Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: indigolapsia?  (Luettu 47076 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« : 26.10.2006 11:58:27 »

Haluaisin kuulla kokemuksia siitä miltä tuntuu olla indigolapsi. Millä tavalla koet maailmaa ja kuinka laajalti pystyt ympäristöäsi aistimaan/ tiedostamaan. Miiloin lapsia on syntynyt ja syntyykö vielä, tuntuu olevan aika monta näkökantaa tuohonkin aika asiaan.

Itse koen olevani joskus jopa raivostuttavan läpinäkevä ja tuntuu siltä, että voisi jättää kuuntelematta suurimman osan ihmisten puheista sen takia koska näen  heistä paljon enemmän kuin mitä he antavat alkuunkan ulos. Pystyn katsomalla toista nähdä hänen koko historian jos niin haluan (onneksi tässä on ns.on/off valinta.). Toisinaan koen etten uskalla näkemyksiäni edes alkaa kuvailla koska ne vaikuttavat jo ajatuksen tasolla suurilta ja muille vaikeasti lähestyttäviltä. Löydän tuon tuosta itseni puhumasta asioista (aiheesta kuin aiheesta) täydellä tietämyksellä ilman, että olisin kyseiseen asiaan edes perehtynyt. Tiedän vain "jostain", mistä puhun. Esitän ja olen aina esittänyt mielenilmaukseni ja toiveeni muiden mielestä liiankin suoraan, ja olen joutunutkin sitä kautta monille törmäyskursseille, joista kuitenkin olen selvinnyt vihamiehiä keräämättä. Näen asiota monesti ennalta tai vain "tiedän/tunnen" niin. Tässä vain vuorenhuippua piirteistäni.
Kuulostaako teistä indigomaiselta vai olenko muuten vaan "hullu"..? Cheesy idiot2
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 12:18:29 kirjoittanut smirre4 » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #1 : 26.10.2006 13:25:12 »

Ihan samoja kokemuksia mulla.
Olen syntynyt ehkä ihan ensimmäisten joukossa, ja totutteleminen tän maailman suppeuteen on ollut tosi rankkaa...

Meitä syntyy ehkä vieläkin harvakseltaan - nuorin tuntemani on nyt 9v.

tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #2 : 26.10.2006 14:21:06 »

Ikitosi..
Saako kysyä minkä ikäinen olet.. Itse olen 25 vuotta. Eli syntynyt vuonna 1981.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #3 : 26.10.2006 15:36:52 »

Täällä myös yksi 80-luvulla syntynyt indigo, ainakin sen perusteella, mitä lueskelin joskusn indigolapsien määritelmistä.

Indogojahan alkoi syntyä maailmaan tuossa 60-luvulla ja joskus vuonna -95 kehistysaste nousi jälleen yhden pykälän ja indigoiden sijaan maailmaan alkoi syntyä kristallilapsia.
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #4 : 26.10.2006 18:16:35 »

Niin indigot miltä se tuntuu, olla indigo.. athaMaarit? Satutteko muuten tietämään onko Suomessa jotain omaaa foorumia ihan vaan indigoille?
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 26.10.2006 18:29:47 »

Anteeksi nyt vaan, mutta mieleeni tuli sellainen juttu, että tuntuu kuin olisin korkeakoulun opettajana apinatarhassa.  Grin crazy2 idiot2
tallennettu
ge
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #6 : 26.10.2006 18:41:06 »

 Embarrassedmitenkäs tässä nyt näin on käynyt tiedä mitä lapsia olemme 1949 ja tytär 1979 mutta kaikki toimii ..jospa vain valaisisitte..näistä indik....ja kristalli...vuosienko mukaan..anteeks jos on apina kysymys mut kaikkee muut näkyy...
tallennettu

vaaka kuu kaloissa nouseva skorppioni
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #7 : 26.10.2006 18:59:50 »

Niin ihan itse tässä opiskelen asiaa, että joku joka osaa noista vuosi asioista sanoa, sanokoot. Sitten,, Sininen Enkeli,, mitä? Tipahtiko viestisi väärään osoitteeseen, vai onko yleinen tarkoituksesi tällä foorumilla aiheuttaa ihan huviksesi närää ja shokeerata kanssa keskutelijoita mitä kärkevämmillä ja mielestäni täysin irrelevanteilla kommenteilla? Jos mielestäsi olemme kuin apinalauma, ei tämä ainakaan ohjaa meitä pois sen kaltaisesta käyttäytymisestä.
Anteeksi nyt vaan, mutta mieleeni tuli sellainen juttu, että tuntuu kuin olisin korkeakoulun opettajana apinatarhassa.  Grin crazy2 idiot2
En tiedä tosin tarkoititko, että sinulla itselläsi on indigolapsia, jotka saavat sinut tuntemaan kyseisellä tavalla? joka tapauksessa en nyt ihan ymmärtänyt mitä ajoit takaa. Anteeksi apinaisuuteni.
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 19:05:13 kirjoittanut smirre4 » tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #8 : 26.10.2006 19:09:04 »

Otapa nyt ne herneet sieltä nenästä ja tee vaikka soppaa..

Siis vastasin kysymykseen "miltä tuntuu olla indigo?".

Oliko muitakin kysymyksiä?
tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #9 : 26.10.2006 19:24:33 »

Anteeksi nyt vaan, mutta mieleeni tuli sellainen juttu, että tuntuu kuin olisin korkeakoulun opettajana apinatarhassa.  Grin crazy2 idiot2

Ei ehkä ihan tyypillinen indigo-tuntemus  Huh

Henkkoht koen kyllä ihmetystä tämän maailman touhuista. Ja pitkään kärsin rajoitusahdistusta
(joka sittemmin valkeni mahdollisuudeksi).. :Smiley

Korkeakoulu tämä kylläkin on, jossa kaikki olemme toistemme opettajia  coolsmiley
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #10 : 26.10.2006 21:24:32 »

No niin herneet on poistettu ja hyvä soppa tulikin. Kiitos kommentistasi sininen enkeli, luin sen vielä uudelleen ja johan löysin ihan sen oikeankin sävelen. Onhan se niin, että kun katselee tän indigo huurun läpi näitä immeisiä niin tulee välillä sellanen olo, että jos vois vähän lainata sitä indigon säväystä muillekkin apinoille. Mutta apinoita yhtä kaikki, niin kuin myös minä ymmärtäessäni kyseistä kommenttia ihan päin honkia. Ei ne indigo lasitkaan virheettömät ole. buck2
tallennettu
puhdistava savu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #11 : 26.10.2006 21:34:05 »

Tuli nyt vielä lisäystä tuohon ikitoden kautta.. Koetan itse käyttää sen "ajan" joka "normaalisti" kuluisi henkisten valmiuksien kehittämiseen ja kasvattamiseen (jotka minun ja muiden IL:llien kohdalla ovat selviö, minusta melkeinpä ohittamaton velvoite (mieluinen)),,, niin käytän tämän ajan ulkoisen persoonani ja olemukseni kehittämiseen sellaiseen suuntaan joka palvelee paremmin tämän maailman ymmärtämää olemuskuvaa. Se on ehdottoman tärkeää jos on aikomus/pyrkimys kohdata ihmisiä aidosti ja puhtaasti. Koetko/tteko samoin..?
« Viimeksi muokattu: 26.10.2006 21:42:07 kirjoittanut smirre4 » tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #12 : 26.10.2006 22:22:30 »

Koen, että ulkoisen olemukseni avulla voin parantaa mahdollisuuksiani sopeutua ihmiskuntaan -
näyttämällä ihmiseltä  2funny

Tosin, en ole moista liiemmälti joutunut pohtimaan - - mutta onhan siis suureksi avuksi olla helposti lähestyttävän ja vastaanottavaisen näköinen Kiss
Ihmisiä kannattaa katsoa nätisti ja hymyillä rauhoittavasti elämän totuuksia laukoessa angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #13 : 27.10.2006 00:46:11 »

Itse olen aina kokenut itseni pikemminkin kristallilapseksi kuin indigoksi. Lukemieni kuvausten perusteella sopii hyvin...  :Smiley Vaikka eihän heitä pääsääntöisesti "kuulopuheiden" mukaan ole tuolloin 70-luvulla vielä syntyillyt. Muutamia kuitenkin, olen jostain lukenut... En kuitenkaan liene kumpikaan, vaan jokinlainen "omituinen sekasikiö".  2funny
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #14 : 27.10.2006 08:55:36 »

..........
Ihmisiä kannattaa katsoa nätisti ja hymyillä rauhoittavasti elämän totuuksia laukoessa angel
Eiks'oo vänkää; ei se mitä sanot vaan MITEN sen sanot  Grin
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: