Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rasittaa neitsyen väärinymmärtäminen  (Luettu 20449 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« : 09.10.2006 10:46:55 »

Tyypillinen versio. Huolellinen,ujo,pikkutarkka,tunnollinen, ahkera,kiltti,siveellinen. No joo Kaikkia kyllä mutta ei. Olen neitsyt kaukana pikkutarkata, ujosta ja melkoinen seksipeto.. Ggggrnnauuu
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
enska
Vieras
« Vastaus #1 : 09.10.2006 10:50:20 »

Mutta sullahan on tulta nousumerkissä ja kuumerkissä..Suurpiirteisyyttä ja itsevarmuutta antanevat jellona ja joukkari..
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #2 : 09.10.2006 14:25:26 »

Kyllä minullekin tuli väistämättä mieleen tuon kuuleijonan vaikutus luonnekuvauksessasi. Ja kyllähän seksipetokin voi olla pikkutarkka...  Grin
tallennettu
Dimma
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 278



Profiili
« Vastaus #3 : 09.10.2006 15:32:28 »

Mulla kanssa aurinko neitsyessä, kuu leijonassa enkä ole yhtään pikkutarkka nöhverö. Grin enkä, ahkera tai niin kovin siveellinenkään!
Se on niin monesta asiasta kiinni tuo pehmeä luonne.. Wink
tallennettu

To know it is to be fearless, and to know it is to be full of love.
metsämieli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 70


Vain kesyt linnut kaipaavat. Villit lentävät.


Profiili
« Vastaus #4 : 09.10.2006 19:30:51 »

minuakin joskus ärsyttänyt se, että Neitsyt kuvataan tuollaisena. Itse en ainakaan ole mikään kauheen tyypillinen Neitsyt Cheesy
tallennettu

ASC Rapu
AURINKO Neitsyt 5. huone
KUU Skorpioni 6. huone
MERKURIUS Neitsyt 5. huone
VENUS Neitsyt 5. huone
MARS Neitsyt 4. huone
MC Vesimies

Tulijänis
Punainen Itsevallitseva Kuu
Fiona
Vieras
« Vastaus #5 : 09.10.2006 21:55:56 »

Olen "törmännyt" erääseen "kyylä" -neitsyeeseen jokin aika sitten. Miksi hän ikään kuin kyttäsi minua koko ajan vaikka aina kun hän jutteli minulle hän oli ihan mukava. Selittäkää neitsyet minulle... Huh

Siis kyseessä oli vanhempi nainen. :Smiley
tallennettu
maarita
Astroholisti
*****
Viestejä: 1080



Profiili
« Vastaus #6 : 09.10.2006 23:38:41 »


Fiona hei!

Heräsi sinun kysymyksestäsi sellainen ajatus.
Kun minä neitsyenä olen tavattoman kiinnostunut 'tonkimaan' kaikenlaisia persoonallisuuksia.
Näin ollen, kun lähellä on joku mukava, kiintoisa ihminen, taidanpa minäkin seurata häntä.

Saattaa sitä joku pitää jopa 'kyyläämisenä', yleensä se on vain tavalla tai toisella ihailua tai jotakin.

Muuten neitsyen pikkutarkkuudesta.
Siinä on hyvät ja huonot puolensa.

Minulla on läheinen naisihminen neitsyt, nouseva vaaka, kuten minäkin.
Hän on koko ikänsä ollut äärettömän tarkka kaikessa.
Minä sensijaan olen aikaa sitten hellittänyt liiallisesta pikkutarkkudesta.

Toki vieläkin olen iloinen jos asiat ja tavarat ovat järjestyksessä.

Ja myöskin, että rauha olisi maassa eikä puussa.


 smitten    maarita           smitten
tallennettu

*Aurinko, Venus ja Neptunus Neitsyt
*Nouseva Vaaka
*Kuu, Saturnus ja Uranus Härkä
*Merkurius, Pluto ja Ceres Leijona
*Mars Kauris
*Jupiter Oinas
*Chiron Rapu

*Maya, Sininen Magneettinen Kotka
*Kiinalainen Jänis
Fiona
Vieras
« Vastaus #7 : 13.10.2006 22:57:57 »


Fiona hei!

Heräsi sinun kysymyksestäsi sellainen ajatus.
Kun minä neitsyenä olen tavattoman kiinnostunut 'tonkimaan' kaikenlaisia persoonallisuuksia.
Näin ollen, kun lähellä on joku mukava, kiintoisa ihminen, taidanpa minäkin seurata häntä.

Saattaa sitä joku pitää jopa 'kyyläämisenä', yleensä se on vain tavalla tai toisella ihailua tai jotakin.
 smitten    maarita           smitten

No, tuo voisi olla imartelevaa jollekin ihmiselle joka nauttii kun saa huomiota osakseen, mutta minulle ei...se on jotain aivan päinvastaista. Sen sijaan, jos kyseessä olisi mies joka minuakin miellyttäisi, asia olisi eri. Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 14.10.2006 00:24:08 »

no kerkesitpä,
just aattelin neitseellistä viljaa,
kaksosten merkurius ahmii itseensä,omii,omaksuu,
"imee äiti-maasta ravintoa,oppii matkimalla,kasvaa ja kehittyy leikin varjolla,
neitsyen merkurius korjaa talteen,hyödyntää tietoa,satoa,
lajittelee akanat hiijen kuuseen,
älyllinen toiminta on tarkoituksenmukaista,päämäärähakuista,
järkevääkin

ja kyllä,
eräs neitsyt tyttö halusi poliisiksi,haki armeijaan,meni ja tuli ns. maitojunalla kahen viikon perästä poies,
poikaneitsyestä tuli poliisi,oli yks hulivili koulussa,
lähetti vatikaanista kortin aikoinaan,
eli tykkäs reissatakin

ainut maamerkki omalla kartalla mutta sitten onkin ceres omillaan
stelliumissa,
pluto ja uranus kyllä ymmärtää tämän merkin,
valmistautumisen merkki kuten sanoit
tallennettu
Raven79
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 93



Profiili
« Vastaus #9 : 14.10.2006 01:02:51 »

neitsyenä allekirjoitan maskuliinisuuden vaikka olenkin siis nainen... Olen harrastanut vuosien varrella thai-boxingia ja nyt vain tavallista kuntonyrkkeilyä. Käyn salilla ja "rakastan" lihaksia. mielestäni olen naisellinen nainen vaikkakin pidän kovasti miehisistä lajeista ja ronskiudesta.

Jaa jaa Metsämieli - olenkin aina pohtinut, että nämä Neitsyt-tarinat ovat salaseksiä harrastavien Neitsyiden pakinoita  Kiss

ja ehkäpä niin juuri on... nuorempana minulle koulukaverini sanoivat kun kuulivat minun tehneen syrjähypyn, että:" no niin... et sä sitten ollutkaan niin täydellinen!!! mikä helpotus..."  On tullut monelle pahana yllätyksenä että minäkin olen mokannut ja vieläpä noin kurjassa jutussa... Cry

Ja kyttäilystä... syyllistyn silloin tällöin siihen... ja juurikin siksi että jään seuraamaan ihmisiä mielenkiinnosta... yritän kyllä lopettaa heti kun tajuan tuijottavani.
tallennettu

aurinko, merkurius ja venus neitsyessä
nousu skorpioni
kuu ja mars ravussa
Nomadi
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 241



Profiili
« Vastaus #10 : 14.10.2006 08:24:03 »

Tyypillinen versio. Huolellinen,ujo,pikkutarkka,tunnollinen, ahkera,kiltti,siveellinen. No joo Kaikkia kyllä mutta ei. Olen neitsyt kaukana pikkutarkata, ujosta ja melkoinen seksipeto.. Ggggrnnauuu

Tunnen pari neitsyttä jotka ovat kaikkea tuota. Mutta eihän se, että pitää kotinsa ja lapsensa puhtaina, harrastaa seksiä vain miehensä kanssa, ja laskutkin maksaa ajoissa tarkoita sitä että olisi helkkarin TYLSÄ ja arkinen.

Siivellinen ei tarkoita että olisi kristittyfundamentalisti joka harrastaa avioliittoon päästyään "lähetyssaarnaajaa" kerran  kuussa, pimeässä. Neitsyt ystäväni omaavat varsin liberaalit arvot Smiley

Juu-ei nyt on pakko kertoa yksi tarina ajalta jolloin oltiin suunnilleen 18-vuotiaita. Neitsytystävän isältään saama auto täytti 16 vuotta. Hän oli jollain festarintapaisella rapuystävänsä kanssa. No, rapu pokasi söpön pitkätukkakundin, ja kun ei muuta paikkaa ollut he menivät naimaan sinne juuri sopivaan ikään tulleen auton takapenkille. Neitsyt venttaili kaikessa rauhassa jossain syrjemällä, parkkipaikan laidalla.
  2funny


Olen myöskin tehnyt havainnon, että eräillä neitsyllä on myös huumorintajua  Cheesy
tallennettu

Aurinko - Skorpioni // Kuu - Jousimies // AC - Vesimies
"Sit on my face and tell me that you love me."
the_planet
Vieras
« Vastaus #11 : 14.10.2006 11:24:59 »

Niin ja voihan se pikkutarkkuus tulla ilmi muussakin kuin esimerkiksi siitä onko maton hapsut suorassa.

Mun nousuneitsyeni tuo sellaista järjestelmällisyyttä, että tiedän missä tavarani ovat ja pidän siitä, että roinaa ei ole liikaa, mutta ei kotini mikään sairaalamainen ole  Smiley

Voihan sitä olla tarkka esim. raha-asioissa, hygieniassa, ruoka-aineissa... jne.

Ja kuten jo mainittu, eihän sitä tarvitse tylsä olla, vaikka tarkka olisikin  Cheesy
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #12 : 14.10.2006 12:13:48 »

neitsyenä allekirjoitan maskuliinisuuden vaikka olenkin siis nainen... Olen harrastanut vuosien varrella thai-boxingia ja nyt vain tavallista kuntonyrkkeilyä. Käyn salilla ja "rakastan" lihaksia. mielestäni olen naisellinen nainen vaikkakin pidän kovasti miehisistä lajeista ja ronskiudesta.


Haa! Mäkin olen kokeillu TB:tä ja yritän saada itsestäni irti sen verran et jaksaisin raahautua kuntonyrkkeilyä kokeilemaan. Neitsyt puoleniko se onkin joka jyllää näissä aisioissa.  :Smiley. Lihaksista ja urheilillisuudesta pidän. Jo vuosien haaveena saada lihaksikas kroppa tän hennon varren tilalle.
 Tuijottamisen mä kans allekirjoitan. Mä luulen et se on mulla kyl toi skorppari joka pistää tuijottamaan ihmisiä silmiin ja yrittää miettii mitä sieltä pinnan alta löytyy. Tiedän että se ärsyttää joitakin ihmisiä, mut minkäs sille mahtaa.
 Voikun mun neitsyt puoleni pistäis mut siivoomaan ja olemaan järjestelmällinen kotona. Olen siis todella epäsiisti ja en pidä siivoamisesta. Päätöksien aikaansaamisessa olen todella pikkutarkka, ihmissuhteissa ja raha-asioissa.
« Viimeksi muokattu: 14.10.2006 20:42:17 kirjoittanut Naked~ Witch » tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #13 : 14.10.2006 12:31:14 »

sign
ei se mene noin yksyhteen,
sä haluat sitä majesteetillista leijonaa nyt väen väkisin kartallesi,
se minuus ei ole pelkästtään se aurinko,aurinkomerkki,
esim. tuo nyrkkeilyn harrastus,
osumatarkkuus neitsyestä mutta voima ja keskittynyt agressiivisuus tuleekin ravenilla jo noususkorpparin marsenergiasta,tiivistä marsia,
samaten tuo tuijottaminen,neitsyt tarkkailee ,ei tuijota kuten skorpioni
tiiviisti porautuen "uhriinsa"
ja zeus
uskollisuus hyveenä?
kakaroita maalimalla kuin vilikkälässä kissoja,
mutta sehän on aurinkoenergiaa,pyritään varmistamaan oman geeniperimän jatkuvuus,mahdollisimman paljon jotta sieltä myös valioyksilöitä
jatkaa kasvuaan,maskuliinista aurinkoenergiaa,
ihan on käytännössä huomattu,oli aurinkoMERKKI mikä hyvänsä,
jospa naisen "aurinko" onkin kuu..
Hera oli esikreikkalainen maan jumalatar,
ja näiden kahden välillä oli jatkuva valtataistelu johtuen zeuksen syrjähypyistä,hän ei yltänyt ihanteelliseen uskollisuuteen jota hera vaali,
zeus oli yksi kolmesta maailman valtiaasta,taivas annettiin hälle,luojajumala hän ei ollut,ei ollut valtaa kohtaloon,hän huolehti sen voimaan saattamisesta,
poseidon meni merille ja haades sai manalan,
zeuksen isä oli kronos,tuo ajanmittari,
mistä tuli mieleen ammoin kirjoittamani saturnus tarina,
 saturnus niinkuin nykyinen tunti,
 saturnus ( aurinko) :leijona:ssa ja meidän on pakko määrittää ajanlaskumme uudelleen,
aatelkaa syvältä tuota taivaallista t-ristiä,
menkää noihin energioihin,
aatelkaa sitä symboliikkaa,
 jupiter skorpioni, neptunus vesimies, saturnus leijona,
eli samalla  jupiter mars skorpioni
 neptunus saturnus vesimies
 leijona aurinko saturnus
vanha ja uusi saturnus vastakkain,
aurinko on polttolasissa

tää ei ole niin yksselitteistä,
kartta on kokonaisuus,
ei kakusta syödä ensin kuorrutusta päältä ja sitten katota mitä jäljelle jää,
ei se niin mene,
kartta ei tulkitse sinua vaan sinä tulkitset omaa karttaasi,
itestä se on lähettävä,sisältä päin ulos eikä päinvastoin
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #14 : 14.10.2006 12:34:09 »

tuossa t-ristissähän ovat nämä kolme jumalaa osallisina,
haades,poseidon ja zeus (jupiter)
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: