Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksinäiset tähdet  (Luettu 28672 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Paula
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18

au jousimies kuu oinas , nousu rapu


Profiili
« Vastaus #45 : 26.11.2005 09:44:27 »

Kiva juttu, sillä mun rakas pikku tyttärenikin sattuu olemaan nousurapu Sad

Jos täällä on tasapainoisen lapsuuden omaavia nousurapuja, ilmoittautukaa nyt ihmeessä!!

Mutta niinhän se on, että kotoa saatuja malleja on miltei mahdotonta muuttaa täysin uusiksi. Yli kolmekymppiset, jälkikasvua saaneet foorumilaiset ymmärtänevät, mistä puhun. Pienikin muutos vaatii aktiivista tilanteiden ja itsensä tiedostamista, niin syvään aivojen syvyyksiin on meille vanhempiemme toimintatavat juurtuneet. Kuitenkin tiedostan asioita, kaipa sekin on parannusta edelliseen sukupolveen verrattuna Huh
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #46 : 26.11.2005 11:02:54 »

Lainaus
Koetteleeko tämä kylmä maailma meitä herkkiä ihmisiä kohtuuttomasti vai otammeko itse asiat turhan raskaasti

Sivusta seuranneena, mieheni on nimittäin nousurapu, voisin sanoa, että nousurapu ottaa asiat useinkin turhan raskaasti. Etten sanoisi jopa lievää luulotautia.
Monta kertaa olen joutunut tolkittamaan hänelle, ettei ole syytä vajota synkkyyteen oletettujen kaltoinkohteluiden takia.
Mutta useimmiten, hän kyllä pitää jääräpäisesti kiinni näkökannastaan... Embarrassed
Ja sanoisinko, että hän ottaa kaikki elämän vastoinkäymiset (ja oletetut sellaiset) henkilökohtaisesti. Ja useinkin kokee, että lähes koko maailma on häntä vastaan.
Noh, on tietenkin hyviäkin puolia paljon, mutta tuohon nousurapuun liittäisin nämä piirteet.
« Viimeksi muokattu: 26.11.2005 11:04:52 kirjoittanut selkälokki » tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4]
  Tulostusversio  
 
Siirry: