|
Irish
Vieras
|
 |
« Vastaus #690 : 02.04.2007 14:37:10 » |
|
Heipähei kaikki!
Olen ollut aika vähän täällä, kun asun nykyään eri kämpässä kuin tässä missä tietokoneeni vielä toistaiseksi majailee.
Työharjoittelussa olen nyt lasten vuodeosastolla. Mitäs muuta.. Rakkaus kukoistaa. Aamulla oli jääkaapin oveen jätetty hempeilyviesti ihanan kömpelöllä miehen käsialalla.. 
Olen tutustunut viime aikoina uusiin ihmisiin ja miestäkin kävin kotiseudulla esittelemässä. Voi että, ihan turhaan jännitin että mitä se pitää minun äidistäni, kyllähän se sitten kovasti sanoi että ihan samanlaisiahan me ollaan, että ei enää ihmettele miksi olen tällainen sekopää.
Äitini antoi minulle tällaisen. Rukous vanhenemiselle
Herra, tiedät paremmin kuin minä itse, että vuodet vierivät ja jonakin päivänä olen vanha.
Päästä minut pahasta tavastani uskoa, että minun on sanottava jotakin jokaisesta asiasta jokaisessa tilaisuudessa.
Päästä minut hillittömästä halustani, jolla yritän panna järjestykseen jokaisen ihmisen asiat.
Tee minut järkeväksi, mutta ei synkäksi: avuliaaksi, mutta ei jokaisen komentajaksi. Tiedän, että suurelle viisauteni varastolle on kerrassaan pahaksi etten sitä käytä - mutta tiedät Herra, että haluan muutamia ystäviä ennen kuin elämäntieni päättyy.
Päästä minut vapaaksi loputtomasta yksityiskohtien kertomisesta - anna minulle siivet, että pääsen asian ytimeen.
Sulje huuleni, etten aina valittelisi vaivojani ja särkyjäni - ne lisääntyvät kaiken aikaa ja intoni kertoa niistä tulee suuremmaksi sitä mukaa kuin vuodet vierivät.
En uskalla pyytää niin paljon myötämielisyyttä, että voisin nauttia toisten kertomista tarinoista, mutta auta minua kuuntelemaan niitä kärsivällisesti. En uskalla pyytää muistini parantumista, mutta pyydän kasvavaa nöyryyttä ja pienempää varmuutta kun muistini on ristiriidassa toisten muistin kanssa.
Opeta minulle se loistava läksy, että ehkä joskus olen väärässä.
Pidä minut kohtuullisena kaikessa - en halua olla pyhimys, sillä jotkut heistä ovat hyvin hankalia ja heidän parissaan on tukala elää - mutta hapan vanha ihminen on pirun loistotekele. Anna minulle silmät, jotka näkevät hyvää odottamattomissa paikoissa ja anna minun huomata kykyjä ihmisissä, joilla en uskoisi niitä olevan. Suo minulle epäitsekkyyttä, että voin sen sanoa myös heille.
- Amen 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #691 : 02.04.2007 19:25:43 » |
|
...ihanaa lukea tätä....  Heipähei kaikki! ....Työharjoittelussa olen nyt lasten vuodeosastolla. Mitäs muuta.. Rakkaus kukoistaa. Aamulla oli jääkaapin oveen jätetty hempeilyviesti ihanan kömpelöllä miehen käsialalla..  ..... Voi että, ihan turhaan jännitin että mitä se pitää minun äidistäni, kyllähän se sitten kovasti sanoi että ihan samanlaisiahan me ollaan, että ei enää ihmettele miksi olen tällainen sekopää.
Äitini antoi minulle tällaisen. Rukous vanhenemiselle
Herra, tiedät paremmin kuin minä itse, että vuodet vierivät ja jonakin päivänä olen vanha.
.....Opeta minulle se loistava läksy, että ehkä joskus olen väärässä.
Pidä minut kohtuullisena kaikessa - en halua olla pyhimys, sillä jotkut heistä ovat hyvin hankalia ja heidän parissaan on tukala elää - mutta hapan vanha ihminen on pirun loistotekele. Anna minulle silmät, jotka näkevät hyvää odottamattomissa paikoissa ja anna minun huomata kykyjä ihmisissä, joilla en uskoisi niitä olevan. Suo minulle epäitsekkyyttä, että voin sen sanoa myös heille. - Amen ....nöyrä kiitos...jotenkin tämä viestisi kosketti tosi lempeästi...aivan kuin hiljainen aamukastepisara joka putoaa poskelle...ja samaan aikaan kuuluu jostain - iloista sirkutusta ja ... ...ja kyyneleet nousivat silmiini tuosta kun luin että sait äidiltäsi tällaista ihanaa elämänviisautta joka saa aivan erityisen merkityksen kun sen saa omalta äidiltään ...että jos joskus sinulla on omia tyttäriä...anteeksi näin henkilökohtaiseen asiaan puuttumiseni...vaan jos sinulla on NIIN muista tämä kokemus....äidiltä tyttärelle...se on ikiaikainen ketju jossa siirtyy sitä maailmankaikkeudellista naisten viisautta....pyhää viisautta...enpä sano enempää - vaan kiitos annoit minulle kokemuksen jota itse olen kaivannut omalta äidiltäni...vaan sekin on jo toinen tarina....  jk  tämä on yksi favoritekuvani - siinä on juuri sitä mitä sinun viestisi välitti " äidistä ja tyttärestä" vaikka sinä oletkin jo aikuinen nainen... vaan silti...se perusajatus... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #692 : 02.04.2007 21:12:19 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #693 : 02.04.2007 22:09:26 » |
|
No, tässähän minä.  Rakkausvoidetta?! Mistähän te siellä puhutte? Taisin puhua juhannusyön kasteesta. Taisin antaa reseptin Elämänilolle, joka sanoi olevansa valmis rakastumaan. Niinkö sinäkin, Rakkaudenliekki? Taitaa se palaa jo sinussa aikalailla. Mutta juhannusyön kastetta pitää kerätä näin: otetaan puhdas lakana. Keskiyön aikaan sitä lakanaa vedetään pitkin puhdasta luonnonmattoa. Lakana sitten väännetään viimeistä tippaa myöten johonkin astiaan. Ja siinä sitä lemmenlientä on. Sitä sitten vain pulloon ja lorautetaan 'rakkaalle' kahvin tai jonkun muun liemen sekaan. Ja onnistuu. Olenhan kokeillut...  Kevätkö se tällaista teettää? ....  no niin palaa....pian ihan ilmiliekkeinä - vaan ei polta kun lämmittäää vain ihanasti....KIITOS...  ...ja hyvä kun näin kahdenkesken saatiin tämä asia selkeäksi...ettei ihan koko kylä tiedä...  ...vaan että juhanukseen astiko odotella pitää... jos jonain päivänä on lööpeissä ETTÄ nähty nainen kulkemassa pitkin peltoja ja pientareita NIIN minä se sitten olin...ja eikun :  ...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #694 : 03.04.2007 08:41:30 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
 |
« Vastaus #695 : 03.04.2007 09:59:19 » |
|
Hän meni pulahtamaan delfiinien kanssa ja siitä sitten keijuna lentoon. 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #696 : 03.04.2007 10:39:15 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #697 : 03.04.2007 16:18:57 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #698 : 03.04.2007 22:35:17 » |
|
Nuuskamuikkunen.  Ehdoton suosikkini muumeista. Pitäisiköhän sekin laittaa tuonne sukanpyöritys topicciin... No ehkei kuitenkaan.  (http://ewancient.lysator.liu.se/pic/fanq/t/u/tuulituli9/01_nuuskamuikkunen_tuulihuilu.jpg)
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
eppana
|
 |
« Vastaus #699 : 04.04.2007 19:31:37 » |
|
Hmm, mikähän muikkunen on horoskoopiltaan?
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #700 : 04.04.2007 20:56:20 » |
|
juuh olisi tosiaan mielenkiintoista tietää mitä nuuskamuikkunen muumipeikko ja pikku myy ovat horoskoopiltaan ja miksei muistakin muumeista....
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #701 : 04.04.2007 20:58:16 » |
|
Veikkaisin että Nuuskamuikkunen on vesimies... Mutta on hänessä sellaista härkämäistä rauhallisuutta ja luonnonläheisyyttäkin ja toisaalta taas jousimies matkaajaa... Pikkumyystä taas tulee ensimäisenä mieleen oinas. Niiskuneiti voisi olla taasen rapu tai vaaka. :  Hih, hauska miettiä näitä.
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 21:02:35 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #702 : 04.04.2007 21:09:18 » |
|
nuuskamuikkunen voisi tosiaan olla veskari ja nousu oinas tai härkä. niiskuneidin voisin mieltää häräksi jolla olisi nousu vaaka tai toisinpäin. pikku myy tosiaan voisi olla oinas tai myös härkä.muumimamman näkisin hyvinkin leijonan tai kauriin oloisena ja muumipappa taas voisi olla jouskari. mikän haisuli voisi olla tai nipsu? voisiko nipsu olla kasonen jossa olisi nuosu härkää..tuo nousu härkä kun tuntuu rakastavan kaikkea mikä kiiltää ja jotenkin omistushaluinen mutten kuitenkaan härkää näkisä aurinko merkkinä. voisikohan näitä oikeasti selvittä jostain??? :  : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
 |
« Vastaus #703 : 04.04.2007 21:35:50 » |
|
nuuskamuikkunen voisi tosiaan olla veskari ja nousu oinas tai härkä. niiskuneidin voisin mieltää häräksi jolla olisi nousu vaaka tai toisinpäin. pikku myy tosiaan voisi olla oinas tai myös härkä.muumimamman näkisin hyvinkin leijonan tai kauriin oloisena ja muumipappa taas voisi olla jouskari. mikän haisuli voisi olla tai nipsu? voisiko nipsu olla kasonen jossa olisi nuosu härkää..tuo nousu härkä kun tuntuu rakastavan kaikkea mikä kiiltää ja jotenkin omistushaluinen mutten kuitenkaan härkää näkisä aurinko merkkinä. voisikohan näitä oikeasti selvittä jostain??? :  :  Tosiaan niiskuneiti voisi olla härkäkin ja tuo nousuvaakakin sopisi. Muumimammaan yhdistäisin itsekin kauriin ja mikä jottei muumipappa voisi jouskari olla. Nipsu kaksonen ja nousuhärkä todellakin. Haisulista vaikea sanoa, voisiko sekin olla kaksonen? Entäs Niisku, Hemuli, Aliisa (noidan lapsenlapsi) , Tuutikki ja Vilijonkka? Aliisa voisi ainakin olla mielestäni skorpioni ja Vilijonkka pikkutarkkana ja hyvin säntillisenä neitsyt. Muista ei nyt tule mielleyhtymiä tähän hätään... Niin ja en tiedä mistä noita voisi selvittää oikeasti vai voiko mistään? Voidaanhan me itse nyt keksiä ja päättää niille horoskooppimerkit.  Tästähän saisi jopa aikaiseksi rennon hupaisan topicin...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 21:39:13 kirjoittanut Rakkauden valo »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #704 : 04.04.2007 21:43:08 » |
|
aliisassa näkisin jonkinlaista oinasmaisuutta mutta kuitenkin sitten sellaista hoivaa kenties kalat.
vilijonkka ja hemuli voisivat olla todella neitsyitä ja vilijonkassa ehkä jotain skropparimaista myös
tuutikki on sellainen hiljainen ajattelija olisiko kenties kalat tai jouskari
niiskun näen taas ihan ilmiselvänä veskarin ja leijonan yhdistelmänä..mitä mielenkiintoisimpia ideoita joita sitten tehdään leijonan tarkkuudella ja asenteella.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|