Äänestys
Kysymys: Mikä on voimaeläimesi?
Kissa - 24 (10.5%)
Koira - 8 (3.5%)
Susi - 26 (11.4%)
Karhu - 22 (9.6%)
Hevonen - 16 (7%)
Kotka/Haukka - 22 (9.6%)
Tiikeri/Leijona - 27 (11.8%)
Peura/Hirvi - 6 (2.6%)
Delfiini - 20 (8.7%)
Jänis - 5 (2.2%)
Härkä - 1 (0.4%)
Joutsen - 5 (2.2%)
Jokin muu, mikä? - 47 (20.5%)
Äänestäjiä yhteensä: 197

Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mikä on sinun voimaeläimesi?  (Luettu 89442 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #15 : 15.11.2005 22:58:42 »

Tällä hetkellä haukka vaikuttaa eniten, tarkemmin vielä tuulihaukka.
Vuosien saatossa ja eri elämäntilanteissa on ollut matkakumppaneina mahtava liuta erilaisia voimaeläimiä.

Susi ja ilves ovat sellaisia pysyviä arkkityyppejä, ja sitten on näitä vierailevia tähtiä  Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #16 : 16.11.2005 17:55:31 »

Metsäkauris tässä. Onkos meitä muita? Erinomainen opettajani, kun rupean keskustelemaan kauriini kanssa.

Ystävälläni on koala. Hyvin syvällisesti. Onko ketään muita koaloita?
tallennettu
Neilikka
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 65



Profiili
« Vastaus #17 : 16.11.2005 18:07:14 »

Minä olen alkanut pitämään joutsenta voimaeläimenäni. Ne ovat niin uljaan,puhtaan ja voimakkaan näköisiä. Voisin ihailla ja katsella niitä vaikka kuinka kauan.Joutsenen valitsemista voimaeläimekseni vahvisti se,että ihan vähän aikaa sitten eräs selvännäkijä sanoi "minusta" nousseen korkeuksiin ison ja voimakkaan linnun.Joutsenhan se tietysti oli  Smiley
Olen myös aina rakastanut koiria ja nään niistä usein unia..Olisiko koirakin sitten vaikka "varavoimaeläimeni"
tallennettu
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #18 : 16.11.2005 18:37:42 »

Varis on voimaeläimeni ja horoskooppimerkin mukaan myös Kotka viehättää.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3622



Profiili
« Vastaus #19 : 16.11.2005 19:29:49 »

Asbolos! Varikset ovatkin kiehtovia otuksia. Itse mielelläni seuraan varisten puuhastelua  Smiley
Ne ovat oikeasti uteliaita ja fiksun tuntuisia vaikka niitä pidetään likaisina ja inhottavina usein.
 Smiley
tallennettu
Mio
Astroholisti
*****
Viestejä: 1482


Ea Mai


Profiili
« Vastaus #20 : 16.11.2005 19:52:54 »

Asbolos! Varikset ovatkin kiehtovia otuksia. Itse mielelläni seuraan varisten puuhastelua  Smiley
Ne ovat oikeasti uteliaita ja fiksun tuntuisia vaikka niitä pidetään likaisina ja inhottavina usein.
 Smiley

Juu ne on melkoisen älykkäitä ja oppivia otuksia. Kuin sellaisia kaupunkiversioita korpista Wink

Harakka ja kettu muuten muistuttuvat kanssa jotenkin toisiaan. Niillä on samoja veijarimaisia piirteitä toiminnassaan.  :Smiley
tallennettu

The clay of reality is molded in dreams
nataraja
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 104


On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.


Profiili
« Vastaus #21 : 17.11.2005 10:08:39 »

Meidän pihan harakat on kanssa tosi viekkaita kun ne aamuviideltä alkavat stepata meidän peltikatolla  tickedoff  knuppel2  Angry Voit arvata mikä meteli... Mutta kauniita ne on silti..
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Karoliina
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #22 : 20.11.2005 01:22:58 »

No se kissa tietenkin. Miau!   smitten

T: Karoliina  Smiley
tallennettu
epi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 13


Profiili
« Vastaus #23 : 20.11.2005 02:01:10 »

Minun voimaeläimeni on niin hassulta kuin se kuulostaakin niin harakka...jostain syystä aina kun pohdin jotain asiaa ja etsin vastausta niin harakka lentää kuin kertoan jotain hyvin lähelle. Toisinaan pyydän myös vahvistusta asioille niin merkiksi lentää harakka. Se on musta valkoinen ja puhdas värinen lintu...mutta kun jonkun asian ei ole tarkoitus tapahtua niin ei myöskään lintuja näy. Toisinaan tiedän myös että heillä on jotain sanottavaa kun näen vaikka tietyn määrän lintuja jossain tai jokin lentää lian lähelle kuinkertomaan jostakin. Viimekesänä koin myös sudenkorennot voimaeläimikseni koska ne tulivät todella lähelle ja niiden värit kertoivat minulle asioita. Kerran juttelin erään ystäväni kanssa henkisistä asioista niin kokoajan kaksi sudenkorentoa surrasivat ympärilläni ulkona ja välillä luulin että tulee kolari Cheesy se tuntui aika veikeältä
tallennettu
astrada
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 18


Profiili
« Vastaus #24 : 21.11.2005 23:18:30 »

Voimaeläinkin löytyy. Smiley Karhu on ollut jo pitkään lähellä sydäntäni. Tätäkään asiaa en osaa oikein sanoiksi selittää, vaan että karhu on vain niin minua. AIka tyhmä selitys..  :Smiley
tallennettu

"Ole rakkaudessa totinen, jos todeks` tunnet rakkauden"
Dorian
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 155


ylämäkialamäkiylämäkialamäki


Profiili
« Vastaus #25 : 22.11.2005 15:00:11 »

Tuolla toisessa topicissa: "Mikä eläin olet?" kävin esittelemässä sisäisen hirveni.

Siis aivan pienestä lapsesta asti olen tuntenut hyvin syvää yhteenkuuluvaisuutta hirvien kanssa. Ja aistin hirven läsnäolon ollessani metsässä. Tiedän sanoa, jopa missä suunnassa ne oleskelevat. Jos tuuli käy hirvistä minua kohden pääsen todella lähelle, ennenkuin ne vaihtavat paikkaa.
On käynyt niinkin, että istuin kannonnokkaan hirvien makuuksen lähelle, noin viiden metrin päähän. Ne eivät lähteneet minnekkään. Minä istuin siinä varmaan tunnin ja suurin niistä kävi tervehtimässä. Tuli aivan lähelle ja nuuhki minua, että mikä oikein olen. Se oli aivan mahtava tunne! Sellainen rauha, lämpö ja voima virtasi minuun, ettei koskaan.  Shocked Sain siitä voimaa suorittaa erään hyvin raskaan tehtävän, joka oli osakseni langennut ja se kantoi vuosia eteenpäin.

Olen myös ollu hyvin lähellä karhua, välimatkaa oli satakunta metriä, mutta se ei tehnyt samanlaista vaikutusta minuun. Kunnioitusta se herätti kylläkin. Suden kanssa on samoin. Olen nähnyt susilauman viidenkymmenen metrin etäisyydeltä, mutta niiden "henki" ei keskustellut kanssani samalla tavoin kuin hirven "henki".  Huh

Kyllä siinä jotain perää tuossa voimaeläin hommassa on...  Smiley
tallennettu

aurinkokalat kuuneitsyt askendenttijousimies venusoinas marskalat merkuriuskalat jupitervesimies saturnusvesimies uranusleijona neptunusskorpioni plutoneitsyt
Keltainen Planetaarinen Aurinko,Vesitiikeri, Hirvi,Lehmus,
Sekopää uglystupid2
David Brown
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #26 : 22.11.2005 16:56:31 »

Hei Dorian

Voi mitkä väristykset sain, kun luin tekstisi! Upeita kohtaamisia sinulla Cheesy

Minä pääsin hirvikontaktiin about 10 vuotta sitten, mökkireissulla. Oli just alkanut hirvenmetsästys ja lauma pakeni metsästäjäporukkaa. Tämä pieni lauma (johtajauros + pari naarasta ja vasaa) tuli illansuussa ihan mökkimme takaseinän viereen. Ihmettelin suuresti, että uskalsivat tulla niin lähelle, mutta mökkimme on aika korvessa ja olin sisällä ystäväni kanssa ihan rauhassa. Seurasimme hiirenhiljaa ikkunasta, kun väsyneet hirvet lepäilivät ja keräsivät voimia. Vain uroshirvi piti vahtia.

Muutaman tunnin kuluttua oli lähdettävä hakemaan lisää takkapuita, muutaman metrin päästä tästä leiristä. Liikuin todella varovasti ja tyhjensin mieleni kaikista ajatuksista. En halunnut missään nimessä häiritä heidän lepohetkeään ja viestitin kaikilla mahdollisilla eleillä, etten ole vaaraksi. Muistaakseni hyräilin jotain täysin intuitiivista monotonista ääntä. Uros seurasi jokaisen liikkeeni, eikä siirtänyt laumaansa. Se oli huikeaa. Koin vahvasti saavani yhteyden johonkin, mille en löydä sanoja.
Niin vietin yöni ikkunan ääressä, seuraten näitä upeita eläimiä. Aamuyöllä he jatkoivat matkaansa. Tällaiselle cityihmiselle kokemus oli vähintään vavisuttava!

Vielä kun näkisi joskus ilveksen... Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #27 : 22.11.2005 18:19:43 »

Hei hirviystäväni!

Jotenkin lämmittää se ajatus, joka kaikkien eläinpohdintojen kautta on saavuttanut minua eli se läheinen yhteys luontoon, eläimiin ja kaiken sen arvostukseen. Uskon, että juuri suomalaisilla on niihin hyvin herkkä ja voimakas yhteys.

Täällä hirvimiehet ovat olleet vähän ihmeissään hirvien käyttäytymisestä nyt metsästyksen aikana. En tiedä ovatko he vieläkään saaneet kaadettua kaikkea määrää. Sanovat, että hirvet ovat hakeutuneet lähelle ihmistä ihan kuin he tietäisivät, että metsästyslupa loppuu tietyllä alueella.

Kuuntelin myös liikenneradiosta jotain haastattelua, jossa on tehty erityisiä portteja ja alikulkuja hirvieä varten ja on seurattu niiden käyttäytymistä ...aivan kuin koululaisten turvaamiseksi, siis!

Keskustellaan enemmän voimahahmomme kanssa.

Metsätonttu - metsäkauris
tallennettu
hopeatähti
Vieras
« Vastaus #28 : 22.11.2005 20:30:32 »

Tässä olen pohdiskellut kun olen lukenut teidän vastauksia, että mikä olisi se oma
voimaeläin.

Ykkössuosikki on tuo kissa ja kissaeläimet, etenkin musta pantteri kiehtoo omalla tavalla.

Yritin mieltää jotain muuta eläintä, mutta en saa muuta mieleeni kuin oma "voimahevoseni", joka on vaalea, ei ihan puhtaan valkoinen ja jossa hopeanharmaata ja ympärillä
satenkaaren värit.

Tämä ilmestyi minulle tuossa alkukesästä ja on ollut siitä lähtien läsnä smitten
(kaikilla meillä on oma)

Tosin, kaikki eläimet tuovat oman sanoman ja tietyssä elämänvaiheessa, nyt taitaa
pikkulinnut olla ajankohtaisia  Wink

Toivottavasti pääsee jossain vaiheessa tuonne vanhalle foorumille, joku ihana oli liittänyt hyvän linkin eläimistä/symboliikasta ja kaipaisin sitä (suomeksi) -> tunnistatko itseesi?
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #29 : 22.11.2005 23:33:04 »

Hei Hopeatähti!

Taidan olla juttutuulella, kun takerrun nyt niin paljoon. Intuitioni kertoi minulle kysymyksiä, jotka lähetän sinulle: -Kissa on voimiensa tunnossa, mutta helposti syrjäänvetäytyjä, yksin kulkija. Kaipaatko yksinäisyyttä, irti jostakin liiasta seurasta tai huomiosta. Voiko musta väri myös olla halua piiloutua, etsiä suojaa?
Kun taas harmaja hevonen haluaa tarttua arkipäivään? Ristiriitainen olokò?

Mitäs jos juttelisit mustan pantterin kanssa.
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 8
  Tulostusversio  
 
Siirry: