Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kuka kiusaa minua ja miksi?  (Luettu 12540 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #15 : 30.12.2006 21:33:28 »

Kylläpä tämä aihe kiinnostaa monia! Aihe liittyy työpaikkakiusaamiseen ja lähinnä suomalaiseen perisyntiin, kateuteen, josta Asterix onkin maininnut toisaalla. Olen saanut paljon ajattelemisen aihetta teiltä. Kiitos siitä.

Viime yönä mietin tätä ongelmaa, ja tulin seuraavaan tulokseen: Nuo lappuset ovat todennäköisesti yhden tai kahden asiakkaan tekemisiä. Ratkaisen ongelman niin, että vaadin jatkossa asiakaspalautteet vain nimellä. Asiakasrekisteristä näen sitten yhteystiedot ja voin ottaa yhteyttä näihin valittajiin ja pyytää kahville. Tilanne ratkeaa varmasti, kun annan asiakkaan ensin purkaa sydäntään ja pauhata rauhassa. Siinä hän tuntee olevansa tärkeä, ja hänen kanssaan voi juoda kahvit ja rupatella mukavia niin kauan, kunnes olemme löytäneet sopuratkaisun. Vaikean asiakkaan kohtaaminen on taitolaji, se on minulle itse asiassa aika helppoa!

Varsinainen ongelma lienee ihan muualla. Agentti koodinimellä NIKKI löysi jo tuon Härkä-naisen. Hän on varmasti toinen. Hänen tarinansa sopii hyvin uneeni: henkilöön, joka tuli suurin toivein firmaan, todellinen tulevaisuuden lupaus, joka ei sitten lopulta kestänytkään työn asettamia paineita. Mutta DEAD? Kuoliko hän siis firman henkilönä, ikään kuin liitossa firmaan? Vai onko se Härän katkeruus syynä?

Toiseen henkilöön sain vinkin yv:n perusteella. Tuo tarina menee sen verran henkilökohtaisuuksiin, etten sitä täällä kerro.

Mutta kaikki kommentit ovat edelleen tervetulleita!  Smiley
« Viimeksi muokattu: 30.12.2006 21:40:43 kirjoittanut Kaurisenergiaa » tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #16 : 06.01.2007 21:17:50 »

Kumma, minulla ei yleensä mitään käsittämättömiä työsotkuja. On vain yleensä liikaa työstressiä jos jonkun työsopparin tekee, tai sitten tekee hitaampaa tahtia, tai vaihtaa toiseen systeemiin.  Wink Onnea.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #17 : 06.01.2007 21:56:30 »

Kumma, minulla ei yleensä mitään käsittämättömiä työsotkuja. On vain yleensä liikaa työstressiä jos jonkun työsopparin tekee, tai sitten tekee hitaampaa tahtia, tai vaihtaa toiseen systeemiin.  Wink Onnea.

Sinä olet kyllä edennyt ennätys nopeaa työelämään
ja vielä ponkinut lyhyessä ajassa varsin korkealle,
kun vielä vasta vähän aikaa sitten kirjoitit YV:nä
ihan päinvastaisesta tilanteestasi. Smiley

Nopea etenemisesi ei ilmeisestikään ole
luonut vihamiehiä ympärillesi ja voit mitä ilmeisemmin
hemmotella itseäsi miettimättä, mistä keksit valuuttaa siihen.

Vilpittömät onnittelut!  Smiley
Hienon työn olet tehnyt elämässäsi. Smiley

Toivottavasti voit jossain vaiheessa jakaa
viisauttasi meille työelämässä etenemisestä. Smiley


tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #18 : 06.01.2007 21:58:14 »

Siis sehän oli ihan ohimenevä juttu firmassa, joka ei mitenkään edustanut tulevaisuuttani. Sen olen unohtanut. Sen jälkeen 3 firmaa auennut, vähintäin. Jotenka ei vain ollut tarkoitus palata sinne - en tarvitse heitä! Parempaa on todella tullut. Sellaista missä voi halutessaan auttaa ihmisiä älykkäästi.

Onnea myös teille muille. Osasyynä voi olla AP kartan 4 planeettaa 6-huoneessa, jotka pistivät tuulemaan v 2006 ja jatkuu vielä.  angel
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 22:00:02 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 06.01.2007 22:15:03 »

Siis sehän oli ihan ohimenevä juttu firmassa, joka ei mitenkään edustanut tulevaisuuttani. Sen olen unohtanut. Sen jälkeen 3 firmaa auennut, vähintäin.

Hmm.. tarkoitatko, että työskentelet
tällä hetkellä vähintään kolmessa
firmassa vai että olet työskennellyt tämän vajaan vuoden aikana
vähintään 3:ssa firmassa?

Sinun ei tarvitse kertoa ammattiasi,
mutta millä alalla työskentelet?
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #20 : 06.01.2007 22:21:56 »

Venus ja ura aihe vastannee suurimpaan osaan kysymyksistä. Minut tempaistiin yhden firman menestyskierteestä (markkinointi, olin kisassa juuri johdossa) toiseen firmaan, jossa pääsen 2 koulutukseen/ 2007, päätehtäviin, ja samalla lokakuussa aukesi kolmas mahdollisuus (noin 50v toiminut kansainvälinen yritys) jota voi tehdä sivu/päätoimisesti/ vaikka loppuelämäni & edelleen lisää koulutusta.  Wink

Vika firma hauskin, laajin ja suurimmat mahdollisuudet, kun vain malttaa  pari kolme vuotta..  Wink (vikan vuoden aikana olin kait 7 firmassa ja lähin aina lätkimään parempaan hehe  Grin )
« Viimeksi muokattu: 06.01.2007 22:42:26 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #21 : 07.01.2007 11:57:39 »

HEI, TÄMÄ OLI MINUN AIHEENI!!!!!

Olen saanut paljon apua teiltä mutta nyt keskustelu näyttää menevän sivuraiteille. Siispä tulkitsen aiheen päättyneeksi.

Kiitos. Palaan myöhemmin kertomaan, kuinka tilanne ratkesi.

tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: