Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä olet kartallasi ylpeä ja mistä et?  (Luettu 33852 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2149


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #45 : 06.01.2007 17:23:26 »

Ei tietenkään sitä kartaa pidä tuijottaa liikaa. Täälläkin palstalla välillä tuntuu, että ihan liikaa katsotaan niitä karttoja ja tuhoontuomitaan suhteet ja ihmiset jo ennen koko tyyppiin tutustumista. Minuun eivät myöskään transiitit juurikaan vaikuta (tai en ainakaan ole huomannut). Itse näen paremminkin niin, että kartta on minun näköiseni ja minä voin tehdä itselleni, eli myös sillä kartalla mitä haluan. Tämä on pienten pohdintojeni tulos, mutta saa nähdä muuttuuko käsitykseni vielä!


Samaa mieltä  Smiley ! Minulle astrologia on vain hyvä keino itsetuntemukseen, mutta muuhun elämääni en sitä oikeastaan liitä.Jos liian sokeasti alkaa elää elämäänsä sen mukaan, en usko, että se on pitemmän päälle mikään hyvä asia ja voi jopa estää tietyllä tavalla elämistä.  angel
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #46 : 06.01.2007 17:26:52 »

Ei tietenkään sitä kartaa pidä tuijottaa liikaa. Täälläkin palstalla välillä tuntuu, että ihan liikaa katsotaan niitä karttoja ja tuhoontuomitaan suhteet ja ihmiset jo ennen koko tyyppiin tutustumista. Minuun eivät myöskään transiitit juurikaan vaikuta (tai en ainakaan ole huomannut). Itse näen paremminkin niin, että kartta on minun näköiseni ja minä voin tehdä itselleni, eli myös sillä kartalla mitä haluan. Tämä on pienten pohdintojeni tulos, mutta saa nähdä muuttuuko käsitykseni vielä!


Samaa mieltä  Smiley ! Minulle astrologia on vain hyvä keino itsetuntemukseen, mutta muuhun elämääni en sitä oikeastaan liitä.Jos liian sokeasti alkaa elää elämäänsä sen mukaan, en usko, että se on pitemmän päälle mikään hyvä asia ja voi jopa estää tietyllä tavalla elämistä.  angel

Jeps! Minusta kartta on hyvä väline tiedostamaan itsestään asioita, näkemään asioita uudessa valossa ja ainakin luonnekuvauksien kohdalla tulee opittua itsestään lisää, kun pohtii että "pitääkö tämä paikkansa vai ei?". Vaikka ei pitäisikään paikkansa, niin kaikki on silti kotiin päin!  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #47 : 06.01.2007 17:50:18 »

totta. sama täällä aina silloin tällöin. tosin on niitäkin aikoja jolloin sitä tuijottaa liikaa... ei jaksa kantaa vastuuta itsestä mikä kylläkin on printattuna tuolle kartalle...   knuppel2  Grin

Siksi nappasin Tonyn kommentin, ikään kuin vahvistaakseni sitä asiaa oman pääni sisällä.  Wink
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #48 : 06.01.2007 18:02:13 »

Äitien ja tytärten ketjussa on kuitenkin valoa näkyvissä.
Minun äitini pohti muutama vuosi sitten, että suunta on ihan selkeästi parempaan päin. Joka sukupolvi hänen mukaansa "hallitsee äitiyden" aavistuksen verran paremmin kuin edeltäjänsä.

Kiitos pitkästä vastauksesta. Siitä näkee juuri tuon, että vaikka kartalla onkin joku paha kuvio, niin itsestä on kiinni, miten siihen suhtautuu ja sinähän olet saanut hurjasti edistystä tuossa asiassa aikaiseksi! Ole ylpeä siitä.  Smiley

Asia kiinnosti minua myös siksi, koska itsellänikin tuo äiti-suhde on vaikea, ja koko toinen raskausaika meni noissa merkeissä eli käytin neuvolan tätiä terapeuttina omalle äiti-suhteelleni. Ja aivan kuten sinä, minäkin olen edistynyt vaikka pahimmillaan voisin olla samanlainen kuin äitini tai hänen äitinsä.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Jasca
Vieras
« Vastaus #49 : 06.01.2007 19:13:35 »

Mie olen astrolgiassa vasta esikoulussa, joten en osaa tulkita karttoja oikein mitenkään. Siispä ei ole myöskään pelkoa, että eläisin elämääni karttojen kautta. Jos yritän keksiä jotain positiivista, niin tyydyn astrofoorumin apuun eli sivuston kartan erkoiskuvoihin. Mulla siis  venusmarsaurinkomerkurius -stelliun 2. eli voimavarojen huoneessa. Noista vain venus joukkarissa ja loput kauriin puolella.
Lainaus
Tämä voimapahkura on valjastettavissa vain sydämen voimalla palvelemaan sinulle henkisesti tärkeitä tavoitteita eikä siinä juurikaan kaivata muiden apua tai neuvoja.
Tältä pohjalta vetäisin johtopäätöksen, että voin käyttää sekä feminiinistä että maskuliinista puoltani tasapuolisesti tavoitteideni saavuttamiseen. Siinä auttaa myös hyvä kommunikointikyky. Ainakin omaa elämääni arvioidessa tuo tuntuu tutulta jutulta. Olen jo korvannut sanat "olet sitten tosi jästipää, kun sinun päätäsi ei käännä mikään" sanoilla "olen päämäärätietoinen ja johdonmukainen".  Smiley

Hyvät astroystäväni! Korjatkaa tuo tulkinta, jos se meni taas totaalipieleen. Olen vasta opettelemassa ja heittelen siis villejä arvauksia.   Undecided     Cool
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #50 : 06.01.2007 19:58:47 »

Mielestäni olen hyvin onnekas,
kun synnyin  aurinko kaksoset joka
antaa minulle luonteeseeni positiivisuutta,
iloa ja rennon asenteen elämään
ja yhdessä  askendentti skorpioni
se tekee minusta tarkan havainnoitsijan ja ajattelijan.

Erityisen kiitollinen olen  merkurius kaksoset
joka tekee minusta verbaalisesti lahjakkaan.
Se yhdessä  aurinko ja  askendentti :ni kanssa
luo perustan koko työuralleni.

Kiitän luojaani myös  venus rapu :sta,
koska sen ansiosta kykenen luontaisen voimakkaalta
seurallisuudeltani, flirttailultani ja seksuaalisuudeltani
kuitenkin sitoutumaan ja rakastamaan syvästi.

Olen onnekas myöskin runsaasta erioiskuvioinnista
kartallani mahdollisuuksien kolmio, kultainen kolmio,
pikku kolmio, mystinen suorakaide, leija
ja tietenkin opettaivainen T-risti.

Kaikki erikoiskuviot luovat onnistumisen ja menestyksen
pohjan kaikissa hankkeissani.
T-risti on se, joka ei anna kaikkea ilmaiseksi ja helpolla,
vaan asiassa on jokin juju opittavana.
Olen oppinut jo elämään sen kanssa. Smiley
Tiedän, että silloin minun on vain tehtävä enemmän töitä
jonkun asian eteen.  Wink


tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #51 : 06.01.2007 20:04:59 »

Jaaha, minusta on aika hankalaa vastata tuohon kysymykseen - mistä olen ylpeä ja mistä en. Ehkä ns. hyviä aspekteja kartallani ovat tuo  aurinko aspect_con jupiter, mikä pitää Kauris-nousuisen Kalankin optimistisena. Samoin  kuu merkurius aspect_sex venus on noin niin kuin sosiaalisen elämän kannalta ihan jees. Smiley

Bob Marks kuvasi osuvasti, että T-risti on kuin kolmihaarainen jakkara jonka varassa istut ja viimeinen vakauttava jalka on helposti löydettävissä kärjen oppositiosta. (tulkitse merkki ja huone)

Tästä päästään oman karttani haasteeseen, eli  pluto aspect_opp venus ja näiden  aspect_squ saturnus rapu eli T-risti. Olen itse tulkinnut sitä niin, että vastuu (Saturnus) painaa minua tavallista helpommin, etenkin jos se kohdistuu perheeseen (Rapu) ja vastuisiin (6. huone). Sepon tulkinnan mukaan T-ristin alta ei tule keskittyä muista huolehtimiseen, joten ehkä perheettömyys on ollut ihan hyvä valinta - kartallani on paljon vapauden teemaa ja ahdistun, jos joku rajoittaa esim. matkustamista. Tuo Theuksen mainitsema "vakauttava jalka" -teoria avasi silmäni tässä, koska minullahan se osuu 12. huoneeseen ja Kauriin merkkiin. Tasapaino löytyykin juuri tietynlaisesta askeettisuudesta ja henkisistä jutuista, miksi ehkä astrologiakin laskettakoon. Wink Viihdyn yksinäisyydessä ja hiljaisuudessa ja senkin voi nähdä tästä kuviosta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #52 : 07.01.2007 01:17:44 »

Tuo Theuksen mainitsema "vakauttava jalka" -teoria avasi silmäni tässä, koska minullahan se osuu 12. huoneeseen ja Kauriin merkkiin. Tasapaino löytyykin juuri tietynlaisesta askeettisuudesta ja henkisistä jutuista, miksi ehkä astrologiakin laskettakoon. Wink Viihdyn yksinäisyydessä ja hiljaisuudessa ja senkin voi nähdä tästä kuviosta.

Minulla on myös T-ristin "vakauttava" jalka Jupiterissa Oinaassa 12.huoneessa ja tekee kaksi muuta aspektia Kuuhun Ravussa 4.huoneessa ja Aurinkoon Kauriissa 10.huoneessa.  En ihan tarkkaan tiedä miten tuo tulisi tulkita, muuta kuin että tämä ongelma tulee ratkeamaan jotenkin henkisten asioiden kautta. Saankin todella paljon voimaa juuri huoneen 12 asioista, askeettisuudesta, hiljentymisestä, syvällisten pohtimisesta...ne ovat henkinen turvani!

Sen sijaan olen lähiaikoina miettinyt, että kartallani Jupiter tekee aika inhoja aspekteja, vaikka periaatteessa koenkin sen aika iloisena lisänä karttaani (12.huoneessa vieläpä kun sijaitsee).  Huh Se tekee neliöt kuuhun, aurinkoon ja merkuriukseen, mutta onneksi sekstiilin chironiin ja venukseen, sekä kolmiot uranukseen ja saturnukseen. Ehkä nuo kolmiot sitten helpottavat? En oikein tiedä mitä nuo Jupiterin neliöt voisivat tarkoittaan kylläkään...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #53 : 08.01.2007 22:11:12 »

Hih! Tämä oli hauska ketju!

Itse olen erityisen ylpeä omalla kartallani tarkasta auringon ja uranuksen kolmiosta. Tämän lisäksi venuksen ja merkuriuksen yhtymästä vesimiehessä (tekevät vielä kolmion plutoon ja sekstiilin neppariin =pikkukolio). Vamaankin näin nousujellonana vesimiestä kaipaillessa olen ylpeä näistä vesimiesmäisyyksistä ja aikaani edellä olevista jutuista Wink. Pikkulikkana, kun olen ensimmäisen Niemi-Mattilan tulkinnan saanut ja hän sanoi, että en voi sietää hitaita ihmisiä, mutta se on oikeastaan heidän ongelmansa ei sinun. Sain näin luvankin herkkänä epävarmana tuoda julki kaikki kummallisimmatkin ideani, koska nyt olen vain sellainen  angel.

Inhottavin kuvio kartallani ehdottomasti t-risti  kuu  aspect_opp  saturnus  aspect_squ  chiron  aspect_con  jupiter. Toiveet, odotukset, pettymykset kierre jatkuu läpi elämän. N. seitsemän vuoden välein aina jotain rankempaa muutosta. Vaikka tämän asian tiedostaa ja paljon on sitä oppinut hallitsemaan, puskee se silti päälle voimallisesti aina silloin tällöin.

Muitakin tavallaan tätä teemaa tukevia aspekteja kartallani on, jotka sitten lisäävät sitä sinisilmäisyyttä ja hyvään uskomista, mikä sitten usein tuo sen pettymyksen tulleessaan. mm. auringon ja kuun noviili on tällainen.
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
R1ku
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #54 : 02.03.2011 20:13:45 »

Mielenkiintoinen vanha ketju, jonka löysin sattumalta, ja nyt on pakko vastata tähän.

Ylpeä:
 jupiter kaksoset
 mars oinas
 venus aspect_tri mars
 uranus jousimies
 kuu aspect_con merkurius
 venus aspect_sex jupiter
 venus leijona
 aurinko aspect_sex askendentti

Vähiten ylpeä:
 aurinko aspect_squ saturnus
 aurinko neitsyt
 kuu aspect_opp mars
 venus aspect_squ pluto
 mars aspect_squ neptunus
tallennettu

Aurinko: Neitsyt
Kuu ja merkurius: Vaaka
Venus: Leijona
Mars: Oinas
Jupiter: Kaksoset
Saturnus ja uranus: Jousimies
Neptunus: Kauris
Pluto ja nousumerkki: Skorpioni
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3625



Profiili
« Vastaus #55 : 03.03.2011 14:24:14 »

Hmm..

On vaatinut paljon töitä ja kärsivällisyyttä oppia elämään näiden kanssa:

 saturnus  aspect_opp  aurinko
 saturnus  aspect_opp  venus
 saturnus  aspect_opp  mars

Sen sijaan pidän näistä kovasti:

 neptunus  aspect_tri  aurinko
 neptunus  aspect_tri  kuu
 neptunus  aspect_tri  mars
 neptunus  aspect_tri  venus

Tästä olen oppinut pitämään:

 pluto  aspect_opp  kuu

Tämä on kiva Smiley Freekki efekti

 uranus  aspect_tri  askendentti

tallennettu
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #56 : 03.03.2011 17:12:50 »

Mielenkiintoinen topiikki Smiley

Vähiten ylpeä olen:

Neptunus-painotus kartallani - s**tanan ajelehtijavaikutus ei näin multi-Jouskalle, Nousu-Kauriille istu, Neptunus tekee niin pahuksen herkäksi, että jokaikinen pienikin vastoinkäyminen tuntuu maailmanlopulta Sad  Lisäksi se hämärtää, sekä aiheuttaa saamattomuutta.

Mulla Neptunusta (sijainti  jousimies 11. huoneessa):

 neptunus 1½-neliö  kuu
 neptunus aspect_con merkurius
 neptunus aspect_con venus
 neptunus aspect_ssx mars
 neptunus aspect_ssx jupiter
 neptunus aspect_sex saturnus (no, tämä on ihan jees)
( neptunus aspect_sex pluto)
 neptunus aspect_kvi chiron
 neptunus aspect_con ceres

En ole neptunikko, eeeen... uglystupid2

 saturnus aspect_squ mars on myös kova aspekti - tuntuu siltä, että vastuuntunto menee aina spontaaniuden edelle ja hauskanpito on ikäänkuin kielletty Sad  Asiat pitää aina suunnitella tarkasti etukäteen ja muutokset suunnitelmissa horjuttavat elämää... Toisaalta ko. aspekti antaa uskomattoman työdraivin ja noilla voimavaroilla voi saada paljon aikaiseksi - toisaalta taipumusta on myös työnarkkiuteen ja muut ihmiset jäävät vähemmälle (kun on lisäksi tuo  askendentti ja  mars kauris ...) Undecided

Edelliseen viitaten  askendentti kauris sekä  askendentti aspect_inc kuu ...

 kuunsolmu rapu - yök, en tykkää... Eroaa liikaa peruspersoonastani (mm.  kuunsolmu aspect_kvi keskitaivas aspect_con uranus), enkä ole yhtään äidillinen. Kun on lisäksi 6. huoneessa, niin aina vaan paranee...

Mistä tykkään Smiley

 jousimies -stellium 10. ja 11. huoneissa - tuo ihanaa omaperäisyyttä, ystävällisyyttä ja suvaitsevaisuutta, energiaa, hupsuttelumieltä smitten  Viihdyn vähän tämmöisenä, öö... Miesnaisena (poikatyttö ei tässä iässä varmaan enää sovi Tongue )? En ole kovin neitimäinen enkä pelkää tehdä ns. miesten hommia ja liata käsiäni.

 uranus :n aspektit  aurinko kuu keskitaivas - en ole ihan perus-poluntallaaja, enkä pelkää tuoda omaperäisyyttäni esille ('haters gonna hate'), tykkään itseasiassa olla vähän "friikki" Wink

 pluto aspect_squ mars - aah, rakas raivopääaspektini smitten  Parhaimmillaan tuo sellaista päättäväisyyttä ja energiaa, että sitä painaa vaikka veren maku suussa seinästä läpi... Huonoimmillaan... No, ailahtelevaisuutta ja suuttuessa niin silmitöntä ja hallitsematonta raivoa, että muiden kannattaa turvallisuutensa tähden pysytellä kaukana... :Smiley  Tämä aspekti on aikasta pomotteleva, joka halutessaan vääntää oman tahtonsa vaikka sitten pahalla läpi... Tuo myös jännän viettelevää ja "hiipivää" asennetta seksuaalisuuteen...

 kuu leijona ja kolmiot  jousimies -stelliumille - vaikkakin ailahteleva ja huomionkipeä, niin myös lämmin, omistautuva ja muille iloa tuova.
tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #57 : 10.06.2011 21:20:10 »

Uuh.. itse inhoan karttaani aikalailla.

Aspektit ovat kivoja ja niistä tykkään, mm:

 venus aspect_con merkurius neptunus/
 venus aspect_tri askendenttivenus aspect_sex pluto

 neptunus aspect_tri askendentti/
  neptunus aspect_con  uranus mars

 uranus aspect_con marsuranus aspect_tri kuu

Noi on mun mielestä kaikki tosi kivoja aspekteja, mutta tietysti ne on likipitäen kaikki
pärähtänyt kauriiseen ja neloshuoneeseen.  Angry En tykkää.

Onneksi sitten vitosessa on  aurinko vesimies ja   kaurismerkurius. Auringostani olen hyvin ylpeä, merkkari sais luvan olla kanssa  vesimies. Onneks on mokoma sentään vitosessa eikä nelosessa!

Aspekti johon mulla on viha-rakkaussuhde on  neitsyt kuu 12 h.  aspect_opp  aurinko 5h.
Tuntuu että se on yks mun karttani perustavanlaatusimmista kuvioista, ainaista taistelua seurallisuuden ja yksinäisyyden, järjen ja tunteiden kanssa. Hohhoijaa. Vielä kun kumpikin merkki on ns. "vasta-huoneissaan" niin kyllä sitä hämmennystä pukkaa, voi sentään.  buck2
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Rigsu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #58 : 14.06.2011 20:46:56 »

syntymäkartta

1. huone painottuu kovasti. Aurinko, merkurius ja mars kovasti siinä suunnasa. Olen siis minä-minä Cheesy enkä niinkään ylpeä siitä. tai ehkä olen.

kuun solmu leijonassa, nouseva jousimies, kuuskorpioni, pallas oinaassa 3., neptunus jousimiehessä 12., vesta-(neitsyt), jupiter-(vaaka) ja saturnus (vaaka) 8. huoneessa... ylpeä vai en... intuitiota löytyy kyllä, mutta näin on määrätty, että tämän tien kuljen kai yksin Sad juno (skorpioni), pluto (vaaka), kuu (skorpioni) 9. huoneessa, Chiron härässä 3. huoneessa.
« Viimeksi muokattu: 15.06.2011 12:27:30 kirjoittanut Rigsu » tallennettu

aurinko kauris Kauris
askendentti jousimies Nouseva Jousimies
kuu skorpioni Kuuskorppari
merkurius kauris Merkurius Kauriissa
venus jousimies Venus Jousimiehessä
mars vesimies Mars Vesimiehessä
Ja muutenkin vähän hankala tapaus Cheesy
Metalli-Apina
Punainen Sähköinen Maa
Hopealohikäärme
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 372


Säh!


Profiili
« Vastaus #59 : 20.06.2011 09:26:50 »

Koska olen jo vähitellen päässyt tottumaan uuteen karttaani (katsoin aikaisemmin väärällä kellonajalla kesäajan takia ja useimmat planeetat vaihtoi huoneita  Cheesy), voisin puhua mikä siinä on kivaa!

Ehkä paras asia kartallani on  aurinko 5. huoneessa, sopii paljon paremmin kuin aikaisemmin luulemani 6. huone, joka ei tuntunut ollenkaan "omalta". Luovuus/taide on kuitenkin elämäni tärkein asia, joten tuo natsaa tosi hyvin! Tykkään myös  askendentti kauris, koska se antaa määrätietoisuutta ja ahkeruutta, ja hoikan ja sitkeän ruumiinrakenteen.  jupiter 2. huoneessa on onnekas ja  venus 4. huoneessa harmoniaa kotielämään tuova. Aspekteista tykkään  pluto aspect_tri aurinko:sta, sen avulla synkät ja pimeät asiat tulevat jotenkin helpoiksi ja "omiksi". uranus aspect_opp aurinko on myös kiva, vaikka haastavaksi mielletäänkin, mutta tykkään sen kapinallisuudesta ja erilaisuudesta.

Hankalia ovat sitten  merkurius rapu:ssa (plus muut Ravut myöskin), koska kommunikointi kärsii ja olen melko ujo.  kaksoset  kuu:ssa ja  venus:ssa tuo levottomuutta ja oikkuja tunteisiin ja ihmissuhteisiin.  saturnus aspect_opp venus tuo estyneisyyttä, mikä sekään ei ole hyvä.  mars aspect_opp askendentti tuo satunnaisesti sellaista maanista, aggressiivista levottomuutta, mikä on ehkä vähän vaikea purkaa, mutta onhan sekin tavallaan hauskaa etten ole mikään älyttömän tasainen persoona - ei ainakaan tule tylsää  Cheesy

Mutta noin muuten, tykkään kyllä kartastani kokonaisuudessaan, ja nuo hankalatkin asiat ovat tavallaan rakkaita.
tallennettu

1.  saturnus 14.8% (10. huone)
2.  merkurius 13.8% (6. huone)
3.  pluto 11.6% (8. huone)

1.  rapu 14.4% (DC)
2.  kaksoset 13.5%
3.  jousimies 11.5% (MC)
Sivuja: 1 2 3 [4] 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: