Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rytmihäiriöt  (Luettu 28681 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #15 : 07.11.2005 11:53:13 »


Ei kai kukaan nappeja tai jauhoja halua syödä? Smiley

Tota, minä olen popsinut kiltisti lääkärin määräämiä Emgesaneja  Embarrassed .
Mutta voisinpa yhtälailla nyt jo kokeilla luonnonmukaisempiakin rohtoja. Kiitos linkeistäsi, alankin tutkimaan niitä.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #16 : 07.11.2005 12:06:49 »

Rytmihäiriöiden yleisin syy on: Sydämmen läppien hermot ovat puristuksessa rintarangassa, jotka aiheuttavat astmatyyppisiä sekä rytmihäiriö kohtauksia.
Kannattaa käydä "niksauttamassa" rintaranka auki. Niin ryhtikin paranee.
 smitten smitten smitten smitten
tallennettu
Stareyes
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 580


Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin


Profiili
« Vastaus #17 : 07.11.2005 12:15:40 »

Rytmihäiriöiden yleisin syy on: Sydämmen läppien hermot ovat puristuksessa rintarangassa, jotka aiheuttavat astmatyyppisiä sekä rytmihäiriö kohtauksia.
Kannattaa käydä "niksauttamassa" rintaranka auki. Niin ryhtikin paranee.
 smitten smitten smitten smitten
Hei Ikiaikainen Smiley Smiley

Tuossa olis ideaa police police.
Vois kokeilla Smiley. Mulla on nyt jostain kumman syystä ilmennyt tässä lähiviikkoina muljahtelua sydänlihaksessa, mangesium auttaa ja tehostaa verenkiertoa ainakin itsellä.
Ajattelin vainen että olisko kyseessä nämä muutokset josta on puhuttu, sydän kun sillai innostuu vaihtamaan  rytmiä Grin :Smiley. Kipua ei tunnu pommpauksen aikana.
Tai sitten tässä on se lääkekuuri takana, en tiedä?
tallennettu

"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #18 : 07.11.2005 12:22:22 »

Rytmihäiriöiden yleisin syy on: Sydämmen läppien hermot ovat puristuksessa rintarangassa, jotka aiheuttavat astmatyyppisiä sekä rytmihäiriö kohtauksia.
Kannattaa käydä "niksauttamassa" rintaranka auki. Niin ryhtikin paranee.

Mielenkiintoista..... Rintarankani onkin kuin yhtä puuta ja suoristunut. Osteopaatti koittaa parhaansa mukaan saada sitä auki kiduttamalla minua tunkemalla peukaloitaan yläselän lihaksien väliin ( se on kuulema hierontaa  Angry) ja manipuloimalla niskaa ja rintarankaa.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #19 : 07.11.2005 12:22:44 »

Rytmihäiriöiden yleisin syy on: Sydämmen läppien hermot ovat puristuksessa rintarangassa, jotka aiheuttavat astmatyyppisiä sekä rytmihäiriö kohtauksia.
Kannattaa käydä "niksauttamassa" rintaranka auki. Niin ryhtikin paranee.
 smitten smitten smitten smitten
Hei Ikiaikainen Smiley Smiley

Tuossa olis ideaa police police.
Vois kokeilla Smiley. Mulla on nyt jostain kumman syystä ilmennyt tässä lähiviikkoina muljahtelua sydänlihaksessa, mangesium auttaa ja tehostaa verenkiertoa ainakin itsellä.
Ajattelin vainen että olisko kyseessä nämä muutokset josta on puhuttu, sydän kun sillai innostuu vaihtamaan  rytmiä Grin :Smiley. Kipua ei tunnu pommpauksen aikana.
Tai sitten tässä on se lääkekuuri takana, en tiedä?

Asian näkee jo ryhdistä, ja jos silloin on vaivoja, on syy mitä ilmeisin.

 tickedoff smitten
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #20 : 07.11.2005 12:32:09 »

Mielenkiintoista..... Rintarankani onkin kuin yhtä puuta ja suoristunut. Osteopaatti koittaa parhaansa mukaan saada sitä auki kiduttamalla minua tunkemalla peukaloitaan yläselän lihaksien väliin ( se on kuulema hierontaa  Angry) ja manipuloimalla niskaa ja rintarankaa.

Sinun tekstisi kertoo minulle että, Sinun kannattaisi vaihtaa hoitajaa.
Nimittäin rintarangan saa auki yhdellä kerralla. Mutta se ei anna Sinulle ikuista terveyttä ja elämää. Ihmisenkin pitää käydä "huollossa" määrätyin välein. Ainakin kerran vuodessa. Ja vanhetessaan useammin. smitten smitten smitten

Ja silloin on jo kiire, jos pitää nukkua korkeilla tyynyillä, hengitys vaikeuksien takia.

P.S.   Ottakaa yhteyttä nimimerrkki  salomi,in Hänestä tulee Mestari näissä asioissa. coolsmiley coolsmiley coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 07.11.2005 13:02:56 kirjoittanut Ikiaika » tallennettu
sponte
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #21 : 09.11.2005 08:39:28 »

Kiitos linkeistä!
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #22 : 09.11.2005 09:56:12 »


Sinun tekstisi kertoo minulle että, Sinun kannattaisi vaihtaa hoitajaa.
Nimittäin rintarangan saa auki yhdellä kerralla. Mutta se ei anna Sinulle ikuista terveyttä ja elämää. Ihmisenkin pitää käydä "huollossa" määrätyin välein. Ainakin kerran vuodessa. Ja vanhetessaan useammin. smitten smitten smitten

Minulla on muutenkin selän kanssa ongelmia. Yksi nikama on ristiselästä siirtynyt pois paikoiltaan jo joskus aikoja sitten ja kipu on välillä siellä, välillä lapaluiden välissä.... välillä molemmissa....nyt tällä hetkellä pääni ei käänny juuri minnekään, eli täysipäiväistä asentojen hakemista oleminen on ajoittain.
Tänään menen taas osteopaatille, jospa hän saisi pääni taas kääntymään  Huh.

Lainaus
P.S.   Ottakaa yhteyttä nimimerrkki  salomi,in Hänestä tulee Mestari näissä asioissa. coolsmiley coolsmiley coolsmiley

Kiitos neuvosta, mutten kehtaa antaa lopputiliä ihan vielä hoitajalleni  Embarrassed.
Vaan kalliiksi tulee tämäkin hoito, kun kahden viikon välein maksaa 46 euroa ja hän sanoi hoidon kestävän puoli vuotta. Vaikka koittaisin ajatella kauniisti, tulee väkisin mieleen että onko tosiaan niin pitkäaikainen hoito tarpeellinen, vai turvaako hän vain toimeentuloaan....
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: