Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vahva 2.huone  (Luettu 28018 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Downtempo
Vieras
« Vastaus #30 : 22.08.2014 19:27:20 »

Tätäpä aina välillä mietin...tuossa kävi yksi ihminen kylässä ja ihmetteli, että miten voi olla noihin ikävuosiin nähden tuommonen määrä elämän pääomaa...hän käytti noita sanoja, joista mieleeni juontui sitten tämä 2.huoneen painotus.

Onko teillä muilla, joilla vahva 2. huone, paljon koettua elämää? Siis että jo nuorena, vaikkapa 20v. olette kokeneet enemmän erilaisia tapauksia elämässänne, kuin moni ihminen eläessään joutuu kohtaamaan? Ja siis oletteko selvinneet myrskyistä suurinpiirtein ehjin nahoin, katkeroitumatta, kaatumatta katuojaan?

Minä olen pistänyt merkille, että yleensä vahva Saturnus, Pluto tai Uranus kartalla (AC:lla tai yhtymässä, oppositiossa tai neliössä Aurinkoon ja erityisesti Kuuhun) tai vastaavasti vahvat (Au-Kuu-AC) Skorpioni, Kauris tai Vesimies kouluttavat jo lapsena tai viimeistään nuoruusiässä.


2. huoneessa Pluto, mikä aikalailla hallitsee karttaani.

Mulla ainakin on tuntunut, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä helpommaksi elämä käy Cheesy
Ihanaa!  smitten
Tämä aihe tuli oikeastaan mieleen, kun mietin tässä jonkin aikaa elämääni, ja tuntuu että pahimmat monsterit on jo käyty läpi.
ellei nyt joku sarjamurhaaja osu kohdalle... tai tietenkin aina voi tulla eteen kaikkea, mutta olen vahvempi, koska olen jo niin nuorena käynyt läpi asioita, mitä muut ikäiseni ei välttämättä ikinä kohtaa.
Pahimmat kriisit on käyty ihan lapsesta saakka, ja huipennettuna n. 20 v. asti...
Tietenkin elämässä tulee aika-ajoin tiettyjä "kriisejä", mutta tuntuu, että mun tehtävä on vain vahvistua ja vahvistua...
ja oikeastaan, se tuntuu hyvälle... vahvistaa itseäni. Ei ne kokemukset tietenkään mitään herkkua ole, ja koitan kaikin keinoin välttää niitä. MIKÄÄN ei ole tullut valmiina, ja tuntuu että välillä taistelee tuulimyllyjä vastaan, mutta loppujen lopuks kiitos on saatavilla.
vaikeuksia "nauttia" elämästä välillä.
Nuorempana olin kateellinen kavereille, keillä oli niin valmis ja helppo elämä. Mutta aikaa myöden muodostui ajatus, että ainakin olen itsenäinen ja vahva ja osaan itse paljon ja pärjään.
tunnen hyvin suurta myötätuntoa ihmisiin, ketkä kohtaavat haasteita elämässä ja yrittävät taistella itsensä puolesta.
Mutta niitä kohtaa saatan katsoa vähän nyrpeämmin, ketkä ovat ylimielisiä ja valittavat elämää, eikä edes yritä itse korjata elämäänsä, vaan jättää aina kaiken toisen varaan.

 pluto skorpioni aspect_opp kuu
 saturnus aspect_opp aurinko



tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #31 : 21.08.2016 16:35:23 »

Miksemme laittaisikin...mutta ei ilman 8.huoneen peilivaikutusta...koska on mentävä syvälle.

Miksi me laittaisimme vuoristoratakauhun sinne, sitä joudut selittämään?
Perusturvallisuus...jotain?
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #32 : 22.08.2016 09:47:16 »

Nii, ittehän tuota, parhaiten itsensä pitelisi, maassa mieluiten :kauris:kärki  harka huoneessa, nii turvallista olisi ilma-auringonkii maassa vain möllötellä?
Mutta mikäs siinä tulee, kun mut pannaan vaikka tukkijokeen, on vettä alla, nii eipä pelotakaan yhtään enään? Cheesy
 venus aspect_con mars  kalat, sekö sen helpoksi tekee, hyvin etenee ja turvalliselle tuntuu ku vedessä saa olla?

Vanha vahtikuusi uskollisna vartioi...sitä että joku sieltä polulta tulee  ja tekee, vai että ei tule, eikä tee?

Minkähän puun sitä antaisi Saturnukselle, jos pitäisi?
 Kuusi voisi sopia ulkonäkönsä puolesta, mutta kestävyytensä ja sitkeytensä ja mahtavuutensa ansiosta mää sanoisin, että Petäjä ja  saturnus kuuluu kimppaan...näin niinkun asiasta poiketen.


tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #33 : 22.08.2016 10:27:46 »

Eei, mä oon Keltis, ja inkkariskoopissa saukko...mitähän mä oon saarnesta kirjotellu, ja hitto ku sulla on hyvä muisti!

Joo, justiin semmosia pohjosen miniatyyrimäntyjä ja kansallispuistojen jumalattomia ja ikivanhoja vahteja mietin.
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #34 : 22.08.2016 19:08:48 »

Sinun muisti Sinikiviuhko kannattelee sitä perimää ja perhettä, perusturvaa saavat sinun muistista  :Smiley
 saturnus ja muisti ne minusta yhteen soppii.. merkurius kii, miksei.

alauda, Nessu ja Varuna...ihan outoja tyyppejä, pitääpä heitä tutkia..vai tarkoitatko Nessus;ta?
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #35 : 22.08.2016 23:08:00 »

Muistille on yllätys yllätys ihan oma asteroidinsakin.  angel
https://en.wikipedia.org/wiki/1247_Memoria
ja valokuvalle / -kuvaamiselle
443 Photographica
että jos näistä kahdesta jompikumpi tai kumpikin
jotenkin sitä valokuvamuistia mallais siellä kartalla,
kieliin liittyen ehkä kävis aspekti  jupiter :iin tai  jousimies :n merkki,
vieraat kielet / -kulttuurit.
Ja tuo  aurinko merkurius varmaan muistaa,
paitsi ei itellä, mutta  aspect_opp jupiter :iin varmaan auttaa..
ystävällä  aurinko merkurius rx  aspect_con DC  harka ja älytön muisti..älytön, joo
ja
se kuusi,
se mielletään liittyvän isoisiin,  saturnus vanha isä ja silleen..
just kattelin maalla ollessain sellasia 70-vuotiaita kuusia just siinä isän maitten rajalla,
uuden omistajan puolella, hakkuita oottamassa,
ja mietin niitä isoisiä, eiku sitä miten se maisema muuttuukaan,
no onneks niitä on pohjostuulensuojarivi puutarhan laitamallakin,
pilviä hipovia, no melkein ainakin..
tänään liioitellaan,
taivahalla  jupiter merkurius neitsyt yhtymä,
paitsi että sillä pitäs pyrkiä neitsytmäiseen tarkkuuteen puhuttaessa suurista kokonaisuuksista,
vaikka se oikeesti näkyy ylettöminä kirjoitusvirheinä
ja oikeesti
hain kyllä noilla energioilla uuden kulkuluvan  merkurius viranomaiselta  jupiter eli poliisilaitokselta,
eli passin.
Ja kävin siellä calokuvassakin,
eiku valokuvassa
ja kiirettäkin piti,
että kerkesin ennenku tyrmäävän raskaanoloset ovet menivät kiinni
ainiin,
oliks tää 2 huone,
on mulla siellä  saturnus mutta myös  jupiter
leikitään upporikasta ja rutiköyhää,
isoisät odottavat lepoasentoa, joopati

tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #36 : 22.08.2016 23:14:22 »

joo,
ja meillä on maalla ikiaikaista kalliota joka puolella,
talokin kokonaan kalliolla, pihakalliota löytyy,
pellon keskelläkin ja siellä kasvoi just tuommonen kitukasvunen männynkäkkärä, sitkeä,
ja että se oli saavutus päästä siihen kohtaan heinänseivästyksessä,
pitkä pelto oli suurin piirtein puolessa..  buck2
tallennettu
Kuuhilda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5932



Profiili
« Vastaus #37 : 23.08.2016 12:48:33 »

Mitähän se Memoria  aspect_squ  pallas ?
Tuota voisi miettiä siinä yhteydessä ko adhdta miettii.
Pallastus on  kauris huone 1.

 kuuoinas huone 3 ja Memoria 6 oinas siinä liki. Joku tunnemuisti siinä...

Onko se ny sitte muisti vain, ettei muisto?

Tyttären rx Memoria huone 6 peruuttaa äidin Marsilla. Ja minun kakkoshuoneessa, että pysytään asiassa.
Eiku, neitin Memoria onkin juuri ja juuri mun kolmoshuoneen puolella...minun  mars on kakkosen viimosella asteella.

No se onkii...
Neiti, 5v. muistutti mulle tänä aamuna, mitä pitää kaupasta tuoda, oli kattonu mitä puuttuu. Leipää, maitoa, salaattitarpeita, vessapaperia jne.
Ja hän yleensä tietää, missä meillä tavarat lojuu, ei tarvi ku hältä kysyä  :Smiley

Ja muutenkii, jos minä tyhjään sosinkoria astianpesukoneesta, ja viskelen vähnä minne sattuu, niin hän tulee huomauttamaan ja korjaamaan, että laitappas äiti ne paikalleen, nyt ne on ihan väärin...
Hitsin  aurinko merkurius neitsyt

Mimmoseltas meidän kakkoshuonekontaktit näyttää?
Tyllerön rx  chiron neptunus peruuttaa   aspect_con rx mun  aurinko
Ja hänen Lilith tulee minun kakkoshuoneeseen myös.

Ja minun  rx r saturnus :aspect_con:Pof  aspect_con neitin rx  venus  skorpioni 2 huoneessa.

Mitä tuosta saa?

Mää hältä opin paljon, neitokainen parantaa äitiään, ehkä jotain sukupolvelta toiselle pomppinutta sitten menee oikeinpäin...mutta meneekö se oikeinpäin, vai kuvittelenko vaan?

Lilith?
Jaa, en tiedä, oisko hällä aikanaan, tai jossain vaiheessa, vaikeaa kasvaa irti äidistä?

No tuo  saturnus  aspect_con venus homma, siitä tulee mieleen ihan se, että vakaa turvantuoja.


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #38 : 23.08.2016 19:35:55 »

Se Memoria pitää sisällään kaikkea tätä:

remembrance ‎(plural remembrances)

  1.  The act of remembering; a holding in mind, or bringing to mind; recollection.
  2. The state of being remembered, or held in mind; memory; recollection.  
   3.  Something remembered; a person or thing kept in memory.
   4.  That which serves to keep in or bring to mind; a memorial; a token; a memento; a souvenir; a memorandum or note of something to be remembered.
  5. (obsolete) Something to be remembered; counsel; admonition; instruction.
   5.  Power of remembering; reach of personal knowledge; period over which one's memory extends.

Synonyms

    recollection; reminiscence. See memory.

muisti, muistaminen (myös esineen, asian, vaikka sen valokuvan avulla, matkamuistokin muistuttaa jostakin)
juolahtaa mieleen tai kaivella muistista, pitää mielessä,
ihmisen muistaminen tai muiston ylläpitäminen,
lyhyt- ja pitkäkestoinen muisti

 aspect_squ pallas
Jos Pallas oivaltaa,
ja Memoria muistaa,
molemminpuolin mieleen palauttaminen,
liikenne hippokampuksella Smiley
Oinaassa lyhyt ja Kauriissa pitkämuisti,
strategian laatiminen, muistilappuset?
 kuu Memoria, makumuisti, mielitekoja?
Unissaan oppiminen? Sitähän tapahtuu lapsilla ainakin,
mieleen painaminen.
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: