Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Painonhallinta vai kokonaisuuden hallinta jne.  (Luettu 47739 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lake
Vieras
« Vastaus #15 : 20.11.2005 15:53:09 »

Jokainen määrittää laatunsa itse. Ei kukaan yritä määrittää sinunkaan laatu kriteereitä. Ne ovat aivan sinun asiasi. Kun ymmärrät sen, et orjuuta itseäsi, etkä toisia.
Lainaus

Yritänkö orjuuttaa toisia, kun sen noin punaisella kirjoitit?
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #16 : 20.11.2005 15:58:39 »

Yritänkö orjuuttaa toisia, kun sen noin punaisella kirjoitit?

Mietippä sitä.   angel coolsmiley
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #17 : 20.11.2005 16:00:57 »

Yritänkö orjuuttaa toisia, kun sen noin punaisella kirjoitit?

Mietippä sitä.   angel coolsmiley

Mieluumin kyllä vapautan toisia orjuudesta Smiley

----
Totuus ei koskaan nouse näyttävästi vääryyttä vastaan. Totuus voittaa vääryyden parhaiten olemalla selkeä, avoin ja sisäisesti voimakas. (Henry Thoreau)
« Viimeksi muokattu: 20.11.2005 16:06:08 kirjoittanut Lake » tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #18 : 20.11.2005 16:10:56 »

Yritänkö orjuuttaa toisia, kun sen noin punaisella kirjoitit?

Mietippä sitä.   angel coolsmiley

Mieluumin kyllä vapautan toisia orjuudesta Smiley

----
Totuus ei koskaan nouse näyttävästi vääryyttä vastaan. Totuus voittaa vääryyden parhaiten olemalla selkeä, avoin ja sisäisesti voimakas. (Henry Thoreau)
Kuten sanottu en ole "kallonkutistaja".
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #19 : 20.11.2005 16:41:18 »

Jospa nyt pysyttäisiin kuitenkin asiassa.  police  Smiley

Kaurisenergiaa, heikko on saksantaitoni, mutta et kai vain tarkoittanut hapankaalia? Onko se edes yrtti.. mutta noin sen yhtäkkiä suomensin...
Niin liikuntahan vilkastuttaa myös aineenvaihduntaa ja siksi se on niin tehokas apu painonhallinnassa.

Muuten kun tuli jo esille yhteiskunnan pahalla katsominen kun "ei tee itselleen mitään" siis on sen kokoinen kun on. Niin entä sitten oletteko törmänneet minkälaisiin reaktioihin kun kerrotte halustanne pudottaa painoanne toisille tai toiset näkevät sen, että olette laihtuneet tai olette dieetillä?
Voin omasta kokemuksesta sanoa, että tunsin kyllä erittäin suurta kateutta ja katkeruutta kun ystäväni onnistui pudottamaan 20 kiloa.

Niin siis miten te olette kokeneet, oletteko saaneet kannustusta ja tukea vai pelkkiä murahduksia ja pään pudistuksia "akkojen hömpötyksiä"-tyyliin...?
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #20 : 20.11.2005 16:48:40 »

Kaurisenergiaa, heikko on saksantaitoni, mutta et kai vain tarkoittanut hapankaalia? Onko se edes yrtti..

Kaali auttaa kääreenä moneen vaivaan.
 Hapankaalilla, oikein tehtynä, on huikea hyvinvointi vaikutus vatsaan.

Mutta en osaa sanoa onko kaali luokiteltu yrtiksi. On tai ei, se ei vähennä kaalin vaikutuksia yhään.  Kiss
« Viimeksi muokattu: 20.11.2005 16:50:20 kirjoittanut Ikiaika. » tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #21 : 20.11.2005 16:50:52 »

Ikiaika, puhut täyttä asiaa!  smitten Niin totta ja unohtuu niin usein.
Hopeatähdellä oli hyviä pointteja myös, oli hieno kirjoitus..jotain sellaista minäkin ajoin takaa, mutten osannut ilmaista yhtä hienosti.

Hienosti sen ilmaisit, minä en lukenut koko ketjua alusta uudestaan ja jatkoin suoraan Alzbetan kirjoituksesta  Smiley

Ikiaika  Smiley

Rauhallista illanjatkoa ja nyt syömään  Wink
tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #22 : 20.11.2005 16:56:55 »

Hienosti sen ilmaisit, minä en lukenut koko ketjua alusta uudestaan ja jatkoin suoraan Alzbetan kirjoituksesta  Smiley

Ikiaika  Smiley

Rauhallista illanjatkoa ja nyt syömään  Wink


Äskeise jutut saivat minun tekemään mieli JuustoKapanossia, joten hain, ja grillasin. Ai kun vatsa on täys ja hyvä olo.

 2funny 2funny 2funny 2funny
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #23 : 20.11.2005 17:05:34 »

Hienosti sen ilmaisit, minä en lukenut koko ketjua alusta uudestaan ja jatkoin suoraan Alzbetan kirjoituksesta  Smiley

Ikiaika  Smiley

Rauhallista illanjatkoa ja nyt syömään  Wink


Äskeise jutut saivat minun tekemään mieli JuustoKapanossia, joten hain, ja grillasin. Ai kun vatsa on täys ja hyvä olo.

 Grin Grin Grin Wink

Minä taas nostin peruna/vihannes/liha laatikon uunista pöydälle "muhimaan" , toinen mokoma jossa "terveellisemmät" sisällöt jäi vielä odottamaan omaa aikaansa, nyt salaatin tekoon, NAM  Cheesy

Jälkiruoaksi suklaavanukasta  smitten

 2funny 2funny 2funny 2funny

Herkullisia hetkiä  Kiss
[/color]
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #24 : 20.11.2005 18:05:45 »

Jep, hapankaalihan se! Jos vertaa hapankaalin terveysvaikutuksia "perinteisiin " saksalaisiin herkkuihin (makkarat, oluet ym.)  niin se voittaa!  Smiley
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
tiav
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41


Profiili
« Vastaus #25 : 20.11.2005 22:03:34 »

Heissan!
 Tartun tuossa aiemmin ketjussa oleeseen kommentiin siitä mitä tapahtuumuissa ihmisissä kun ilmoitat alkavasi dietile tai muuten elämäntapojasi.

Olen huomanut että jos kerron muille että olen päättänyt tehdä jotain elämälleni ja ylipainolleni, muut ihmiset tulevat ilmeisesti kateelliiksi tms ja yrittävät väkisin "murtaa" tahtoni ja mahdollisen onnistumisen.  Undecided

Tämä on johtanut siihen että kenellekään en puhu mitään enkä ole muuttanut käytöstäni muiden seurassa. Kotioloissa ja töissä noudatan omaa linjaani.

Olen sen verran ylipainoinen että tiedän että saan ihan rauhassa pudottaa kymmeniä kiloja ennenkuin kukaan huomaa ja onhan se hieman murheellista ettei sitä voi jakaa kenenkään kanssa koska heti kanssa ihmisiiin iskee mahdoton kade-mieli ja ihmeellinen vähättely ja kampittaminen  Cry

Tästä tulee aina mieleeni myös se että onko kanssa ihmisistä nin mahdotonta hyväksyä se että jollain on elämä nykyään tasapainossa, eli tilanne on muuttunut sitten menneiden vuosien? Eli olen saavuttanut tasapainon ainakin tällähetkellä ja nyt haluan myös painoni vielä hallintaani niin sitten kaikki on todella hyvin  Smiley
tallennettu

Aurinko-Vaaka, Nouseva Skorpioni- Kuu-Leijona ja se näkyy ja kuuluu Smiley
Maya: Sininen Magneettinen myrsky
Tuli-Vuohi
Pähkinäpensas
Kristalli aura
Lake
Vieras
« Vastaus #26 : 21.11.2005 08:55:06 »

Kokonaisuuden hallinnan, yksi ja ainoa perussääntö on: Ei se elämän pituus, vaan sen laatu.

Äskeise jutut saivat minun tekemään mieli JuustoKapanossia, joten hain, ja grillasin. Ai kun vatsa on täys ja hyvä olo.

Eli tässä nyt sitten sitä lyhyttä, mutta sitäkin laadukkaampaa elämää itselle ja toisille?
http://www.vegaaniliitto.fi/luentopaketti/luento5.html

Mielenkiintoinen video jossa toiset elävät Ikiajan ihanteen mukaisesti laadukasta elämää ja vapaana orjuudesta:
http://www.goveg.com/factoryFarming.asp


---
Totuus ei koskaan nouse näyttävästi vääryyttä vastaan. Totuus voittaa vääryyden parhaiten olemalla selkeä, avoin ja sisäisesti voimakas. (Henry Thoreau)
« Viimeksi muokattu: 21.11.2005 09:47:57 kirjoittanut Lake » tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #27 : 21.11.2005 10:32:12 »

Jo kolmannen kerran tässä topikissa pitää lakea huomauttaa, lakkaa orjuuttamasta ihmisiä.  tickedoff tickedoff tickedoff
Ja asiasta kannattaisi neuvotella "kallonkutistajan" kanssa. smitten coolsmiley

Noi linkit ovat olleet"357" kertaa esillä forumilla, laken pakkomieteen takia.
 knuppel2 knuppel2 knuppel2 knuppel2

Muuten, viimeisten kirjoitustesi välissä tapahtui turkistarha isku. Onko sulla lake alibi. coolsmiley coolsmiley coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 21.11.2005 10:47:19 kirjoittanut Ikiaika. » tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #28 : 21.11.2005 10:38:22 »

Jo kolmannen kerran tässä topikissa pitää lakea huomauttaa, lakkaa orjuuttamasta ihmisiä.

En ymmärrä. En ole orjuuttanut ketään.

Ja asiasta kannattaisi neuvotella "kallonkutistajan" kanssa. smitten coolsmiley

En ymmärrä tätäkään. Minähän tunnen itseni varsin terveeksi.

Kallonkutistajiin ei kannata sotkeentua.
http://www.antipsychiatry.org/
http://www.stopshrinks.org/

25 hyvää syytä välttää kallonkutistajia:
http://www.antipsychiatry.org/25reason.htm

Noi linkit ovat olleet"357" kertaa esillä forumilla, laken pakkomieteen takia.

En löydä Haku-toiminnoilla muita linkityksiä kuin tässä viestiketjussa olevan linkityksen.

Muuten, viimeisten kirjoitustesi välissä tapahtui turkistarha isku. Onko sulla lake alibi.

En harrasta turkistarhaiskuja. Enkä edes ole kuullut sellaisen tapahtumisesta.

 smitten
---
Totuus ei koskaan nouse näyttävästi vääryyttä vastaan. Totuus voittaa vääryyden parhaiten olemalla selkeä, avoin ja sisäisesti voimakas. (Henry Thoreau)
« Viimeksi muokattu: 21.11.2005 10:51:33 kirjoittanut Lake » tallennettu
Ikiaika.
Vieras
« Vastaus #29 : 21.11.2005 11:01:10 »

No sittenhän kaikki ovat kokeneet upean etiäisen. Tietäessään sinun olevan vegani ja tuovan veganiliiton mainoksen forumille.  smitten smitten smitten

Muuten tosi mielenkiintoinen sattuma, olit pois forumilta parit päivät. Ja sinä aikana tapahtui turkistarha isku.
 coolsmiley coolsmiley coolsmiley
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 6
  Tulostusversio  
 
Siirry: