Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rasittaa neitsyen väärinymmärtäminen  (Luettu 20450 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
the_planet
Vieras
« Vastaus #15 : 14.10.2006 12:34:35 »

Minun mielestä tää sairaalamaisuus ynnä muuta, mikä neitsyeen liitetään on harhaanjohtavaa. Missä lukee että Neitsyt olisi sairalaamainen?

Sen verran kyllä tähän kommentoin, etten taaskaan tarkoittanut sananmukaisesti sairaalamaista. Lähinnä sairaalamaista siisteyttä, puhtautta, valkoisuutta, lähinnä sellaista tunnelmaa mitä sairaala tilana edustaa.

Mutta jos nyt aletaan miettimään niin äitini on kyllä sairaanhoitaja ja neitsyt koopiltaan; todella pilkunviilaaja siisteydessä, voi sanoa, että äidin koti on hyvin sairaalamaisesti järjestetty  Wink
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6578


Profiili WWW
« Vastaus #16 : 14.10.2006 12:54:32 »

hyvä hyssärä,sign,
enhän minä sitä nuin tarkottanut,
aattelin että sinulta sign voipi löytyä sitä jellonan majesteettisuutta muualta ettei sitä tartte sideerisestä vääntää,
noususolmua kohti,aspekti askendentille,keskipiste leijonassa,joku,
ja
aivan samaa mieltä että merkkikuvaukset ovat prototyyppikuvauksia,
mediahehkutteisia,populäärejä,lehtien hupihoroskooppien vahvistuksia,yleistyksiä ja juurrutettu kuin mainokset meihin,
ja kansa omaksuu ilman omaa ajattelua,kyssenalaistamista,
hei haloo,ja mitenkäs tämä pätee meikäläisen kohdalla,eipäs pädekään,
miksei,
vaikka siksi että yltäkylläinen juppiter muutti kaupunkiin ja unohti luonnon kierron..

enkä minäkään ole  aurinko neitsyt,
 uranus ceres pluto vesta juno stelliumilla  neitsyt:ssä olen "omistautunut" suorastaan vihkiytynyt puhumaan tästä...
tallennettu
the_planet
Vieras
« Vastaus #17 : 14.10.2006 16:08:09 »

Luulen, että ketjun aloittaja tarkoitti neitsyen väärinymmärtämisellä sitä, että yleensä ihmiset takertuvat niihin neitsyen ns. "huonoihin puoliin" tai sellaisiin piirteisiin, joita pidetään ärsyttävinä, kuten pikkutarkkuus, jatkuva analysointi, "kylmyys", jäyhyys...jne.
Harvoin kyllä kuulee puhuttavan neitsyestä siihen sävyyn kuin esimerkiksi leijonasta, jonka majesteettisuutta metsästetään melkein kartalle tai skorpionista, jonka salaperäisyys kiehtoo useita  Cheesy

Neitsyt voi toden totta olla hyvin väärinymmärretty, harvasta merkistä olen kuullut puhuttavan niin latteaan sävyyn kuin neitsyestä.
Tätä uskon, että ketjun aloittaja tarkoitti rasittavuudelle, korjaa jos olen väärässä  :Smiley
tallennettu
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #18 : 14.10.2006 20:44:59 »

itse en ole tällä neitsyt/leijona painotuksella koskaan ollut bakteerikammoinen tai "niuho". On mulla oma vaisto siitä mitä syön ja miten liikun, ja ideaalitilanteessa haluisin liikkua paljon ja nuo taistelulajitkin kiinnostavat. mutta en halua harrastaa "miesporukassa" koska tunnen että en kertakaikkiaan kuulu sinne...kun en ole mies.Kärjistettynä...siis tokihan haluan että Mies ja Nainen ovat tasa-arvoisia.(mutta varmaan moni ymmärtää, että mies ja nainen ei aina toimi yhdessä niillä alueilla, varsinkin jos on paljon koko-eroa...puhutaan siis fyysisestä maailmasta ja sen rajoitteista. henkiseen puoleen se tuskin vaikuttaa) Toivottavsti naisopettajiakin näille lajeille tulee enemmän tulevaisuudessa. Smiley

Mutta onhan niitä kuntonyrkkeilyä pelkästään naisille ja sitten on vielä Ladythai. Ymmärrän hyvin pointtisi. Mulle valkeni vasta nää fyysiset rajat, kun huomasin et pienemmällä ja nuorella pojallakin on enemmän voimaa kun mulla  . Mikähän voimanainen mä joskus kuvittelin olevani.   
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
althema82
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 106



Profiili
« Vastaus #19 : 05.02.2007 11:13:02 »


Fiona hei!

Heräsi sinun kysymyksestäsi sellainen ajatus.
Kun minä neitsyenä olen tavattoman kiinnostunut 'tonkimaan' kaikenlaisia persoonallisuuksia.
Näin ollen, kun lähellä on joku mukava, kiintoisa ihminen, taidanpa minäkin seurata häntä.

Saattaa sitä joku pitää jopa 'kyyläämisenä', yleensä se on vain tavalla tai toisella ihailua tai jotakin.

Muuten neitsyen pikkutarkkuudesta.


Itse en nyt varsinaisesti ole kiinnostunut muista ihmisistä persoonana tai no tavallaan joo olenkin.Mutta olen äärettömän utelias.Sillä joskus ei ole mitään rajaa.
Siinä on hyvät ja huonot puolensa.

Minulla on läheinen naisihminen neitsyt, nouseva vaaka, kuten minäkin.
Hän on koko ikänsä ollut äärettömän tarkka kaikessa.
Minä sensijaan olen aikaa sitten hellittänyt liiallisesta pikkutarkkudesta.

Toki vieläkin olen iloinen jos asiat ja tavarat ovat järjestyksessä.

Ja myöskin, että rauha olisi maassa eikä puussa.


 smitten    maarita           smitten
tallennettu

NEITSYT

nousumerkki: Jousimies
Aurinko: Neitsyessä
Kuu: Leijonassa
Merkurius: Vaa assa
Venus: Neitsyessä
Mars: Skorpionissa

vesi-koira

Sininen Magneettinen Myrsky
anathema
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 35



Profiili
« Vastaus #20 : 05.02.2007 11:37:43 »

heh,minäkin aika samanlainen nouseva jouskari ja pinnan alla kiehuu suuret tunteet.. mutta aika tarkka olen,ainakin muiden tekemistä siivoushommista(mieheni),heh.. ei haittaa vaik itel lipsuu sillon ku ei jaksa. smitten
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #21 : 05.02.2007 18:01:03 »

Sori jos tästä ketjusta tuli nyt hieman epälooginen, koska poistin nuo kirjoitukseni jotka oli tehty hieman "heikossa hapessa" joskus viime syksynä.

tosin ei varmaan juuri noiden kirjoitusteni poistaminen tän ketjun loogisuutta vähennä. Grin

toivottavasti tästä voi jatkua niiden keskustelu jotka haluavat puida trooppista neitsyttä hieman, öh...rauhanomaisemmin  angel


tallennettu
snug
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 15


Toivossa on hyvä elää..


Profiili
« Vastaus #22 : 08.02.2007 16:20:51 »

Tää on niiiiin hienoo, että on muitakin jotka painiskelevat tän väärinymmärryksen tienoilla...ja varsinkin kun muut merkit vaikuttavat neitsyt luonteeseen, eikä pelkästään se aurinkomerkki sanele millainen olet. Siskoni on kyllä kironnut hygieenisuuteni ja järjestelmällisyyteni syvinpään maan rakoon, mutta ystäväni onneksi hyväksyy minut sellaisena kuin olen...epäjärjestyksen keskellä tiedän mistä löydän tavarat ja tuleepahan siivottua niin, että mahtuu jotenkin liikkumaan hurjassa 34neliön yksiössä Smiley

Salainen rakastelu toimii valoisassa kuin pimeässä ja siitä kerrotaan vain lähimmälle ystävälle tarkemmat tiedot - ja eikös se ole normaalia? Grin Ehkä minun nousu rapuni ja kuu jouskari vaikuttaa niinkin sekavasti minuun etten tosiaan osaa hoitaa sydämen asioita, mutta laskut yms. hoituu....kauris ystäväiseni toimii onneksi pienenä avunantajana näiden suurien tunteiden käsittelyssä :Smiley

Kyttäily pidetään salassa, jos esim.baarissa täytyy kehottaa kaveria huomioimaan joku tyyppi,niin ensimmäinen lausahdus on ohjeistus "älä katso vielä"..tämä samainen salassa katselu ja ihailu ulottuu myös netin mielenkiintoiseen käyttöön aina silloin tällöin.

Tein mielenkiintoisen havainnon liittyen lähipiirini merkkeihin - nousuneitsyitä on aivan älyttömästi idiot2
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
aQuarius~
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 353


Au vesimies ja asc neitsyt


Profiili
« Vastaus #23 : 10.02.2007 21:38:15 »

Lainaus
Kyttäily pidetään salassa, jos esim.baarissa täytyy kehottaa kaveria huomioimaan joku tyyppi,niin ensimmäinen lausahdus on ohjeistus "älä katso vielä"..tämä samainen salassa katselu ja ihailu ulottuu myös netin mielenkiintoiseen käyttöön aina silloin tällöin.

Haha, minun ystäväni joka on au neitsyt ja minä joka olen asc neitsyt, harrastamme tätä salakyttäämistä!   2funny

Minun tuntemat neitsyet ovat huumorintajuisia, huolehtivaisia ja joissakin asioissa varovaisia. Tunnen epäsiistejä neitsyitä ja siistejä neitsyitä, mutta olen huomannut että heillä jokaisella on oma asiansa missä kaikki pitää olla just eikä melkeen! Esimerkiksi vaatteiden ja hiuksien suhteen tuntemani neitsyet ovat tarkkoja  Smiley He haluavat elämänsä olevan valmiiksi suunniteltu koska isot muutokset voivat viedä heiltä turvallisuudentunteen pois... Ihania ihmisiähän nuo neitsyet ovat siinä missä monet muutkin! Eivät ne mitään tylsiä pilkunviilajia sentään ole   smitten
ja pitäähän aina olla joku joka pitää asiat järjestyksessä..  Cool
tallennettu

Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
Violette
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 295


Lips!


Profiili
« Vastaus #24 : 02.04.2007 23:39:43 »

Olen välillä ajatellut, että neitsyt on ehkä huonoiten minuun sopiva merkki Smiley Mulla on aurinko neitsyessä, kuu ravussa ja nouseva vaaka.
 Olen epäjärjestelmällisyyden perikuva, perheenjäsenillä, ystävillä ja rakkaalla menee hermot muhun jatkuvasti kun jätän roskia ympäriinsä tai kun jätän kaapinovet auki. Opettajat ja työnantajat saavat harmaita hiuksia, kun myöhästyn lähes joka päivä , välillä räikeästikin. Ihmiset yleensä ihmettelevät, jos olen jossain ajoissa  :Smiley En ole kovin tunnollinen, selviän yleensä töissä ja koulussa muilla avuilla, kuten luovuudella, oma-aloitteisuudella ja huumorilla Smiley En väittäisi olevani pikkutarkka, mutta saan kyllä hepulin, jos joku vaikka harrastaa yhdys sanoja Smiley
 Ujo en ole. En tosiaan. Olen ylipuhelias ja huomionkipeä. Kakarana oli tapana kiivetä pöydälle laulamaan, jollei muuten saanut tarpeeksi huomiota  Grin Olenko siveellinen? No, mulla on ehkä muihin ikäisiini verrattuna vähän vanhanaikainen näkemys seksuaalisuudesta, arvostan nimittäin parisuhdetta ja rakkautta. Pidän seksiä sen verran isona asiana, etten nauti mistään yhdenillanjutuista. Rakkaus kuuluu seksiin  smitten
 Ja täytynee tunnustaa, että olen kyylä! Oikeasti, tuijotan ihmisiä jatkuvasti huomaamattani. Mulle on tultu joskus valittamaankin, että miksi aina tuijotan  Grin Olen yrittänyt opetella huonosta tavastani eroon ja vähän edistynytkin.

Neitsyidenhän muuten väitetään olevan kauheita stressikoneita ja murehtijoita. Onko teissä sitä piirrettä? Minua on kehuttu siitä, kuinka rennosti suhtaudun asioihin. Jotkut ovat jopa valittaneet, etten ota asioita tarpeeksi vakavasti, kun en stressaa tai murehdi Smiley
tallennettu

aurinko neitsyt
 askendentti vaaka
 kuu rapu
 merkurius vaaka
 mars oinas
SatuT
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 177



Profiili
« Vastaus #25 : 03.04.2007 00:49:19 »

no neitsyen huomaa ainakin näissä kirjoituksissa kun sanotaan ETTEN ole pikkutarkka tai muutakaan  Wink

itse olen neitsyt, ja samp...n pikkutarkka vaikka asunto on räjähdyksen jäliltä  laugh

mutta tällaita tää elämä on, jokainen päivä on haaste -> illalla sitten näkee onko sen päivän hävinnyt tai voittanut. Mutta jokainenhan sen valinnan tekee...

Hmmm meniköhän saivarteluksi tai sitten ihan asian vierestä  Cheesy
tallennettu

aurinko merkurius mars pluto neitsyt,
kuu jousimies,
venus jupiter neptunus skorpioni,
saturnus härkä,
uranus askendentti vaaka,
keskitaivas leijona
Valkoinen Planetaarinen Taikuri
Metalli Koira
Paju
mirka222
Vieras
« Vastaus #26 : 03.04.2007 16:47:04 »

Itse olen  askendentti neitsyt ja ressaan jokaisesta asiasta ja kaikkien asioiden täytyy olla hallinnassa tai muuten maailma "romahtaa" Cool Opiskeluasioissa huomaan olevani todella pikkutarkka enkä voi sietää laiskottelevia, epätarkkoja tai töitänsä toisille sysääviä ihmisiä Angry. Huomaan kuvittelevani asioistakin aina pahinta mahdollisuutta ja keksin asioiden "ratkaisemiskeinon" kaiken varalta vaikka mitään ei olisi ehtinyt edes tapahtua..ei ihme, että stressi ja vatsavaivat tuppaavat useasti kylään Embarrassed
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #27 : 03.04.2007 23:33:27 »

Minun äitini oli neitsyt, hänen toinen mies neitsyt, platooninen miesystäväni neitsyt, ystävä 1 ja ystävä 2.

Äiti oli hyvin tarkka ihmisten suhteen, ei kelvannut kaikki. Hän oli myös hyvin tarkka vaatteista, kauneudentajuinen. Auttamaton romantikko. Äiti oli joskus tekemisissa toisen miehensä kanssa, kun tuli paljon pyykkiä, tarkka siisteydestä.

Platooninen ystäväni oli myös tarkka ihmissuhteissaan, harvat ne ystävät.

Ystävät 1 ja 2, molemmat taiteellisia käsillä työstäviä, kaunista piti tulla, mutta ei sen huushollin suhteen aina niin väliä ollut ainakaan 1:llä. Myös tarkkoja ihmissuhteistaan. Mutta uskollisia ystäviä!  smitten

Kaikki neitsyeni hyvin herkkiä tunteissaan, luontoihmisiä ja rakastavat yllätyksiä, yllättävät itsekin.

Usein myös vetäytyviä ja sulkeituneita.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Brida
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 298


" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "


Profiili
« Vastaus #28 : 10.04.2007 19:38:36 »

No kaikissa merkeissä on hyvät ja huonot puolet eivätkä kaikki tule toisiensa kanssa toimeen. Mulla varsinkin on hmn....hieman "elävät" välit äitini ( neitsyt) kanssa, ehkä juuri siksi ettei meidän tavat kohtaa. Onhan oinas ja neitsyt aika erilaiset toiminta tavoiltaan eikä yhteisymmärrystä kovin helposti löydy. Mutta allekirjoitan äidistäni monta tyypillisen neitsyen piirrettä, hyvässä ja pahassa. Hänellä myös asc neitsyt. Ei niinkään ole siivous hullu, mutta tunnon tarkka ja puhdas hygienian suhteen. Laskujen maksusta huvittaa se että hän ei voi ymmärtää että laskujen maksusta voi sopia yhtiön kanssa, ilman että joutuu johonkin hirveään vastuuseen myöhässä maksamisesta, ilman rangaistusta... Grin mutta sana kiltti sopii häneen, mutta myös laskelmointi tai ehkä se ei ole sitä tietoisesti?! Poweria hänestä löytyy satunnaisesti, kuu leijonan ansiosta. Eipä mikään merkki ole toistaan huonompi tai parempi!  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Píroo
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Killing for peace is like fucking for virginity ☼♡


Profiili
« Vastaus #29 : 19.04.2007 18:16:47 »

Itse olen  aurinko neitsyt ja hyvin epäsiisti ihminen siivoamisen suhteen, mutta hyvin tarkka ulkonäössäni ja ihmissuhteissa. Äidilläni menee hermot sillä hän on itse hyvin tarkka siisteydessä ja asioiden järjessä olemisesta. Se taitaa vaan mennä niin, että jokainen neitsyt on hyvin pikumaisen tarkka ja täydellisyyteen pyrkivä itselleen tärkeissä asioissa  coolsmiley Seksuaalisesti käyttäydyn enemmänkin oinaan tavoin...
« Viimeksi muokattu: 19.04.2007 18:19:46 kirjoittanut Píroo » tallennettu

(http://junkka.irc-galleria.net/k/images11/00/45/55/93/hosting/pikkuinenn_syran.gif) rauhaa ja rakkautta.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: