|
eppana
|
 |
« Vastaus #660 : 30.03.2007 19:13:30 » |
|
HIH! oppisopimusta haen..lähihoitajaksi tahtoo tämä typy. Suuntana joka päihdepuoli tai lapset. Tällä hetkellä musta maksettais 500 euroa tukea. Täytyy käydä kelassa kysymässä, josko nostaisivat kun tarvii uudelleen kouluttautua  Leskenlehti sijaitsee tai siis lehdet-ainakin 3! Annalassa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #661 : 30.03.2007 19:33:16 » |
|
Hii - teenpä huomenna kävelylenkin Annalan kautta Haiharan kartanolle (JOS ei sada) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #662 : 30.03.2007 19:49:22 » |
|
Hii - teenpä huomenna kävelylenkin Annalan kautta Haiharan kartanolle (JOS ei sada)  Hei! Mietinpä tässä miten Ippuska on Tampereella viihtynyt? No hyvinhän minä (mie on muuttunut mää'ksi  ) ja uudet työporukat ovat mukavia. Ihan mielettömän TYÖLÄSTÄ/aktiivista on ollut elo täällä, yhtään ei ole ehtinyt laakereilla lepäämään. Yöeläjänaapurimmekin rauhoittuivat  ja vesivahinko on korjattu  Tampereen yöhön en ole vielä ehtinyt/jaksanut tutustua - mutta kaikille makuelämysten ystäville suosittelen Hymyilevää  sta  (Paikan syntymäkartta muistuttaa erehdyttävästi omaani) 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #663 : 30.03.2007 20:14:04 » |
|
No kun Hesasta oon lähtöisin, niin en kunnolla edes koskaan sisäistänyt karjalan murretta - lapseni oppi sen hetkessä  Jotenkin tää Tampere tuntuu ihan luonnolliselle  Zoomatkaa ja focusoikaa paikka - tulen sinne jos ei oo esteitä
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska
|
 |
« Vastaus #664 : 30.03.2007 22:54:34 » |
|
Jaha, sinä Ippuska-mää!
Toivottavasti ei ne vanhat pyörät ala vinhasti pyörimään, mitä joskus juoksit karkuun tuonne koillisen syvänmaahan, muistan vaan jotakin sellaista. Tampere kun on sellainen hektinen paikka. ...
Eh,,, mitkäs pyörät - putosin kärryiltä jossa ei ollut pyöriä ... :  Saapi laittaa yv'täkin : 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #665 : 31.03.2007 10:09:18 » |
|
Huomenta teillen...vielä pilkottaa aurinkoinen hiukkasen...vaan pientä ohutta yläpilveä alkaa tulla...  Huomenta tai aamupäivähän tämä jo on - JADEANIA ...olen yrittänyt saada helmastasi kiinni...jostain aina äänesi kuuluu...vaan missä olet - oletko kuulolla....  Ja Sissikselle mukavaa päivää - nim. Harley Davidson fani - ainakin ennen kun havahduin näille ilmaston muutoksille - vaan kauniita ovat - ihan taideteoksia...nämä Harrikat - josta tulee mieleen että ootteko lukenut kirjaa "Jumala saapuu Harrikalla" - se on hyvä 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 10:12:42 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #666 : 31.03.2007 11:14:03 » |
|
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #667 : 31.03.2007 11:40:45 » |
|
...jee...mie olen ajatellut kaivaa rullikseni - kellarista...viime kesänä en rullaillut yhtään...joten on varmasti laitettava "panssaripuku" yllensä...vaan jokin siinä kiehtoo - tuossa rullailussa...tukka hulmuaa tuulessa - vaikka onkin kypärä päässä - niin olo on sellainen...no hiljaista on minun meno kuitenkin - en hi9rveen isoista mäistä tykkää - joten piiiitkääää suoraaa... ...vaihdoin taas avataaraa - tuli tuosta kuu-jutusta - ja siinä on SE KYYHKYNEN....  ...mukava kuulostella tätäkin puolta -  ja huone kymmenen on minulla ja - liittyy vahvasti alitajuisiin tunteisiini - eli tätä naiseuden puolta -
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #668 : 31.03.2007 11:48:32 » |
|
juuh minullakin tuli oikein sellainen läikähdys sydämeen kun tuos sinun avataarasi kuvan suurensin... itselläkin olisi kaapissa rullikset mutta eipä oo muutamaan vuoteen tullu niihin koskettua...vois kaivaa ne kans jos täältä löytäs sellaisen tooooosi piiiitkän suoran jossa ei vois tuhota mitään...jotenkin sellainen tunne etten varmaan enää niillä pystyssä pysyis... no onneks kohta on kesä ja pääsee taas oman lemppari harrastuksen pariin eli surffaan..muuallekkin kun tänne netin aalloille  ...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #669 : 31.03.2007 11:59:07 » |
|
Lähetetty: tänään kello 12:48:32Kirjoittanut: Jadeania no onneks kohta on kesä ja pääsee taas oman lemppari harrastuksen pariin eli surffaan..muuallekkin kun tänne netin aalloille ... ...wau....kuulostaa vesielementiltä...  ...ja methän näistä elementeistä tykätään...  .... ootas kun kehasen itsekin - olen joskus sukellellut tuolla Kreikan ja Kreetan ja Kossin ja Turkin aallokoissa - vaan yhden kerran ihan laitesukeltanut - ja siitä riittäisi kertomista... ja delffineitäkin nähnyt... vaan olkoon nyt... vaan pääsinpäs kertomaan ihan näin julkisesti...  :  ... todenperäisesti kerron kuitenkin että sekä rullailussa että sukeltelussa olen ottanut vainen ns. vain tuntumaa - varsinkin tuohon rullailuun - että pysyy nämät juttuni kuosissaan sentäs...
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 31.03.2007 12:01:37 kirjoittanut Rakkaudenliekki »
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #670 : 31.03.2007 12:07:57 » |
|
juuh minullakin tuli oikein sellainen läikähdys sydämeen kun LUIN ...
itselläkin olisi kaapissa rullikset mutta eipä oo muutamaan vuoteen tullu niihin koskettua...vois kaivaa ne kans jos täältä löytäs sellaisen tooooosi piiiitkän suoran jossa ei vois tuhota mitään...jotenkin sellainen tunne etten varmaan enää niillä pystyssä pysyis... ...täällä on niitä piitkiä suoria - aletaan suunnitella tapaamista ei tämä välimatka niiin pitkä ole kuitenkaan kun aikas samalla pystyakselilla ollaan, sinä vain siellä ylempänä - ja totta on täällä se huvipuisto..ihan tuossa lähellä... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
*yildirim*
|
 |
« Vastaus #671 : 31.03.2007 12:23:01 » |
|
juuh tuollainen olisi kyllä ihan mielenkiintoinen topic-aihe...minä vaan en ainakaan enää sitä kissan kuvaakaan varmaan sinne löytäisi...saati että osaisi sen mitenkään liittää tänne..kertokaa viisaammat miten tähän itse laatikkoon saatte kuvat liitettyä siis ilman että sitä laitetaan tuonne liitteisiin???
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
 |
« Vastaus #672 : 31.03.2007 12:35:35 » |
|
juuh tuollainen olisi kyllä ihan mielenkiintoinen topic-aihe...minä vaan en ainakaan enää sitä kissan kuvaakaan varmaan sinne löytäisi...saati että osaisi sen mitenkään liittää tänne..kertokaa viisaammat miten tähän itse laatikkoon saatte kuvat liitettyä siis ilman että sitä laitetaan tuonne liitteisiin???
...sama minulla että en osaa itse tekstiin laittaa kuvia  ...ja samaten itselläni ei näy toisten kuvat EIKÄ ne aukea vaikka klikkaan hiiren oikean puoleisella painikkeella ja klikkaan tekstiä avaa kuva....ainoa tapa itselläni katsella näitä kuvia on että kopioin "ne ruudukot" ja liitän ne vaikka sähköpostin sivuille - siellä ne tulee näkyviin.... sen vuoksi laitan aina liitetiedostna nuo kuvat - ja toisaalta eivät vie tilaa topicilla ....ainakin luulen , ellei halua kuvia näkyviin...  ....minulla on kuvatiedostossa tuo sinun kissasi Jadeania - se on käynyt täällä näytilläkin - siinä "red hear kirjoituksessa"....  ....topici oisi kyllä hyvä - vaan tulisi siitä melkoisen piiiiiiiitkä....arvelen.... 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Ippuska