään liikkua pyörällä, voin lähteä koska haluan, ja tulla koska haluan,---kaikki aikatauluttaminen ahdistaa.

 Onneksi tässä elämän vaiheessa se onnistuu. 

 
 
tallennettu
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #88 : 11.10.2011 23:53:10 »

ovat kiusaksi tulleet ärsyttävät pienet harmit jotka johtuvat aivan selkeästi Neptunuksesta - sillä vaikka kuinka yritän pitää kaikki langat käsissäni vastaan tulee asioita, jotka ovat unohtuneet tai jääneet huomaamatta, ja vaikka kuinka yritän keskittyä saan jatkuvasti tehdä korjauksia kaikenlaisiin asioihin.. tekniikka temppuilee, erityisesti sähköposti tuntuu olevan minua vastaan.. puhelut jäävät kuulematta, puhelinnumerot menevät pieleen jne. .

AurinkoNeitsyelle nämä kaikki ovat hermojaraastavia pidemmän päälle, mutta toisaalta kun harmeja kertyy riittävästi ne alkavat ensin huvittaa ja muuttuvat sitten lopulta naurettaviksi...  crazy2  uglystupid2  2funny

Jäin miettimään tuota edellä kirjoittamaani tuon jälkeen, koska minulla on ollut jo jonkin aikaa sellainen tunne aivan kuin eläisin pitkittynyttä Merkuriuksen retroa... ja kuinka ollakaan.. asiaa hieman tarkemmin tutkittuani totesin että tr.  neptunus  aspect_kvi rx merkurius on tällä hetkellä mitä tarkimmillaan... eli ei ole ihmekään että tekniikka temppuilee minulle..  crazy2
tallennettu

*T*
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 43



Profiili
« Vastaus #89 : 12.10.2011 07:56:48 »

Voisiko fiksumpi joku kertoa mitä tarkottaa kartalla:  neptunus aspect_opp kuu ? Se on jämähtänny mun kartalle erittäin voimakkaana (siis näin lukee mulla tossa omassa astrossa) elokuussa ja näkyy olevan siellä tammikuuhun asti. Onks oppositio aina huono juttu kartalla? Mä en ymmärrä näitä kaikkia kartan merkkejä ja se on turhauttavaa  Sad

tallennettu

Everything happens for a reason
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: