Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ennustaminen  (Luettu 131722 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
MetalLady
Vieras
« Vastaus #15 : 11.10.2006 11:53:24 »

Terve jälleen Sawotar. Smiley

Mitäs olet mieltä siitä, kun tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja laskettuaika on tuolla helmikuulla, että onko tulossa vielä lisää lapsenlapsia?  smitten

Onhan mulla vielä poikakin, mutta hän täyttää joulukuussa vasta 17v, joten kiirettä ei ole hänellä. Wink
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #16 : 11.10.2006 18:07:26 »

Heips Sawotar!  smitten

Yritin vastustaa kiusausta, mutta kyllä muakin alkoi ihan kauheasti kiinnostaa että näkisitköhän minun ilokseni yhtään lapsukaista tulevan? Jos siis vielä viitsit nähdä ja vastailla...  Wink :Smiley
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #17 : 11.10.2006 19:27:14 »

Hei!
Minulla myös kiinnostaa, näksisitkö tulevan lapsitilanteeni Smiley
Tosin olen vasta 18-vuotias, joten lapset eivät ole ajankohtaisia Cheesy mutta kyllähän se tekisi mieli saada ennustus tästäkin Smiley
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
sawotar
Vieras
« Vastaus #18 : 11.10.2006 21:56:18 »

Terve jälleen Sawotar. Smiley

Mitäs olet mieltä siitä, kun tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja laskettuaika on tuolla helmikuulla, että onko tulossa vielä lisää lapsenlapsia?  smitten

Onhan mulla vielä poikakin, mutta hän täyttää joulukuussa vasta 17v, joten kiirettä ei ole hänellä. Wink

No moi Metal lady  smitten ihanaa..pääset kohta kokemaan mummon iloutta Cheesy siitä lapsesta on iloa vielä monesti Wink ja kuule tulee niitä jälkeläisiä lisää, mutta vuosia menee, tyttäresi synnytys menee hyvin, mutta pitkä se taitaa olla ja aika kivulias coolsmiley mutta eihän se kivuttomana tulekkaan yleesä, poikasi aurassa en vielä näe lapsia ja tytöllä menee muutama vuosi..nyt taitaa tulla poika angel
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #19 : 11.10.2006 21:57:29 »

Heips Sawotar!  smitten

Yritin vastustaa kiusausta, mutta kyllä muakin alkoi ihan kauheasti kiinnostaa että näkisitköhän minun ilokseni yhtään lapsukaista tulevan? Jos siis vielä viitsit nähdä ja vastailla...  Wink :Smiley

Moi hannuli, ei kai teidän suvussa ole kaksosia Huh kahta lasta näytetään...tyttöjä smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #20 : 11.10.2006 21:59:16 »

Hei!
Minulla myös kiinnostaa, näksisitkö tulevan lapsitilanteeni Smiley
Tosin olen vasta 18-vuotias, joten lapset eivät ole ajankohtaisia Cheesy mutta kyllähän se tekisi mieli saada ennustus tästäkin Smiley
No hei cheva smitten sulle tulee 3 lasta 2 poikaa ja tyttö Wink menee vuosia tosin eka lapseen, kuhan saat opiskelut loppumaan ja kohtaat sen tulevan, niin sit alkaa rytisee angel 24v taitaa olla eka lapsen aika  angel
tallennettu
Dinah
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 237



Profiili
« Vastaus #21 : 11.10.2006 23:04:02 »

Heips Sawotar!  smitten

Yritin vastustaa kiusausta, mutta kyllä muakin alkoi ihan kauheasti kiinnostaa että näkisitköhän minun ilokseni yhtään lapsukaista tulevan? Jos siis vielä viitsit nähdä ja vastailla...  Wink :Smiley

Moi hannuli, ei kai teidän suvussa ole kaksosia Huh kahta lasta näytetään...tyttöjä smitten

Voi kiitos rakas Sawotar!  smitten

Kyllä vain meillä on kaksosia suvussa.. Ja usko tai älä niin olen aina väittänyt kaikille että saan kaksoset  smitten
tallennettu

nousuleijona
aurinko, kuu ja merkurius kaloissa
venus härässä ja mars leijonassa
hennyliini
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 16


Hymy, jonka lähetät maailmalle, palaa luoksesi.


Profiili
« Vastaus #22 : 11.10.2006 23:08:53 »

Hei,
olisi ihana tietää onko tulevaisuudessa tiedossa omia lapsia. Aina olen niistä puhunut ja halunnut, mutta sitten tullut pelko, että jospa en saakkaan  Sad kiitos paljon jo etukäteen!!
tallennettu

nousumerkki kauris
aurinko ravussa
kuu skorpionissa
merkurius ravussa
venus härässä
mars ravussa
MetalLady
Vieras
« Vastaus #23 : 11.10.2006 23:11:55 »

Terve jälleen Sawotar. Smiley

Mitäs olet mieltä siitä, kun tyttäreni odottaa ensimmäistä lastaan ja laskettuaika on tuolla helmikuulla, että onko tulossa vielä lisää lapsenlapsia?  smitten

Onhan mulla vielä poikakin, mutta hän täyttää joulukuussa vasta 17v, joten kiirettä ei ole hänellä. Wink

No moi Metal lady  smitten ihanaa..pääset kohta kokemaan mummon iloutta Cheesy siitä lapsesta on iloa vielä monesti Wink ja kuule tulee niitä jälkeläisiä lisää, mutta vuosia menee, tyttäresi synnytys menee hyvin, mutta pitkä se taitaa olla ja aika kivulias coolsmiley mutta eihän se kivuttomana tulekkaan yleesä, poikasi aurassa en vielä näe lapsia ja tytöllä menee muutama vuosi..nyt taitaa tulla poika angel

(http://i52.photobucket.com/albums/g3/ksriver80/t1/19.jpg)

KIITOS SAWOTAR! Tämä oli niin ihana uutinen sinulta, smitten jäämme siis odottamaan. Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #24 : 12.10.2006 00:37:06 »

Hei,
olisi ihana tietää onko tulevaisuudessa tiedossa omia lapsia. Aina olen niistä puhunut ja halunnut, mutta sitten tullut pelko, että jospa en saakkaan  Sad kiitos paljon jo etukäteen!!

Hei hennyliini Smiley Olet nuori ja kyllä sinä lapsia vielä saat, joten turha murehtia vielä sellaista, mutta menee tovi siihenkin, tällä hetkellä ei näytetä vielä lasta, siksipä en voi sanoa määrää tai sukupuolta, sen verran näytetään, että näen vihreän valon ja sehän tarkoittaa että saat olla huoleti, lapsi tulee kun sen aika on smitten
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #25 : 12.10.2006 10:06:55 »

Tästähän tulee nyt varsinainen kyselyketju, mutta pakko ängetä mukaan. On ollut nimittäin tuo lasten saanti aika ajankohtainen aihe omassa elämässä viimeaikoina...vaikka vielä nyt ei "virallisesti" niitä harjoitellakaan... Wink

Pakko siis kysäisät Sawottarelta, että miltäs näyttää minun tilanne?  smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #26 : 12.10.2006 11:52:04 »

Kysynpä minäkin Sawottarelta, miltä tulevaisuus näyttää rakkausasioissa? Jonkinlainen muutos-/kriisivaihe meneillään, mutta löytyykö onnea vielä joskus? Tuleeko se erään entisen muodossa? Kiitos jo etukäteen, mikäli ehdit vastaamaan  smitten
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #27 : 12.10.2006 12:20:46 »

Ihana ketju  Smiley
Minulle taisi muinoin kun ennustajilla "juoksin" ennustella useampikin kaksosia tai 2 lasta ihan peräjälkeen. Nyt on kaksi lasta peräjälkeen syntyneinä ja ainakin hetkeksi vauvakiintiö täynnä  Wink
Mutta onko tässä nyt koko pesue vai vieläkö lisäännytään?  :Smiley
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
sawotar
Vieras
« Vastaus #28 : 12.10.2006 14:55:55 »

Vastaan mahdollisuuksien mukaan smitten nyt on kiirettä, joten palaan illalla asiaan smitten
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 322


Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.


Profiili
« Vastaus #29 : 12.10.2006 17:04:41 »

ooo! Osuitpa hyvin Smiley
Äidilleni on ennustettu 4 lastenlasta ja olen äitini ainoa lapsi. HÄnestä piti tulla myös aikaisin mummi Cheesy
No sattui ikävästi ja kävi puhdas, tyhmä, naiivi vahinko erään poikaystävän kanssa ja päädyin harkinnan jälkeen aborttiin parisen vuotta sitten Sad Eli siinä taisi mennä ensimmäinen.
Kolme pitänee hyvinkin paikkansa:)
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 16
  Tulostusversio  
 
Siirry: