Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neptunuksen transiitit  (Luettu 158909 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
irkkunen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 184



Profiili
« : 28.11.2005 22:55:47 »

Kertokaahan kokemuksianne Neptunuksen muodostamista aspekteista kartallanne...

Mulla on ollut niin lyhyt elämä, etten oikein kykene tekemään selkoa noiden vaikutuksista silloin, kun ovat tapahtuneet. En muista, mitä teki Neptunuksen kolmio Jupiterilleni kymmenen vuotta sitten. Tongue Mutta nyt Neptunus on ollut kolmiossa AC:heni ja Aurinkooni, elikkä kaunis suurkolmio on päällä ilman merkeissä aika tarkalleen. Ja olen mä jonkinnäköistä kummallista "henkistä" vaikutusta huomannut itsessäni. Ainakin nämä asiat on alkaneet selkeesti kiinnostaa. Viime aikoina lisäksi olen oppinut jollain lailla rauhoittumaan sisäisesti, niin että pystyn saamaan hyvän mielialan ihan vain keskittymällä sitä ajattelemaan. Toivottavasti tämä sitten on pysyvää eikä joku satunnainen noususuhdanne Wink
tallennettu

aurinko merkurius venus kaksoset , kuu vesimies , askendentti vaaka , mars kalat
Keltainen Planetaarinen Tähti
tiina61
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Profiili
« Vastaus #1 : 29.11.2005 13:30:44 »

Neptunuksen kolmiosta Auringolle muistan käyneeni niihin aikoihin reiki kurssia ensimmäistä kertaa. Kulttuurielämä oli tuolloin myös vilkasta itsejärjestämiä kaitafilmi viikonloppuja myöten. Opin myös löytämään luonnon puiden energioita... eli mielestäni tapahtui paljonkin hyviä asioita niinä aikoina. Kyllähän siinä samalla joitain illuusioita karisi elämästä; esim. maalaiselämän idyllisyys, oma hyveellisyys. Mutta kaiken kaikkiaan aika idyllistäkin ajanjaksoa, pääsi toteuttamaan ihanteitaan... angel Ainakin jossain määrin.
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #2 : 27.12.2005 15:33:34 »

neptunus tr  aspect_con radix kuu

Löytyykö muita?

Mulla huoneessa 5. En oo retkahtanu huumeisiin, enkä juhli putkeen. Mutta sekasin pää on koko ajan. Ei mitään kunnon otetta mihinkään. Täällä netissä viihdyn, mutta heh mä "en oikeesti" oo tällänen idiot2
Juniori on pitänyt seuraa, mutta tämäkö jotain henkistä, kysyn vaan...

Liekö suuren ristin ansiota, etten saa mitään suuntaa?
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #3 : 27.12.2005 19:10:49 »

Hei Smiley
Tässä vähän tietoa  Neptunuksesta neptunus :
Neptunuksen ominaisuuksia ovat seuraavat asiat:

* Kokonaisuuksien ja yhteyksien tajuaminen
* Myötätuntoisuus, ihanteellisuus ja ihmisrakkaus
* Vaikutuksille alttius
* Mielikuvat, visiot ja haaveet
* Henkisyys ja henkisten arvojen etsintä

Neptunusta pidetään "todellisuuspakoisena" planeettana.
Tämä on varsin voimakas Neptuaanisilla henkilöillä, johon kuuluu myös psyykkinen herkkyys ja kaikenlainen "näkymättömän" aistimus.
Halua auttaa muita, "huonomassa-asemassa" olevia ihmisiä.
Tähän liitetään myös kaikkinainen mystisyys.
Myös päihteet voivat tulla kuvaan voimakkaastikin jossain elämänvaiheessa Neptuaanisilla ihmisillä.


Kun transistoiva  neptunus tekee yhtymää radixkartan persoonallisiin planeettoihin kannattaa muistaa pitää jalat tukevasti maassa. On se sen verran sekoittava planeetta; mm. minä itse tanssin "taivaan-tähtitarhoissa", kun TR- neptunus teki yhtymää kuulleni......... Huh Shocked ja putosin mäiskähdin maahan niin että pää kolisi Undecided ja taas hetken kuluttua sukelsin haavemaailmaan.
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #4 : 27.12.2005 20:25:16 »

Jaa, nyt on meneillään Nepparin neliö Merkuriukselle. Luulen olevani sekoamassa, ja normaali kahden sekunnin muistini on vähentynyt ehkä kymmenesosaan alkuperäisestä (aiheuttaa tavallistakin hämillisempiä tilanteita, kun availen jostain käsittämättömästä syystä postiin lähtemässä olevat kirjeet ja menen aina oikeaan paikkaan väärään aikaan, kun normaalisti menen aina väärään paikkaan väärään aikaan.)

Lisäksi ihmiset eivät edelleenkään ymmärrä minua hyvin, normaalisti eivät ollenkaan (vaikka eipä tuo ole juuri koskaan haitannut, hämmentänyt kyllä.) santa_rolleyes
Noh, jaksetaan pitää niitä peukkuja yllä. santa_tongue
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #5 : 27.12.2005 20:28:06 »

Ja jo syntymäkartallani on tämä kuuluisa  kuu aspect_con neptunus, selvä syntymähumalan aspekti. Eli pihalla ollaan aivan normaalistikin. santa_smiley
tallennettu
faust_
Vieras
« Vastaus #6 : 27.12.2005 20:37:59 »

Silloin kannattaa juoda kaljaa. Siis ihan näin neuvona, sillä santa_sad enhän santa_sad minä. santa_angry
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #7 : 27.12.2005 21:22:46 »

Kyl mää aattelin Plutoniumin vetää. Katsotaan osaako lähibaarin mikko keittää sellasen. santa_tongue
tallennettu
helinä
Vieras
« Vastaus #8 : 27.12.2005 22:26:53 »

Onneksi mulla on "järkevä" Kuun alasolmu (ja merkurius lähellä sitä) kokoajan leijonassa vasten tätä Utu yhdistelmää (Yhdessä transiitti  saturnus :ksen kanssa)! Eli vaikka myös  kuunsolmu + kuu ja tämän transiitti  neptunus  yrittää viedä multa mattoja jalkojen alta, niin näen edes missä mennään.

No - ainahan voi yrittää järjellistä jaloa, koska mitään kunnollista kongreettista on vaikea tehdä. Olen siis yrittänyt olla tämä omanlainen hassu äiti ja lähdin taas joogaamaan. Ehkä tämä vielä tästä...
Sääli olis kuluttaa transiitti pelkän viinaksen parissa, vaikka kyllähän sitä itekin on tullut yllätettyä itsensä. Vedin kalsarit kuukausi sitten kotona...
Ja harjottelin muka täpöllä karaokea kultakurkkuna naapureiden kauhuksi Cheesy
« Viimeksi muokattu: 27.12.2005 22:28:53 kirjoittanut helinä » tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #9 : 27.12.2005 22:50:44 »

Vedin kalsarit kuukausi sitten kotona...

Mä en osaa tuota. santa_embarassed Pitää olla kavereita mukana, luulevat rapajuopoksi.
tallennettu
faust_
Vieras
« Vastaus #10 : 27.12.2005 23:27:20 »

Hienoa...haluaisin kylpyammeen. santa_sad
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #11 : 27.12.2005 23:35:08 »

Minulla on  uranus aspect_tri neptunus ja  saturnus aspect_squ neptunus ! Osaisikohan kukaan kertoa mitä tuo ensimmäinen meinaa kun siitä ei ollut selostusta ? Olo on kuitenkin ollut väsynyt, kaipaan jotain aivan uutta, piristävää ja paljon omaa rauhaa (joka ei tietenkään onnistu millään  santa_embarassed).Haluaisin niin sanotusti karata autiolle saarelle n. kuukauseksi ja ottaa mukaan vain kaikkea nautittavaa tekemistä kuten käsityöt, kynät,värit maalit ja paperia sekä paljon kirjoja  santa_rolleyes .Eiks se tuo unelmointi ole ihanaa ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3525



Profiili WWW
« Vastaus #12 : 29.12.2005 16:35:26 »

Neptunus on tehnyt viimeisen viiden vuoden aikana seuraavat transiitit syntymäkarttani planeetoille:

 neptunus aspect_squ kuu
 neptunus aspect_sex saturnus
 neptunus aspect_tri aurinko
 neptunus aspect_tri mars

Viimeksi mainittu transiitti on vielä päällä, mutta on menossa jo ohitse.

Jotenkin tuon Neptunuksen vaikutus on huomaamaton, mutta kuitenkin tehokas. Henkimaailman jutut ovat tietenkiin olleet fokuksessa voimakkaasti. Elämä on enemmän ajelehtimista kuin suunnitelmallista. Energiatasot eivät ole olleet järin häävit etenkään viimeisen vuoden aikana. Aivan poikkeuksellisesti olen kärsinyt keskittymiskyvyttömyydestä näiden lempeiden kolmioiden aikana. Pari päivää sitten huomasin, että pää alkaa taas terävöitymään sellaiseksi, mitä se oli ennen noita transiitteja.

Vähän kuin olisi haistellut liimaa muutaman vuoden ja olisi tietynlaisessa pöllyssä kaiken aikaa, siten minä näiden transiittien yhteisvaikutusta kuvaisin.  Wink
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Linn
Moderaattori
Kanta-astroilija
*****
Viestejä: 594



Profiili
« Vastaus #13 : 29.12.2005 19:37:47 »

Minulla on tällä hetkellä:

 neptunus  aspect_con  merkurius
 neptunus  aspect_sex  venus
 neptunus  aspect_con  mars
 neptunus  aspect_squ  jupiter
 neptunus  aspect_opp  saturnus
 neptunus  aspect_squ  uranus
 neptunus  aspect_sex  neptunus
 neptunus  aspect_tri  pluto .

Ei siis ihme, että henkisyys kiinnostaa.. Katson vielä paremmalla ajalla, kuinka kauan mitkäkin transiitit ovat olleet päällä (Neptunuksen ollessa niin hidas) ja palaan sitten tulkitsemaan, miten ne ovat elämääni vaikuttaneet.

Linn
tallennettu

aurinko ja  kuu kalat neljännessä huoneessa
 askendentti  skorpioni , nouseva planeetta  uranus
 keskitaivas  leijona
 merkurius  aspect_con  mars  vesimies kolmannessa huoneessa
 venus  oinas viidennessä huoneessa
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #14 : 04.01.2006 22:32:03 »

Heippa,
 neptunus aspect_squ kuu löytyy ihan omasta takaa, mutta nyt on meneillään tr.

 neptunus aspect_con keskitaivas ja  neptunus aspect_con pluto

Olen yleensä työelämässä ja julkisesti ollut säntillinen ja tunnollinen, kunnianhimoinen, mutta nyt julkinen roolini rakoilee kun on alkanut ote lipsumaan. Ei jaksa enää koko aikaa olla niin "täydellinen"  Tongue

Miettimistä ja haaveilemista ja painajaisia on ollut paljon, enemmän kuin konkreettisia tapahtumia. Alkoholin käyttöä olen vähentänyt aivan radikaalisti, en nyt ihan absolutisti mutta melkein ja paras päätös sitten pitkään aikaan!

Osaisiko joku tuosta tr.  neptunus aspect_con pluto sanoo jotain? Se on aika uusi tapaus itselleni...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 13
  Tulostusversio  
 
Siirry: