Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarra- ja harhahenget  (Luettu 75440 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #15 : 10.11.2006 18:06:31 »

Uskallanko sanoa, ajatella, itsekseni

Ei ole mitään tarrahenkeä, ei ole mitään harhahenkeä, ei ole mitään demonia.

Mutta sanoppa se sille joka näin kokee. Sillä se voi tuntua yhtä todelliselta kuin ulkona pakkanen tai toisen kosketus. Mitä tiukempaan tartut (kuuntelet, tunnustelet, havinnoit)sitä epätodellista, sitä vahvempi se on.

Joten heti kun ei tunnu kivalta, sinun kannattaa unohtaa se, sano sille Pyh, naura päälle hihihiiii, niin se tulee muuttumaan pieneksi ujoksi rusinaksi.

Mitä vahvempi mieli, sitä kätevämpiä juttuja.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 10.11.2006 18:42:05 »

Ei ole mitään tarrahenkeä, ei ole mitään harhahenkeä, ei ole mitään demonia.

Siinä mielessä olen samaa mieltä, että mikään ei lopulta ole "pahaa" tai "hyvää". Joten tuosta näkökulmasta katsoen, ei todella edes ole noita demoneita yms. On kuitenkin niin, että aivan kuten ihmisiäkin on monia, satoja, tuhansia, miljoonia, niin yhtä lukuisasti on näitä henkiäkin. Enkeleitä, demoneita tai what ever nimillä niitä kutsummekaan. Sillä aivan kuten jokainen ihmisistäkin on aivan erityinen ja jollain tapaa erilainen, eikä täysin samanlainen. Niin ei myöskään henkimaailmassa kukaan ole täysin samanlainen. Vaikka kuinka yhtä "loppupeleissä" olemmekaan.  coolsmiley
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #17 : 10.11.2006 19:33:51 »

Ei ole mitään tarrahenkeä, ei ole mitään harhahenkeä, ei ole mitään demonia.
Lähinnä ajattelinkin niin että kukaan ei voi olla sinussa kiinni tai sisälläsi. Vain mieli tekee temppuja ja miten siitä sitten irtaannutaan? Ei ole yhtä oikeaa tapaa, vaan tee niinkuin sinusta parhaalta tuntuu.

Kun itse luo päähänsä monsterin, sitä ei voi edes arkkienkeli Mikael auttaa, koska se olet sinä. Tavallaan ei kukaan voi auttaa, paitsi sinä itse kieltämällä tämän olemassa olon.

Jos ei itse pysty siihen, olisi hyvä että olisi joku sekoboltsi apuna. Se voisi huutaa ja melskata niin rajusti tehden mystisiä rituaaleja vaikka kaksi tuntia, jolloin riivatun mieli saataisiin todistettua että se jokin on karkoitettu. Lopuksi kerrottaisiin että "se" voi yrittää tulla takaisin, mutta sillä ei ole lupaa tulla sinuun enää ikinä.

Lisään vielä tähän. Tai tavallaan arkkienkeli Mikael voi auttaa, jos uskot että hän kykenee siihen.
« Viimeksi muokattu: 10.11.2006 19:55:12 kirjoittanut Lari » tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Lake
Vieras
« Vastaus #18 : 10.11.2006 19:54:28 »

Kun itse luo päähänsä monsterin, sitä ei voi edes arkkienkeli Mikael auttaa, koska se olet sinä. Tavallaan ei kukaan voi auttaa, paitsi sinä itse kieltämällä tämän olemassa olon.

Ei tuo kerronnan henkilö mitään päässään luonut. Sehän tuli automaattikirjoituskontaktin välityksellä ulkoapäin.
tallennettu
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #19 : 10.11.2006 20:00:38 »

Ei tuo kerronnan henkilö mitään päässään luonut. Sehän tuli automaattikirjoituskontaktin välityksellä ulkoapäin.
Totta, näin voi sen kokea, jos alitajunta pyöräyttää sen niin. Alitajunta voi olla sairas paskiainen, joka hyökkää juuri oikealla tavalla oikeaan kohteeseen oikealla hetkellä.

Ei tuollainen demoni voi hyökätä kenenkään muun kimppuun kun sellaisen, joka siihen uskoo.

Voisi sanoa niin että jos et ymmärrä mistään mitään, mikään ei voi tulla sinuun. Mitä enemmän tiedät sitä hienomman monsterin voi luoda.
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #20 : 10.11.2006 20:22:38 »


Voisi sanoa niin että jos et ymmärrä mistään mitään, mikään ei voi tulla sinuun. Mitä enemmän tiedät sitä hienomman monsterin voi luoda.

Lari,olen kanssasi aivan samaa mieltä.
Tuo mieli/alitajunta on niin ovela että..
Mitä enemmän niitä "monstereita" sitten alkaa pelätä,ja vaikka kuinka miettisi että ei niitä ole,niin siltikin joskus,kun vähiten itsekään odottaa,alitajunnasta monsteri putkahtaa salamannopeasti,ja itse voisi vaikka vannoa että sellaista ei edes ajatellut.Niin on nopeita ajatuksemme... Shocked
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lake
Vieras
« Vastaus #21 : 10.11.2006 20:30:10 »

Lari,olen kanssasi aivan samaa mieltä.
Mitä enemmän niitä "monstereita" sitten alkaa pelätä,ja vaikka kuinka miettisi että ei niitä ole,niin siltikin joskus,kun vähiten itsekään odottaa,alitajunnasta monsteri putkahtaa salamannopeasti,ja itse voisi vaikka vannoa että sellaista ei edes ajatellut.Niin on nopeita ajatuksemme... Shocked

Luulisin että kyse on enemmänkin siitä tuottaako sille pelkoenergiaa josta se saa voimansa. Sinällään uskon että olento on ihan todellinen. Se on vain voimaton ilman energiaa. Toki "same attracts the same"-periaate varmaan myös toteutuu eli jos niitä ajattelee, niitä myös tulee vierailemaan. Jos oma värähtelytaso on matala (sairauksia, vääriä henkisiä harjoituksia jne), on portti auki alempiin ulottuvuuksiin.
Mielikuvituksella nyt en kuitenkaan lähtisi selittelemään. Sitten voidaan samaan syssyyn selitellä että enkelit ja näkemänne henkioppaatkin ovat mielikuvitusta.

« Viimeksi muokattu: 10.11.2006 20:40:26 kirjoittanut Lake » tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #22 : 10.11.2006 21:01:18 »

Niinpä niin. Onhan ihmisissäkin sellaisia, jotka käyttävät hyväkseen toisen ihmisen pelokkuutta manipuloidakseen, hallitakseen - ja henkiähän mekin olemme vaikka kehossamme majailemmekin hetken aikaa.
Vaikka olemme yhtä Rakkaudessa, niin erillisiä peloissamme.
Onko muuta pelättävää oikeasti, kuin pelko itse  Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #23 : 10.11.2006 21:04:58 »

Tämä on hitusen hankala aihe kieltämättä.

En epäile yhtään että etteikö joku voisi totaalisesti seota mielisairaala kuntoon tässä asiassa. Nimittäin jos näet energiaa, värejä, valoja, tunnet energioita, kuulet juttuja päässäsi ja kun tähän lisätään pelko on katasrofi aineksia yllin kyllin.

En häpeä paljastaa että kaksi päivää olin lähes paniikissa yksin kotona ja täydellä ymmärryksellä luulin sekoavani. Eikä tässäkään ollut mistään muusta kyse kuin pelosta alitajunnassa, joka yks kaks loi monsterin.

Sitä ei voi sellainen ihminen ymmärtääkkän, miten mystistä ja outoa kaikki voi olla, kun tähän henkimaailmaan tutustuu.

Enkä yritäkkään pelotella ketään, vaan malttia, rauhassa eteenpäin. Yllätyksiä niin positiivisia kuin negatiivisia tulee varmasti. Jos etenette nopeaa varmistakaa selustanne, sillä matkalainen ei tiedä mihin hän on menossa.

Pelko on pahin vihollinen. Silloin kun pelko iskee, muista ettei monsteria ole. Myönnän, se on vaikeaa kun kaikki tuntuu todelliselta, mutta energioissasi ei ole mitään ja se on pelastuksesi.

Rakkaudella  smitten
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Irish
Vieras
« Vastaus #24 : 10.11.2006 21:06:22 »

Onko muuta pelättävää oikeasti, kuin pelko itse  Huh

Ei... smitten
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #25 : 10.11.2006 21:14:16 »


Mielikuvituksella nyt en kuitenkaan lähtisi selittelemään. Sitten voidaan samaan syssyyn selitellä että enkelit ja näkemänne henkioppaatkin ovat mielikuvitusta.

Niinpä... onko hyvää tai pahaa olemassa, kaikki vain ON, itse olemme mielessämme tehneet jostakin hyvän,jostakin pahan. Jumala (tai Rakkaus) ei eroittele, Hän hyväksyy molemmat samanarvoisena.
Mielikuvitus on harhaa niin kuin moni muukin "näkemämme" asia.
Onko oikeasti myöskään henkioppaita,tai enkeleitä muuten kuin eri värähteisiä energioita,joita sitten olemme tulkinneet enkeleiksi,tai tarraolennoiksi. coolsmiley

Minä en ole omia enkeleitä tai oppaita tunnustanut/tunnistanut, minulla on vain Jumala,Korkempi Minä (Minä Olen läsnäolo) sekä Kristusenergia jonka tulkitsen Jeesus Kristukseksi.Aina olen ihmetellyt puheita näistä muista,(joskus yrittänytkin muiden mukana niitä uskotella olevan. idiot2)
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #26 : 10.11.2006 21:28:39 »

Niinpä... onko hyvää tai pahaa olemassa, kaikki vain ON
Niinpä... kerran touhuilin arkkienkelin kanssa ja pyysin avaamaan kolmatta silmää. Sitten yks kaks oikeasta silmästä vedettii, verryteltiin silmälihaksia. Annoin sen tapahtua vailla huolen häivää. Jos jostainsyystä olisin kuvitellut  monsterin siihen, olisin varmaan ollut ihan paniikissa.

Niin... vetikö kukaan edes silmästä vai olinko se minä  idiot2

Onko ulkona edes pakkasta vai lämmin ilma. Kaikki on harhaa mikä enemmän mikä vähemmän. Pakkas ilmakin voi olla lämmin jos on vahva mieli, paitsi että ennenpitkään voit kuolla kylmyyteen siinä auringonlämmössä  Wink
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #27 : 10.11.2006 21:33:59 »


Niin... vetikö kukaan edes silmästä vai olinko se minä  idiot2


Ehkäpä se olitkin sinä...Korkeampi Minuutesi,joka ohjasi jo tuon pyynnön mieleesi,että voisitkin jo ryhtyä aukaisemaan silmiäsi... Cheesy Wink
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #28 : 10.11.2006 21:36:45 »


Onko ulkona edes pakkasta vai lämmin ilma. Kaikki on harhaa mikä enemmän mikä vähemmän. Pakkas ilmakin voi olla lämmin jos on vahva mieli, paitsi että ennenpitkään voit kuolla kylmyyteen siinä auringonlämmössä  Wink

Jos sinulla on kyky uskoa aivan epäilemättä,että aurinko paistaa,niin et voi kuolla kylmyyteen!
Niin se vain on,ne uskomuksemme siellä taustalla rajoittavat. Wink Smiley Smiley
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
Lari
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 489



Profiili
« Vastaus #29 : 10.11.2006 21:49:38 »


Onko ulkona edes pakkasta vai lämmin ilma. Kaikki on harhaa mikä enemmän mikä vähemmän. Pakkas ilmakin voi olla lämmin jos on vahva mieli, paitsi että ennenpitkään voit kuolla kylmyyteen siinä auringonlämmössä  Wink

Jos sinulla on kyky uskoa aivan epäilemättä,että aurinko paistaa,niin et voi kuolla kylmyyteen!
Niin se vain on,ne uskomuksemme siellä taustalla rajoittavat. Wink Smiley Smiley
Niin vahva en vielä ole, että uskaltaisin kokeilla. Olen miettinyt että jos tippuisi avantoon, niin luulen että sinne kuolisi vaikka loisi illuusioin että makaa auringossa hiekkarannalla hymysuin.

Joku muu saa kokeilla  Grin
tallennettu

Being the one is just like being in love. No one can tell you you’re in love. You just know it. Through and through. Balls to bones.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: