Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi miitti Helsingissä?  (Luettu 60429 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freyja
Vieras
« Vastaus #60 : 29.04.2007 11:39:03 »

Juuh  smitten minua jännitti ihan sairaasti!! Oinasmaisen tapani mukaisesti lähdin ensimmäisenä, se vaan kuuluu sisäiseen kaavaani... tuntuu että ujous piti pintansa ihan loppuun asti  Undecided  Smiley

Eka kerta on aina eka kerta. Ja Rakkauden Valo, olet sitä mitä olet ja kun silmiisi katsoi niin sieltä loisti aivan pökerryttävä VALO  :Smiley

Voi että, itse asiassa minulle tuli yllätyksenä joidenkin teistä olemus ja energia, ehkä niin päin että ihmiset ovat voimakkaampina läsnä kuin mitä kirjoittelusta osaisi päätellä.  Cool

KIITOS! Toivottavasti nähdään taas! Sitten voi olla relampi...  Grin  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #61 : 29.04.2007 12:08:40 »

KIITOS! Toivottavasti nähdään taas! Sitten voi olla relampi...  Grin  smitten

Kiitos itsellesi!  smitten Minusta sinä vaikutit ihan relalta nytkin ja ihanan valoisalta myös. Wink angel

Ja olisi tosiaan kiva nähdä teitä uudestaankin.  Smiley
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #62 : 29.04.2007 12:19:08 »

Heissan heissan kaikille! Vielä ollaan täällä pystyssä rankasta illasta huolimatta - sitä se astrologia teettää. Cheesy

Oli tosi mukava ilta ja ihana oli tavata kaikkia ihmisiä, en edes arvannut että olisi jotenkin noin mukavaa! Progressiot alkoivat kiinnostaa todella paljon ja omat solmutkin avautuivat ihan uudella tavalla. Smiley Todella mielenkiintoista!

Toivottavasti en nyt höpöttänyt ihan liikaa. Embarrassed Noh, minulla oli ainakin mukavaa. Smiley Kiitos kaikille osallistujille! Uudelleen sitten tässä niin pian kuin mahdollista. Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #63 : 29.04.2007 12:29:28 »

Kiitos myös minun puolesta! Oli tosi mukava tavata, ja olis kyllä mukava järjestää joskus uudestaankin vastaavanlainen tapaaminen.

Mulle yllätys oli se, kuinka moni teistä näytti tutulle, ihan kun oltais tavattu jo jossain. Ehkä sitten ollaan törmätty tuolla hörhö-tasoilla... Cheesy

Minua ei oikeestaan jänskättänyt tapaaminen, eikä missään vaiheessa siinä muutenkaan. Kaikki olitte tosi ihania ihmisiä ja tunnelma oli mun mielestä välitön ja rento. Ebenian tavoin täytyy vaan todeta, että toivottavasti en höpöttänyt liikaa..kaksosmaiseen tapaani. Yritin kyllä hillitä itseni!!  Wink

Astro-jutuissa minäkin olen enemmän aloittelijan tasolla..mutta sain kyllä taas uusia mielenkiinnon aiheita ja aina nuo asiat avautuu vähän lisää ja lisää. Illalla intouduin taas avaamaan Astrologian ihmiskuva -kirjan...jonka opiskelussa yritän aina tasaisin väliajoin päästää eteenäin. Eli uutta puhtia tuli siihenkin.

Harmittaa kun olis ollut kiva jäädä istumaan pidemmäksikin aikaa (minähän olen aina niitä jotka poistuvat viimisten joukossa) mutta vauva vaatii veronsa. Nyt se siten taas möyhiikin tuolla mahssa oikein olan takaa!

Kiitos vielä kerran, ja otetaan uusiksi! smitten
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #64 : 29.04.2007 13:00:12 »



Mulle yllätys oli se, kuinka moni teistä näytti tutulle, ihan kun oltais tavattu jo jossain. Ehkä sitten ollaan törmätty tuolla hörhö-tasoilla... Cheesy


Niin... Aivan varmasti ollaan yhdessä tasoilla hörhöiltykin.  Grin Wink smitten angel
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #65 : 29.04.2007 14:00:55 »

Joo, ja jatketaan vaan yhdessä taso-hörhöilyä!  Cheesy

Mietin muuten sitäkin Känkkäränkkä, että oltaisko me voitu joskus aikaisemmin törmätä sitten jossain noissa taide tms. kuvioissa..? Pitää jutella aiheesta lisää viimeistään seuraavassa tapaamisessa.
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Freyja
Vieras
« Vastaus #66 : 29.04.2007 14:15:34 »

Aika moni teistä oli jollakin tapaa tutun oloinen, kieltämättä, kun silmiin katsoi  :Smiley Ehkä sielut vain tunnistivat toisensa.  Smiley
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #67 : 29.04.2007 17:55:42 »

Nyt vasta ehdin kommentoimaan, vaikka mukamas minun piti kirjoittaa tänne "raportti" niitä varten, jotka foorumilla uteliaina seurailevat, miten miittimme sujui! Grin Mutta tehän onneksi olette sen jo tehneetkin. Smiley Laitetaan kuitenkin vielä muidenkin iloksi pientä tilastoa tähän: paikallahan oli siis hauskasti kaksi Oinasta, kaksi Härkää, kaksi Kaksosta, kaksi Kaurista ja yksi ainokainen Kalat eli minä.

Kiitos kaikille että uskaltauduitte paikalle, vaikka kaikkia varmaan jännittikin enemmän tai vähemmän. Kaikesta huolimatta minusta jokainen oli hyvinkin rento, yllättävän hyvinhän tuota juttua riitti vaikkei oltu aiemmin IRL tavattukaan! Ihan kiva vaan että oli sitä puheenpulputusta, minä ainakin Merkurius-kuu-yhtymän omaavana tykkään sellaisesta. Miitin kartalla on aurinko-Merkurius-yhtymä Härässä 9. huoneessa ja sekä askendentti että kuu Neitsyessä, mikä ehkä kuvaa asiallista meininkiä ja ahkeraa opiskelua. Wink Askendentti kuitenkin siirtyi siinä puoli kuuden aikaan sosiaaliseen Vaakaan ja kuukin olisi siirtynyt Vaakaan joskus pikkutunneilla - meno olisi varmasti vapautunut entisestään, jos olisi jatkettu iltaa sunnuntain puolelle. Grin

Ardith, minäkin sain sinusta hyvin energisen ja rennon kuvan, en huomannut jännitystä. Toivottavasti kaverisi eivät pahastuneet, kun hiukan myöhästyit toisesta tapaamisestasi. Smiley Sister of Night, oli kiva kun jaksoit notkua mukana pikku salamatkustajasta huolimatta. Känkkäränkkä, ei tosiaan haitannut yhtään se myöhästymisesi, kiva ettet kuitenkaan luovuttanut vaan uskaltauduit mukaan siitä huolimatta. Ilmatar, täytyy tulla joskus moikkaamaan sinua työpaikallesi. Smiley Synapsille, Ebenialle ja Rakkauden valolle kiitokset vielä loppuillankin juttuseurasta, varmaan olisi astro-juttua riittänyt vielä pikkutunneillekin, mutta volyymi ympärillämme alkoi nousta sen verran suureksi, että hyvä kun kuuli omia sanojaan.

Kaurisenergialle myös kiitokset proge-alustuksesta ja materiaalista, sai taas uutta intoa seurailla noitakin juttuja, kun tuli niin paljon esimerkkejä aiheesta. Oli kiva tavata teitä kaikkia! Toivottavasti saadaan järkättyä uusiakin treffejä jatkossa ja kaikkihan tietysti lähtevät myös S.A.S:in kesäpäiville ensi elokuussa, eikös..? Smiley Infoa: http://www.nic.fi/~astrolog/ajankohtaista.htm
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #68 : 29.04.2007 19:51:43 »

Lisäys vielä, kävin niittaamassa tuonne Ennustava astrologia -osioon pysyväksi erään vanhan, mutta mielenkiintoisen ja informatiivisen ketjun kuun progressiosta. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #69 : 29.04.2007 20:37:59 »

Kiitos.  smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili
« Vastaus #70 : 29.04.2007 20:40:03 »

Hyvä juttu tuo ketjun nosto, täällä jousimies progekuu opiskelee pää höyryten uutta, sain oikean hyperinspiraation astroiluun pitkästä aikaa  :Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #71 : 30.04.2007 06:40:18 »

Joskus voisi taas järkätä isompaakin kokoontumista tuon tammikuisen tapaan vai mitä?

Kannatetaan!  smitten
tallennettu
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #72 : 30.04.2007 10:36:20 »

Jep, ilman muuta voisi jatkossa järkätä isompaakin tapaamista. Smiley Joskus taisi tulla jopa sellaisia ehdotuksia, että se voisi olla kaksipäiväinen - astroillessa tosiaankin aika vierähtää, eikä näin parin miitin jälkeen kuulosta yhtään hullummalta ajatukselta. Ehtisi perehtyä aiheisiin paremmin ja niitä voisi ottaa käsittelyyn enemmän.

Btw, pitäisikö Mansenkin miittijutut siirtää tähän osioon? Olisivat kaikki saman otsikon alla?
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #73 : 30.04.2007 16:39:48 »

Hei kaikki ihanat astrolijat Smiley!
Oli todellakin mukava illanistujainen. Harmi, että edellisillan venähtäneet työpaikan bileet hieman vaikutti minun vireystasooni, olisi ollut mukava olla läsnä ihan koko energialla.

Minä olen muutenkin luonteeltani sellainen (se aurinko kasissa Wink) että hetki menee kanssani ennen kuin päästän lähelle ja voin rentoutua täysin.

Astrologia on kuitenkin jotain hyvin henkilökohtaista ja olisi niin kuin psykologille menisi kun samanhenkisiä ihmisiä tapaa :Smiley

Vaikka sosiaalisessa ammatissa on (nousevan vaa´an rooli) muuten niin naamarini heitän joka kerta täällä ollessani menemään.

Ehdottomasti mukana seuraavankin kerran jos mahdollisuus tulee smitten
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #74 : 30.04.2007 16:43:17 »


Minä olen muutenkin luonteeltani sellainen (se aurinko kasissa Wink) että hetki menee kanssani ennen kuin päästän lähelle ja voin rentoutua täysin.

Mikähän muu se voisi olla kuin Aurinko kasissa... koska sama juttu täälä!  Grin  Kuu vaaka?
tallennettu
Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: