Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 71
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 633317 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #780 : 10.05.2007 17:35:13 »

- joten ehdotuksena tässä tarjoan eli heitän ilmoille -  ETTÄ MEE IHMEESSÄ KATSOMAA - MISTÄ OIKEIN ON KYSE - niin ei jää vaivaamaan  - eihän maksa kuin vaiva - ja tiedä vaikka mitä syntyisi tai että saat itsellesi ymmärryksen mitä oikein tapahtui.... että älä vielä heitä pyyhettä kehään - VAAN MENE SILLÄ ASENTEELLA ETTÄ SINÄ VALITSET MITÄ TYÖTÄ JA MISSÄ TEET - etkä ollenkaan mene polvillasi möyrien ja nöyristellen ja olemassaoloasi anteeksipyydellen - ehkä jotain on itsessäsi muuttunut JA ihan oivalliseen suuntaan... tuli nyt mieleeni tällaisia  smitten

Kyllä minä sinne menen katsomaan. Olen vain nykyään vähän huomannut, että "sammakoita pääsee" suustani yhä useammin.
Mutta tosiaan outoa miten minulla oli olo kuin olisin puhunut kaverini kanssa. Olihan se ääni toki miellyttävä ja varmaan hän on ihan rento tyyppi. (tosin olen kuullut aivan päinvastaista, mutta minäpä en kuulopuheisiin perusta)
Kyllä minussa on jotain muutosta tapahtumassa. Eräs melko uusi ystäväni sanoikin minulle juuri, että se mikä nyt minusta ryöpsähtelee ulos "holtittomasti" on sitä aitoa itseäni... että senkus päästelet sammakoita ja teet kaikkia asioita, jotka ei nyt aina vaikuta niin aisalliseltakaan...  Cheesy
Kauhunsekaisella kunnioituksella tässä elän läpi sitä, kun kuoriudun munan sisältä  Grin
tallennettu
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #781 : 10.05.2007 18:48:15 »

Lainaus
Kirjoittanut: *Inanna*
Kyllä minussa on jotain muutosta tapahtumassa. Eräs melko uusi ystäväni sanoikin minulle juuri, että se mikä nyt minusta ryöpsähtelee ulos "holtittomasti" on sitä aitoa itseäni... että senkus päästelet sammakoita ja teet kaikkia asioita, jotka ei nyt aina vaikuta niin aisalliseltakaan... 
Kauhunsekaisella kunnioituksella tässä elän läpi sitä, kun kuoriudun munan sisältä 

.... jeee - kuulostaa niin niin tutulta että ..... minullakin ryöpsähtelee kaikenlaista suustani - että joskus oikein karvat ja hiukset nousee pystyyn kun havahdun kuulemaan - että " kuka puhuu" täh  Shocked ... ja sitten koettaa säilyttää ilmeen tyynenä ja jotenkin päästä loppuun asti SILLÄ siinä vaiheessa kun havahtuu puheillensa - tähän tyyliin NIIN usein alkaa änkyttää ja sekoilla sanoissaan .... että tällaista täällä... tuli tuosta sinun vastauksesta mieleeni yksi juttu omasta sis.soturista  - käynpäs tarkistamasta - jotenkin se meni näin -

" Neptunus avautuva sekstiili Jupiter
Kuulut siihen ikäryhmään, joka luo sosiaalista laajentumista mediaaliselta ja intuitiiviselta pohjalta ottaen huomioon inhimilliset tekijät. Löydät sekä yksityisistä yrityksistä, että yhteiskunnallisista laitoksista muita helpommin tämän inhimillisen osan ja pystyt hyödyntämään sitä omassa elämässäsi. Saatat jopa ihmetellä miksi esim. virastoissa asioiminen on muille niin takkuista ja sinulle ihan helppo nakki. Kyllä koira koiran tuntee eli ammatistasi riippumatta kuulut henkistä kehitystä edistävään porukkaan ja tehän tietysti jaatte toisillenne henkilökuntaetuja niin kuin asiaan kuuluu. "

... edellinen tuli mieleen tuosta kun kirjoitit" ETTÄ Mutta tosiaan outoa miten minulla oli olo kuin olisin puhunut kaverini kanssa. Olihan se ääni toki miellyttävä ja varmaan hän on ihan rento tyyppi. (tosin olen kuullut aivan päinvastaista, mutta minäpä en kuulopuheisiin perusta)."

Onnea matkaan  Cheesy  Kiss

tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #782 : 10.05.2007 23:13:50 »

Ehkäpä Inanna tuo "sammakko" jonka suustasi päästit onkin vain hyväksi. Jäät sillä kenties vielä paremmin mieleen ja on hyvä osoitus siitä että olet persoonallinen ja huumorintajuinen. Se hiljaisuus sen sanomasi jälkeen saattoi johtua ihan vain siitä, että että tuo puhelimessa ollut tyyppi häkeltyi hyvällä tavalla.  Wink coolsmiley Jokatapauksessa tsemppiä!  smitten

Itsellänikin ollut tänään puhelimessa asiointia, vaan aivan toisenlaista.  Cheesy Juttelin taasen sen vappuna tapaamani  jousimies miehen kanssa ja sovimme treffit maanantaiksi.  Wink Jänskättää melkein jo nyt kuin pientä tyttöä, sillä onhan siitä 12-vuotta aikaa kun viimeksi treffeillä kävin. Niin pitkään olin kuitenkin exäni kanssa.
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #783 : 11.05.2007 06:46:59 »

Jokatapauksessa tsemppiä!  smitten
Itsellänikin ollut tänään puhelimessa asiointia, vaan aivan toisenlaista.  Cheesy Juttelin taasen sen vappuna tapaamani  jousimies miehen kanssa ja sovimme treffit maanantaiksi.  Wink Jänskättää melkein jo nyt kuin pientä tyttöä, sillä onhan siitä 12-vuotta aikaa kun viimeksi treffeillä kävin. Niin pitkään olin kuitenkin exäni kanssa.[/color]

Kiitos!
Voi, kyllä osaan kuvitella nuo "jänskättämiset"  smitten, minäkin vielä tässä iässä tunnen vastaavissa tilanteissa ihan lapselliselta tuntuvaa kuplintaa ja jänskättämistä vastaavissa tilanteissa.  Cheesy
Nauti treffeistäsi...!  Smiley
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #784 : 11.05.2007 09:45:07 »

No niih... minustakin sitten tulee taas välillä kunnon työtätekevä kansalainen  buck2
Oisipa kiva tietää työnantajan syntymätiedot  :Smiley
Aika persoonallinen tyyppi... paljon tulevaisuuden ideoita ja visioita...
Ja mikä oli yllättävintä... hän sanoi, että meidän tiimi ei ole vain työntekijöitä, vaan olemme henkinen tiimi.  Shocked
Yllättävä tällä alalla...muutenkin koko persoona yllätti...
Nyt kyllä jänskättää.. mutta olen innoissani..  Cheesy
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #785 : 11.05.2007 12:02:03 »

No niih... minustakin sitten tulee taas välillä kunnon työtätekevä kansalainen  buck2
Oisipa kiva tietää työnantajan syntymätiedot  :Smiley
Aika persoonallinen tyyppi... paljon tulevaisuuden ideoita ja visioita...
Ja mikä oli yllättävintä... hän sanoi, että meidän tiimi ei ole vain työntekijöitä, vaan olemme henkinen tiimi.  Shocked
Yllättävä tällä alalla...muutenkin koko persoona yllätti...
Nyt kyllä jänskättää.. mutta olen innoissani..  Cheesy

ONNEA!  smitten Ja kiitos aiemmasta viestistäsi, aionkin nauttia treffeistä.  Wink
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #786 : 11.05.2007 13:05:39 »

onnea *inanna* työpaikan johdosta toivotan minäkin  smitten
tallennettu

*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #787 : 11.05.2007 13:09:55 »

Kiitos teille!  smitten
Olen aika innoissani, kun olen ollut aika pitkään työttömänä, joskin osaltaan vapaaehtoisestikin. (lapset)
Vehdannut pari vuotta alkaako yrittäjäksi ja nyt päätin, että palkolliseksi menen... ehtii sitä myöhemminkin...yrittää ihan ite...
Saa tässä "rauhassa" opiskella tätä uutta ammattiakin sivussa, kun löysin osa-aika työn.  Smiley
*iloisena ja inspiroituneena*  Cheesy
Mitähän tuo kartta näyttää tälle päivälle.... työsopimus alkaa kyllä 15.5.
Pitänee kurkkia...
tallennettu
Ärrimurri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #788 : 20.05.2007 07:42:10 »

Kumpi on pahempaa
se ettei tunne mitään
vai se
että tuntee liikaa?

Se, ettei tuntisi mitään.
tallennettu

Skorpioni, nouseva vaaka, kuu leijona, venus jousimies.

Tulilohikäärme
Hevoskastanja
Valkoinen itsevallitseva koira
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #789 : 20.05.2007 07:56:42 »

mitä olisi sellainen elämä jossa ei mitään tuntisi? minä ainakin tuntisin mielummin liikaa kun en mitään. jos mitään ei koskaan tuntisi niin miten edes tietäisi täällä edes eläneensä.
tallennettu

Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #790 : 20.05.2007 08:44:23 »

Eikös ne humanoiditkin olleet kiinnostuneita juuri Ihmisen tunteista  Huh :Smiley smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ikitosi
Astroholisti

Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:

Profiili
« Vastaus #791 : 20.05.2007 08:57:40 »

Kumpi on pahempaa
se ettei tunne mitään
vai se
että tuntee liikaa?
Se, ettei tunne mitään, on masennusta, liikaa tuntuminen taas yliherkkyyttä.
Kovin kauaa ei jaksais/kestäis kumpaakaan ääripäätä, mutta jos ois pakko, valitsisin.. -
äh, tosi vaikee valita, kun tässä jo jonkin aikaa, ensimmäistä kertaa elämässäni, olen saanut nauttia tasapainoisesta tunne-elämästä.. Jossain siinä keskivälin kieppeillä on hyvä olla.

Tunteet kyllä ehdottomasti kuuluvat ihmiselämään,
yhtenä todisteena se, että ihan jo suurin elimemmekin on iho.
Olemme täällä oppimassa tuntemaan - Kaikkea elämää, koko skaalalla.
Asenne on se mikä ratkaisee/pelastaa, jotta kaikkien tunteiden ja
aistillisuuden keskellä, myrskytuulessa kuin myös tyvenessä, säilytämme johtotähtemme.  smitten  :Smiley angel
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #792 : 20.05.2007 09:08:19 »

Tunteet ovat kummallisia, olen todellakin miettinyt niitä urakalla muutaman vuoden. >Ja ovatko siitä sen enempää selvinneet. Esimerkiksi rakkaus, onko se reaktiota toisen rakkaudenosoituksiin, vai voiko tai jaksaako todella tuntea rakkautta, jos toinen lyö luukut kiinni.

Jos taas osoittaa henkistä rakkautta, onko se tunteilua ollenkaan. Osoittaa että arvostaa ja rakastaa vaikka sitä vaikeata äitiään, joka on kaikesta eri mieltä, mutta ei mene hänen tunneKUOHUUNSA mukaan.

Mitä tunteet ovat, mistä on kyse niiden loukkaamisessa tai herättämisessä.

Onhan se hyvä että voimme olla vaikka alieneiden tunnekokeiden kohteita, olen kuullut tästä ennenkin, jos ei muuta tunteille keksi tekoa..  Grin 
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #793 : 20.05.2007 09:16:43 »

Ja jos tunteet ovat energiaa, miten energiaa voi loukata tai ilahduttaa?  :Smiley

Kuten kaikki ihmiset ovat energiaa. Kai se on vain se negatiivinen tai positiivinen varaus.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Freyja
Vieras
« Vastaus #794 : 20.05.2007 09:28:37 »

Kumpi on pahempaa
se ettei tunne mitään
vai se
että tuntee liikaa?

Molemmat kokeneena ja keskitietä etsien... se ettei tunne mitään!  Shocked
tallennettu
Sivuja: 1 ... 51 52 [53] 54 55 ... 71
  Tulostusversio  

Siirry: