Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Tarra- ja harhahenget  (Luettu 74938 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« : 03.11.2006 12:53:42 »

Lueskelin tuossa kirjastossa Ultraa, jossa oli artikkeli ihmisen auraan jäävistä tai tunkeutuvista hengistä, nisanotusti joko harhahengistä (sellaisista, jotka eksyvät auraan) ja tarrahengistä (sellaisista, jotka tulevat auraan). Kyseessä on aina jokin kuollut henkilö, joka ei syystä tai toisesta ole päässyt Valoon kuoltuaan. Ehkä hän on tuntenut yksinäisyyttä ja tarrautunut jonkun yksinäisyyttä tuntevan ihmisen auraan helpottaakseen oloaan. Esimerkkejä on monia.

Artikkelissa mainittiin myös, että tällainen tarra- ja harhahenkien oleskelu aurassa olisi yllättävän yleistä ja jotkin sairaudet, kuten mielenterveysongelmat, johtuisivat vieraiden henkien läsnäolosta. Mieleeni juolahti telkkarissani näkemäni tanskalainen pikku dokkari, jossa pariskunnan taloon oli erään baarireissun jälkeen tullut entisen alkoholistin sielu. Se viihtyi eteenkin pariskunnan miehen seurassa ja mies saattoi juoda killittää punaviiniä litratolkulla tulematta humalaan. Sielu veti siitä osan itselleen.

Harmillista sinänsä, artikkelissa ei mainittu mitään ohjeita siihen, kuinka itse voisi päästä tällaisista ei-toivotuista hengistä eroon, jos epäilee sellaisten majailevan aurassa... Ainoastaan mukana oli tarra- ja harhahengien poistoa tekevän ihastuttavan naisen yhteystiedot.

Itse puhdistelin kyllä auraani tuon tekstin jälkeen arkkienkeleiden avulla. Tuli kevyempi olo, mutta en halunnut tietää sen ihmeemmin, onko aurassani porukkaa vai ei.

Ajatuksia?

(ja toivon mukaan en ole nyt missannut tähän aiheeseen liittyvää ketjua, jos sellainen on jo tehty Tongue)
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #1 : 03.11.2006 14:39:30 »

Niinhän se sanovat, että esimerkiksi tällaiset "jakomielitautiset" joilla on useita eri persoonallisuuksia voisivat olla juuri ko. tapauksia, joissa samassa ruumiissa asuu monta eri henkeä. Itse olen hyvinkin taipuvainen uskomaan siihen.

Uskon myös siihen, että terveellisillä elämäntavoilla ja itsestään huoltapitämällä pitää nuo tuollaiset olevaiset poissa itsestään ja läheltään.
tallennettu
Iam
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #2 : 03.11.2006 14:44:08 »

"Rakkaus suojelee Minua"
On voimakas valotuslause, jolla tarrahenget irtoavat.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #3 : 03.11.2006 15:58:20 »

"Rakkaus suojelee Minua"
On voimakas valotuslause, jolla tarrahenget irtoavat.

Entä jos ei auta. Smiley
Montako kertaa peräjälkeen tuota mantraa pitää toistaa?
Miten monta päivää peräjälkeen?
tallennettu
monikakson
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 259


Look thru' the light


Profiili
« Vastaus #4 : 03.11.2006 16:24:16 »

Kävipä sellainen kumma väristys, kun lausuin tuon!  Smiley
tallennettu

Feel the life in you and you want to live
Lake
Vieras
« Vastaus #5 : 03.11.2006 23:05:34 »

Kävipä sellainen kumma väristys, kun lausuin tuon!  Smiley

Minussa on varmaan valmistusvika kun ei mitään tapahdu.
tallennettu
VE!
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 312


Profiili
« Vastaus #6 : 03.11.2006 23:16:16 »

Kävipä sellainen kumma väristys, kun lausuin tuon!  Smiley

Minussa on varmaan valmistusvika kun ei mitään tapahdu.


Tai ei yhtään tarrahenkeä  Grin Wink!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 03.11.2006 23:59:01 »

Rakkaus, varma "lääke" kaikkeen.  smitten
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #8 : 04.11.2006 00:27:45 »

Tarrahenkilö?

Minusta tuntuu, että se ei ole yksin henkilö, vaan jokin suhde kuolleen ja elävän välillä.

Muistan kerran, kun tanssin tripaskaa keittiössä tarjotin kädessä erään ravintolan vahtimestarille. Hän ihastui temppuuni. Aina kun näki, pyysi hän tuota tanssiani. Ja hän nauroi silmät sikkarassa.

Ravintolan puolella ollessa hän usein tökki minua ystävällisesti ja nauroi. Se oli kait jonkinlaista ihastumista.

Sitten hänet löydettiin kuolleeksi hakattuna kotiportailtansa. Surin tuon yksinäisen vanhuksen kohtaloa. Hakkaajia ei koskaan löytynyt.

Mutta ravintolassa tarjoillessani 'joku' kummasti tökki minua kylkeen ja kun katsoin, en nähnyt ketään. Tiesin että se oli 'talonmies'. Melkein kuulin hänen naurunsa. Sitä jatkui viikon verran. Sitten ajattelin, että 'nyt se loppuu ja on aika irtaantua'. Niin se loppui.

Se yhteys oli hänessä ja minussa itsessäni. Hetken viiveellä.
tallennettu
tuulispää
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 272



Profiili
« Vastaus #9 : 04.11.2006 11:17:40 »

Tarrahenkilö?

Minusta tuntuu, että se ei ole yksin henkilö, vaan jokin suhde kuolleen ja elävän välillä.


Tätä minäkin olen pohtinut,että ovatko ne vain "energiasidoksia" jonkun henkilön kanssa,ja nämä ihmiset,jotka tarrahenkiä poistelevat,ovat itse mielessään ajatelleet niiden olevan tietynlaisia tarrahenkiä,jolloin energiasidos sellaisena(tarrahenkenä) heille sitten näytetään.

Energiaa kun kaikki on,ja esim. enkelit(sekä Jeesus) näyttäytyvät joillekin nimenomaan sellaisena "hahmona" jonka henkilö itse parhaiten tunnistaa.

Minä kun olen edelleen sitä mieltä,että kaikki on meistä itsestämme,niin en jaksa uskoa,että mitään meihin ilman "omaa lupaa" voisi kiinnittyä.
Eli siis nämä tarrahenget ovat "tunnesidoksia" hyviä tai pahoja, minun itseni "luomia" energiasidoksia, joita ennen kutsuttiin "tukoksiksi" energian virtauksessa cakroissamme.
 smitten
tallennettu

Aurinko Leijona
Nouseva Jousimies
Kuu Neitsyt
Merkurius Leijona
Venus Rapu
Mars Neitsyt
Keltainen Galaktinen Ihminen
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #10 : 04.11.2006 16:16:09 »

Tuulispää,

kuinka hienosti ymmärsit asian niinkuin minäkin olen sen miettinyt.

Me luomme sisimmästämme niin paljon tätä maailmaa, että sitten kun jokin tuntuu raskaalta ja vaikealta, alamme syyttelemään ulkopuolista, emmekä huomaa, että itsestä se onkin syntynyt.

Tulisikohan meidän enemmän selvittää tuota ajatusmaailmaamme ja sen todellisuutta?
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #11 : 06.11.2006 09:25:54 »

Mielenkiintoinen kirja aiheesta: Remarkable Healings..
http://www.lipstickmystic.com/articles/articles040705.html
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #12 : 09.11.2006 12:20:34 »

Suomalaisen kertomus miten automaattikirjoituksen kautta tutuksi tullut "henkiopas" otti hänet valtaansa:
http://www.parantajakoulu.net/Demoni_sisallani.pdf
« Viimeksi muokattu: 09.11.2006 13:13:51 kirjoittanut Lake » tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #13 : 09.11.2006 21:09:19 »

Ei kannata antaa minkä tahansa hengen
tulla auraan
yliaistillisten kokemusten toivossa.

Kun selvänäkö avautuu,
kannattaa haastaa
valoisaltakin näyttävät olennot
kolme kertaa sillä
että ne tulevat puhtaasta valosta.
Siinä ajasse ne jotka eivät tule,
kaikkoavat,
sillä henkimaailmassa suoraan kysymykseen
ei voi valehdella.

Ihmisten auroissa on todella paljon
kaikenlaista häirintää,
mm. tarrahenkiä.

Tämän lisäksi elävät ihmisetkin
roikkuvat usein toistensa matkassa
henkitasolla.

Rakkauttahan kaikki tarvitsevat.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #14 : 10.11.2006 15:09:13 »

On ihan hienoa, että Lake tuot tämänkin "nurjemman" puolen henkimaailmasta esille. Onhan ruusussakin piikkejä ja asioista on hyvä tietää mahdollisimman monelta kantilta. Tietynlainen varovaisuus on aina paikallaan näissäkin asioissa. Pelko on kuitenkin turhaa, sillä nämä "alemmat" juuri yrittävät hallita.  knuppel2
Kaikkea ei kuitenkaan kannata kokeilla ihan vain pelkkää uteliaisuuttaan, jos ei tiedä kaikesta tarpeeksi, eikä tiedä miten toimia. Curiosity killed the cat.  Huh
Puhtain käsin, puhtain sydämin...
Kaikki tapahtuu, "avautuu" luonnostaan kun on oikea aika.  angel Ei tarvitse liikaa etsiä, ei hakea. Kaikki tarvittava on sinulla juuri tässä, juuri nyt. smitten

tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: