Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 89447 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« : 14.11.2005 19:54:26 »

Kysymyksessäni haen sellaista eläintä jonka kenties tiedät voimaeläimeksesi taikka tunnet kyseisen eläimen muuten vaan "omaksesi". Kenties se on eläin joka sinua kovasti kiehtoo, josta näet unia, johon törmäät tavalla tai toisella monesti elämässäsi.
tallennettu
Ivan
Vieras
« Vastaus #1 : 14.11.2005 19:57:58 »

Äänestin Hevosta, tulen aina iloiseksi niiden seurassa  smitten

Sitten minulla on Leijona ja se tekee olon hieman,,, erikoiseksi ja energiseksi.
« Viimeksi muokattu: 14.11.2005 19:59:45 kirjoittanut Ivan » tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #2 : 14.11.2005 20:40:39 »

Siis tuonne viivan alle?? Profiilissa on jossain sellainen kohta missä lukee allekirjoitus. Sinne voit lisätä minkä tekstin haluat, se näkyy sitten joka viestissä minkä kirjoitat.


Voimaeläimenäni äänestin kissaa.. En tiedä miksi, mutta se on aina tuntunut läheiseltä ja kiehtovalta eläimeltä.
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #3 : 14.11.2005 20:48:48 »

Minun voimaeläimeni on pähkinähakki (katsokaa lintukirjasta jos ette tiedä)... Näin tämän linnun ensimmäisen kerran joskus 10-vuotiaana ja se oli todella ihana kokemus... Lintu lenteli ohitseni hitaasti monta kertaa ja tuli pomppimaan lähelle jalkojani ja löysi madon.. smitten

Jotenkin sen linnun suloinen ja hurmaava ulkonäkö ja kesy olemus sai minut rakastumaan. Tunsin heti että pähkinähakilla on suora yhteys minun sieluuni!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #4 : 14.11.2005 23:43:24 »

Kotka ja karhu ovat voimaeläimiäni.
Kotka on se joka minua on pidempään kiehtonut ja vielä selkeämmin rinnallani kulkenut ja ohjannut kuin karhu. Karhun olen oivaltanut olevan toinen voimaeläimeni vasta muutama vuosi sitten ja sen "läsnäolo" on viime vuosina vahvistunut entisestään. Molemmat ovat tulleet uniini ja kotkan (maakotkan) olen ihan oikeasti oikeassa luonnossa (ei siis missään eläintarhassa) nähnyt. Se kaarteli yläpuolellani ja kirkui.  Smiley
tallennettu
CorvusLeonis
Vieras
« Vastaus #5 : 14.11.2005 23:45:23 »

Albatrossi se vaan on. Se on sellainen (retro)futuristinen fiilis ja mielentila, jossa taivalletaan yksin kaukana kaikesta ja kaikista surkeassa kelissä matkalla tuntemattomaan pelottomasti ja jännitystä janoavana ja kuitenkin etsien tulevaisuudesta jotain kauan sitten menneisyyteen jäänyttä. Tongue
tallennettu
Yksisarvinen
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52



Profiili
« Vastaus #6 : 15.11.2005 00:06:02 »

Minun voimaeläimeni on karhu - on ollut läheinen aina. Ja sitten joskus on ollut kausia, että Delfiini tai muu valaskala on vieraillut voimaeläimenä. Smiley
tallennettu

"Se voima joka maan ja taivaan loi myös sinussa voimaa olla voi."
salomi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 320



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 15.11.2005 00:45:55 »

Minä äänestin hevosta, se on toinen voimaeläimeni.  Monet miettivät, että voivatko voimaeläimet vaihtua. Kyllä ne kuulemma voivat vaihtua elämän tilanteen kenenkä opastusta tarvitset. Itselläni se on hevosen lisäksi susi, tulee uniin ja ajatuksiin vaikeissa tilanteissa. Hevonen esiintyy harvase päivä, kun elämä rullaa henkistä tietä hyvin eteenpäin. Ne kylläkin tuo mielenkiintoisia vistiä unissa, kun niiden sanomaa kuuntelee.
tallennettu
wilma
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #8 : 15.11.2005 10:41:36 »

_voimaeläimeni on delfiini  smitten ja käärme.
tallennettu
ishtar
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45

every man, and every woman, is a star.


Profiili
« Vastaus #9 : 15.11.2005 11:00:42 »

eräässä yhteydessä löysin itselleni kilpikonnan. joka on sittemmin ilmaantunut muodossa tai toisessa, ei tosin koskaan lemmikkisellaisessa. vanha, vakaa kilpikonna, kovakuorinen ja viisaskatseinen. ja alkuvuodesta näin niin tiivistä unta leijonanpennusta, etten voinut sivuttaa eläintä. ...ja sitten se perhonen, joka on liihotellut vatsanpohjalla kauempaakin, enpä vain ole tajunnut sen kirjaimellista muuntumisvoimaa kun vasta äsken. ooo. ihanat voimaeläimeni.


 smitten
tallennettu

"In addition to a Yes and a No, the Universe contains a Maybe." r.a. wilson
outituulikki
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #10 : 15.11.2005 15:19:41 »

Oi, eläimistä suloisin on tietenkin kettu! Olen aina pitänyt ketun ilmeikkyydestä, sulavasta liikehdinnästä ja valkoisesta hännänpäästä punaruskeaa turkkia vasten!

Lapsesta asti "ketunvärinen" on ollut jopa lempivärini. Voitte, kanssamatkustajat, arvata, että olin ymmyrkäinen ihastuksesta, kun sattumien summana löysin nykyisen kotini, 1800-luvulla rakennetun talon jossa lautalattiat ovat -tietenkin ketunväriset!

Keväällä metsänraivausta tehdessäni metsäaukion reunassa istui iso ja komea uroskettu (naaraat ovat kaiketi pienempiä). Katselimme toisiamme pitkään, kunnes kettu rauhallisesti kääntyi ja poistui vihreään valtakuntaansa. Jättäen jälkeensä rauhallisen ja hyvän mielen, minulle.

Siis kettu. Ja pöllöjä sympatiseeraan myös.. Wink
tallennettu

Ole mielummin omaa valoasi hohtava pieni lyhty kuin auringon lainavaloa loistava suuri kuu.  -Mori Ögai-
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #11 : 15.11.2005 18:29:02 »

Olen pahoillani jos vaihtoehdot olivat liian suppeat  Smiley Onneksi kerrotte eläimistänne.
Itselläni on todennäköisesti susi sellainen eläin. Olen aina nähnyt unia susista, joskus ne pelottavat joskus taas ei. Susi haki koirani unessani henkien maailmaan. Näin unen vähän ennen koiran kuolemaa. Se esiintyy unissani muutenkin usein. Sudet ovat aina jotenkin kiehtoneet muutenkin.
Kiva kuulla kokemuksianne voimaeläimistänne  smitten
tallennettu
tuulikello
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #12 : 15.11.2005 18:51:59 »

Ehdottomasti se on koira, isännälleen uskollinen lemmikki. Ihana lenkkikaveri, vierustoveri ja halausten kohde. Suukkojakin olen saanut lapseni koirilta tuhannesti enemmän kuin keneltäkään muulta... smitten

Kun kahta ei voinut valita.... toinen eläin olisi ollut ehdottomasti joutsen.  Smiley Joutsen kuvastaa mielestäni kauneutta, uskollisuutta ja vapautta.
tallennettu
hah
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Keltainen Galaktinen Eb


Profiili
« Vastaus #13 : 15.11.2005 20:10:59 »

Oi, eläimistä suloisin on tietenkin kettu! Olen aina pitänyt ketun ilmeikkyydestä, sulavasta liikehdinnästä ja valkoisesta hännänpäästä punaruskeaa turkkia vasten!.

Kettupa tietenkin kuten outituulikillakin
tallennettu

Ikuisuuden lumoava sointi
Tuon kuvakirjoituksen tulkintaan haluan antaa koko elämäni, sillä ikuisuuden olemukseltaan asuvan tiedän täällä: itsessäni.  Herman Hesse Runoja:1,63.
tuuli-juulia
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 56


Profiili
« Vastaus #14 : 15.11.2005 20:35:15 »

Äänestin hevosta, vaikka toisaalta kissakin on minulle erityisen läheinen eläin. Hevonen on kuitenkin usein unissani, toki liittynee myös siihen että minulla on hevonen ja ollut hevosia jo 15 vuotta. Mutta en näe niin paljon unia esim. kissasta, vaikka kissakin on, ja niitä on ollut yhtä kauan kuin hevosia. Jotenkin ymmärrän hevosta paljon paremmin kuin mitään muuta eläintä, ja tuntuu että hevonen ymmärtää minua. Tosin tämän nykyisen kanssa ei yhteys ole niin läheinen kun se on ori ja minä tamma, tammojen kanssa olen tuntenut jonkinlaista "sisaruutta" Grin
tallennettu

Aurinko Jousimies
Kuu Kalat
Nouseva Neitsyt
Sivuja: [1] 2 3 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: