Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 133520 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
sawotar
Vieras
« Vastaus #45 : 13.10.2006 10:06:34 »

Minäkin tahtoisin udella tulevia, mutta lapsukaiset olen jo tehnyt, joen niitä en , mutta rakkaus kiinnostaa aina Wink
Hei eijar, jotenkin näen, että tällä hetkellä elämässäsi on mies, jota mietit ja harkitset ja olet epävarma tunteistasi? Huh se tunne sekoittaa minun näkemystä, onko vanha heila mielessä vai ystävä joka on alkanut mietityttämään?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #46 : 13.10.2006 10:09:52 »

Hei Sawotar!

Nyt täytyy kyllä sanoa, että menee hyvin yksiin meidän näkemiset. Itse olen myös monasti nähnyt minulle tuon poikavauvan, tosin aikaa en ole osannut sanoa. Tuntui hyvin pitkään, että tuo poikavauva saattaa jäädä jopa ainoaksi, mutta nyt viimeaikoina on ollut jotain aistimuksia, että toinenkin saattaisi sitten joskus tulevaisuudessa tupsahtaa. Mutta sitä ei kyllä juu sen enempää tällä hetkellä kai haluta näyttää.

Kiitos sinulle tuhannesti!  smitten smitten Ja samalla sain taas vähän vahvistusta omalle intuitiolle.


Hienoa sister smitten ei se jää ainoaksi lapseksi, mutta en vaan näe sitä toista vielä tai se ei halua tulla esiin Wink
tallennettu
tiikeri
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 21



Profiili
« Vastaus #47 : 13.10.2006 13:17:33 »

Hei Sawotar! smitten Olipa minulle iloinen yllätys että täällä voi saada ennustuksia :Smiley Ja tahtoo mukaan.. Ja kysyisin sinulta Sawotar olisiko sinulla aikaa ennustaa minulle? Minulla on yksi pulma mikä on vaivannut minua jo kolmisen vuotta Embarrassed Tapasin silloin ihanan miehen ja kemiat iski heti..Tapailimme ajoittain ja olin valmis silloin mihin vain.. Olen yksinhuoltaja 3 lapsen äiti ja tämä mies on myös eronnut ja 3 lapsen yh. Asumme eri kaup. välimatkaa noin 100km. Mies on tavallaan "kaupparatsu" eli matkustelee ympäri suomea. Viik.loppuisin hän on omistautunut lapsilleen ja harrastuksien vuoksi paljonkin kiinni heidän vuoksi. Minä kyllä arvostan paljon ja kunnioitan häntä siksi miten hän tunnollisesti on omistautunut lapsilleen. Ja olemme keskustelleetkin tästä ja siksi ei voi omistautua ja antaa paljon aikaa minulle. Tapaamme harvoin ja soittelemme silloin tällöin. Minä taas olen paljon kärsinyt ikävää ja surua sen vuoksi kun kaipaan häntä paljonkin. Ja hän on aina mielessäni ja tuntuu etten saa häntä pois millään mielestäni. Olen yrittänyt tehdä eroa, Ettei pidettäisi yhteyttä, koska minä elän unelmissa jostain pysyvämmästä suhteesta joka ei tunnu edistyvän mihinkään..Ja jokin minussa vain pitää kiinni.. en voi luovuttaa. Välillä on päiviä jolloin toivoisin etten olisi koskaan häntä tavannut ja päiviä että mitähän elämäni olisi jos minulla ei olisi mitä odottaa. Elän kyllä elämääni kuin "sinkku" käyn ystäveni kanssa ulkona ja harrastan kaikkea.. Välillä yritän järkeillä tätä, mutta tunne ihmisenä tunteeni voittaa aina. Joten voisitko ennustaa, onko meillä yhteistä tulevaisuutta, että saisin rauhan sielulleni. angel
tallennettu

Voin aina luottaa sisäiseen viisauteeni!
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #48 : 13.10.2006 15:51:47 »

Hienoa sister smitten ei se jää ainoaksi lapseksi, mutta en vaan näe sitä toista vielä tai se ei halua tulla esiin Wink

No hitsit! Mikäs sen mukavampaa kuulla.  Wink Juu, saa nähdä mikä mystinen tapaus sieltä sitten putkahtaa joskus. Ihan hyvä vaan, että pitää minua vähän jännityksessä, eikä tuu heti paljastelemaan.. Grin
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #49 : 13.10.2006 23:45:14 »

Minä haluaisin myös kysellä rakkausasioistani. Tuleeko niihin muutosta tai tulenko löytämään rakkautta? Kiitos. Smiley Jos kykenet, niin olisi myös todella ihanaa tietää vähän mitä opintorintamalla tulee tapahtumaan seuraavan vuoden aikana noin yleisesti.

Olet kyllä aivan mahtavasti nähnyt asioita ihmisille. Sinulla on lahja  smitten
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
enkeli
Vieras
« Vastaus #50 : 14.10.2006 00:06:52 »

Hei Sawotar angel

Taidanpa minäkin rohjeta pyytää sinulta jonkinlaista katselmusta tulevasta. Lapset on kyllä jo saatu ja erostakin jo monta vuotta, mutta ne rakkausasiat kiinnostaisi kovasti, kun ei ole edes ketään josta olisin kiinnostunut.... niin että näkyisikö ketään tulevaksi lähiaikoina tai edes pidemmällä tähtäimellä???
 Wink
Syysterveisin enkeli  smitten smitten smitten
tallennettu
magne
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 23


Profiili
« Vastaus #51 : 14.10.2006 00:11:56 »

Hei,

minulla on kyllä jo lapset tehtynä, mutta laitan itseni silti tähän jonon jatkoksi. Ollut tosi rankka vuosi (avioero ja pluto yhtymä aurinkokin tässä menossa), joten kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa sinulla on minulle. Lapset ja rakkaus kiinnostavat.

Kiitos  smitten jos sinulta löytyy muutama sana minullekin. Ja kiitos vaikkei löytyiskään  Smiley

En näe lapsia sinulle tulevaksi, tosin yh-isän myötä taitaapi tulla Wink menee tovi vai joko se on jo likellä..tämä rakkaus meinaa..näe tumman pitkän komean miehen jolla on valloittava hymy smitten

Kiitoksia Savotar!
No minulle ei tosiaan tule enää omia lapsia, kun ikää on jo  buck2 yli 40. Tarkoitinkin, näetkö mitään erityistä noista jo olevista murkuista Wink.

Vai tumma, pitkä, komea, hymyhuuli  Cheesy yh-isä sieltä tulla tupsahtaa. Paremmalta ei voisi kuulostaa. En tiedä, meneekö tähän tovi vai onko jo nurkan takana. Sen tiedän, että ei ole taidettu vielä tavata - ainakaan näissä merkeissä. Mutta kyllä minä jaksan odotella. Hyvää kannattaa aina odottaa.

Kiitos!!!!!!!  smitten
tallennettu
Laura
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 36



Profiili
« Vastaus #52 : 14.10.2006 11:59:18 »

Voisitko Sawotar katsoa myös minulle, että saanko ikinä lapsia/lasta?
Myöskin kiinnostaa, onko nykyinen mies se oikea, vai pitääkö vieläkin vaihtaa?  Wink
Kiitos kaunis smitten
tallennettu

Ken tietä käy, se tien on vanki...

aurinkoleijona 7.huone
kuuskorpioni 8.huone
askendentti kauris
annel
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57


Profiili
« Vastaus #53 : 14.10.2006 12:03:51 »

Sawotar pliis,katsoisitko myös minulle... ?

Kohta 5 vuotta "yksin" ja tänä aamuna lukiessani näitä juttuja,...siis todellakin maailmassa on parisuhteita ja ne suhteet tekevät lapsia ja elävät onnellisina elämänsä loppuun asti... Shocked, joten näkyykö minun mies-/lapsirintamalla mitään säpinää ?
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #54 : 14.10.2006 12:34:32 »

Hei Sawotar! smitten Olipa minulle iloinen yllätys että täällä voi saada ennustuksia :Smiley Ja tahtoo mukaan.. Ja kysyisin sinulta Sawotar olisiko sinulla aikaa ennustaa minulle? Minulla on yksi pulma mikä on vaivannut minua jo kolmisen vuotta Embarrassed Tapasin silloin ihanan miehen ja kemiat iski heti..Tapailimme ajoittain ja olin valmis silloin mihin vain.. Olen yksinhuoltaja 3 lapsen äiti ja tämä mies on myös eronnut ja 3 lapsen yh. Asumme eri kaup. välimatkaa noin 100km. Mies on tavallaan "kaupparatsu" eli matkustelee ympäri suomea. Viik.loppuisin hän on omistautunut lapsilleen ja harrastuksien vuoksi paljonkin kiinni heidän vuoksi. Minä kyllä arvostan paljon ja kunnioitan häntä siksi miten hän tunnollisesti on omistautunut lapsilleen. Ja olemme keskustelleetkin tästä ja siksi ei voi omistautua ja antaa paljon aikaa minulle. Tapaamme harvoin ja soittelemme silloin tällöin. Minä taas olen paljon kärsinyt ikävää ja surua sen vuoksi kun kaipaan häntä paljonkin. Ja hän on aina mielessäni ja tuntuu etten saa häntä pois millään mielestäni. Olen yrittänyt tehdä eroa, Ettei pidettäisi yhteyttä, koska minä elän unelmissa jostain pysyvämmästä suhteesta joka ei tunnu edistyvän mihinkään..Ja jokin minussa vain pitää kiinni.. en voi luovuttaa. Välillä on päiviä jolloin toivoisin etten olisi koskaan häntä tavannut ja päiviä että mitähän elämäni olisi jos minulla ei olisi mitä odottaa. Elän kyllä elämääni kuin "sinkku" käyn ystäveni kanssa ulkona ja harrastan kaikkea.. Välillä yritän järkeillä tätä, mutta tunne ihmisenä tunteeni voittaa aina. Joten voisitko ennustaa, onko meillä yhteistä tulevaisuutta, että saisin rauhan sielulleni. angel

Hei tiikeri smitten
Tulee vahva tuntuma siitä, että teillä olisi vapaaehtoinen rakkaus :Smiley tavataan kun keritään ja nautitan laatuajasta silloin kun ollaan yhdessä, mutta suhde kestänyt tuollein 3v coolsmiley jokin tarkoitus sillä on ja olet nyt alkanut huomaamaan tarkoituksen, että mitä haluat elämältä sinullahan on jo itselläsi valmis vastaus jo annettuna Wink kun luet mitä kirjoitit, tässä tapauksessa minulle ei anneta vastauksia, koska olet sen jo itse oivaltanut tai oivaltamassa smitten mutta suuntasi ajatustesi suhteen on oikea  angel

*valon rakkaudella Sawotar* smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #55 : 14.10.2006 12:41:42 »

Minä haluaisin myös kysellä rakkausasioistani. Tuleeko niihin muutosta tai tulenko löytämään rakkautta? Kiitos. Smiley Jos kykenet, niin olisi myös todella ihanaa tietää vähän mitä opintorintamalla tulee tapahtumaan seuraavan vuoden aikana noin yleisesti.

Olet kyllä aivan mahtavasti nähnyt asioita ihmisille. Sinulla on lahja  smitten

Kaunis kiitos Ebenia smitten sanoistasi, tulin hyville mielille
Opinto asioista sen verran, että jotenkin tulee tunne, että mietit oletko oikealla alalla edes, jotenkin sieluusi on jäänyt tyhjiö, et tunne saavasi siitä rauhaa ja tyytyväisyyttä, mutta jotenkin näen sinut lasten kanssa toimivaksi tulevassa, joku lastenhoitaja tai iltapäiväkerhon ohjaaja tms koska lapsia sinun ympärillä on ja he nauttivat seurastasi angel olet lämminsydäminen ihminen ja huumorintajuinen ja lähelläsi on helppo olla smitten Rakkaus asioihisi näen muutosta, jotenkin tulee tumma mieshenkilö mieleen ''ystävä'' joka on antanut singaaleja kiinnostuksesta mutta et ole huomannut asiaa..rakkauttahan sinulla on jokapäivä vierelläsi joka hymy kertoo, että rakkaus elää sinussa itsessäsi, sinä olet rakkaus  smitten kun nautit omasta seurastasi, niin muutkin nauttivat siitä angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #56 : 14.10.2006 12:46:32 »

Hei Sawotar angel

Taidanpa minäkin rohjeta pyytää sinulta jonkinlaista katselmusta tulevasta. Lapset on kyllä jo saatu ja erostakin jo monta vuotta, mutta ne rakkausasiat kiinnostaisi kovasti, kun ei ole edes ketään josta olisin kiinnostunut.... niin että näkyisikö ketään tulevaksi lähiaikoina tai edes pidemmällä tähtäimellä???
 Wink
Syysterveisin enkeli  smitten smitten smitten

Hei enkeli smitten sinulla on seesteinen aika selkeesti itsellesi, meinaa nautit rankan liiton jälkeisestä koettelemuksesta ja olet pyhittänyt omille haluillesi aikaa...tosi hienoa smitten mutta nyt koet että olisit valmis uuteen rakkauteen :Smiley se tulee...on kovin haalea hahmo en voi kuvailla näköä vaan että pitkä se ainakin on ja hoikka Cheesy se tuntus tulevan harrastuksen kautta Smiley

tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #57 : 14.10.2006 12:49:34 »

Hei,

minulla on kyllä jo lapset tehtynä, mutta laitan itseni silti tähän jonon jatkoksi. Ollut tosi rankka vuosi (avioero ja pluto yhtymä aurinkokin tässä menossa), joten kiinnostaisi kuulla, mitä sanottavaa sinulla on minulle. Lapset ja rakkaus kiinnostavat.

Kiitos  smitten jos sinulta löytyy muutama sana minullekin. Ja kiitos vaikkei löytyiskään  Smiley

En näe lapsia sinulle tulevaksi, tosin yh-isän myötä taitaapi tulla Wink menee tovi vai joko se on jo likellä..tämä rakkaus meinaa..näe tumman pitkän komean miehen jolla on valloittava hymy smitten

Kiitoksia Savotar!
No minulle ei tosiaan tule enää omia lapsia, kun ikää on jo  buck2 yli 40. Tarkoitinkin, näetkö mitään erityistä noista jo olevista murkuista Wink.

Vai tumma, pitkä, komea, hymyhuuli  Cheesy yh-isä sieltä tulla tupsahtaa. Paremmalta ei voisi kuulostaa. En tiedä, meneekö tähän tovi vai onko jo nurkan takana. Sen tiedän, että ei ole taidettu vielä tavata - ainakaan näissä merkeissä. Mutta kyllä minä jaksan odotella. Hyvää kannattaa aina odottaa.

Kiitos!!!!!!!  smitten
Hei smitten onko muuten yhden murkun kanssa vähä ongelmia Huh jotenkin näen masennusta''poika'' ei oikein tiedä mitä haluaa ja kapinoi?
En näe mitään vakavaa vaan että kaikki menee aurinkoon päin ja he löytävät paikkansa pienen taistelun tiimoilta smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #58 : 14.10.2006 12:50:50 »

Hei Sawotar,
kiitos paljon ennustuksesta. Minä haluaisin tietää onko mies tumma vai vaalea?Asia selviäisi ehkä paremmin.Voitko nähdä jotain tähän viittaavaa?Kiittäen Eijar angel
Hei eijar smitten näkisin tumman, en näe muuta kuin että vierelläsi se istuu hymyillen Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #59 : 14.10.2006 12:52:47 »

Voisitko Sawotar katsoa myös minulle, että saanko ikinä lapsia/lasta?
Myöskin kiinnostaa, onko nykyinen mies se oikea, vai pitääkö vieläkin vaihtaa?  Wink
Kiitos kaunis smitten
No hei Juno smitten Näen lapsen poika vaavin tulevaksi..ja tämänhetkinen mies on sinulle oikea smitten kuhan annat hänelle mahdollisuuden olla se mitä on ja annat itsellesi luvan rakastaa Smiley Muista luottaa Wink
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: