Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: UUSI yleinen jutteluareena  (Luettu 459171 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1050 : 12.02.2008 15:51:36 »

Minä varsinkin olen vaarallinen.

Ei mutta hei, yksi ajatus.

Onko niin että jotkut ihmiset ovat koko ajan järkeviä ja ovat järkevässä työssä ja hoitavat suhteensa järkevästi= ? Millaisia riskejä järkevät ottavat ja onkohan se synt kartalla, että kaikki eivät pelaa koko ajan esim suhdepelejä, saatika meditoi, vaan hoitavat arkensa ja työn ja kulissit.

No tuli vaan mieleen kun eräs on keskittynyt töihin ja jos vaikka ajattelen, onkohan se toisen kanssa tai olisiko mieluummin, niin miettii duunia ja urheilua. Ehkä minä johtuen nousuvaa´asta oletan elämän olevan romanttisempaa kuin se on, tai dramaattisempaa.

Minulla on muuten Mars Veskarissa, eräällä Venus Leijonassa..

Kuitenkaan siis itse en ole varsinainen peluri.. pohjimmiltani.. mutta kenties oletan vaan enemmän kipinää kuin on?? Yleensä. Tai sitten tämä riippuu iästä, tai persoonasta, ei ammatista.. tunnen erilaisia pelureita eri hommissa, oli teknistä tai kaupallista tai lakia.

Jaa- mistähän tämä kysymys tuli..
« Viimeksi muokattu: 12.02.2008 15:58:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1051 : 13.02.2008 16:26:13 »

Hihi TIGRINUM, kyllähän noita kömmähdyksiä sattuu itse kullekin, onneksi osasit nauraa asialle.  Grin Hassua, että poikaystäväsi on Intiassa ja minä tapasin juuri eilen erään mielenkiintoisen miekkosen joka on kotoisin Intiasta.  Smiley  Lauantaina olisi taas treffit hänen kanssaan... Jänniä yhteensattumia kyllä kaikinpuolin...  :Smiley

http://www3.nationalgeographic.com/places/images/photos/photo_lg_india.jpg
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1052 : 13.02.2008 16:47:42 »

No johan nyt on kansainvälisyyttä ilmassa.  Cheesy Äsken sain soiton Egyptistä.  Lips Sealed Se juttu ei vain kuitenkaan toimi kun on niin pitkä välimatka ja muutenkin tiedän sen... Sydän kyllä jäi muuten vahvasti tuohon maahan.  smitten Eikös joku ole sanonutkin, että meillä on ns. "henkinen koti" myös jossain täällä fyysisessä maailmassakin? Minulla se on taitaa kyllä olla siellä... Tai ylipäänsä sielläpäin maailmaa, niillä nurkilla...  angel
tallennettu
Tiigris
Astroholisti
*****
Viestejä: 3615



Profiili
« Vastaus #1053 : 13.02.2008 16:55:08 »

Rakkauden valo, olin JUURI kirjoittamassa siitä, että tuntuu että kaikki reissaa jossain, ja esimerkkinä paras ystäväni joka lähti juuri 2 viikoksi Egyptiin!  Wink Cheesy Grin

Minun sydämeni sykkii kyllä suuresti Turkille, muualla en sitten oikeastaan ole matkaillutkaan mutta ehtiihän sitä.. Jotenkin veri vetää Etelä-Amerikkaan... Intiaanikulttuurit  smitten smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #1054 : 13.02.2008 17:06:04 »

Rakkauden valo, olin JUURI kirjoittamassa siitä, että tuntuu että kaikki reissaa jossain, ja esimerkkinä paras ystäväni joka lähti juuri 2 viikoksi Egyptiin!  Wink Cheesy Grin

Cheesy Voi onnellista ystävääsi.  smitten Veikkaisin että tulee jollain tavalla muuttuneena takaisin.  Siinä maassa on vain sitä "jotain"... angel

Lainaus
Minun sydämeni sykkii kyllä suuresti Turkille, muualla en sitten oikeastaan ole matkaillutkaan mutta ehtiihän sitä.. Jotenkin veri vetää Etelä-Amerikkaan... Intiaanikulttuurit  smitten smitten [/color]

Kuuntele siis sydäntäsi.  smitten Itsekin veri vetänyt myös tuonne Amerikoihin, tosin kyllä pohjoiseen ja juuri myös intiaanien vuoksi. Siellä kävinkin, mutta yllätyksekseni Egypti vaikutti minuun vielä enemmän. Tosin en Jenkeissä vielä ole käynyt niissä paikoissa johon on eniten vetoa. Nimittäin Montana ja Dakotan alueet, sekä Arizona... Ehkäpä vielä joskus... Turkissakin olisi kyllä kiva käydä...

tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #1055 : 15.02.2008 11:25:22 »

 smiley6600
Uutinen:

Lainaus
Kansainvälinen tutkijaryhmä on havainnut kaksi planeettaa, jotka näyttävät olevan pienempiä versioita omasta Jupiterista ja Saturnuksestamme. Löydetyt planeetat tosin sijaitsevat lähes 5000 valovuoden päässä. Tutkimus julkaistiin juuri ilmestyneessä Science-lehdessä.

"Löytö viittaa siihen, että galaksissamme on useita omamme kaltaisia planeettajärjestelmiä", havaintojen analysointia johtanut apulaisprofessori Scott Gaudi kertoo.

Lisää:
http://www.avaruus.fi/
 :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1056 : 16.02.2008 12:28:24 »

Ei siis ihme että pisin suhteeni oli jousimieheen, jos olen au ja kuu jousimies. JA nyt kun Venus vaikuttaa, onkin sellainen yritys kepeään suhteeseen, jos herkkä rapumies pystyy siihen - että on tunteita ilman elämän kestäviä sitoumuksia, minä tiedän että ne eivät välttämättä jatku, pitää elää NYT, jos ehtis. Kuitenkaan en haluaisi jousimiestä enää.. sitä vaikutetta voi olla..



Naisen astrologisella kartalla Kuu kuvaa mm. tunne-elämää, alitajuisia reaktioita, naiseutta ja äitiyttä ja myös omaa äitiä, jonka käyttäytymismalleja etenkin tyttölapsi usein huomaa aikuisena alitajuisesti jäljittelevänsä vaikka olisi aiemmin toisin vannonut. Venus kertoo kepeämmistä tunteista, romansseista, huvittelusta ja luovuudesta. Marsin asemasta voi tutkailla sitä miesmallia, joka saa sukat pyörimään jaloissa kaikkein villeimmin. Aurinko ja Saturnus kuvaavat miestä ja myös isää. Moni nainen voikin koko elämänsä ajan etsiä alitajuisesti isänsä kaltaista miestä täysin huolimatta siitä, oliko isäsuhde helppo vai haastava.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1057 : 22.02.2008 14:10:11 »

Lapsille ja lapsenmielisille.


   

 

Taidemuseo Tennispalatsin kevät on omistettu animaatiolle. Museon molempiin kerroksiin levittäytyvä näyttely esittelee yli 500 alkuperäistä taideteosta, jotka havainnollistavat miten Pixarin elokuvien rakastetut hahmot ja lumoavat maailmat ovat syntyneet. Mukana on luonnospiirustuksia, maalauksia, veistoksia ja elämyksellisiä tiloja.

Maailman johtaviin animaatiostudioihin kuuluva Pixar perustettiin Kaliforniassa vuonna 1986. Ensimmäinen menestyselokuva oli vuonna 1995 valmistunut Toy Story, jota seurasivat Ötökän elämää, Toy Story 2, Nemoa etsimässä, Monsterit Oy, Ihmeperhe, Autot ja viimeisimpänä vuonna 2007 julkaistu Rottatouille.

Pixar – 20 vuotta animaatioita johdattaa meidät näiden tarinoiden lähteille. Näyttely on katsaus studion historiaan ja myös kurkistus tulevaan. Näyttely kattaa Pixarin tuotannon varhaisista lyhytelokuvista uusimpaan, vasta vuoden 2008 lopulla levitykseen tulevaan WALL-E –elokuvaan. Mukana on myös videohaastatteluja, jotka antavat yleisölle mahdollisuuden tutustua studion taiteilijoihin ja heidän työhönsä.

Vaikka Pixarin elokuvat ovat tietokoneanimaatioita, perinteisen taiteen tekemisen keinot ovat silti keskeisiä. Studion perustajajäsen ja taiteellinen johtaja John Lasseter korostaa persoonallisen luovuuden merkitystä: ”Ei teknologia tee elokuvaa, sen tekevät ihmiset. (...) Animaattori puhaltaa hahmoihin elämän, mihin pelkkä software ja teknologia eivät kykene.”

Näyttelyn alkuperäinen tuottaja on New Yorkin Museum of Modern Art. Näyttelyn kansainvälisestä kierrosta vastaa Lontoon Barbican Art Galleries. Helsinki on sen ainoa pohjoismainen esityspaikka.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Atomi
Vieras
« Vastaus #1058 : 28.02.2008 15:51:05 »

Pakko hehkuttaa!! Gradu saatu painoon, kaks luentoa yliopistosta jäljellä, ja noin kuukauden päästä on suunnitelmissa lähteä reilaamaan  Grin Berliini, Praha, Wien, Pariisi, Brysseli, Amsterdam on reitti, sitten taas Berliinistä kotosalle. Aaa, matkailu, ihanaa Cheesy

annaelen

Isot Lämpimät Onnittelut gradun johdosta. Itse en saanut vastaavaa luovuttamista kokea, kun ohjaaja "varasti" graduni hieman keskeneräisenä loppuarviointiin.   Angry  Olen jo onneksi toipunut siitä järkyryksestä, joten ilo snun puolestasi on vilpitön.  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #1059 : 28.02.2008 17:00:52 »

Onnittelut annaelenille! smitten Ai, kun ehtisi itsekin vielä joskus reilaamaan pitkin Eurooppaa...mahtava tapa matkustaa!

Ai gradunkin voi "varastaa"? Kuulostaa ikävältä. Undecided Itselläni on kokemusta vain lopputyön kirjoittamisesta, joka toki pituudeltaan ei vastannut lähellekään gradua, mutta tuohon tunteeseen pitkän projektin valmiiksi saamisesta voin kyllä silti eläytyä. Smiley Eikä sitä tiedä, vaikka vielä gradun kirjoitan joskus minäkin...saa nähdä, miten pikkuhiljaa aloitettu opiskeluprojekti vuosien varrella eteneekään.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1060 : 29.02.2008 13:31:53 »

Tulee väkisin mieleen se kun Kaarina Niro väitti aina kaikkien ihmisten henkistyvän, ja aivan näin ei käy. Jotkut muuttuvat pahemmiksi. Olen usein suojelijan roolissa.



                            smitten

              Asiahan ei minulle kuulu, mutta kuitenkin, me kaikki

         olemme enkeleitä, jos oikein halutaan! ? NO, joka tapauksessa

      Olettaisin kyseisen K.N. olleeen omissa kuvissaaan, ja ihan ITSE,

         HÄN, joka tietää, missä kukin meistä on, ja millä hetkellä!!

                              Valoa hänelle.

               KOSKA, jos tällä kaikella ei olisi vaihtoehtoja, niin,

                  se olisi jotensakin vastoin (oletettua)

                     luojan suunnitelmaa vastaan!?

           Luoko valo varjon, vai päinvastoin? Ja kumpaa tarvitaan?


                                        smitten

tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Kotkansilmä
Astroholisti
*****
Viestejä: 1965



Profiili
« Vastaus #1061 : 29.02.2008 14:07:00 »

hmmm

sama vanha renkutus??  Cheesy luoja ja valo ja pimeä..


                coolsmiley

            Minihame luo kuvan keväästä.

                               smitten  smitten  smitten


tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
Atomi
Vieras
« Vastaus #1062 : 29.02.2008 17:38:48 »


                coolsmiley

            Minihame luo kuvan keväästä.

                               smitten  smitten  smitten

Samaa mieltä, mutta minun ukolle ei oikein käy minihame...harmittaa...  Sad 
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1063 : 03.03.2008 21:44:04 »

 General Daily Horoscope for everyone

Unresolved feelings surface today as attractive Venus tensely semisquares shadowy Pluto, and reactivates the same aspect made by communicator Mercury just a couple of days ago. If we didn't clear the air previously, now our suppressed words can turn sour unless we work through any possible negativity.

*Kappas.. minulla alkaa mennä päivät sekaisin, jos 22.2 oli hyvä puhelu ja 29.1 jotain tapaamistoiveita ja 1.3 taas vaikeeta.. koska selviää.

Meanwhile, the Moon enters emotionally disciplined Capricorn at 1:32 pm EST, making us very determined to take care of any unfinished business.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2008 21:45:37 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1064 : 17.03.2008 11:24:56 »

Week of March 17, 2008
Do yourself and your romantic partner a favor this week and simply have some fun. Lunar energy on Monday and Tuesday encourages you to do just that, so give in to the urge to be a kid again. Each night you'll be staying up later and later as the Moon grows bigger and bigger and draws more of your inner passion into the open. Emotions reach a weekly high on Friday night when the Moon is at her fullest point and the cosmic energy calls for you to let it all out. This is when the true fun really begins. Overall, this weekend is one of the hottest ones on record for you and the one you love, so feel free to live it up. If you're single when the weekend begins, there's a chance that you might be engaged before Monday morning! Anything goes, so if you want it, it's yours. The planets are on your side.

*Nytpä näkee pitääkö astrocenter lainkaan paikkaansa, tämä voi nimittäin mennä total pieleen.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: 1 ... 69 70 [71] 72
  Tulostusversio  
 
Siirry: