Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1746450 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
nikki
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #210 : 21.04.2009 11:33:46 »

Zodiac
Ettäkö tulevaisuus on kiikun kaakun taloudellisesti?
Matkalaukku sisältää materiaa,ulkoiset olosuhteet,taloudellinen turva symbolisesti,risteyksessä tehdään valinta.
Risteykseen liittyy myös Hekate,yksi kuun jumalattarista,joka mielletään kätilöksi,linja-auto raskaudeksi kantaessaan muita ihmisiä sisällään

Ratkaisu on tehtävä riippumatta taloudellisista seikoista.
tallennettu
TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**

Profiili WWW
« Vastaus #211 : 21.04.2009 15:39:10 »

Nikki

kiitos vastauksestasi. Tulevaisuus on niin kiikun kaakun, että henkeä salpaa ja nimenomaan taloudellisesti. Olen tilanteessa, jossa olen kohta asunnoton, mikäli en löydä väliaikaista vuokralaista äkkiä kämppääni ja pysty sitten itse matkustamaan pois Suomesta. Toinen vaihtoehto on sanoa vuokrasopimus irti viikon sisällä ja myydä kaikki tavarat ja jäädä totaalisesti tyhjän päälle. Tulin juuri kotiin ja selvisi, että kohta jään myös ilman ansiosidonnaista, puhelin on suljettu hetkenä minä hyvänsä jne.
Ratkaisu on tehtävä, totta. Jo vain on markkinat ja pelottaa...
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Narmati
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #212 : 26.04.2009 14:14:15 »

Osasaiskohan joku tulkita tätä unta:

Unessa olin juuri tullut vahingossa raskaaksi. Halusin pitää lapsen, mutta toisaalta ajattelin että ei kukaan voi olla neljän lapsen äiti(minulla siis kolme oikeassa elämässä). En halunnut sitä siis oikeasti tehdä, ja minut pakotettii siihe,siis aborttiin.

Jotkut sairaala hemmot, antoivat sikiölle sähköiskuja että se kuolisi ja tämän kaiken näin isolta tv-screeniltä, kun sikiö hajosi vähä vähältä kappaleiksi.

Itkin ja itkin menetettyä lasta, jota en saanut pitää.

Eli siis abortti sanalle en löydä mistään merkitystä!!
tallennettu
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #213 : 28.05.2009 09:33:45 »

Vessa
Vessa unessa symboloi tunteiden vapautumista tai jostakin elämässäsi tarpeettomasta asiasta eroon pääsemistä. Jos siivoat vessaa, olet rikkomassa suojakuortasi tai pääsemässä eroon esteistäsi.

- Pitää vielä lisätä tähän:
Vessa: Oman itsensä paljastaminen; alastomuus.
tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
T-H
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #214 : 06.06.2009 11:07:00 »

Laitan tän unientulkinta.fi foorumin tänne esille:

http://www.unientulkinta.fi/

smitten

tallennettu

OINAS - pässinpää

* Nousu Neitsyt
* NativeAmerican Haukka
Nem
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #215 : 11.09.2009 13:48:30 »

Osasaiskohan joku tulkita tätä unta:

Unessa olin juuri tullut vahingossa raskaaksi. Halusin pitää lapsen, mutta toisaalta ajattelin että ei kukaan voi olla neljän lapsen äiti(minulla siis kolme oikeassa elämässä). En halunnut sitä siis oikeasti tehdä, ja minut pakotettii siihe,siis aborttiin.

Jotkut sairaala hemmot, antoivat sikiölle sähköiskuja että se kuolisi ja tämän kaiken näin isolta tv-screeniltä, kun sikiö hajosi vähä vähältä kappaleiksi.

Itkin ja itkin menetettyä lasta, jota en saanut pitää.

Eli siis abortti sanalle en löydä mistään merkitystä!!

Unestasi näyttäisi olevan jo jonkinverran aikaa, mutta ei vielä näytä kukaan vastanneen, joten..
Abortti unessa viittaa aikeiden keskeytymiseen, tai oman kasvun häiriöitymiseen. Ehkä jokin aikeesi on keskeytetty ja olet joutunut sen tuhoutumista katselemaan vierestä..
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #216 : 11.09.2009 13:58:54 »

Kiss  entäpä tähdenlento?

Näin unta, että kauniilla sinisellä yö-taivaalla näin kauniin tähdenlennon. Heti pian toinen perään. Ensimmäisestä joku unessa sanoi sen olleen edesmennyt koirani   smitten
tallennettu
-Viivi
Satunnainen astroilija
*

Söpö!!

Profiili
« Vastaus #217 : 11.09.2009 14:17:37 »

Kiinnostava aihe tämäkin! Kauheita ja välillä ihan mukaviakin unia olen joskus nähnyt, mutten ihan vähään aikaan jotta oikeen mitään muistaisin. Ainakin joskus pienempänä ja välillä nytkin nään sellaisia unia jossa olen jonkun kaverini kanssa autossa jota äitini tai isäni ohjaa. Olemme menossa kauppaan. Auton ohjaaja pysäyttää auton jonkun kaupan eteen jua menee kauppaan. Minä ja kaverini jäämme autoon. Yhtäkkiä auto alkaa luisua edessä olevaa pientä alamäkeä alas päin. Emme saa autoa pysähtymään ja pian jo poliisipartio ja tällläset yrittävät saada autoa pysähtymään. Unessa kaverini vaihteli aina välillä. Lopusta en muista mitään tarkkaan, mutta jotenkin näin se meni. Osaisiko joku tulkita? Olen jo kauan miettinyt vastausta tähän outoon uneen.

Sitten vielä tälläinen kysymys, että kannattaisiko teidän mielestänne aloittaa unipäiväkirjan kirjoittaminen? Onko kelläkään kokemuksia tälläisesta?
tallennettu

~Pikku-Viivi~
Nem
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #218 : 14.09.2009 18:50:19 »

Kiss  entäpä tähdenlento?

Näin unta, että kauniilla sinisellä yö-taivaalla näin kauniin tähdenlennon. Heti pian toinen perään. Ensimmäisestä joku unessa sanoi sen olleen edesmennyt koirani   smitten

Tähdenlento unessa merkitsee onnea rakkaudessa  Smiley
tallennettu
Sunami
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #219 : 15.09.2009 12:50:19 »

Siistii  :Smiley
tallennettu
piip
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #220 : 25.09.2009 01:16:06 »

Olen nähnyt unia suuresta vedenpaisumuksesta jo viisi vuotta.  Joka unessa silti jotenkin eri 'juoni' sen vedenpaisumuksen suhteen, ihan niinkuin joka kerta lähtisin eri lähtökohdista, ja kokeilen sitten eri keinoja selviytyä tästä jotenkin myyttisestä katastrofista.  Tämän suuren tapahtuman näyttämöt eli maisemat ovat siis käyneet hyvinkin tutuiksi, ja lukemattomat ja taas lukemattomat unet ovat liittäneet eri geologiset alueet toisiinsa.

Tarkoittaisiko tämä sitten suurta tunne-elämän katastrofia, jossa olen rämpinyt jo viisi (5!!!) vuotta? Grin 
Vai lieneekö kysymyksessä valmistautuminen tulevaan suureen ilmastonlämpenemiskatastrofiin?  2funny
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #221 : 03.10.2009 21:35:59 »

Luottokortti/pankkikortti

Luottokorteista uneksiminen liittyy arvoon ja arvostukseen/luottamukseen. Riippuen valve-elämäsi kokemuksista luottokortti unessa voi symboloida veloissa olemista ja suhtautumistasi rahaan, työhön ja varallisuuteen.
Jos hukkaat unessa luottokorttisi kertoo se huolettomasta ja välinpitämättömästä asenteestasi jotakin valve-elämässäsi olevaa asiaa kohtaan.
Jos uneksit, että joku varataa korttisi, uni vihjaa, että joku tai jokin varastaa elämänenergiaasi ja uuvuttaa sinua.
tallennettu
porvoo
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #222 : 10.10.2009 18:17:44 »

Yritin etsiä täältä unitulkintaa unesta jossa itse olen humalassa. Vedän hirveet lärvit, etten enää muista mitä olen tehnyt ja sit kaduttaa, et miten mä nyt sillee taas tein. Tää on toistuva uni, eli ilmeisesti yrittää jotain kertoa, mitä en itse tajua. Osaakohan joku auttaa???  Huh
tallennettu
Nem
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #223 : 22.10.2009 22:20:35 »

Yritin etsiä täältä unitulkintaa unesta jossa itse olen humalassa. Vedän hirveet lärvit, etten enää muista mitä olen tehnyt ja sit kaduttaa, et miten mä nyt sillee taas tein. Tää on toistuva uni, eli ilmeisesti yrittää jotain kertoa, mitä en itse tajua. Osaakohan joku auttaa???  Huh

Onko sinulle kenties tarvetta piilotella joitain negatiivisia tunteita, joita sinulla on itseäsi kohtaan?
tallennettu
alsa
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #224 : 09.03.2010 17:45:38 »

Oli pakko tulla kysymään tulkintaa unelleni, koska se oli oudoin uni mitä oon ikinä nähnyt. Näen paljon unia, ja puhun unissani. Uneni ovat useimmin painajaisia, tai ainakin negatiivissävyisiä.

Näin unta missä ajoin isäni kanssa maasturilla äitini luo. Äitini luona oli nainen, joka oli entinen potilaani, (joka siis on kuollut oikeassa elämässä.) Nainen kertoi olevansa meedio(?) ja pyysi kaikkia lapsia istumaan pöydän ääreen, eli kahta siskoani ja veljeäni. Nainen katsoi meitä pöydän toiselta puolelta ja kertoi että, kaikki näyttää olevan hyvin, mutta pikkuveljeni, pikkusiskoni ja minun takanani on haamu. Isosiskoni takana ei ollut anisen mukaan mitään. Nainen katsoi minuun ja sanoi että sinun haamusi on pahin, ja se repii sinua. Panikoin unessa ja sitten heräsin.

En pääse unesta eroon millään, ja se oli hyvin todentuntuinen. Näen myös usein eli noin viikottain unta maailmanlopusta, jossa joudun alistumaan mieheni kanssa tuleville tapahtumille.   
tallennettu
Sivuja: 1 ... 13 14 [15] 16 17 ... 23
  Tulostusversio  

Siirry: