Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rytmihäiriöt  (Luettu 28679 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« : 20.10.2005 09:58:24 »

Nyt kun aloitettiin ruumiillinen huoli, niin jatketaan  Grin

Niin, minua on viimeiset pari viikkoa kiusannut melkein joka päivä rytmihäiriöt. Tiedän, että rytmihäiriöitä esiintyy paljon silloin, kun selkäni on pahasti jumissa. Haluaisin kuitenkin tietää, mitkä henkiset syyt voisivat aiheuttaa rytmihäiriöitä? Ilmeisesti sydänchakrassa on jotain häikkää...? Jos näin, miten suosittelisitte chakraa puhdistettavaksi ja hoidettavaksi.

Henkisestä tilanteestani voin kertoa sen verran, että poden kovasti yksinäisyyttä ja ikävää tällä hetkellä. Minulla on täällä Lahdessa tuttuja sekä kämppis, mutta ainoa oikea ystävä, jonka kanssa voi viettää aikaa ja puuhailla joitain, on rakas miehenpuolikkaani, jota näen nyt vain viikonloppuisin armeijan takia. Arkipäivät olen aamusta iltaan yksin omissa oloissani. Ystäväni jäivät muuttoni myötä kaikki Savoon, enkä solmi kovinkaan herkästi uusia syviä ihmissuhteita (kavereita ja tuttuja kyllä riittää!  Grin). Olen aina ollut perusOinas - hyvin itsenäinen, yksikseni viihtyvä ja riippumaton, mutta kaipaan ensimmäistä kertaa elämässäni jotakuta aivan oikeasti, mikä hämmentää minua suuresti...   Huh
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #1 : 20.10.2005 10:16:21 »

Rytmihäriöitä voi syntyä myös siitä, että nyt niitä sinunkin energioitasi muunnetaan, taajuutta kerrallaan nostamalla sellaisella vauhdilla, ettei sydän perässä tahdo mukautua, sillä samoin sen ainakin itse tunnen.  Kiss
Eli energia, jota nyt meille tuodaan, on sitä sähkömagneettista energiaa, jota ei ole vielä soluissamme tähän asti ollutkaan, joten sillä teoillaan sitä uutta todellisen Itsemme tietoisuutta vain energiaamme luodaan. Eikä se sydänkään värähtele enää vanhaan malliin vain sen uuden rytmin takia, jota sitten kukin edustaa sen oman Jumaluutensa taajuuden mukaan, kunhan koko "rumba" tehtyä lopuilleen asti saadaan.  Cheesy
 
Joten ei taatulla varmuudella ole kyse muusta kuin uudesta ihmisrodusta tällä menolla kuitenkaan. Ja tietenkin sen todellisen Itsemme tietoisesta teoista sille omalle kasvulleen, joten vain levolla se hoituu parhaimmillaan.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.2005 10:22:39 »

Ah, ihanaa kuulla!  Grin

Suvussamme esiintyy paljon sydänsairauksia ja olen koko pienen ikäni saanut kuulla hirveitä pelotteluja sydänkohtauksista ja rytmihäiriöistä. Lisäksi olen ilmeisesti kuollut joskus sydämen pysähtymiseen - en kestä kuulla sydämen lyöntiääntä, sillä jään vain odottamaan, että milloin se loppuu. Se on yksi maailman epämiellyttävimmistä äänistä, oli se sitten omaa tai toisen sydämenlyöntiä, livenä tai nauhalta soitettuna.

Eli lohdullista tietää, ettei tässä ole kupsahtamassa ennen aikaisesti, jäisi vielä elämäntehtävät tekemättä  :Smiley
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #3 : 20.10.2005 10:24:03 »

Hei AthaMaarit  Smiley

Jos kaipaat apua, voin suositella hyviä vaihtoehtohoitajia lahdessa  Smiley
Wivien liikkeestä voit löytää kaikkea maan ja taivaan välillä jotka liityvät "ns henkiseen" alueseen.

Voima ja valoa sinulle  smitten
tallennettu
Keho
Vieras
« Vastaus #4 : 20.10.2005 10:26:59 »

Vanha pelothan oli tarkoituskin nyt poistaa sen Valosi tieltä!  angel
« Viimeksi muokattu: 20.10.2005 10:42:02 kirjoittanut Keho » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #5 : 20.10.2005 10:35:38 »

Elävä ravinto (tai pitkä paasto) parantaa. :-)

http://www.vegaaniliitto.fi/vegaia/1995/talvi/vegaia495ery.html

Sillä minä pääsin stressistä ja rytmihäiriöistä.

Sairaudet johtuu "negatiivisista värähtelyistä" jota saamme vääränlaisista ruuista, lisäaineista, kemikaaleista, kännykkäsäteilystä, tv:stä, negatiivisesta ajattelusta, saasteista jne.

Vaihtoehtohoitajat pystyvät ehkä hetkellisesti jotain paikkaamaan, mutta
kohta ollaan taas saman "myrkytyksen" edessä ellei elintavat muutu.

Siis puhdistautumaan.

t. myös oinas Smiley
« Viimeksi muokattu: 20.10.2005 10:37:27 kirjoittanut Lake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #6 : 20.10.2005 10:54:47 »

Elävä ravinto kuulostaa kiehtovalle, mutta ainakin vielä tuntuu siltä, ettei ole aika siirtyä siihen. Uskon kuitenkin, että tulevaisuudessa intuitioni sanoo, kun on sille aika. Elimistökin on toivon mukaan silloin suopeampi ruualle ja eteenkin kasviksille. Kauhulla muistelen parin kuukauden takaista, elämääni kauheinta päivän pituista, tuskaista vatsanvääntöä, jonka sain syötyäni päivän aikana 3 kotimaista luomuporkkanaa...  buck2

Käsittämätön elimistö eräillä näköjään!  Cheesy
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #7 : 20.10.2005 11:00:40 »

Kauhulla muistelen parin kuukauden takaista, elämääni kauheinta päivän pituista, tuskaista vatsanvääntöä, jonka sain syötyäni päivän aikana 3 kotimaista luomuporkkanaa...  buck2

Käsittämätön elimistö eräillä näköjään!  Cheesy

Ohhoh!

Olen kuullut sellaisista vihannesallergikoista jotka eivät kestä mitään vihanneksia ilman että ne on kypsennetty. Nuorempana heillä ei ollut mitään ongelmaa.

Eräs tuttu sai rankkoja ummetusongelmia siirtyessään hampurilaisista enemmän kasviksiin. Sitten kun hän siirtyi takas hampurilaisiin, alkoi suolikin toimia.

Ilmeisesti elintarviketeollisuus on kehittänyt konstit (lisäaineet?) millä ihmiset saadaan lopullisesti vierotettua parantavista kasviksista ja addiktoitua pysyvästi prosessoituihin elintarvikkeisiin.
Medikalisaatio jyrää..
« Viimeksi muokattu: 20.10.2005 11:14:29 kirjoittanut Lake » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5328



Profiili
« Vastaus #8 : 20.10.2005 11:28:18 »

En ole oikeastaan koskaan syönyt kasviksia, joten olen miettinyt, mahtaako elimistöni enää kestääkään niitä.

Esimerkiksi tarpeeksi kauan kasvisruaalla eläessä elimistö ei enää osaa käsitellä lihaa. Pahimmassa tapauksessa tarpeeksi suuresta määrästä lihaa (tai jostain lihavalmiisteesta esim. lihaliemikuutio) voi kasvissyöjälle seurata kuolema.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #9 : 20.10.2005 11:37:46 »

En ole oikeastaan koskaan syönyt kasviksia, joten olen miettinyt, mahtaako elimistöni enää kestääkään niitä.

Siinä ei auta kuin vähän kerrallaan totutella.
Puoli porkkanaa päivässä tms Smiley
Eihän tähänkään ravintoon kaikki pysty suoraan hyppäämään vaan siinä voi mennä vuosikin ennen kuin täysin pystyy siirtymään.
Joillakin se voi olla jopa henki pois jos yhtäkkiä siirtyy.
tallennettu
Starseed
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32



Profiili
« Vastaus #10 : 24.10.2005 19:11:36 »

Niin, minua on viimeiset pari viikkoa kiusannut melkein joka päivä rytmihäiriöt. Tiedän, että rytmihäiriöitä esiintyy paljon silloin, kun selkäni on pahasti jumissa. Haluaisin kuitenkin tietää, mitkä henkiset syyt voisivat aiheuttaa rytmihäiriöitä?


Hei AthaMaarit!

Vaikka kysyitkin henkisistä syistä, enkä osaa siihen vastata, niin haluan omakohtaisesta kokemuksestani kertoa että magnesium auttaa rytmihäiriöihin. Se rentouttaa muutenkin lihaksia ja minun harmittavat rytmihäiriöoireeni pysyvät sillä kurissa. Olen lähes kokonaan unohtanut koko vaivan, vaikka minulla on todettu falskaava hiippaläppä, joka kuulema on varsin yleinen vika ja täysin vaaraton. Sydänoireet ovat aina pelottavia varsinkin jos vanhemmillakin on ollut sydänsairauksia. Olen ihan varma että jo silkasta sydänsairauden pelosta saa itselleen kehitettyä rytmihäiriöitä.
tallennettu

aur kalat~asc vaaka~kuu vesimies
~valkoinen itsevallitseva peili~
Lake
Vieras
« Vastaus #11 : 02.11.2005 07:45:45 »

Vaikka kysyitkin henkisistä syistä, enkä osaa siihen vastata, niin haluan omakohtaisesta kokemuksestani kertoa että magnesium auttaa rytmihäiriöihin.

Tässä luonnollisia magnesiuminlähteitä:

http://www.fineli.fi/topfoods.php?compid=2212&fuclass=all&specdiet=vegan&items=100&from=top&portion=100g&lang=fi

Ei kai kukaan nappeja tai jauhoja halua syödä? Smiley
« Viimeksi muokattu: 02.11.2005 07:49:35 kirjoittanut Lake » tallennettu
amate
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31


Profiili
« Vastaus #12 : 02.11.2005 22:55:16 »

Hei Lake, olipa loistava linkkivinkki, kiitti sulle! Täällä "toipumassa" karseesta b-vitamiinin puutoksesta, sormien iho halki, hermot riekaleina jne. vähän liioteltuna. Olipa kiva tarkistaa ruoka-aineita tuolta Finelin sivulta. Kaipasin kyllä sinne sitä, että paljonko on päivän tarve, ehkä en vaan hokannu.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #13 : 03.11.2005 07:16:13 »

Hei Lake, olipa loistava linkkivinkki, kiitti sulle! Täällä "toipumassa" karseesta b-vitamiinin puutoksesta, sormien iho halki, hermot riekaleina jne. vähän liioteltuna. Olipa kiva tarkistaa ruoka-aineita tuolta Finelin sivulta. Kaipasin kyllä sinne sitä, että paljonko on päivän tarve, ehkä en vaan hokannu.

Tuolla tarkemmin päivittäisistä suosituksista:
http://www.yrttitarha.com/tietopankki/keittokirja/vitlist.html
tallennettu
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #14 : 05.11.2005 00:07:16 »

[Kuules. oinailla on yksi hassu asia jonka olen tajunnut vasta vuosien myötä! Me ajattelemme haluavamme omaa aikaa, mutta kun jäämme "ihan yksin" eli kaikki läheisemme ovat kaukana, niin me emme voikaan hyvin Smiley! Me yksinkertaisesti tarvitsemme jonkun läheisen ihmisen lähellemme.Rakkaus on pahin asia koska muistomme "kultaavat" sen jota kaipaamme:)! Unohda kaikki muut ja rentoudu ja nauti yksinkertaisesti itsestäsi, elämästäsi ja tee kaikkea sitä nautinnolla mistä eniten pidät ja kas kummaa rytmihäiriötkin häviää Smiley!Stressi on pahinta mitä voit sydämellesi tehdä ! On omakohtaisia kokemuksia joten usko pois! Elämä on elämistä ei kaipausta varten ja rakkaudesta nautitaan silloin kun se on mahdollista ja veikkaampa, että rakkaasi on iloisempi myös siitä kun voit hyvin ilman että hänen tarvitsee huolehtia siitä milloin saat sydärin Smiley!
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: