Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 272
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kerroppas unesi tänne.  (Luettu 2119027 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1740 : 20.12.2010 09:31:06 »

Maurimourulainen..Unissa on paljon asiaa,osa on nuoren ihmisenelämään kuuluvaa tapahtumarikkautta.

Sinun aijemmissakin unissa on vilauksia joistakin enteilystä,että haaveilet esim.kirjan kirjoittamisesta,tai muusta hengentuotoksesta,mikä se olisikaan,sen tiedät itse.Voi olla erilaisten asioiden kaavailua.

Nyt  uni niistä linnuista oli sen kaltainen,että voin jo puhua.Pitäisikö toteuttaa jotain rohkeasti.
Kuten voit tietääkkin,että nämä suuret lintu aurat kuvaavat hengen tuotoksia.Aurat ovat valmiina, ymmärrät mitä tarkoitan.Lintuauroja oli kaksi,olisiko kaksi aihetta.Aurat tormäsivät,voisiko kahta asiaa yhdistää.Linnut olivat lopuksi kauniita flamingoja.Peräkärrykin siinä,joka kuvaa tässä jatkuvuutta asioille....

Elämän harmonia pysyy sinulla koossa,kun unissasi puuhastelet mummusi pihalla,ongit onnea,vastauksia asioihin lammikosta.Hyvä...Sait sen ison kalan,onnellisuuden,joka vetäisi sinut veteen omien tunteidesi sekaan.Nämähän on hyviä unikuvia,kuvastavat itseäsi.

Ne haamut,ja haudatut..kenties olet tulevaisuudessa enemmän sukusi kanssa tekemisissä,nousevat jollaintavalla esille enemmän...Tutkiskelen myöhemmin vielä unta,löydänkö jotain.....

Se oli tuo "untuvikko"joka oli jäänyt takaraivooni.Sitä mietin,tietäen kuinka unet ovat viekkaita,ja kätkevät asioita...Teit töitä ottaaksesi selville nimen tarkoituksen.Kovin nuori kun olet,pidätköhän itse itseäsi untuvikkona suunnitelmiisi?Mitenhän se asia on.

Kuolit siinä asuntolasta muuton yhteydessä..niin ..se vaihe on ohi....Aina kun kuolee unessa,kuolee osa entisestä minuudesta ja syntyy uusi minuus.On mahdollista kasvaa enemmän omaan suuntaansa,omaksi itsekseen,kuin se olisi asuntolassa ollut aina mahdollista.Asuntola aika jäi kokemukseksi sekin.  Wink
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 10:04:23 kirjoittanut sansai » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1741 : 20.12.2010 11:58:08 »

Kiitoksia Sansai  smitten
Olen kiinnostunut eräästä ihmisestä, ehkä hän oli tuo unen 'kala'.... Sen verran ihastunut olen kai että pakostakin ajattelee häntä vähän väliä.. Ja minusta tuntuu kuin hänkin olisi hieman kiinnostunut minusta ainakin sen jälkeen kun tein itse aloitteen (ikinä ennen pystynyt tehdä, kukan muu ei oo ikinä ollut niin kiinnostava ihminen...), hän on soittanut, juttelee, kyselee kaikenlaista, lisäsi meseen jne.
  Luulen että tuo untuvikko-juttu on sitä, että en ole koskaan seurustellut tai muuta sellaista. Että jos joskus tämä juttu tämän pojan kanssa menisi siihen... :d

PS. Tuon pojan syntymäkartan  juno tarkka  aspect_con minun  aurinko , ja sama myös toisinpäin. Myöskin hänen  merkurius  aspect_con minun  jupiter , tuntuu kuin hän lukisi ajatuksiani Cheesy Koskaan en mielestäni ollut hänelle maininnut asuneeni asuntolassa mutta eilen sitten kysyi olinko sinne menossa taas kun bussissa olin... (=

PSS. Miksi muuten juuri portugalinkieli ? Mistähän se sitten juontuu Cheesy En ole ikinä kuullutkaan miltä portugali kuulostaa tms.
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 12:02:15 kirjoittanut maurimourulainen » tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1742 : 20.12.2010 12:19:16 »

Maurimourulainen..Kyllä minulla kävi kovastikkin mielessä sama mikä sinulla,siitä kalasta.Siinähän kala muuttui koiraksi,ystäväeläin,eli ystävä.Mukavaa turvallisuuttakin tuottava ystävä,oli kaulassakin se ,mistä ihminen saa energiaa.Hyvinkin sopii se untuvikko,miten ajattelit.Sellaisia olemme jokainen,mutta ei jäädä sitten siihen,höyhenet vahvistuu,aivan luonnon teemojen mukaan,luonnostaan,aivan itsekseen.Samoin,kuin teit aloitetta,samoin se tunnepuoli ohjaa molempia.Heitit syötin,toinen nappasi siihen kiinni,veti tunteisiinsa,samoihin,yhteisiin.Ystävyyteen...mukava asia.

Unet heittelevät näitä portugaleja,miksi,sitä en ole saanut monestikkaan selville,se tieto on varmasti vain sinulla,aina ne eivät aukea.   smitten

Jaa,a..Palaappa ensimmäiseen uneen nyt.Unet ovat monikerroksisia.Löydätkö siitä myös äskeiseen yhteyksiä.   Shocked
« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 12:29:11 kirjoittanut sansai » tallennettu
mouru
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 618


Profiili
« Vastaus #1743 : 20.12.2010 13:19:57 »

Maurimourulainen..Kyllä minulla kävi kovastikkin mielessä sama mikä sinulla,siitä kalasta.Siinähän kala muuttui koiraksi,ystäväeläin,eli ystävä.Mukavaa turvallisuuttakin tuottava ystävä,oli kaulassakin se ,mistä ihminen saa energiaa.Hyvinkin sopii se untuvikko,miten ajattelit.Sellaisia olemme jokainen,mutta ei jäädä sitten siihen,höyhenet vahvistuu,aivan luonnon teemojen mukaan,luonnostaan,aivan itsekseen.Samoin,kuin teit aloitetta,samoin se tunnepuoli ohjaa molempia.Heitit syötin,toinen nappasi siihen kiinni,veti tunteisiinsa,samoihin,yhteisiin.Ystävyyteen...mukava asia.

Unet heittelevät näitä portugaleja,miksi,sitä en ole saanut monestikkaan selville,se tieto on varmasti vain sinulla,aina ne eivät aukea.   smitten

Jaa,a..Palaappa ensimmäiseen uneen nyt.Unet ovat monikerroksisia.Löydätkö siitä myös äskeiseen yhteyksiä.   Shocked

Huomasin uudelleen luettuani uneni, että tuo vaari lähtee siinä autolla varmaankin juuri siksi ajelemaan, koska hän on lähiaikoina joutunut kuljetella minua paljon jotta näkisin tätä henkilöä josta olen kiinnostunut.

 Ja olisikohan tuo 'uistimen virvelistä irrottaminen', jonka isäni teki, jonkinlaista tyttärensä suojelua pojilta tai muuta vastaavaa ? Mutta ei tainnut isä onnistua kunnolla koska uistin lähti silti mukaan tapaamaan poikaa :d

 Ehkä tuo uistin symboloi ainakin minun kohdallani jotain viehätysvoimaa (viehättäähän se kalojakin ? ja synonyymi uistimellehan on viehe Cheesy ).

Ja sitten kahdet renkaanjäljet, kumpia seuraisin? Isän 'ohjeistusta' vaiko itseäni ? Ja niiden välistä sovelsin sitten jotain (yhdistin kaksi asiaa, lintuaurat törmäsivät?).

 Ja sitten taas kalastelemaan. Itseasiassa viimeyönäkin kalastelin unissani, tälläkertaa uima-altaalla. Ehkä se vonkale oli nyt jotenkin 'suljettu' itselleni tjn  Cheesy En ole täysin varma että mitä tuo kalastaminen tarkoittaa, mutta nyt näkisin nuo kalat symboloimassa sitä poikaa...

 'Aluksi siinä lammenreunalla ihmettelin että missä isot vonkaleet ovat' - olen jo pitkään miettinyt että eikö tästä maailmasta
löydy ollenkaan minulle riittävän mielenkiintoista, mukavaa ja 'tarpeeksi täydellistä' miestä vai olenko liian nirso...

'Tärppäsi sitten ja kala veti minut veteen, naurahdin oikein että olipas vonkale' - Ennen en ole pystynyt kiinnostua kenestäkään näin paljoa, tai olen heti kyllästynyt. Toden totta vetäisi tämä henkilö minut veteen, tunteitteini sekaan, jännä tunne koko ajan päällä.

 'Pääsin kuitenkin ylös vedestä' - Pidän ne tunteet silti hallinassa (?)

'Kala poukkoili kahden lammen välillä' - Jokseekin hämmentyi varmasti aluksi tämä ihminen kun aloitteen tein.

'Nostin kalan matalaan puroon' - Sain jotain kontaktia häneen

 'Vedin kalan kuiville maille' - Poika lisäsi minut meseen ja on muutenkin alkanut näyttää hieman kiinnostuksen merkkejä (:

 'Kala olikin sitten koira, jonka nimi merkitsi untuvikkoa, koiralla leikkisä tuike silmissä ja makaili iloisena selällään' - tarkoittanee että vaikka on kokemattomuutta niin luulisi tuon ihan positiiviseksi silti.

 'Kaivoin koiran turkkia kaulan kohdalta löytääkseni sen pannan' - Tutustuin siihen henkilöön, ja löysin sitten sen untuvikkouteni samalla (?)

Ja selätin siis sen koiran Cheesy Cheesy Eli selätin sen 'untuvikkouden' (vaikea sana taivuttaa) ja niinhän ne sulat sitten vahvistuu ajan myötä (=
tallennettu
indiima
Astroholisti
*****
Viestejä: 1647



Profiili
« Vastaus #1744 : 20.12.2010 15:16:04 »

Viime yönä oli oikein unien karnevaali:

ensin näin unta siitä, että olin menossa ratsastustunnille KAisa nimisellä isohkolla ruunikkotammalla. Sen takaosassa riippui kuitenkin ulostyöntyvän, kuolleen varsan jalat. Kuvittelin itseni ratsastamassa sitä, ja se tuntui oudolta. Menin sanomaan opelle, että haluaisin jonkun toisen hepan. Tiesin, että varsa oli kuollut, tamma oli ihan normaali. MEnin takaisin karsinaan, ja tamma olikin synnyttänyt terveen varsan, minun positiivinen energiani oli jotenkin vaikuttanut siihen.
Ratsastin kuitenkin toisella ponilla, pienellä mustalla islanninhevosella, joka toisaalta oli mulattityttö, toisaalta poni, jolle sanottiin, että pitää antaa usein raippaa. En antanut,v aan mentiin reippaasti pitkin purupolkua.

Toisessa unessa ohjasin taidevideota, jossa lapset juoksivat jokeen ja nauroivat, kuvasin sitä kohtauksittain, niin kuin melkein osasin. Eero Milonoff tuli haukkumaan minua ammattitaidottomaksi, mutten jaksanut välittää. Menin raitakalsareissa ja rumassa paidassa nukkumaan ja hän tuli alasti viereeni. Harrastimme oikein hyvää seksiä.

Seuraavana päivänä olin aivan kauhuissani, mitä kertoisin poikaystävälleni " Se vain tapahtui!" " Ei se merkannut mitään."  Eikä se merkannutkaan, ja minusta tuntui pahalta. Olin lapsuudenkodissani ja näin keittiön ikkunasta ulkona olevan oudon kauris-näädän, se oli jonkinlainen sekotus. Kuvasin sitä videokameralla ikkunalasin läpi. Samassa homoseksuaaliystäväni ilmoittivat yhden ystävämme kuolleen aidsiin, ja tajusin, että olin harrastanut seksiä ilman kortsua. Ja sitten sain hirveän morkkiksen. Samassa pöydässä istui susi ja kauris ja lupasin viedä niille ulos salamia, jota nyhersin isosta lihakimpaleesta juustovetsellä...  Shocked












tallennettu

askendentti leijona   aurinko jupiter neptunus kauris  kuu mars kalat  merkurius uranus jousimies   venus vesimies  saturnus pluto skorpioni  chiron kaksoset MC  kuunsolmu  harka
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1745 : 20.12.2010 16:55:19 »

Maurimourulainen...kyllä,kyllä ja kyllä.Selvää asiaa puhut.Ajattelen samanlailla ja itse sen sisimmässään tietää kaikista  parhaiten.Olet kiinnostava viehe,johon se vonkale iski leukansa.

Isät ovat hepulissa,kun tyttäristä tulee naisia.Tavallaan se pitäisikin olla niin,että isät pitävät naisväestään huolta.Tasoittuvat siitä sitten,kun oppivat hekin,että kyllä tytärkin tietää ja osaa pitää huolta itsestään,samoin,kuin äitisi aikoinaan.Näkevät ja luottavat.

Ethän sinä unessakaan antanut veden viedä mennessään,vaan nousit turvallisesti pois.Siihen sisältyy määrätietoisuutta.Vetelit vonkaleen maalle,ja muunsit sen ystäväksi,turvalliseksi ystäväksi.Kiva elämän vaihe,kiire ei ole mihinkään.   Joku on joskus sanonut,että ensisilmäyksen ja suukon väli on se paras vaihe,sitähän kannattaa pitkittää suorastaan siinä tapauksessa.   smitten
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1746 : 20.12.2010 17:31:24 »

Viime yönä oli oikein unien karnevaali:

ensin näin unta siitä, että olin menossa ratsastustunnille KAisa nimisellä isohkolla ruunikkotammalla. Sen takaosassa riippui kuitenkin ulostyöntyvän, kuolleen varsan jalat. Kuvittelin itseni ratsastamassa sitä, ja se tuntui oudolta. Menin sanomaan opelle, että haluaisin jonkun toisen hepan. Tiesin, että varsa oli kuollut, tamma oli ihan normaali. MEnin takaisin karsinaan, ja tamma olikin synnyttänyt terveen varsan, minun positiivinen energiani oli jotenkin vaikuttanut siihen.
Ratsastin kuitenkin toisella ponilla, pienellä mustalla islanninhevosella, joka toisaalta oli mulattityttö, toisaalta poni, jolle sanottiin, että pitää antaa usein raippaa. En antanut,v aan mentiin reippaasti pitkin purupolkua.

Tulee mieleen monenlaista.Olen lukenut,joltain palstalta ,että ratsastat.Olisiko uni suora viittaus siihen.Mietin ratsastatko esteillä.Jos niin on ,pidät vaikeana hevosen takaosaa,joka ei kulje mukana kuten pitäisi.Siitä tulisi se kuollut varsa.Sitten ajattelen,että toisekseen voisi olla kyse haastavasta ratsastuksesta,jonka pitäisi onnistua,muttet usko siihen,pitäisitko sitä jotenkin kuolleena ajatuksena.Sitten siinä on esillä sinun positiivinen energiasi,jolloin varsa syntyi terveenä.Sehän merkitsisi onnistumista ja uutta syntyy.


Kone minulla temppuilee niin vietävästi,etten tiedä mihin tämä vastaus menee.


Toisessa unessa ohjasin taidevideota, jossa lapset juoksivat jokeen ja nauroivat, kuvasin sitä kohtauksittain, niin kuin melkein osasin. Eero Milonoff tuli haukkumaan minua ammattitaidottomaksi, mutten jaksanut välittää. Menin raitakalsareissa ja rumassa paidassa nukkumaan ja hän tuli alasti viereeni. Harrastimme oikein hyvää seksiä.

Seuraavana päivänä olin aivan kauhuissani, mitä kertoisin poikaystävälleni " Se vain tapahtui!" " Ei se merkannut mitään."  Eikä se merkannutkaan, ja minusta tuntui pahalta. Olin lapsuudenkodissani ja näin keittiön ikkunasta ulkona olevan oudon kauris-näädän, se oli jonkinlainen sekotus. Kuvasin sitä videokameralla ikkunalasin läpi. Samassa homoseksuaaliystäväni ilmoittivat yhden ystävämme kuolleen aidsiin, ja tajusin, että olin harrastanut seksiä ilman kortsua. Ja sitten sain hirveän morkkiksen. Samassa pöydässä istui susi ja kauris ja lupasin viedä niille ulos salamia, jota nyhersin isosta lihakimpaleesta juustovetsellä...  Shocked




Indiima..Lipsahti tuo selostukseni keskelle untasi,koita onkia sieltä.Kone temppuilee ja aivot ei pelaa,se on merkurius mökkini päällä,anteenit sojossa.










« Viimeksi muokattu: 20.12.2010 17:36:05 kirjoittanut sansai » tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1747 : 21.12.2010 16:09:42 »

Minäkin pitkästä aikaa muistan pätkän untani.  Itse asiassa kahdelta eri yöltä.  Edellisyönä olin raskaana (ei muuten enää onnistuisi oikeasti)  ja isä oli yksi nuorempi mies, työkaveri.  Hän oli niin onnellinen, että vihdoinkin saa lapsen.  On oikeasti vauvakuumeessa se mies, hänellä ei ole lapsia vielä.

Viime yönä näin kummallista unta.  Meitä oli useampi tuhti täti uimakopissa uimarannalla.  Mahdettiin keekoilla ihan alasti siinä semmosille Hunks-tyylisille komeille miehille.  Heiluteltiin kilvan alleja ja miehiä vaan nauratti, ei mitenkään pahalla.  Sanoivat vaan, että hienosti heiluu.   Grin

Yhdellä niistä naisista oli koira, jonka otin mukaani, ihan vaan seuraksi.  Koira oli kiltti ja viisas, hyvin tottelevainen.  Menin ostamaan jostain grilliltä kahvin ja viinerin (se näytti ihan samalta kuin mun itse tekemät viinerit).  En heti kumminkaan nauttinut ostoksistani, vaan laitoin ne johonkin likaiselle pölyiselle hyllylle.  Sitten kun meinasin syödä sen nisun, se olikin jo kuiva, enkä iljennyt syödä sitä, kun se oli ollut niin likaisella hyllyllä sellaisenaan.  Ajattelin, että annan sen sille koiralle.  Koiran teki sitä kovasti mieli, mutta oli niin hyvin koulutettu, ettei ottanut ruokaa vastaan vieraalta.  Se vinkui ja heilutti häntäänsä, mutta ei syönyt.  Sen oma emäntä jäi vissiin sinne rannalle, eikä ollut antamassa koiralle lupaa syödä.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1748 : 21.12.2010 16:38:36 »

Meimi   ajattelen ensimmäisestä unesta rannalla.Olet elämän rannoilla,iloisena verhotta,vailla naamioita, omana itsenäsi,aitona ihmisenä.Haluat aitoja ihmisiä ympärillesi,heitä ehkä onkin.Sopusointua sellaisena,kuin olet.

Ystävän koira voisi kuvata kykyä olla ystävien ystävienkin tuttavuudessa.

Ostit grilliltä "sielunravintoa"jota voi jokainen ohikukija ostaa,huomasit sen
 syömäkelvottomaksi.Et siis halua enää sellaista "sielunravintoa",eivät ehkä ystäväsikään.
Kaipaat syvällisempää elämääja ravintoa.   smitten
tallennettu
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1654


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #1749 : 21.12.2010 20:02:41 »

Kierrän nykyään unissa eri maailmankolkkia, viimeisimmässä kaiken lisäksi Princen hahmossa (kyllä, se Prince) - olin jonkinlaisella omatoimi-kiertueella Kongossa akustisen kitaran kanssa ja matkasin bussilla. Paikalliset ihmettelivät miksen kulje taksilla ja missä henkivartijat ovat, mihin vastasin että kymmenen henkivartijan kanssa kiertäminen on tylsää.
Jostain syystä päädyin vanhaan rapistuneeseen linnakkeen tapaiseen ajamaan pois sinne pesiytyneitä sateenkaaren kirjavia kanoja ja kaneja, minkä jälkeen tapasin jonkun blondin jolle selitin jotain levyistäni ja menimme kongolaiseen baariin.

Että näköjään sitä käydään "ikuisen mansikkapellon" laitaa, ei kuiteskaan ilman paitaa. Tongue

tallennettu
meimi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1019


Astrotumpelo


Profiili
« Vastaus #1750 : 21.12.2010 21:30:35 »

Kiitos, sansai!  Arvasin, että sieltä tulee taas jotain viisasta!  smitten

Ihan varmaan osui kohdalleen.  Hyvät fiilikset oli unessa, mukavaa ja hauskaa, yhtään ei hävettänyt alastomuus, ajattelin juuri noin, että vihdoinkin olen sinut itseni kanssa.
tallennettu

aurinko jousimies  kuu vaaka  askendentti kauris  merkurius jousimies  venus skorpioni  mars jousimies  keskitaivas jousimies

Punainen Resonoiva Taivaanvaeltaja
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1751 : 21.12.2010 21:49:25 »

Kato Vega..kyllä sinä sitä mansikkapellon laitaa kuljet katselemassa ,missä on se mansikka.
Ensinnäkin mitä se kitara perinteisesti muistuttaa,jos ei nais vartaloa,jota myös voi soitella.Teet kiertuetta vailla vartioita.Et vartioi itseäsi enää.Olet sitä nähtävästi tehnyt jollain tavalla.
Linnakkeesta tulee mieleen,sinä itse linnakkeena,jonne ei niin vain ole kenelläkään tulemista.
Linnake oli kuitenkin vanha ja rapistunut.Tuo olisi persoonan muuttumista,pois vanhasta,josta ajoit niitä turhanpäiväisiä kanoja pois,myös "pintapuolisia"kaneja,jotka voisivat olla ihmisiä ,joita et halua elämääsi.
Menit baariin blondin,eli naispuolisen itsesi kanssa kokonaisena ihmisenä,joka kuvaa omaa hyvää oloa.Kun maskuliininen ja feminiininen puoli keskustelee ja touhuaa jotakin keskenään sopuisasti on se sellaista hyvää mukavaa elämänjaksoa kuvaava.
tallennettu
sansai
Astro-nauttija
****
Viestejä: 813


Profiili
« Vastaus #1752 : 21.12.2010 22:32:01 »

Meimi,minun pääni sisällä on vain pelkkiä ruuveja,kaikki irrallaan sikin sokin.Tunsin selvästi,kun viimeinen ruuvi irtosi,silloin tuli hyvä olo.
En ole unen vaatteita kaivannut.   uglystupid2   2funny
tallennettu
Kafkar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 73



Profiili
« Vastaus #1753 : 22.12.2010 08:08:58 »

Näinpä oudon unen viime yönä. Makoilin sängyssä unessa ja kattelin ikkunaan ku joku puhalsi hengitystä siihen ikkunaan ja kirjoitti hitaasti sit siihen oikean nimeni. Jäin unessa ihmettelemään mitä nyt oikei tapahtui. ja miksi joku kirjoitti nimeni ikkunaan. (tiättekste ku pakkasella ku hengitys ilmaa puhaltaa ikkunaa nii sit voi sormella tehä siihe kuvioita)

muuta unesta en muista kuin tuon. Melkei heti heräsin siihe ku jäi vaivaa kirjoittiko joku todella siihen ikkunaan.

 idiot2
tallennettu

Pyyteetöntä rakkautta <3
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 904



Profiili
« Vastaus #1754 : 22.12.2010 11:26:41 »

sansai.. angel Mä näin vähän aikaa sitten unen, jossa mieheni seisoi eteisessämme, katsoen minua keittiöön, ja hänen yläpuolellaan oli enkelipallo, jossa oli symmetrisesti ulkokehällä viisi tähteä.
Mitä sul tulee mieleen tästä.. smitten tai kaikki vastaukset ovat tietysti tervetulleita.. smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Sivuja: 1 ... 115 116 [117] 118 119 ... 272
  Tulostusversio  
 
Siirry: