Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1509447 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
L8TE
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #300 : 05.08.2012 22:54:18 »

Minulla olisi kymysys...

...johon ette vastanneet, re-postasin tämän, koska minua jäi todella mietityttämään kyseinen uni.

Näin tuossa vähän aikaa sitte unen jossa juoksin tuntemattoman tytön kanssa,
jolla oli ruskeat pitkät hiukset, jossain, en tiedä missä.
yht äkkiä me pysähdyimme oven kohdalle ja menimme sisään.
huone oli pieni ja tyhjä ja siellä oli valkoiset seinät.
Siellä ei ollut muita kuin me kaksi.
käännyin tyttöä kohti, hän tuli lähemmäksi ja suutelimme kahdesti.
tämän jälkeen uni loppui ja minulle jäi todella mukava olo.

mahtaako tämä uni tarkoittaa jotain ja jos niin mitä?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6580


Profiili WWW
« Vastaus #301 : 05.08.2012 23:04:22 »

Juoksemisesta tulee mieleen kiire, tai asia tapahtuu nopeasti.
Pitkät hiukset, jos vielä irrallaan kuvaavat elinvoimaa, ei kahlittua seksuaalisuutta.
Valkoinen väri uutta alkua.
Toinen suudelma voi sinetöidä asian?
tallennettu
L8TE
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #302 : 06.08.2012 13:15:45 »

Kiitos Nikki,  smitten

Ja olen itsekin miettynyt että se voisi juuri tuota tarkoittaa,
mutta halusin vain varmistaa sen asiantuntijalla Grin
tallennettu
||hennaa
Vieras
« Vastaus #303 : 07.08.2012 15:34:30 »

Hei!
osaisiko joku kertoa mulle mitä mun uneni oikein tarkoittaa.?
oon nähny näitä unia jo viikon ajan ja niissä esiintyy aina vastasyntyny poikavauva, joskus niitä on kaksikin
tai näen raskaana olevan naisen.
avain on myös sellaane joka esiintyy paljon mun unissa. =D
tallennettu
scarymonster
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #304 : 07.08.2012 23:33:21 »

Hei mua alko häiritsee mun uni minkä mä oon nähny muutaman kerran ja mä en osaa tulkita sitä. Voisko joku auttaa mua tulkitsee sen?


mä muistan vain pätkiä siitä unesta, kun se oli aika sekava.

ensimmäinen muistikuva oli se ku mun isä perheineen, kummisetä ja joitain muit tuli käymää jossai ihan ihme paikassa,
me näytettii huoneet ja et missä kukakin nukkuu ja niin edes päin.

Se katkes.

seuraava muistikuva oli sitä ku mä pyysin ihmisii ottaa kahvii ja syömä kakkuu ja sillo isä ja mun kummisetä alko tekee ite
kakkuu, vaik sanoin niille et tuol on kakkuu, no ne teki sitä siinä ja sit yht äkkii isä sano välinpitämättömästi et ne menee
kattoo matsii et mä teen sirin (pikku sisko) kaa sen kakun valmiiks, et vaik ei osattas ni meijän pitää opetella.

seuraava muistikuva on se et nuorisoo on siel keittiös mis sillo kaikki asuttiin (anoppi ja mies) sit yht äkkii siihe
ikkunan taakse tuli autolla jotai porukkaa ja rupes ensin riehuu siinä, no sit yht äkkii siin oliki yhellä ase ja siin oli kans semmonen
jonka mä niinku tiesin, no sit yht äkkii se ase laukes ja osu siihe mun tunteman tyypin jalkaa ja siitä läpi auton oveen.
no tietenki ne lähtee siit karkuu ku siihe oli kuuleman mukaan poliisit tulossa.

sit se oli pätkässy iha hetkeks mut next muistikuva oli se ku me tytöt oltii lähetty ulos kattoo et mikä siel on ni sit sinne tuliki
yht äkkii robootteja poliisien sijaan ja alko haistelee autoja ja avaa niitten kattoja. ihmisistä ne ei tykänny ollenkaa, sillä jos
ykski ihminen meni niitten lähelle ni ne tappo sen.

sit seuraava kuva oli se ku olin eksyny jonnekki ja mul ei ollu puhelint mukana ja sit yht äkkii se oliki mun taskus ja mieheni soitti
siihe. sit joku muija tuli pyörällä ja kysy et näiks mä sen muijan joka ajeli sen tutun autolla ja ampu sitä toista muijaa jalkaan.

sit pätkäs aika pitkäks aikaan.

viimenen muistikuva tuosta kammottavasta unesta oli se ku sukulaiset oli lähössä ja olin saattamassa iskää ja ihanaa
kummisetääni. faija ei meinannu päästää mua irti ja sanoin sille et menee nyt et sitä odotetaan et soitan sille sit illalla.
se tietenki sano siihen et ei tarvii ettei oo aikaa, niin välinpitämättömästi et aloin itkee ja juoksin sinne mis me asuttiin sillo ja
lysähdin lattialle ja aloin itkee ja siihen mä heräsin. lattialla tyynyä rutistaen ja itkien.
tallennettu
Tummasilmä
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 242



Profiili
« Vastaus #305 : 16.08.2012 11:14:46 »

Hei,
En yleensä muista uniani, mutta näin tässä  jokunen yö sitten unen joka jäi mieleen. Osaisiko joku kertoa mitä meinaa, vai onko jäänyt mieleen sen vuoksi että on "outo"  Cheesy.

Siis, olin unessa menny töihin ilmeisesti jonkinlaiseen huoltoasemaravintolaan, se oli pieni ja sellainen "amerikkalaisen" oloinen. Opettelin käyttää kassaa ja nainen siinä unessa neuvo sitä, naista en tarkemmin nähnyt, sellainen keski-ikäinen. SIihen tuli asiakas joka osti kondomi-paketin, jonka hinta oli vastapäisen hyllyn yläreunalla pienellä paperilapulla, josta en yrityksistä huolimatta saanut selvää. Asiakas -nuori hämmentynyt mies- maksoi sen paketin pelikorteilla! Niitä oli kolme joista kahta alimmaista en nähnyt muuta kuin että olivat ilmeisesti herttoja, päälimmäinen oli pata 17!!!! Koitin lyödä maksua kassaan siinä onnistumatta, aikani yritin ja sitten uni katkesi kellon soittoon.

Outo uni, miksi jäi mieleen?
tallennettu

Raputin
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15



Profiili
« Vastaus #306 : 17.08.2012 20:27:35 »

Mulla olisi täällä kirja jossa on 3300 unta selityksineen mutta en jaksa kirjoitella kaikkea tänne  :Smiley

Jos tältä foorumilta ei ole löytynyt kaipaamiasi selityksiä; lähetä minulle yv:tä niin katson löytyykö tuosta kirjasta Cheesy
tallennettu

You're never gonna be alone from this moment on
If you ever feel like letting go, I won't let you fall
When all hope is gone, I know that you can carry on
We're gonna see the world out, I'll hold you 'til the hurt is gone.
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #307 : 18.08.2012 04:50:40 »

Nenna A avaimet symboloi lukkoja elämänsä henkisiin ongelmiin / käsitteillä oleviin / käsittelemättä jättämämiin traumoihin/kokemuksiin.. jotka tulee nyt käsitellä. Smiley Teet työtä koko ajan, mutta antaudu enemmän itse Elämälle! <3 <3 smitten smitten




tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
||hennaa
Vieras
« Vastaus #308 : 28.08.2012 22:13:05 »

Nenna A avaimet symboloi lukkoja elämänsä henkisiin ongelmiin / käsitteillä oleviin / käsittelemättä jättämämiin traumoihin/kokemuksiin.. jotka tulee nyt käsitellä. Smiley Teet työtä koko ajan, mutta antaudu enemmän itse Elämälle! <3 <3 smitten smitten






 kiitos Metsänkeiju! <3
tallennettu
Lemmikki
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 137



Profiili
« Vastaus #309 : 16.09.2012 13:33:28 »

Voisiko joku tulkita, mitä LEHMÄ unessa tarkoittaa? Lehmä oli ruskea, aika pieni ja asui lemmikkinä kotonani Grin Se seurasi minua joka paikkaan kuin kissa ja oli todella suloinen. Terve hyvä lehmä mielestäni Grin Lisäksi näin unta mustasta lehmäkarjasta, joka märehti niityllä tyytyväisen näköisenä. Lehmät nyt kiertelevät minua unissani smitten Lehmä noin muutoin on minusta ihana lempeä eläin.

Kiitos jos joku tulkitsee smitten
tallennettu

Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa
Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset
Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä
Kuu Jousimies/1. huone
Merkurius Kauriissa/1. huoneessa
Mars Oinaassa/3. huoneessa
Venus Kauriissa/1. huoneessa
Chiron Vesimiehessä
Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
Emelia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1798



Profiili WWW
« Vastaus #310 : 12.10.2012 11:10:06 »

Huh-huh... minä olen koko viikon joka yö järjestänyt jotain tapahtumaa / jotain juhlia.. mutta juhlimaan asti en ole päässyt tuosta järjstämisestä ja asioiden huolehtimisesta huolimatta... mitähän tässä nyt valmistellaan..?
tallennettu

Titanya-
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #311 : 12.10.2012 13:43:26 »

Mitä tarkoittaa unessa nähty päivämäärä?
näin reilu kuukausi sitten unta, jossa olin äitini vanhempien kanssa järvellä. Olimme lähdössä pois ja autoni luona mamma kysyi papalta että muistaako hän minun syntymäpäivääni. Pappa katsoi minua silmiin, tuumi hetken ja sanoi "kesäkuun 20." syntymäpäiväni ei ole silloin vaan talvella helmikuussa. olen yrittänyt pohtia liittyisikö uni johonkin edeltävien päivien tapahtumiin mutta ei ole mitään mikä olisi siihen viitannut. Mitä ihmettä päivämäärä tarkoittaa vai onko se vain joku sattuma? kaksi-kolme yötä unen näkemisen jälkeen pappa nukkui pois, mutta ei kai kyseessä mikään enneuni ole ollut, koska päivä oli 29.8..
tallennettu
sarvikuono
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 2


Profiili
« Vastaus #312 : 15.10.2012 16:40:29 »

Taannoin näin unen jossa pappani kanssa istuimme kesämökin saunanverannalla ja hän sanoi minulle että muista ottaa korikaiuttimet pois vintiltä.
sellaiset punotut päälliset omaavat radiokaiuttimet. sellaisia ei ole koskaan meillä ollut olemassa ja vinttiä tutkittuani en ole sieltä löytänyt mitään erityistä.
tallennettu
nanuli69
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #313 : 22.10.2012 20:07:47 »

Kiitos kun laitoit noita selityksiä, mutta en oikein löytänyt selitystä esim. toissaöiseen kahteen uneen. Näin unta, että minulla oli kaksoistytöt. Toisen niistä kuitenkin tapoin tappavalla pistoksella. Minulla oli suuri ruisku kädessä ja päätin vaan yhtä-äkkiä tappaa toisen lapsista.  Kaduin sitä hirveästi teon jälkeen ja rukoilin, että tämä olisi unta ja kohta heräisin. Sitten toinen uni oli sellainen, jossa minulla oli leuassa tonen suu. Paljon tosin pienempi. Kun avasin suun siellä olevat hampaat oli kuin ruosteen peitossa. Sitten kun rapsutin niiden pintaa, huomasin että ruskeat palat irtosivat helposti isoina lohkoina hampaiden pinnalta. Alla oli upet valkoiset ja tasaiset hampaat. Ajattelin vielä, että voikun minun oikeankin suun hampaat olisi yhtä valkoiset. Toinen suu tuntui luonnolliselta, ajattelin vain ,että miksi juuri minulle oli tullut sellainen. Onko kellään ideoita mitä nämä unet voisivat tarkoittaa.
tallennettu
Heart
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #314 : 29.11.2012 14:29:08 »

Hei, näin seuraavanlaisen unen. Olin löytänyt uuden kodin ja käynyt katsomassa sen hämärässä. Seuraavan kerran menin paikalle valoisaan aikaan ja huomasinkin sitten kaikenlaista eli asunto oli ihan ränsistynyt, menin koko kodin läpi kauhistellen ja saavuin terassille, josta aukeni kaunis näkymä, liplatteleva meri ja kaunis maisema. Ihastelin sitä ja ajattelin että tämä on terassi kyllä todella hieno. Kun palasin taas ränsistyneen kodin läpi ulos, totesin, etten voi maisemasta huolimatta asua täällä. Heräsin unesta helpottuneena, että minullahan on hyvä koti. Uni jäi mieleeni koska se oli hyvin selkeä.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 19 20 [21] 22 23 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: