Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uusi miitti Helsingissä?  (Luettu 59800 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Inuiitti
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Aries


Profiili
« Vastaus #90 : 14.07.2007 13:42:04 »

Mun mielestä myös miitti Helsingissä lepposissa merkeissä ois hyvä idea.Smiley
Oon sairaslomalla niin oon vasta nyt ehtiny tutustumaan tähän foorumiin, kuulostaa kivalta teidän suunnitelmat.Smiley
ps. Onko kukaan tietoinen Vallilassa olevasta Astro Café:sta? Pari kertaa kävellyt ohi siitä ja näyttää kivalta paikalta. Siellähän vois myös pitää jotain pienimuotoista miittiä joskus?Smiley
tallennettu
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #91 : 26.07.2007 13:20:29 »

Moikkelis!  smiley6600 Olisin kiinnostunut tapaamaan muita astroilijoita! Hengen ja Tiedon messut 13-14.10 Helsingissä ovat ainakin listallani.. Jos joku menossa, olisi kiva tavata?? 2funny
tallennettu
Kiulu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 32


Profiili
« Vastaus #92 : 26.07.2007 14:49:07 »

Irrotteluakin joo...    2funny Mutta ei nyt senkään ihan"perseitä olalle" tyyliin.  Cheesy Tietysti kukin tyylillään, Shocked
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #93 : 06.08.2007 12:47:29 »

Minäkin kannatan uutta miittiä ihan ehdottomasti! Olisi tosi kiva tavara astrolaisia lisää!
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #94 : 06.08.2007 13:00:17 »

Jep, nyt kun on taas palattu tänne "ruotuun", niin kiinnostaisi kyllä kaikenlaiset tapaamiset astrologian merkeissä. Smiley Itselläni vaan on syksyn aikataulu taas melkoisen tiukka, yritän saada yhdet opintosuoritukset alta pois ja aloittaa uusia niiden kanssa päällekkäin, plus sitten vielä töiden puolesta on taas luvassa sitä sun tätä. Järkkääjäksi en siis uskalla ainakaan näin etukäteen lupautua, mutta tietysti kaikki riippuu ajankohdasta.

Onko kukaan tietoinen Vallilassa olevasta Astro Café:sta? Pari kertaa kävellyt ohi siitä ja näyttää kivalta paikalta. Siellähän vois myös pitää jotain pienimuotoista miittiä joskus?Smiley

Tarkoitat varmaankin sitä Maarit Laurennon paikkaa? En itse ole käynyt, mutta netistä löytyvät kotisivut: http://www.astrobar.fi/. Noilta sivuilta vain tuli sellainen käsitys, että kyseessä on enemmänkin paikka josta edellytetään myös ostettavan astrologisia tulkintoja kuin vain pelkkä kahvila, joten en sitten tiedä miten suhtautuisivat pelkän tilan varaukseen..? Jos liikuskelet sielläpäin neenaa, niin käypäs joskus kysäisemässä. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #95 : 06.08.2007 20:53:47 »

Uusi miitti kiinnostaa minua myös...  Cool
tallennettu
WindowsRules
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 1


Profiili
« Vastaus #96 : 22.09.2007 23:26:04 »

Mukana ollaan mutta milloin j a miss osassa
tallennettu
Sivuja: 1 ... 5 6 [7]
  Tulostusversio  
 
Siirry: