Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: olisi kiva kuulla mielipiteitänne  (Luettu 4336 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« : 09.01.2007 15:13:58 »

olisi kiva kuulla mitä mieltä olette indigo ja kristalli lapsista ja etenkin heidän erikoisista kyvyistään?
mitä mieltä olette voiko käydä niin että samaan perheeseen syntyisi useampi tälläinen lapsi?
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #1 : 09.01.2007 15:49:30 »


Paljon on ollut kirjoituksia erilaisissa lehdissä, eri valossa tästä asiasta ja myöskin televisiossa olen sattunut pari kertaa katsomaan ohjelmaa jossa "esiteltiin" näitä lapsia.
Minä ajattelen että tietenkin heitä on olemassa, koska me tarvitaan tulevaisuudessa ja nyt tätä heidän herkkyyttä, tietoutta ja luonnollisuutta näihin asioihin.
He voivat opettaa kaikille ominaisia asioita henkimaailmaan ja maailmankaikkeuteen liittyen.
Lapsia voi tietysti syntyä useampikin samaan perheeseen, tehtävänsä heillä on jokaisella omansa.
Jokainen meistä niinkuin näistä kristallilapsistakin omaa sen tärkeän oman osuutensa tässä leikissä.
Meille varmaan tuodaan tänne maanpäälle useanlaisia "tähti"sieluja, jotka kiihdyttävät henkistä valmiutta ja ymmärrystä.

Näin minä asian ajattelen smitten
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #2 : 09.01.2007 19:15:24 »

enpä tiedä tarkkaa määritelmää kristallilapsesta, mutta sisareni lapset ovat molemmat hämmentävän selvänäköisiä pikkuisia parantajia. Molemmat selvittelevät sekä henkisiä että fyysisiä ongelmia lähipiirissään joko sanoin (riitojen selvittely vaikkeivat ole kuulleet koko riitaa) tai teoin (käsillä parantaminen).

 smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #3 : 10.01.2007 17:35:28 »

Tässä muutamia Henkimaailman osiossa olevia keskusteluja indigolapsista.
Kannattaa tutkia myös Ennustusten ja Selvänöän puoli, sieltä löytynee lisää indigolapsista juttuja, jos en muista ihan väärin.

Indigolapset
Indigo/vanha sielu
Indigolapsia?

tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 348


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #4 : 12.01.2007 00:39:22 »

Mun nuorin tyttö on selkeesti kristalli lapsi, siis se on neiti aurinkoinen ja viimesen päälle auttaja ja empaattinen ja osaa järkevästi ajatella asioita 8 vuotiaaks  Shocked ja meillä on mieletön yhteys toisiimme ja sen lapsen lähellä on mahdottoman hyvä olla smitten
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: