Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 24
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Unisymboleiden pieni ABC  (Luettu 1510073 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
mirka222
Vieras
« Vastaus #75 : 20.08.2007 14:34:41 »

Mitähän merihevoset unessa mahtaavat tarkoittaa? En yleensä "muista" uniani, mutta viime yönä näin unta pienistä kirkkaista erivärisistä merihevostauluista, joita oli yhteensä kymmenen ja jotka halusin ehdottomasti ostaa ystävältäni.(hymiöt ei toimi)
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #76 : 22.08.2007 11:25:19 »

Mitähän merihevoset unessa mahtaavat tarkoittaa? En yleensä "muista" uniani, mutta viime yönä näin unta pienistä kirkkaista erivärisistä merihevostauluista, joita oli yhteensä kymmenen ja jotka halusin ehdottomasti ostaa ystävältäni.(hymiöt ei toimi)

merihevonen kuvastaa tavallista voimakkaampaa alitajuntaa ja sen myötä tulevia uusia katsantokantoja siihen miten elämää yleensä katsot.olet oppimassa uusia tapoja katsoa elämää.

nuo värit varmasti voisivat sinulle kertoa missä elämänalueissa tulee muutosta tapahtumaan mikäli ne muistat.

10 lukuna taas voisi edustaa sitä että jonkin uuden alkaessa täytyy jotain vanhaa muuttua kadota ja edustaa myös vastakohtaisuuksien huomaamista eri asioista.
tallennettu

mirka222
Vieras
« Vastaus #77 : 22.08.2007 22:31:25 »

Jadeania tulkintasi osui naulan kantaan "merihevonen kuvastaa tavallista voimakkaampaa alitajuntaa ja sen myötä tulevia uusia katsantokantoja siihen miten elämää yleensä katsot.olet oppimassa uusia tapoja katsoa elämää".

Olen todellakin tämän vuoden aikana oppinut ja oppimassa uusia asioita, ja sellaisella vauhdilla että se joskus hirvittää! Kuinka paljon voikaan alle vuoden aikana kehittyä. Hengelliset asiat ja alitajunta tuntuvat tällä hetkellä erityisen voimakkaasti elämässäni, samoin suhtautumiseni elämään on muuttumassa "radikaalisti". Tarot tulkinnat sekä karttatsydeemit tukevat myös tätä tulkintaa ja muutosta. Ihmeellistä  Cheesy
tallennettu
mirka222
Vieras
« Vastaus #78 : 22.08.2007 22:34:21 »

ja taulujen väreistä muistan kunnolla vain keltaisen sekä vihreän ja vaaleanpunaisen sekoituksen sekä voimakkaan pinkin, ja kaikista sen, että värit olivat "puhtaita",voimakkaita ja kirkkaita  Smiley
tallennettu
sideman
Astroholisti
*****
Viestejä: 8221


Profiili
« Vastaus #79 : 23.08.2007 21:18:21 »

[/i]
1. Lentäminen (lentokoneetta)
Lentämisunet ovat parhaita: olet painoton, huoleton ja olo on autuas. Kun lennät unessasi, onnellisuudellesi näytetään vihreää valoa. Jos lennät jonkun toisen kanssa, jaat onnesi ja ilosi. Uni kertoo sinulle, että deittailusi on oikealla radalla. Toinen tulkintamahdollisuus: jos et vielä deittaile ketään, niin pian tulet deittailemaan! Jos pelkäät unessasi lentämistä, et ole täysin valmis rakkauteen. Mikä sinua estää? Kiinnitä huomiota muihin uniisi ja hae niistä vinkkejä, mikset liitele romanssissa.

Itsellä ainakin lentämisen tunne ja muut siihen liittyvät kokemukset ovat niin voimakkaita, että lentounet ovat ylivoimaisesti paras kokemus minun elämässäni. En vain ymmärrä, kuinka aivot pystyvät unessa luomaan niin voimakkaan illuusion, jos se sitä on. Vaihtoehtoinen selitys lienee se, että astraalikeho todellakin liitelee jossakin melkoisen etäällä karkeammin fyysisestä lihallisesta ropasta.

Tosin joskus lentounetkin menevät vähän överiksi. Jokin aika sitten raketoin
yläviistoon noin 45 asteen kulmassa sellaista faarttia, että alkoi hirvittää. En
vain tiennyt miten olisin saanut jarrua päälle, joten onneksi heräsin ennenkuin
mitään karmeampaa pääsi tapahtumaan...

 smitten
tallennettu
Starwind
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 96



Profiili
« Vastaus #80 : 30.08.2007 10:46:25 »

Veteen liittyen en löytänyt mainitoja jäästä. Näin unta, että olin mökillämme ja järvi oli jäässä. Joku teki siihen uran ja väkeä alkoi ajamaan siitä ihan oman rantamme tuntumasta moottorikelkoilla ja muilla pörisijöillä. Suutin siitä valtavasti ja lähdin tekemään jäähän isoa uintiavantoa, että ajelu loppuisi. En kuitenkaan ehtinyt tehdä sitä, koska kun pääsin jäälle, huomasinkin siinä isoja sulia kohtia rannan (joka oli jäässä) ja ajouran välillä. Äitini huomasi ennen minua, että vesi oli yllättävän syvää ja kirkasta, ja sanoi minulle siitä. Lähdin takaisin rantaa kohden, mutta jouduinkin hyppelemään jäälautoilla, jotka hajosivat allani. Kuin ihmeen kaupalla pääsin kuitenkin rantaan lähes kuivin jaloin. Koko ajan taka-alalla mieltäni painoi tieto, että olin siskoni kanssa murhannut serkkuni ja hänen kumppaninsa. Tuntui siltä, että heidän kuolemansa oli kaikkien tiedossa, mutta vain minä ja siskoni tiesimme murhanneemme heidät. Oloni oli surullinen ja samalla seesteinen.

Voisiko tämä kuvastaa sitä, että alan nähdä sisimpääni - jää murtuu ja sulaa pois. Samalla viha haihtuu ja itse voimaannun. En vain ymmärrä miten tulkita murha, kun olen serkkuni ja hänen kumppaninsa kanssa hyvissä väleissä, vaikka emme kovin läheisiä olekaan. Outoa  idiot2
tallennettu

Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona
Keltainen yliääni ihminen
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #81 : 30.08.2007 11:53:38 »

jää mielestäni kuvaa piilossa olleita tai muuten vain hyvin kylminä olleita tunteita. koska jää alkoi pikku hiljaa sulaa niin se tosiaan kertoisi siitä että alat käsitellä jotain tälläistä asiaa joka on ollut sinulle vaikea...

tuon murhan voisi kuvata teidän elämäsänne jonkin aikakauden loppuna joka ei palvele enää tässä ja nyt. suhteisiinne tulossa kenties jotain uutta ilmettä.

tuo alun jään sulaminen tietysti voisi myös liittyä juuri myös tähän että alat nyt tiedostaa nämä tunteet jotta jotain on tapahtumassa teidän keskinäisissä suhteissa vaikka kenties et ole sitä aiemmin halunnut myöntää.
tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #82 : 30.08.2007 11:56:42 »

Lukaisin ketjun läpi, mutten löytänyt kuvausta koruista, timanteista? Näin viime yönä unta, jossa annoin ja sain isoja, roikkuvia timanttisia kaulakoruja.
Ideoita?
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #83 : 30.08.2007 12:07:38 »

Lukaisin ketjun läpi, mutten löytänyt kuvausta koruista, timanteista? Näin viime yönä unta, jossa annoin ja sain isoja, roikkuvia timanttisia kaulakoruja.
Ideoita?

tälläistä mie löysin koruista unissa...kertovat omasta itsetunnostasi ja siitä kuinka näet itsesi.kuvastaa juuri sitä osaa itsestäsi jota pidät elämässä arvokkaana.

jos näit unta josta korusta jonka jo omistat saattaa se kertoa jonkinlaisesta ihmissuhde muutoksesta sinun ja korun antajan välillä.

jos löydät unessasi korun aivan sattumalta kertoo se nopeasta edistymisestä jollain elämäsi osa-alueella

korujen saaminen lahjaksi kertoo siitä että sinun pitäisi tiedostaa se hyvä tässä ja nyt jota korun antaja tai hänen tyyppiset ihmiset tuovat elämääsi.

jos jokin koru hajoaa unessasi se kertoo suurista pettymyksistä tavoitteidesi saavuttamisessa ja niissä asioissa joita sydämmesi eniten juuri nyt haluaisi.
« Viimeksi muokattu: 30.08.2007 12:09:31 kirjoittanut Jadeania » tallennettu

TaruTuulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 141



Profiili WWW
« Vastaus #84 : 30.08.2007 13:21:15 »

Lukaisin ketjun läpi, mutten löytänyt kuvausta koruista, timanteista? Näin viime yönä unta, jossa annoin ja sain isoja, roikkuvia timanttisia kaulakoruja.
Ideoita?

tälläistä mie löysin koruista unissa...kertovat omasta itsetunnostasi ja siitä kuinka näet itsesi.kuvastaa juuri sitä osaa itsestäsi jota pidät elämässä arvokkaana.

jos näit unta josta korusta jonka jo omistat saattaa se kertoa jonkinlaisesta ihmissuhde muutoksesta sinun ja korun antajan välillä.

jos löydät unessasi korun aivan sattumalta kertoo se nopeasta edistymisestä jollain elämäsi osa-alueella

korujen saaminen lahjaksi kertoo siitä että sinun pitäisi tiedostaa se hyvä tässä ja nyt jota korun antaja tai hänen tyyppiset ihmiset tuovat elämääsi.


Kiitos. Tulkintasi sai pohtimaan unta syvemmin, kuten tarkoituskin Wink Pieni, nopea edistyksellinen askel tapahtui myös jo tänä aamuna! Kunpa sen saisi vielä ulottumaan elämän muillekin osa-alueille, mutta kaipa muutokset ovat pysyvämpiä, jos ne tekee vähän kerrallaan, eikä aina niin isoin harppauksin...
tallennettu

Once upon a time I was a warrior princess. Now I`m the master storyteller and happy as a clown.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #85 : 30.08.2007 14:19:01 »

Timanttikorujen antaminen ja saaminen edustaa vuorovaikutusta. Timantithan symbolisoivat juuri "tulessa koeteltua" sisaista minaa, joista on hitaasti kehittynyt monisarmainen persoona-juuri niin, hitaasti hyva tulee.
tallennettu
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #86 : 09.09.2007 23:18:36 »

En löytänyt ketjusta, eikä unikirjanikaan kerro mitä symboloi hevonen.

Olen nähnyt viimeisen kolmen viikon aikana kieltämättä joka toinen yö jotain unta hevosesta. Välillä niitä on paljon ja ne ovat laitumella tai tallissa. Välillä olen hevosen lähellä ja parissa unessa olen jopa kaatunut lattialle hevosen edessä ja hevonen on kävellyt ylitseni, kuitenkaan tallomatta minua. Unessa olo on ollut kuitenkin rauhallinen, mitä nyt säikähtänyt sitä tilannetta kun hevonen kävelee ylitse  Smiley

Sanottakoot vielä, etten ole missään tekemisissä hevosten kanssa, joten elävästä elämästä nämä unet eivät voi tulla  Tongue
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
selkälokki
Vieras
« Vastaus #87 : 10.09.2007 11:52:44 »



HEVONEN
Vahva, fyysinen energia. Sinun pitää kesyttää villejä voimia. Uni voi vihjata, että olet laukannut liikaa ympäriinsä tai ehkä sinun pitäisi olla vähemmän ylimielinen.
Musta/Tumma hevonen symboloi mysteeriä, villiyttä ja tuntemattomuutta. Otat ehkä riskejä elämässäsi uusilla alueilla. Valkoinen hevonen kertoo puhtaudesta, hyvästä onnesta ja menestyksestä.
Jos hevonen jahtaa sinua, sinulla saattaa olla ongelmia seksuaalisuuden ja intiimin kanssakäymisen kanssa.
Kuollut hevonen on vapauden ja vaatimusten puuttumisen symboli. Se saattaa vihjata sinua työskentelemään tunteittesi parissa.
ratsastaminen kertoo, että saavutat päämääräsi. Villiintyneellä hevosella ratsastaminen kertoo, että intohimosi vie sinut mukanaan.
Haarniskoitu, keskiaikainen hevonen kertoo pelottomuudestasi, rohkeudestasi, voimastasi ja aggressiostasi.


Tässä on tuolta ketjun alkupäästä...Tässä ketujussa on jo niin paljon asiaa, että ei välttämättä osu silmään, kun etsii.  Smiley
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #88 : 13.09.2007 11:18:37 »

Veden varassa olemisesta jo kerrottiin, vaan nyt olen nähnyt viikon sisällä kolme unta, joihin liittyi uiminen. Kahdesta vaatteet päällä ja yhdessä en tiedostanut asua. Eli mitä itse uiminen merkitsee?
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
MillaMiuMau
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 150



Profiili
« Vastaus #89 : 14.09.2007 14:51:57 »



Tässä on tuolta ketjun alkupäästä...Tässä ketujussa on jo niin paljon asiaa, että ei välttämättä osu silmään, kun etsii.  Smiley

olimpas huolimaton  Embarrassed

Mutta kiitos kuitenkin Selkälokille  smitten

Kyllä tuossa tulkinnassa jotain tunnistettavaa oli, kuten olen ottanut työ- ja opiskeluelämässä aika suuria askeleita viimeaikoina ja jos ratsastaminen tarkoittaa todella sitä, että saavutan päämääräni, niin eihän tässä voisi olla sitten enää paremmin pullat uunissa  coolsmiley

-MMM
tallennettu

Askendentti Härkä
Aurinko Rapu
Kuu Kaksoset
Merkurius Rapu
Venus Kaksoset
Mars Neitsyt
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7 8 ... 24
  Tulostusversio  
 
Siirry: