Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä olet kartallasi ylpeä ja mistä et?  (Luettu 33965 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #30 : 05.01.2007 23:54:57 »

aijaa   Undecided
tallennettu
Theus
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 406


Immortal


Profiili
« Vastaus #31 : 06.01.2007 05:33:46 »

Vaikka T-ristiä usein kammoksutaan, se ei siinä mielessä ole huono, että se on hyvin energinen kuvio ja pakottaa yksilön kehittämään omaa potentiaaliansa ja asettaa selkeän haasteen jonka ratkaisu löytyy T-ristin 'puuttuvasta' jalasta eli kärkiplaneetan oppositiosta.
Bob Marks kuvasi osuvasti, että T-risti on kuin kolmihaarainen jakkara jonka varassa istut ja viimeinen vakauttava jalka on helposti löydettävissä kärjen oppositiosta. (tulkitse merkki ja huone)



tallennettu

VAAKA-RAPU

MC harka 
AC leijona

Storia d"amore

www.myspace.com/theusmyspace
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #32 : 06.01.2007 10:55:26 »

En päässyt enää eilen illalla koneelle, joten en ehtinyt vastata, mutta Ebenia ehditkin jo vastata ja juuri noin se menee. Tietyllä tavalla tyttökavereiden kanssa on ollut vaikeuksia niin että lapsena aina kun sain sen parhaan kaverin, niin ei mennyt kauaa kun hän muutti pois.

Muistan vielä elävästi kun olin jotain 10 v ja menossa vierailulle ystäväni luo. Oven avasi hänen isänsä, joka kertoi että tuo tyttö on muuttanut pois. Minä en meinannut millään käsittää asiaa: miksi isä jäi sitten kotiin? Ystäväni oli muuttanut äitinsä kanssa tosi yllättäen 500 km päähän.  Cry Cry

Kyllä minulla on aina kavereita ollut, ja sillä lailla olin suosittu, että minut valittiin muistaakseni 9:llä luokan "suosituimmaksi" -HEH!  coolsmiley

Mutta kyllä näin aikuisena, varsinkin nyt kun olen jo naimisissa, en juuri ehdi olla paljon ystävien seurassa.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #33 : 06.01.2007 11:32:24 »


Bob Marks kuvasi osuvasti, että T-risti on kuin kolmihaarainen jakkara jonka varassa istut ja viimeinen vakauttava jalka on helposti löydettävissä kärjen oppositiosta. (tulkitse merkki ja huone)


Totta, minulle onkin tulkittu tuo puuttuva pala, mikä osui suoraan onnepisteelleni!  Grin

Mutta sitä mietin, että miten tuo Sepon tulkinnan voin yhdistää tähän minulle tulkittuun puuttuvaan jalkaan. Se osui kutoshuoneeseen ja ihan siihen että elän arkea. En vain ymmärrä, että miten SE liittyy tuohon itsensä unohtamiseen tai kehittämiseen??
tallennettu
halebob
Vieras
« Vastaus #34 : 06.01.2007 12:39:53 »

                         Terve kaikille!
Tulisi ehkä olla tyytyväinen kartan 'kultaiseen kolmioon'ja'leijoihin'? Olen täysin noviisi näissä.
 askendentti jousimies
 aurinko rapu
 kuu vesimies
 merkurius kaksoset
 venus rapu
 mars rapu idiot2 Smiley
tallennettu
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #35 : 06.01.2007 12:56:07 »

inhokit:

 kuu
Jos kuu on kauriissa, ja sillä on aspekteina mm. aspect_squ pluto mars ja  aspect_opp saturnus, niin voiko se enää paljon ikävämpi olla?
En ole vieläkään sisäistänyt  kuu aspect_sex jupiter juno vertex ceres:n mahdollisuuksia, mutta elän toivossa, että ehkä jonakin päivänä.

T-/Suuri risti

 saturnus kärkenä ja  chiron aspect_opp merkurius tekevät T-ristin johtavissa merkeissä,  pallas täydentää kuvion Suureksi ristiksi.
Inhoan tätä, koska se on niin harmaata aluetta minulle, enkä saa siitä vielä mitään otetta. Kuvion merkittävyyttä lisää askendentti:n ja  keskitaivas:n hallitsijan Merkuriuksen osallisuus.

Suosikit:
kartan yhtymät

 askendentti aspect_con venus
tätä ei varmaan tarvitse perustella

 aurinko pluto mars -stellium ykkösessä
energiaa, energiaa ja energiaa. Jatkuva uudistuminen.

 merkurius aspect_con uranus kakkosessa
Perinteinen hullu keksijä -kuvio. Kunhan saan tuon ristini jonkinlaiseen hallintaan, tästä voi olla vielä paljon iloa

 jupiter juno vertex ceres -"stellium" kaloissa kutosessa
Minä vaan tykkään tästä... Grin Se antaa uskoa siihen, ettei elämä kenties olekkaan ihan niin hanurista...
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #36 : 06.01.2007 13:12:59 »

inhokit:

 kuu
Jos kuu on kauriissa, ja sillä on aspekteina mm. aspect_squ pluto mars ja  aspect_opp saturnus, niin voiko se enää paljon ikävämpi olla?

Taitaapi olla aika ikävä. Miten koet tuon Kuun aseman? Oliko äitisi kylmä sinua kohtaan? Vai koetko sen aikuisena niin, että normaali koti- ja perhe-elämä ei ole helppoa aloittaa? Sinullahan ei ole vielä lapsia? Oletko joutunut koviin tunnepohjaisiin kiistoihin?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #37 : 06.01.2007 13:54:50 »

Hei
Aloin juuri mietimään enemmän sitä, kun monet teistä löytävät hyvinkin selkeästi erilasia negatiivisia kohteita tai ainakin yhdistävät niitä joihinkin tiettyihin tapahtumiin elämässään.
Itselläni olisi varmasti todella paljon aihetta inhota monia asioita elämässäni. Aina kun yritän inhota itseäni niin kallistun takaisin siihen tosiasiaan että minä itse olen vastuussa elämästäni ja niistä ratkaisuista mitä kulloinkin olen tehnyt, oli asia sitten iso tai pieni. Tämä taas johtaa takaisin ajatukseen että olen tehnyt valinnan SEN HETKEN parhaan kykyni ja näkemykseni mukaan ja minun on kuulunutkin tehdä niin.
Parhaimmillaan opin ja kasvan ihmisenä vaikeiden asioiden kautta, mutta toisinaan koittaa taas se itsepäisyyden hetki ja tarve hakata päätä seinään. Tarpeeksi kun  on päässä kuhmuja niin sitten oppii väkisin etsimään sen oven mistä voi mennä kahvaa kääntämällä jälleen eteenpäin kohti uusia pettymyksiä Grin Shocked buck2 smitten
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #38 : 06.01.2007 14:02:09 »

Hei
Aloin juuri mietimään enemmän sitä, kun monet teistä löytävät hyvinkin selkeästi erilasia negatiivisia kohteita tai ainakin yhdistävät niitä joihinkin tiettyihin tapahtumiin elämässään.
Itselläni olisi varmasti todella paljon aihetta inhota monia asioita elämässäni. Aina kun yritän inhota itseäni niin kallistun takaisin siihen tosiasiaan että minä itse olen vastuussa elämästäni ja niistä ratkaisuista mitä kulloinkin olen tehnyt, oli asia sitten iso tai pieni. Tämä taas johtaa takaisin ajatukseen että olen tehnyt valinnan SEN HETKEN parhaan kykyni ja näkemykseni mukaan ja minun on kuulunutkin tehdä niin.
Parhaimmillaan opin ja kasvan ihmisenä vaikeiden asioiden kautta, mutta toisinaan koittaa taas se itsepäisyyden hetki ja tarve hakata päätä seinään. Tarpeeksi kun  on päässä kuhmuja niin sitten oppii väkisin etsimään sen oven mistä voi mennä kahvaa kääntämällä jälleen eteenpäin kohti uusia pettymyksiä Grin Shocked buck2 smitten

Osaatko sanoa mikä kartallasi voisi kertoa tuosta optimistisuudesta?  Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
pluto
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 558


...miau...


Profiili
« Vastaus #39 : 06.01.2007 14:14:29 »

Kaurisenergiaa:

Olen kyllä ruikuttanut kurjaa kuutani useissa topiceissa, mutta menköön tämä vaikka terapiana Wink

Äitini muutti kotoa pois, kun olin n.6-vuotias. Tämä on varmaan selkein esimerkki. Hän ei muuttanut kovin kauas ja näimme joka toinen viikonloppu, mutta kuitenkin.

En ikinä joutunut kokemaan sen enempää ruumiillista kuin henkistäkään väkivaltaa.
Koti (se paikka, jossa kulloinkin asun, ei siis nimenomaan lapsuuden koti) on aina ollut minulle turvapaikka. (Kuu neljännessä huoneessa)
Lähinnä kai joku jatkuva emotionaalinen epävakaus perhe-elämässä ja isän mielenterveysongelmat varjostavat lapsuuttani.

Joku äitien ja tytärten jatkuva ketju kyllä on erittäin selkeästi näkyvissä. Minä kävin marinoineni oman äiti hermoille, joka taas oli lapsena rassannut oman äitinsä hermoja valituksellaan ja nyt yritän kovasti olla hermostumatta oman tyttäreni ruikutukseen.
Sukuvikana jatkuva marmatus... Cheesy

Nyt huomaan, kun tyttäreni on suurinpiirtein saman ikäinen, kuin itse olin äitini "lähtiessä", että salaa epäilen äitini jättäneen minut juuri sen kiukuttelun ja marmatuksen takia...
Nämä syvimmät tunteet tuppaavat jäämään minulla niin syvälle, että koen nyt yli kolmikymppisenä tunteita, joita joku toinen olisi tuntenut silloin kuusivuotiaana.

Tyttärellänikin on   pluto aspect_opp kuu kartallaan, ja nyt yritän kovasti tehdä työtä sen eteen, että en siirrä näitä sukurasitteita pidemmälle. Omat toistuvat masennusjaksoni tekevät sen kyllä aika hankalaksi.

Karmeita riitoja saamme silloin tällöin aikaiseksi ja minä huudan pää punaisena, mutta yritän myös riidan jälkeen sovitella ja puhua asiat halki rauhassa sekä pyytää anteeksi käytöstäni, mikäli koen siihen olevan aihetta (ja usein on Embarrassed).

Äitien ja tytärten ketjussa on kuitenkin valoa näkyvissä.
Minun äitini pohti muutama vuosi sitten, että suunta on ihan selkeästi parempaan päin. Joka sukupolvi hänen mukaansa "hallitsee äitiyden" aavistuksen verran paremmin kuin edeltäjänsä.
Otin tuon lausahduksen suurena kohteliaisuutena. smitten


tallennettu
Tony
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 107


Profiili
« Vastaus #40 : 06.01.2007 15:51:28 »

Hyvä kysymys, joka menee hivenen arvailujen ja intuition puolelle käyttäen apuna Sepon tulkintoja. Korjatkaa, jos menee pahasti metsään.

Sulkeutuvasta kolmiosta kun sanotaan: Tämä on henkisellä tasolla tuleva palkkio koko avautuvalta jaksolta sekä ennen kaikkea osoittamastasi ymmärryksestä vastoinkäymisiä kohtaan.

Minulta löytyy kultainen kolmio  neptunus  aspect_tri aurinko jupiter ja stellium  chiron aurinko  saturnus

aurinko kalat jupiter rapu neptunus skorpioni
saturnus oinas chiron kalat
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #41 : 06.01.2007 16:19:32 »

Vaikka T-ristiä usein kammoksutaan, se ei siinä mielessä ole huono, että se on hyvin energinen kuvio ja pakottaa yksilön kehittämään omaa potentiaaliansa ja asettaa selkeän haasteen jonka ratkaisu löytyy T-ristin 'puuttuvasta' jalasta eli kärkiplaneetan oppositiosta.
Bob Marks kuvasi osuvasti, että T-risti on kuin kolmihaarainen jakkara jonka varassa istut ja viimeinen vakauttava jalka on helposti löydettävissä kärjen oppositiosta. (tulkitse merkki ja huone)
Mielenkiintoinen teoria, pitääpä tuotakin tutkistella ja kurkistella  Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #42 : 06.01.2007 16:30:26 »

Aina kun yritän inhota itseäni niin kallistun takaisin siihen tosiasiaan että minä itse olen vastuussa elämästäni ja niistä ratkaisuista mitä kulloinkin olen tehnyt, oli asia sitten iso tai pieni. Tämä taas johtaa takaisin ajatukseen että olen tehnyt valinnan SEN HETKEN parhaan kykyni ja näkemykseni mukaan ja minun on kuulunutkin tehdä niin.


Kyllä minä ajattelen samalla tavalla kuin Tony. Ei voi liikaa tuijottaa astrologiaa ja toiset ihmiset ovat sellaisia, ettei nuo transiitit juurikaan vaikuta. Ehkä se on niin, kuten monesti todettu, että kartta on potentiaalinen, mutta ihminen tekee siitä sen, mitä on eli omat valinnat kuitenkin painavat yhtä paljon vaa'assa.

Yksi esimerkki tällaisesta tapauksesta on ex-mieheni. Hän oli kaikkea muuta kuin tyypillinen jousimies. Yritin kannustaa häntä toteuttamaan omaa jouskariluontoaa, siinä epäonnistumatta.

Sitten erosimme ja hän joutui katsomaan itseään peiliin. No mikäs muu sieltä katsoikaan takasin kuin jouskaripoika, joka lähti sitten valloitaamaan maailmaa. Nyt häntä ei saa uusi tyttöystävä millään sidotuksi, niin voimakas on tuo kaipuu maailmalle.

Myöhemmin exäni kertoi, että oli imitoinut omia vanhempiaan ja sisartaan elämäntyylin valinnassa (kuten minäkin, kun nuorena naimisiin menimme). Vasta  eron myötä hän alkoi miettiä sitä, kuka ja mikä hän on.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #43 : 06.01.2007 16:54:12 »

Ei tietenkään sitä kartaa pidä tuijottaa liikaa. Täälläkin palstalla välillä tuntuu, että ihan liikaa katsotaan niitä karttoja ja tuhoontuomitaan suhteet ja ihmiset jo ennen koko tyyppiin tutustumista. Minuun eivät myöskään transiitit juurikaan vaikuta (tai en ainakaan ole huomannut). Itse näen paremminkin niin, että kartta on minun näköiseni ja minä voin tehdä itselleni, eli myös sillä kartalla mitä haluan. Tämä on pienten pohdintojeni tulos, mutta saa nähdä muuttuuko käsitykseni vielä!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #44 : 06.01.2007 17:23:26 »

Ei tietenkään sitä kartaa pidä tuijottaa liikaa. Täälläkin palstalla välillä tuntuu, että ihan liikaa katsotaan niitä karttoja ja tuhoontuomitaan suhteet ja ihmiset jo ennen koko tyyppiin tutustumista. Minuun eivät myöskään transiitit juurikaan vaikuta (tai en ainakaan ole huomannut). Itse näen paremminkin niin, että kartta on minun näköiseni ja minä voin tehdä itselleni, eli myös sillä kartalla mitä haluan. Tämä on pienten pohdintojeni tulos, mutta saa nähdä muuttuuko käsitykseni vielä!


Samaa mieltä  Smiley ! Minulle astrologia on vain hyvä keino itsetuntemukseen, mutta muuhun elämääni en sitä oikeastaan liitä.Jos liian sokeasti alkaa elää elämäänsä sen mukaan, en usko, että se on pitemmän päälle mikään hyvä asia ja voi jopa estää tietyllä tavalla elämistä.  angel
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Sivuja: 1 2 [3] 4 5
  Tulostusversio  
 
Siirry: