Äänestys
Kysymys: mikä on mielestäsi hankalin aurinko merkki ja miksi?  (Äänestys päättynyt: 10.02.2007 22:16:19)
oinas - 15 (18.1%)
härkä - 6 (7.2%)
kaksonen - 9 (10.8%)
leijona - 3 (3.6%)
rapu - 5 (6%)
vaaka - 3 (3.6%)
neitsyt - 7 (8.4%)
skorpioni - 13 (15.7%)
jousimies - 2 (2.4%)
kauris - 6 (7.2%)
vesimies - 9 (10.8%)
kalat - 5 (6%)
Äänestäjiä yhteensä: 65

Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: hankalin aurinkomerkki  (Luettu 93979 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
anathema
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #105 : 05.02.2007 10:45:28 »

kaikki tuntemani ravut ovat olleet jotenkin.. samanlaisia,vähän sellaisia ihmisiä jotka eivät ole osanneet näyttää tunteitaan ja ovat olleet pihejä,siis aivan mahottoman saitoja.no mutta ei ne ravut varmaan aina ole sellasia kuitenkaan,ei ole tarkotus panetella ketään smitten ehkä ne on mun kohdalla vaa olleet sellasia.
tallennettu
snug
Satunnainen astroilija
*

Toivossa on hyvä elää..

Profiili
« Vastaus #106 : 05.02.2007 14:43:18 »

Ihanaa tekstiä Oinaista Smiley omia kokemuksia heistä on parin seurustelusuhteen verran, hyvä ystäväni yläasteella oli oinas ja isäni on oinas...ja heistä kaikissa on se sama piirre, että ovat ikuisia lapsia ja siten yhtä vaikeasti ymmärrettäviä :Smiley Mutta silti vastasin Jousimies, koska jokin heissä on ollut minulle mysteeri mitä en vain ymmärrä...johtunee lie siitä että itse olen neitsyt ja kuu jouskari enkä ole varma ymmärränkö tätä leimuavaa puolta itsessäni.Koen sen siten oikukkaaksi. Mutta toisaalta, vaikka jouskari olisikin hankala niin minä edustan sitten hygieenikko neitsyttä höystettynä hankaluudella idiot2
tallennettu

Aurinko - Neitsyt, Nouseva Rapu, Laskeva Kauris, Keskitaivas Kalat, [Keskiyö Neitsyt]
Kuu, Uranus - Jousimies
Merkurius, Mars - Leijona
Venus - Rapu
Jupiter - Vesimies
Saturnus, Pluto - Skorpioni
Neptunus - Kauris
Mike
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #107 : 07.02.2007 02:03:30 »

Mielenkiintosta. Paras ystäväni on vesimies ja toinen on oinas tai härkä, en tarkkaan muista. Mutta...itse leijona. ja ravun kanssa ei synkkaa ei sitten millään..kamalaa eestaas vääntämistä ja ehkä vaikeaa saavuttaa luottamus? miksi?  crazy2 Ei varmastikkaan kaikkien rapujen kohdalla näin=) ...hänellä muuten kuu leijonassa, vaikuttaako miten...?? Aistin jotenkin "salakavaluuden"..en tiedä miksi Undecided
tallennettu
purpleangel
Satunnainen astroilija
*

Elämä on vain vaihe kaikkeudessa

Profiili
« Vastaus #108 : 20.03.2007 22:49:14 »

voi ei..minä oon skorppari ja rakastunu oinaaseen  Huh
« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 22:51:51 kirjoittanut purpleangel » tallennettu
Sivuja: 1 ... 6 7 [8]
  Tulostusversio  

Siirry: