Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 65
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä Jousimiehille kuuluu?  (Luettu 499812 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
Ave^^
Vieras
« Vastaus #615 : 27.03.2009 12:10:23 »

Hei, tsemppiä kokeisiin.  Cheesy Kyllä ne onnistuu kun vaan luottaa itteensä.  smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #616 : 29.03.2009 13:24:27 »


  Vs: Voin tehdä muutamalle tarot pöydän tulevalle vuodelle
« Vastaus #7 : 31.12.2008 01:48:54 » 

--------------------------------------------------------------------------------
Kimo,

sinulla on alkuvuosi rauhallista, saat pohtia tulevia siirtoja. Onko tämä koirasi naaras? Helmikuulle nousi julma kortti ja saattaa liittyä tähän koiran sairastamiseen kun siitä tuossa mainitsitkin. Koira saattaa joutua käymään läpi kivuliaita hoitoja, jotta paranee. Unettomia öitä ja stressiä pikku raukalle.

Maaliskuun matkalle on sinulle luvassa romantiikkaa, joten varaudu.


Vuodatusta sunnuntai-iltapäivän ratoksi...

Lizzy tuossa uudenvuoden kunniaksi katsoi vuoden tunnelmia ja ajattelin kommentoida näitä alkuvuoden tapahtumia.
Tammikuu oli tosiaankin rauhallinen, varsinkin töissä, loppua kohden alkoi tapahtumaan. Helmikuussa tuli lomautusilmoitukset ja ens viikolla on ensimmäiset lomautuspäivät.
Koira on tosiaan naaras ja kärsii nisäkasvaimista, meni jotensakin huonoon kuntoon ennen mun lomaa, mutta oli piristynyt tuolla maalla lomaillessa. Täällä kotona on toisena päivänä parempi, tänään taas huononpi. Lopullinen päätös ja ero on piakkoin edessä...
Lomalla oli kyllä romantiikkaa, siis vastapuoli koki sitä, ite en syttynyt.

Jousimies sai taas maistaa vapautta ja lomamuistot on vielä pinnalla ja mielessä.
Koin taas jotenkin vahvasti ne tapaamani ihmiset ja paikat. Yksi mies kertoi San Feliben linnoituksella olevasta muistomerkistä, vuonna 1996 lentokone syöksyi mereen siinä rannikolla ja lähes 200 saksalaista turistia menehtyi. Se asia pyörii mielessä tosi paljon, tunnen valtaisaa surua, vaikka asia ei mitenkään itseä kosketa.
Haitista jäi ontto tunne, ehkä häpeä omasta hyvinvoinnista ja varallisuudesta. Palanen sydämestä jäi sinne jonnekin. Muistan pitkään ne anovat lapsen kasvot, pelkkä resuinen paita päällä, pistävä kuumuus...
Ja kaikki ne muut ihanat ihmiset jotka aidosti neuvoivat ja auttoivat, taluttivat kädestäpitäen oikeaan paikkaan, gua-guaan, minne milloinkin ja suukot vielä hyvästiksi poskille. Tapasin niin aitoja ihmisiä joilla ei ollut ensimmäisenä mielessä nyystää turistilta tukko euroja.
Kaikki nämä asiat pyörii mielessä vielä pitkään, tiedän sen, kenties seuraavaan lomaan asti.
Ehkä mä jotain opin tällä matkalla, on köyhiä ja todella rutiköyhiä. On onnea ja iloisuutta varallisuudesta riippumatta. Elämä on mallillaan jos illalla pääsee tanssimaan jos vielä tukkakin on hyvin...
Jospa itsekin muistaisi auttaa apua tarvitsevaa, ihan vaan auttamisen ilosta, ilman vastapalvelusta taikka muuta korvausta.
Ja yksi ihana asia on, että nyt mielessä pyörii niinpaljon muuta, etten ehdi/jaksa/kiinnosta synkistellä töitä, urakehitystäni, arkea, sun muuta päivittäistä asiaa.
Sekin aika tulee ja silloin olen taas täällä foorumilla pyytämässä korttia, tulkintaa, ihan mitä vaan, jolla saisi toivoa että elämä ei ole pelkkää töihin-kauppaan-kotiin osastoa.

Harmi että "maailman maat ja jotain?"-topikki oli lukittu, sinne olisin voinut runoilla ja vuodattaa enemmänkin tuntoja tuosta maasta, nytte Jousimiehet saavat tämän paketin ja toisaalta, ehkä juuri jousimiehiä nämä jutut kiinostaa jos ketään...

Ihanaa kevään odotusta!  smitten
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #617 : 29.03.2009 14:14:03 »

Kiitos, samoin sulle!
Niin kauan on asiat hyvin kun ei aleta puhumaan irtisanomisista omalla kohdalla, onhan niitäkin ollut tässä meidän firmassa...

Hyvää kevään jatkoa!  smitten
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #618 : 29.03.2009 19:11:28 »

Kimo, kiitos palautteesta. Sitä on aina hienoa saada.  Smiley

Muutenkin mielenkiintoinen tuo sunnuntai pohdintasi. Hmm ilmeisesti sitä on nyt jouskareilla ilmassa... sellaista nostalgiaa ja toisaalta surua isojen asioiden takia. Täytyy sanoa, että minä en ole koskaan aiemmin pohtinut niin laajoja asioita kuin nyt sanotaan viimeisen vuoden aikana ja samalla omakin henkilökohtainen elämä ollut sekaisin...  Huh Nyt vain nämä isommat asiat korostuvat entisestään.

Tuntuu että olen omasta jousimiesmäisyydestäni löytänyt ihan uudenlaisen puolen, joka on se laajemmin ajatteleva ja yhteiskunnallisempi.
tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #619 : 31.03.2009 20:45:26 »

Hmm ilmeisesti sitä on nyt jouskareilla ilmassa... sellaista nostalgiaa ja toisaalta surua isojen asioiden takia. Täytyy sanoa, että minä en ole koskaan aiemmin pohtinut niin laajoja asioita kuin nyt sanotaan viimeisen vuoden aikana ja samalla omakin henkilökohtainen elämä ollut sekaisin...  Huh Nyt vain nämä isommat asiat korostuvat entisestään.

Tuntuu että olen omasta jousimiesmäisyydestäni löytänyt ihan uudenlaisen puolen, joka on se laajemmin ajatteleva ja yhteiskunnallisempi.

Jos näin astrologiselta kantilta asiaa yrittäis ymmärtää niin
eikös  uranus ole nyt  aspect_squ jousimieheen.

Voiskos tuo olla osasyyllinen näihin mietteisiin?

tallennettu
kimo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 600



Profiili
« Vastaus #620 : 01.04.2009 06:56:02 »

Laitetaanpas horooskooppi.com pohdinta ensi kuulle tännekin näkyviin.
Kyllähän tää avas tunnelmia pitemmältä aikaa...( uranus , saturnus  aspect_squ  jousimiesTongue


Kuukausihoroskooppi - Huhtikuu - Jousimies 23.11.-22.12.
Kuten Kaksosilla, Uranuksen ja Saturnuksen oppositio Kalat-Neitsyt –linjalla on tehnyt jo pidemmän aikaa hiertävää neliötä toisen ja kolmannen dekanadin Jousimiehille. Näiden planeettojen energiat ovat varsin vastakkaiset: Saturnus on säilyttävä, vanhoillinen, byrokraattinen ja työteliäs, kun taas Uranus on uudistava, vallankumouksellinen, erikoinen, innovatiivinen, kansainvälinen ja humaanis-teknologis-tieteellinen. Muutospaineet voivat olla arviolta joulukuun 10. päivän jälkeen syntyneillä kovat, mutta toisaalta myös muutosvastarinta voi olla yhtä kovaa. Hyppy tuntemattomaan voi kiehtoa, mutta Saturnus pidättelee järjen äänenä. Vesimiehessä vaeltavat Jupiter ja Neptunus tekevät kolmannen dekanadin Jousimiehille miellyttävää sekstiiliä, joten filosofia, henkisyys, kulttuuri, laulu, tanssi, kirjoittaminen, matkustelu, sosiaalisuus, sosiaalipoliittiset kysymykset, lakiasiat ja opiskelu sujuvat kuin itsestään. Elämään voi astua myös ihmisiä, jotka edustavat edellä mainittuja asioita. Monet Jousimiehet ovat pelureita ja vaikka Jupiter-Neptunus –transiitti on helppo, niin silti olisi vältettävä ylimitoitettua ja uhkarohkeaa vedonlyöntiä ym. rahankäyttöä. Näillä kuvioilla terve järki voi hieman sumentua. Merkin alussa syntyneet Jousimiehet ottavat vastaan kolmiota peräytyvältä Venukselta, johon vielä kuun puolivälissä yhtyy Mars, joten seksuaalienergiat ovat korkealla, mutta liikekumppanuudet ja ihmissuhdeasiat voivat tulla uudelleenarvioitaviksi.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #621 : 01.04.2009 10:43:53 »

Sag toi talokeissi on niin uskomaton  Shocked mutta jotain edistystäkin sen tiilmoilta, ilmeisesti, hjuva.

Jouskareilla kai menon pitäisi parantua kuun lopulla, kun venus lopettaa ton retroilunsa.
tallennettu
noname
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


Profiili
« Vastaus #622 : 01.04.2009 11:06:59 »

Paremmaks menee kokoa ajan. Lizzy sano tos joku aika sitten että ekat 3kk viel rassaa.. mut sen jälkeen alkaa olo kevenee. Mulla on ainakin ne asioiden takkuilut ja hidasteet pikkuhiljaa hävinneet. Enää ei tunnu et on muiden ehdoilla - niinku pässiä ois narussa vedetty.
Lizzyyy... sää oot meedio!!!  Cheesy

On se, pirulainen  Wink

ja missä se nainen taas luuhaa!!! tänne Lizzy, heti nyt!  Cool
tallennettu
marix
Astro-nauttija
****
Viestejä: 834



Profiili
« Vastaus #623 : 02.04.2009 18:31:57 »

milenkiinnolla odotan huomista "Elät voimakkaiden tunteiden ja jopa pelottavan vetovoiman aikaa. Varo päästämästä ketään sinuun ihastunutta puuttumaan yksityiseen elämääsi, sillä aivan liian moni susi on nyt pukeutunut lampaiden vaatteisiin. Sinut halutaan omistaa, vaikka puheet kertoisivat jotain aivan muuta. Pidä rima korkealla."
tallennettu

aurinko , jupiter , uranus ja neptunus jousimiehessä
merkurius kauriissa
kuu vesimiehessä
askendentti ja mars vaa'assa
venus , pluto ja saturnus skorpionissa
Lizzy
Vieras
« Vastaus #624 : 07.04.2009 12:59:27 »

Vai että meedio. Voi teitä!  smitten Mutta siis hienoa, jos katselmuksistani on ollut apua.  Smiley Nyt on voimat niin loppu, että ei jaksa katsella mitään.  buck2

Onko muilla jouskareilla vainoharhaisuutta ilmassa?

Mulla tuntuu olevan päänsisällä joku kumma keskustelu tai väittely ja lopulta en tiedä mikä on mustaa ja mikä valkosta kun toinen väittää että toi on valkosta ja toinen sanoo että ei kun se selvästi on mustaa.  idiot2 crazy2

Että yritä siinä sitten luovia...  Huh

Oli miten oli mutta jotain vihreetä sais jo näkyä. Mihinkä se hieno kevään alku katosi? Täällä sataa tas lunta jo ties monettako päivää.  Sad
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #625 : 07.04.2009 15:43:47 »

No nyt täällä tapahtuu. Yhtäkkiä hirvee määrä seksinnälkäsiä petoja saalistaa.  Cheesy Monenmonta urosta on eksynyt nyt meselistalleni, tosin oikeastaan vaan parin kanssa tuntuu synkkaavan, joista toisen kanssa juttu lentää kun sattuu olemaan myös Jousimies (älyttömän flirtti) ja meillä on syntymäpäivien välillä kaksi päivää eroa. Hehheh, hauskaa.  Cheesy

Mutta olen kyllä tarkkana, tiedän netin vaarat. Asumme kuitenkin ihan mukavan välimatkan päässä toisistamme ja mesessä on helppo valita, aina voi laittaa estot päälle.  Smiley
tallennettu
Lizzy
Vieras
« Vastaus #626 : 11.04.2009 11:39:11 »

Hmm johtuisikohan tuo flirtti nyt enemmän ihan vain keväästä...  :Smiley

Kummallinen juttu, musta tuntuu että edelleen vuosien takaisia asioita tulee eteen.  Huh Kauankohan tätä oikein vielä jatkuu... Milloin sitä pääsee kaiken uuden kimppuun?

Minä huomaan, että monien  pluto ja  saturnus vuosien jälkeen minun on vaikea hyväksyä tai uskoa, että minunkin elämässäni voisi tapahtua jotain ihanaa. Jotenkin tuntuu, että pitäisi opetella ottamaan iloiten vastaan kaikki ihanat ja kevyemmät asiat mitä elämä tuo. Ilman, että koko ajan kurkkii nurkan taakse, että onko sieltä sittenkin tulossa jotain ikävää... kuitenkin... Eihän tuota helppo ole oppia, mutta sitä tässä nyt yritetään.  Wink

Mites te muut  jousimies oletteko huomanneet samaa?
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #627 : 11.04.2009 15:35:45 »

Mulla on paluumuuttomyllerrykset vaiheessa, eli takaisin Pohjois-Karjalaan tässä pakkaillaan smiley6600

Lapsen peruskoulu kun nyt loppuu, niin on hyvä vaihe (taas) muuttaa Afro
Ja helpommin hän pääsee siellä opiskelemaankin ammattia kuin täällä suurkaupungissa  Wink
Mulla oli parit hammashoitajan sijaisuudet täällä Tampereella ja sitten Naisyrittäjäkoulutus + yrittäjän ammattitutkinto viime talvelta. Aattelin sivutoimista yrittäjyyttä kokkeilla Nurmeksessa, siis katotaan sitten...  coolsmiley

Jotta kohta "vaihdan farkut verkkarihousuun"   Grin
 smitten


tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Lizzy
Vieras
« Vastaus #628 : 14.04.2009 15:45:54 »

Sagittarius, tarkoitan omalla kohdallani jotain n. 4 tai 5 vuoden takaisia juttuja.

Voin kuvitella teidät raahaamassa penkkejä keskellä järveä!  2funny 2funny

Mietin tuota ehdotustasi, ehkäpä minun tosiaan pitäisi olla enemmän extemporee ja vain lähteä ulos. No, kyllä minä kohta lähden ulos kun saan asiat selviksi. Katsotaan millainen maailma siellä avautuu...

Ippuskalle onnea paluumuuttoon.  Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #629 : 15.04.2009 13:50:45 »

Kiitos Lizzy  angel - sitä aina tarvitaan  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 ... 40 41 [42] 43 44 ... 65
  Tulostusversio  
 
Siirry: