Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi miitti Helsingissä?  (Luettu 59814 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #75 : 30.04.2007 18:43:35 »

Mitä mahtavinta Vappua jokaiselle foorumilaiselle!

 smitten

Samoin!

Tuosta mahdollisesta seuraavasta tapaamisesta, että nythän olemme jo vanhoja tuttuja joten esittelyt voidaan jättää väliin ja keskittyä asiaan. Mukana voisi olla myös muutakin kuin astrologiaa, esim. itse haluaisin oppia tekemään Tarot-tulkintoja.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #76 : 01.05.2007 11:26:59 »

Tuosta mahdollisesta seuraavasta tapaamisesta, että nythän olemme jo vanhoja tuttuja joten esittelyt voidaan jättää väliin ja keskittyä asiaan. Mukana voisi olla myös muutakin kuin astrologiaa, esim. itse haluaisin oppia tekemään Tarot-tulkintoja.

No hitsit! Sitähän vois perustaa vaikka minkälaisen opintopiirin aina silloin tällöin..kukin vois "opettaa" aiheesta, josta tietää jotain vähän enemmän. Minä kyllä voisin joskus heittää joskun sisäänajon Tarot-tulkintoihin jos kiinnostusta on. Tosin sillä varauksella, että itsekin vielä opettelen...niissäkin kun se tie on pitkä...

Ja Känkkäränkkä, pistetään ajatukset ja ideat muhimaan jospa sitä kehittelis jotain. Mullekin voi laittaa viestiä jos jotain pälkähtää päähän.  Smiley
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #77 : 01.05.2007 12:06:01 »

Tuosta mahdollisesta seuraavasta tapaamisesta, että nythän olemme jo vanhoja tuttuja joten esittelyt voidaan jättää väliin ja keskittyä asiaan. Mukana voisi olla myös muutakin kuin astrologiaa, esim. itse haluaisin oppia tekemään Tarot-tulkintoja.

No hitsit! Sitähän vois perustaa vaikka minkälaisen opintopiirin aina silloin tällöin..kukin vois "opettaa" aiheesta, josta tietää jotain vähän enemmän. Minä kyllä voisin joskus heittää joskun sisäänajon Tarot-tulkintoihin jos kiinnostusta on. Tosin sillä varauksella, että itsekin vielä opettelen...niissäkin kun se tie on pitkä...


Tuo olisi todella kivaa! Cheesy Minäkin noilla taroteilla olen yrittänyt tulkita, mutta ei siitä aina jotenkin tunnu tulevan mitään, joten ohjeistus olisi todellakin paikallaan! Vitsit, tämä toteutetaan! Jookos kookos? Wink
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #78 : 01.05.2007 17:35:32 »

Mukavaa olisi osallistua joskus vieläkin isompaan miittiin jossa "oikeasti" opiskelisi aiheesta samalla uutta, mutta en pistäisi pahakseni vaikka teitä tapaamiani näkisin joskus ihan "siviilissäkin". Toki astrologia siihen mukaan ympättynä. Tuntui, että aika loppui tapaamispaikassamme kesken (paraskin narisemaan kun myöhästyy itse puoli tuntia..  tickedoff Grin) ja se toistemme karttojen tutkailu ja esim. ap-kartoista ja varsinkin nousu-skorpparin tästä vuodesta jutustelu jäi ajanpuutteen vuoksi pois kokonaan vaikka Ilmattarenkin kanssa asian sai jo ajatustasolle  Smiley.

No niinpä! Ei sitten ehditty niitä ap-karttoja juuri vilkaistakaan! Sad Tosin siihen nyt ei myöhästymisesi vaikuttanut, aika vaan yksinkertaisesti rientää astroasioiden parissa. Pähkäilin itsekin jo, veinkö kuunsolmujutuilla liikaa aikaa noilta proge-jutuilta, kun ajantaju jotenkin katoaa kokonaan siinä asiaan keskittyessä ja siitä höpistessä.

Kannatan myös noita muidenkin asioiden mukaantuomista, vaikka astrologia itselleni onkin se pääkiinnostuksen kohde. Olen eräältäkin foorumilaiselta (kiitoksia vaan jos hän tätä lukee Smiley) saanut astrologisen katsauksen vastalahjana tarot-tulkinnan ja se ainakin kovasti kiinnostaa, mikseivät myös nuo energiahoidot ym.

Minä en myöskään pistäisi pahaksi ex tempore -tapaamisia astrologian merkeissä esim. jossain kivassa kahvilassa, kun tuolla keskustassa muutenkin jatkuvasti ravaan. Saapi siis ottaa yhteyttä, jos kaipaatte sellaiseen juttuseuraa. Smiley Omistan niin vähän tuttuja joiden kanssa puhua mistään astrologiaan viittaavastakaan, joten joku "martta- tai mariakerho" aiheesta ei olisi hullumpi juttu.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #79 : 01.05.2007 21:38:29 »

Minä en myöskään pistäisi pahaksi ex tempore -tapaamisia astrologian merkeissä esim. jossain kivassa kahvilassa, kun tuolla keskustassa muutenkin jatkuvasti ravaan. Saapi siis ottaa yhteyttä, jos kaipaatte sellaiseen juttuseuraa. Smiley

Sama juttu! Minullakin on tässä tosissaan lomaa ja nopeatkin miitingit kyllä onnistuvat oikein hyvin - ei aina tarvitse olla niin suunniteltua ja mietittyä! Kyllä sitä jutun aihetta löytyy kuitenkin näistä yhteisistä kiinnostuksen kohteista - ja vaikka niistä AP-kartoista sitten! Jonkinlaiset vaikka kuukausittaiset (?) opintopiirit olisivat todella kivoja, voisi yhdessä jakaa omaa tietämystä jostain erityisaiheesta! Tietenkin muutenkin tuollaiset ihan astrologiaan liittymättömät ex tempore-jutut sopivat, ystäviä ja seuraa ei kuitenkaan koskaan voi olla liikaa! Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Freyja
Vieras
« Vastaus #80 : 01.05.2007 23:13:41 »

jes, minä innostuin Tarot piiristä, olen käynyt joskus kurssin niin sitä voisi ehkä hyödyntää  Cheesy tai vaihdella tietojamme!
tallennettu
Freyja
Vieras
« Vastaus #81 : 01.05.2007 23:14:12 »

Minä en myöskään pistäisi pahaksi ex tempore -tapaamisia astrologian merkeissä esim. jossain kivassa kahvilassa, kun tuolla keskustassa muutenkin jatkuvasti ravaan. Saapi siis ottaa yhteyttä, jos kaipaatte sellaiseen juttuseuraa. Smiley

Sama juttu! Minullakin on tässä tosissaan lomaa ja nopeatkin miitingit kyllä onnistuvat oikein hyvin - ei aina tarvitse olla niin suunniteltua ja mietittyä! Kyllä sitä jutun aihetta löytyy kuitenkin näistä yhteisistä kiinnostuksen kohteista - ja vaikka niistä AP-kartoista sitten! Jonkinlaiset vaikka kuukausittaiset (?) opintopiirit olisivat todella kivoja, voisi yhdessä jakaa omaa tietämystä jostain erityisaiheesta! Tietenkin muutenkin tuollaiset ihan astrologiaan liittymättömät ex tempore-jutut sopivat, ystäviä ja seuraa ei kuitenkaan koskaan voi olla liikaa! Smiley

kuin myös  Smiley
tallennettu
Sister of Night
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 385



Profiili
« Vastaus #82 : 02.05.2007 16:05:20 »

Täytyy viissiin nyt sitten oikein tosissaan laittaa korvan taakse tuo opintopiiri-idea. Ja minuakin kyllä kiinnosta edelleen kaikki mahdolliset lyhyemmälläkin varoitusajalla tulevat astro- tai ei-niin-astro -henkiset tapaamiset.

Itse sain hillittömän inspiksen taas sen meidän miitin jälkeen ja tuossa eilen opiskelin vihdoin loppuun Nummelan Astrologian ihmiskuvan.

Kartat vaan yhä vilisee silmissä.. Cheesy
tallennettu

- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Mitä?
- Muistuta mua, että mä etsisin valoa.
- Okei.
  Tauko
- Muista etsiä valoa.
- Ei vielä, tollo.
- Millos sitten?
- Sitten kun mä olen unohtanut sen.
- Okei.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #83 : 03.05.2007 21:41:12 »

Kannatetaan tuollaista "opintopiiriä".  Cheesy
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #84 : 04.05.2007 09:48:33 »

Minä kannatan irrottelua!  Cheesy
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #85 : 04.05.2007 14:11:39 »

Minä kannatan irrottelua!  Cheesy

Jaahas, no baariin sitten vaan... Grin
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
helen
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 419



Profiili
« Vastaus #86 : 05.05.2007 16:59:18 »

 tickedoff tahtonut myöskin osallistua Helsinki
meetinkiin. Ollut kaikenlaista hässäkkää,
en ole ehtinyt näitä sivuja tarkoin tutkiskelemaan
KYLLÄ HARMITTAA tickedoff
tallennettu

Aurinko Rapu
Nousu Leijona
Kuu Oinas
Näillä mennään
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #87 : 05.05.2007 19:32:44 »

tickedoff tahtonut myöskin osallistua Helsinki
meetinkiin. Ollut kaikenlaista hässäkkää,
en ole ehtinyt näitä sivuja tarkoin tutkiskelemaan
KYLLÄ HARMITTAA tickedoff

Ensi kerralla sitten.  Wink
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #88 : 05.05.2007 21:33:31 »

tickedoff tahtonut myöskin osallistua Helsinki
meetinkiin. Ollut kaikenlaista hässäkkää,
en ole ehtinyt näitä sivuja tarkoin tutkiskelemaan
KYLLÄ HARMITTAA tickedoff
Älä muuta sano! Mutta jos porukkaa kiinnostaa jatkaa kyseisiä tapaamisia eteläsuomessa niin kiinnostaa kyllä. Niin astron merkeissä kuin sitten muutenkin.

Meruska
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Terhi35
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 130


Minä ja koiruus


Profiili WWW
« Vastaus #89 : 13.05.2007 20:57:48 »

Lisää miittejä Helsinkiin.. tickedoff
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Sivuja: 1 ... 4 5 [6] 7
  Tulostusversio  
 
Siirry: