Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2118711 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1170 : 23.05.2010 20:57:02 »

     
    Moutain Lon!  laitan vaikkapa yksäriä.....jotain sinulle... Smiley
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1171 : 24.05.2010 12:27:29 »

Kiitos Seppä-tulkinnasta, ihana saada avarrettua noinkin kaukaisia kuin 8:n vuoden takaisia juttuja. smitten

Toissa yönä näin unta, että olin koulussa. Mieheni kanssa siellä touhuttiin luvattomia, hätäännyttiin, juostiin..
En muista paljoa.

Mutta viime yönä olin taas koulussa! Mitähän elämän oppiläksyä tässä oikein tarkoitetaan?
Kirjoitin heti ylös, jokin juttu saattaa olla eri järjestyksessä..

Olin taas levoton siellä koulussa. En toiminut sääntöjen mukaan, menin omia menojani. Yhdessä luokassa, joka oli vähän alemmassa kerroksessa (alitajunnassani),siellä jotkin pojat pelleilivät. Se oli tosi teinimäistä meininkiä, pojillä meni vähän "yli" riehuminen, sitten mun mieheni ryntäsi sinne ja mä vähän hätkähdin; en halunnut että hän luulee että minä olen siinä keksijänä tms. (Mustasukkaisuus-aspekti, meillä miehen kanssa mä oon ollut vähän varovainen miten olen muiden miesten kanssa tietystä syystä, ja unessa en halunnut että hän käsittää väärin että siinä olisi mitään mistä olla mustis, kuten oikeassakin elämässä).

Sitten kävelin yksin, lähdin vähän pakoon jotain epämukavaa tilannetta, tai oikeammin sen johdosta vaan Päätin mennä yksin. Kuljin maaseudulla, aurinko paistoi ja maisemassa oli kultaista heinää, tosin kai lyhyttä, ikäänkuin paahtunutta. (Elämän polullani on paahtunutta/jotenkin kulunutta [heinää]? Tunnelma oli kyllä rauhallinen ja kesähelle. Kuljin ladon ohi (taas unessani lato!), ja tulin jonkin talon pihalle. Siellä oli harmaa hevonen lukittuna hyvin pieneen tilaan, vouhkasi edes takas sitä pientä tilaansa. Mä sanoin jotain lepyttävää muutaman sanan sille, kun menin ohi, ja se vähän rauhottui.

Menin kadun yli. Siinä kadulla oli pysäköity kolme autoa peräkkäin, ja keskimmäinen oli vanha romu. Siitä vuosi jotain ilmaa, se oli rikki.

Lopuksi menen kahden koulukaverin luo. Katson kuinka toisella kaverilla on lukujärjestyksiä vaikka kuinka ja olen vähän kade, minulla ei ole yhtään (elämän suunnitelmaa? järjestelmällisyyttä?) ja olen ihan hukassa että mikä tunti minulla kuuluisi olla, vaikkakin me aiomme lintsata ja mennä kahville (lintsaus= menenkö helppoja reittejä, ei-niin-luvallisia-omia-polkujani, sieltä mistä aita on matalin? taidanpa elämässä mennä :Smiley).

Sitten näin 2 kaveria vaatekaupassa. Toinen niistä oli jonkinmoinen julkimo. Sen lakki tippui, minä ehkä tiputin sen vahingossa ja ehkä nostinkin hänelle, hän sitten laittoin takaisin päähänsä ja näytti kuinka siitä saa kolme erilaista lakkia muuntelemalla sitä! Olin ihan että Vau mikä lakki minäkin haluan tuollaisen hienon mitä voi muutella onpa hieno! (Jossain luki lakin symboloivan sosiaalisia rooleja, lisää suvaitsevaisuutta? olis vähän hassu mulle, koen olevani erittäin suvaitsevainen kyllä..).

Ja jossain välissä, menin ystäväni kotiin, jossa hän odotti eteisessä kuin Koira! Hoki jotain "mamma mamma" ja oli koiranoloinen, aioin viedä hänet ulos.

Onpas paljon ja vähän repaleista. Mutta siis kahtena yönä olen tosiaan isossa koulussa ollut ja kummallakaan kerralla minulla ei ole ollut täysin puhtaita jauhoja pussissa, en ole siellä koulunpenkillä ollut ollenkaan vaan oman pääni mukaan mennyt.. myös autoja vilahtanut aika paljon unissa.  Voisikohan tuo vanha vuotava autonromu olla seksuaalisuuteni nykytila? Grin Jotain se minulle siinä näytti.. Harmaa hevonen jäi myös erityisesti kiinnostamaan että mikä sen sanoma oli.. Smiley
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 14:26:59 kirjoittanut Metsänkeiju » tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1172 : 24.05.2010 18:16:55 »

     Unella on kyllä sanomaa,se taitaa muistutella,että olet yksilö.
Jos koulu teemaa miettii,niin siellä ollaan niin ja näin.Sääntojä sun muuta.Lukujärjestyksiä jne.
Olet siellä koulussa huristellut oman halusi mukaan,olisiko tuosssa se unen pointti kertoa muuttumisesta vapaampaan suuntaan,eli ei suostua kaikkiin sääntoihin mitä ulkopuolelta tulee,vaan ikäänkuin olla vallattomastikkin oma itse.Kuin joidenkin asioiden laittamista lopultakin alta lipan.Unessa ilmenee myös arkuutta ja syyllisyyttäkin omasta tavasta elää...Sitäkin se uni tasapainoittelee siinä.

Olit miehesi kanssa koulussa puuhastelemassa.Itsetunto kysymys,siinäkin tuota vallattomuutta,jota säikähdittekin.Siinäkin uni tasapainottelee,luonnollisuuden,vastaan sääntöjen aluella.

Unessa tulee tuo mustis-mies nyt vaivaavana asiana,aiheuttaa nyt enemmän ja vähemmän syylisyyttä sekin,aika paljonkin.Sieltäkö sitten tie,jonka reunoilla sitä kulottunutta ruohoa(elämässä on kulottuneita vaiheita...mutta ruoho on uusiutuva,viheriöi pian uudelleen.)

Harmaa hevonen on kuin miehesi,vouhkaa,jota rauhoittelet,myös muistuttamassa omistakin vieteistä,että ovat siellä karsinassa.

Lukujärjestys teemat taitavat olla sitä samaa kouluteemaa,siinäkin sitä huonoa omaa tuntoa,ettei elämäsi ole kuin lukujärjestys(ei hiivatissa pidä ollakkaan)
Niitä autoja siellä,kuvaisivatko vain tressaantumista,mietteitä että onko elämän menopelit kunnossa(symbolisesti).
Ne lakit,joitakin riemastuttavia asioita itsessäsi,kuin olisit lakin ansainnut,itsenkin  :smitten:kunnioittamista(kolmen symboli)
Koirana se ystäväsi.koira ,ihmisen ystävä eläin.Kuin unen alun asiat kypsymässä,olla itsensä ystävä,hienoa.
Vaidetaan ajatuksia,kun mutustelet näitä,minulta usein jää jotain pois.Olen horisko persoona. Embarrassed

Jatkan vielä hiukan.Jokainen meistä myöskin luo itselleen sääntöjä,joiden puitteissa sitten liikumme.
Elämä muuttuu,tarvitsemme uusia sääntöjä,entisiä on revittävä roskikseen,sitten mietitään uusia sääntöjä.Usein sääntöihin on muutettava Ei sanan kohdalle Kyllä,myös Kyllä sanan kohdalle Ei.

Latoon en kiinittänyt senkummemmin huomiota,koska oli luonnollinen maalais maisemassa,ei ehkä korostunut.Unissa on usein samoja asioita kuin astrologisessa kartassa,mikä korostuu,on tärkeä huomioida.
Kävelit yksin,se kai korostui hiukan.Vaihe elämässä,jolloin,kuin kävelisi yksin.Ehkäpä joitakin elämäntien pätkiä kuljetaan yksin itsekukin,kaikille pätkille ei voikkaan ottaa ketään mukaan.On vain mentävä,sinäkin menit omiin maisemiisi,aurinko paistoi ,oli kesä.Maisema kaipasi vain vesisadetta alkaakseen viherioimään jälleen.
« Viimeksi muokattu: 24.05.2010 20:18:37 kirjoittanut sansai » tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1173 : 25.05.2010 11:30:10 »

Kyllä taitaa olla naulan kantaan tuo syyllisyys-teema. Minulla ei tosiaan ole elämässäni kovin tarkkaa "lukujärjestystä" ja syyllisyys taitaa alitajunnassa kalvaa, muiden odotuksien kautta.. Erityisesti yksi asia on pyörinyt mielessä; minulta odotetaan jotain toista kuin ihan sisimpäni sanoisi, mutta olosuhteiden pakosta olisi kuitenkin näin toimittava.. teen kuitenkin nyt päinvastoin, ja siitä sitten syyllisyys että meenkö sieltä missä aita on matalin kun en pysty niin hyvin muiden vaatimuksiin vaan menen omia reittejäni.. . Undecided Ja just tuo mies-juttu, syyllisyys sielläkin.

Juu se lato ei kyllä korostunut mitenkään, se yksinlähtö korostui. Ehkäpä minun pitäisi tässäKIN asiassa lähteä yksin liikenteeseen. (mies-asiaan toi liittyi myös, selkee yhteys, joitain tunteita/asioita kannan yksin)
En vaan tiiä mihin suuntaan. Sinne jossa täytän muiden odotukset ja olen iloinen ja itsestäni ylpeä että musta oli siihen! vai totaalisen itsekkäästi unohtaa ne muut ja olla onnellinen omassa olossani.. :Smiley pohdin vaan tässä ääneen. Smiley

Olen kyllä kova ottamaan syyllisyystaakkoja, kai se huono itsetunto tuolla jossain muistuttelee itsestään.. Enemmän teen sitä just alitajuisesti, huomaamattani..
Olen kyllä parempaan suuntaan päässyt, hyväksynyt itseäni ja asioita sellaisina kuin ne ovat, rehellisesti.. niinkuin unessakin olin sitten itseni ystävä.. Se "kaveri" koirana meinaan oli todella kaukainen ja vanha kaveri, emme ole yhteydessä joten toit järjen tuohon. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1174 : 25.05.2010 12:16:04 »

Viime yönä olin taas tavanomaisesti  Tongue pelastamassa koko maailmaa.

Voldemort (Harry Potterista) oli muuttunut isoksi, lilaksi munaksi, jonka ympärille sirottelin jalokiviketjuja. Niiden oli määrä jotenkin pidätellä Voldemort munana. Olin Voldemortin kanssa isossa, puukerrostalossa, joka oli jokin vanha kartano ja koulu. Huoneen seinillä vanhat tapetit, yhtäkkiä seinästä irtosi osa ja tajusin, että talo on liian huonossa kunnossa kestääkseen painoamme. Otin munan ja olinkin alakerrassa. Alakerrassa Voldemort muuttui kuolaavaksi, idioottisikamieheksi, joka pureksi koko ajan heinää ja seurasi minua. Ajattelin, että jalokivet olivat liian heikkoja pidelläkseen Voldemorttia.  idiot2

Toisessa unessa kaikki kerrostalomme asunnot olivat myytävänä. Katselin postilaatikoiden päälle liimattuja hintoja ja löysin sieltä 5000€ arvoisen hevosen ja 13000 euron arvoisen pikkukoiran. Ne voisi ostaa myös asukkailta pois, koska putkiremontin takia kaikki halusivat muuttaa. Menin kerrostalomme A -rappuun ja nousin hissillä ylimpään kerrokseen, jossa oli myynnissä koko kerroksen asunto. Uni loppui siihen, kun astuin hissistä ulos.

Todellisuudessa kerrostalomme ei ole ihan edellä mainitun kaltainen.
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1175 : 25.05.2010 12:38:34 »

            Metsänkeiju
    Muistelen omia lukujärjestyksiä elämän varrelta.Kuin olisin kirjoitellut tarkat ohjeet itselleni,joiden mukaan kuljin,että riitin toisten tarpeisiin.Siitä seurasi se,että sielu vaelteli omia teitään,ne tiet oli kuljettava yksin,halusinkin,mutta toi yksinäisyyttä tullessaan. Embarrassed  Cry
Vähän kerrallaan,sain poistaa lukujärjestyksestä,milloin mitäkin,hyvin,hyvin pienissä erissä.Sain tehdä yksin kävelyitä sieluni kanssa kehokin mukana.
Vieläkin ajoittain joudun lukujärjestyksen laatimaan,hoitaakseni velvollisuuksiani,muuten olen vapaa,vaikkapa kääntämään vuorokauden nurin päin.Se on vain minun asiani. Cheesy
Kun muistelen eri vaiheita,niin ei kukaan olisi uskonut minun olevan tällainen boheemi luonne,itse sen tiesin.
Aika ,aikaa kulloinkin.  Joskus on mentävä aidan matalimmastakin kohdasta,parempi toisinaan,kuin kiivetä korkeimmasta paikasta repimässä vaateitaan,rääkkäämässä itseään.
pistt`olen aika onnellinen pakkaus nykyisellään,kaikkine tempauksineen,mutta huomaan sen hyvän olon heijastelevan ystäviinikin ja omana itsenä tunnen saavani heiltä hyväksyntää,kaikkine      :smitten:omalaatuisine ominaisuuksineni,outoine tapoineni.   Smiley                                                    smitten


tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6593


Profiili WWW
« Vastaus #1176 : 25.05.2010 12:50:59 »

indiima
tr   aurinko aspect_con chiron
ja oli samoissa asteissa  venus Hermes  rapu

Hae täältä Hermes ja lue Mirjamin Kivien tarinoita..
« Viimeksi muokattu: 25.05.2010 13:25:22 kirjoittanut nikki » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1177 : 25.05.2010 13:38:44 »

      
   Indiima,laitan tarinan tyrkylle!

Naisella on "idea"jota on toteuttamassa,kehittelyn tuloksena.Näyttäisi että asialla olisi hyvät mahdollisuudet toteutua,ja se toisi etua ja hyötyä.Nainen sitoo asiaan myös henkisiä aarteitaan.Pilvilinnojakin.
Asia käy yllättäen huteroksi,paljastuu asioita,jotka eivät kestä ideaa,rapistuu.

Jos tuosta ei irtoa,yritetään uudelleen.
Toista unta myöhemmin..sitten....se on huomattavasti antoisampi


.Muoks,...Hei hoksasin,että se munahan jäi sinun kouraan,tältä erää kaikkea ei ole menetetty,jos on tuolla jatko osassa jotain..

« Viimeksi muokattu: 25.05.2010 13:50:52 kirjoittanut sansai » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1178 : 25.05.2010 16:05:32 »

   
   Metsänkeiju.Voisit vielä tarkastella ystäväkoiraa.Mitä hänen luonteen piirrettään ihailet,arvostat,kun olitte kanssakäymisissä,löytäisitkö mitään,mikä auttaisi hakiessa omaa suuntaa,miten ystävä elää,tai eli, kun tapailitte.Siinä on monisäikeisiä vihjeitä usein.Miksi hän juuri oli uneen tulija?
Tavallaanhan miehesi kanssa puuhastelukin ja säikähdys,oli herätys asioihin,ja asioiden huomiointiin.
Löydät viitteitä helposti .Sinulla on olemassa jo vankka "unisana"varsto,jota olet käytellyt,ne varastot ovat ne tärkeät,varsinkin omien unien tulkinnassa.
Myös ne positiiviset unen symbolit ovat tärkeitä,sinulla kulottunut nurmi(kuitenkin nopesti uusiutuva,vertaa kuollut puu vaikkapa)nurmikin hiukan kullansävytteinen.Hevonen voimissaan,jne.Yksi auto vain viallinen(pisara meressä siis)Sitten se ystäväkin,eheytymistä,kun on eksynyt itsestään(tässä tapauksessa matkan päähän)tunnepuoli aina se tärkein.Ihana omenakin voi olla hieno,kuitenkin homeessa,tai toisinpäinkin. Syönti unissa usein ,on selvänä,saako mieluista hengen ravintoa,ollakseen tyytyväinen.
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1179 : 25.05.2010 17:09:20 »

indiima
tr   aurinko aspect_con chiron
ja oli samoissa asteissa  venus Hermes  rapu

Hae täältä Hermes ja lue Mirjamin Kivien tarinoita..

Hermes tsekattu. Mirjamilta tuo smaragdi iski, tekisi itse asiassa mieli pukeutua smaragdin vihreään toppiin, jossa olisi paljetteja.

Kiitos sansai ja nikki ajatuksien iduttamisesta!
tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1180 : 26.05.2010 03:12:38 »

   
      Indiima!Kuin unissa olisi kytköksiä toisiinsa.Tässä toisessa,kuin itsensä kanssa kaupankäyntiä menossa(hevosen ja koiran saisi ostaa asunnon mukana)Nuo hinnat olivat esillä postilaatikoilla(alitajunnan postitusta)Tuossa ei tullut ilmi piditkö hinnoista,luulen että oli sinulle sopiva hinta,edullinenkin.
Asunto ylhäällä,koko kerroksen kokoinen,ehkäpä sulla halua muuttaa sisintä,kuin väljemmille vesille,koko kerros huoneistosta näkee yleensä joka ilmansuuntaan,myös huoneita(erilaisia elämän alueita)Muutosta sulla ylempiin kerroksiinko.Kerrostalon alemmat kerrokset niitä lasten,ja nuoruuden kerroksia,jotka jää sinne alemma,kuten pihamaakin,lasten leikkipaikat kaikkineen.
Ensimmäisen unen muna,joka oli iso,niitä symbooleita parhaasta päästä tuossa muodossaan,väreineen ja tosiaan jäi käteesi,mitä sillä sitten teetkään ajanmyötä,munastahan tulee kana,ja kanasta muna,viitailevat joskus konkreettisesti jälkeläisiinkin esmes. Nuo hevonen ja koira ei oikein herätä minua,mutta eivät ainakaan vastenmielisiä sinulle ole.Koira voisi olla vaikka miehesi,jonka haluat mukaan samoihin sfääreihin,ystävä kuitenkin.Ystäväkö sitten hevonenkin?
tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1181 : 29.05.2010 08:53:18 »

Tässä nyt ranskalaisilla viivoilla viimeöinen uneni:
- oli pieni järvi, pieni aallokko, vesi melko sameaa.
- uin järvessä jonkun henkilön kanssa, unessa pidin sitä siskonani
- siskollani on punainen kokouimapuku ja punainen uimapatja
- yritän uida patjalle, mutta sisko lähtee kauheaa vauhtia minua pakoon patjan kanssa
- vesi roiskuu siskoni perässä niin, että punainen patja näkyy vain vilauksittain aaltojen seasta
- uin takaisin rantaan, mutta ehkä kymmenen metrin päästä rannasta uppoan veden alle pohjamutiin - -
- muta peittää minut kokonaan
- nousen pohjamudista pian ja vesi on sen jälkeen todella kirkasta
- jatkan sittenkin vielä uimista, tai pikemminkin järven tutkimista, ja huomaan ettei mutaa ole enää missään kohtaa järven pohjaa, vaan tilalla on siisti, puhtaanvalkoinen laatoitus
- sitten hetken kuluttua, illalla kävelen rantatiellä ja järven rannassa on hienoja pyöreitä kiviä ja joku äiti ja lapsi
- lapsi ilmeisesti leikkii siinä rannassa ja sanoo äidilleen että vesi on todella kirkasta

Ja unessa oletin kokoajan olevani Jyväskylässä, sinne päin hain opiskelemaan ensi syksyksi. Sitten samana yönä näin myös tällaista unta:

- hakkasin jäätä jonkinlaisella pienellä hakulla eikä se murtunut
- sitten seuraavaksi hakkasinkin sitä jollain isolla työkoneella
- jää murtui, ja minä putosin sinne reikään
- minulla oli turvaliivi ja se pysäytti putoamiseni ja pelastuin

Unessani tuo jäänhakkaamisjuttu oli jossain uutislähetyksessä, ja minun lisäksi jäätä oli hakkaamassa muitakin ihmisiä. Kaikki ihmiset minua lukuunottamatta olivat japanilaisia tai japanilais-amerikkalaisia. Itse olin joku amerikkalainen vanha mies.
  Erästä punahiuksista japanilais-amerikkalaista haastateltiin sitten vielä lopuksi ja näin sen ikään kuin olisin itse katsonut sitä uutislähetystä ja siinä oli kaikenmaailman koukerokirjaimiset tekstitykset joita en ymmärtänyt, mutta silti kuitenkin ymmärsin mitä mies siinä haastattelussa sepitti vaikka tekstitys ja puhe olivat samalla kielellä.
 Cheesy
« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 11:20:59 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
Johanne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 85


Profiili
« Vastaus #1182 : 29.05.2010 16:09:17 »

Tarkoittavatko vessaunet aina vain pelkästään sitä, että oikeasti on pissahätä?
Olen muutaman kerran nähnyt unen, jossa etsin sopivaa vessaa, jotta pääsisin pissalle  Grin
Vessat ovat ns. festarivessoja, ja melkein kaikki niistä ovat niin törkyisiä etten kertakaikkiaan voi mennä. Sitten kun vihdoin löydän siistin veskin, siihen ilmaantuukin ihmisiä viereen, eikä taaskaan voi mennä...
Tunnelma unessa on yleensä vain lähinnä harmistunut.
Että tällaista!!  uglystupid2
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Kuu - Kauris
Asc - Rapu
Mc - Vesimies
Dc - Kauris
Ic - Leijona
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1183 : 29.05.2010 22:07:54 »

   
   Maurimourulainen.Molemmat unet ovat samaa asiaa.Kuin tunteiden pesu olisi käynnissä.Eri ikä vaiheissa unen tulkinnat ovat erilaisia.Otan lähtökohdaksi,että olet nuori.Kouluun haku viittailee siihen,myös joku unen kertoma.

Uit siellä pienellä järvellä,joka on turvallinen(vertaa mereen)Itseesi syventyminen on aikalailla omaehtoista etsintää.Jäät uimaan yksin,joka kuvaa valve elämän asiaa,tunnetta että on yksin joissakin asioissa,siitä tuo uppoaminen mutakerroksiinkin,ehkä masentunuttakin mielialaa kuvaavaa.Mutaan uponnut on aina muuttunut,pintaan tullessaan,joten vesi oli kirkas,todellisuutta tuo,asiat,tunteet kirkastuvat.  Rohkeasta sielusta kertoo tuo uiminen ja järven tutkiminen(itsen tutkimista,viittailee myös seksuaalisuuteen,olennainen osa ihmistä).
Huomaat puhtaan valkoisen laatoituksen...hmm..Mitä se olisi sinulle henk.koht...Miltä se tuntui?Joskus voisi kuvata liiallista sielun..minän siisteyttä.Vaaditkohan itseltäsi jotain erityistä puhtautta,sielun maisemissa..tai kuka vaatii.
Iltakävely rannalla.Hieno unikuva.Tuo iltainen aika mietityttää,tunnetko joskus itsesi vanhaksi,kuitenkin kohtaat rannalla sisäisen lapsesi leikkimässä kauniiden kivien lomassa,joka kertoo veden olevan kirkasta..kuvaa itsesi eheyttä.Elämässä on keveää,leikinkin kaltaista iloa,eikövain?

Toinen uni kertoo samoja asioita,eri symbolein,kenties tv;stä unen sieppaamia asioita.Siinä murrat jäätä,"jäätyneitä tunteita oma aloitteisesti" Mitähän ne japanilaiset olisivat unen kielessä,ehkä henkilöitä ,jotka edustavat henkilöitä,joiden kanssa ei löydy samaa kieltä,kuvaannollisesti siis.
Olet unessa vanha mies,kenties edustaa omaa yksilöllistä viisauttasi.

Tunsit olevasi jossain tulevan koulun maisemissakin.Sieltä tulevat osaltaan pohdintasi.Onko se koulu ,mitä haluat?        Loppu tulokseltaan hyvää enteileviä unia pitemmän kaavan mukaan. Smiley
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1184 : 29.05.2010 22:23:18 »


    Johanne.Sitähän ne pissatus unet yleensä ovat.Unesta ei vain jaksaisi herätä vessaan,joten alkaa juuri tuon kuvaamasi kaltainen tapahtuma ketju.Aina on esteitä.Jos nyt sattuisi siisti vessa löytymään,minkä kelpuuttaa,niin ei se pissan tulo lopu,siellä saa istua nöpöttää,kunnes herää. :
2funny:

edit.Ite olen miettinyt,että jos en heräisikään..... Cheesy..höh
« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 22:28:45 kirjoittanut sansai » tallennettu
Sivuja: 1 ... 77 78 [79] 80 81 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: