Sivuja: [1] 2 3 ... 10
 1 
 : 24.05.2024 18:24:50 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Mulla vastustaa kanssa, mutta toisaalta oon tottunut Grin Mietin tuossa joku aika sitten, että olispa kiva jos olis helpompi elämä mutta toisaalta meikä on hyvä haastavissa ja kompleksisissa asioissa joten ehkäpä kaikki on kuitenkin kohdallaan angel

 2 
 : 24.05.2024 18:19:40 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
TGIF ja huomenna kampaaja Afro + pinkki pitsimekko päälle helteen kunniaksi tai vuoksi, miten sen nyt ottaa Cool
+ kaikenlaisia kiinnostavia juttuja kuten azure blob storage ja The prisoner's dilemma

 3 
 : 24.05.2024 18:16:23 
Aloittaja Arkiviisu - Uusin viesti kirjoittanut Elwyn
Tänään taas herätys 05:30 - kiitos crazy2 Koetan saada nukuttua vlopun aikana enempi, saa nähdä että minkälaisen yrityksen tasolle tulee jäämään.

 4 
 : 24.05.2024 17:22:27 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut meryem
Kuuhilda, ihan samaa miettinyt, että just sellaista  merkurius perääntyy tyyppistä tökkimistä asioissa viime aikoina. Logistiikka tai muuten sovitut jutut ei onnistu tai on säätämistä ja yksi päivä jäin jumiin hissiin!

Tällä hetkellä ei edes peräänny muut planeetat ku  pluto ja tuntuu enemmän sellaiselta  merkurius hommalta. Hämmentävää.

 5 
 : 24.05.2024 15:11:03 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut Kuuhilda
Miksiköhän mulla on menny 2 viime vkoa niin, kuin  merkurius olisi peruuttanut? Juuri samanlaista kökköilyä.

 6 
 : 24.05.2024 13:00:12 
Aloittaja Ulkopuolinen - Uusin viesti kirjoittanut t.touhula
Tänään parasta, hellettä likistelevä lämpötila. Hyvä syy jättää kaupunkikierros pois ohjelmasta. Polttakoot ihonsa toiset.
Olen mieluummin syövätön.  :Smiley
Ja silmävaurioton.  
Sohvalle puhdas viileä lakana ja päikkäreille.
Kohta siedettävä päivänpaiste, iltapäivemmällä liikkua välttämättömät reissut. Huomenna aiemmin kaupoille. Laiska vkl.
Monta hyvää päivää jonossa odottavat viettämistään.

Multaa kukille. Pari nauhaolkaimista toppia, hapanmaitotuotteita tuorepuuroihin. Siinä terveellisen vkl n menu.
Ja kukansiemeniä sekä yrttejä rasioihin kasvamaan. Jo toinen satsi. Kolmas laitettava ennen juhannusta. Koko kesälle ja syksylle pitkään riittää näin yrtit.  Loppukesän nautinnot muhii jo mielessä.
Salaatit ja hyvin maustetut ruoat.

Kas tässä elämän edellytyksiä hyville
Parasta ennen päiville.  
Ja sain puhuttua yhden vapaapäivän ensi viikolle. Taitaa olla koko kesän ainut arkivapaa vapaaehtoistoiminnasta. Todellista vapaaehtoista toimintaa.
 2funny

 7 
 : 24.05.2024 08:49:17 
Aloittaja meryem - Uusin viesti kirjoittanut meryem
Olen nyt aika tohkeissani, kun eilen huomasin, että minulla on proge  keskitaivas tehnyt merkkivaihdoksen  oinas

Tuo on yhtä harvinainen ilmiö progekartalla kuin  aurinko merkin vaihtuminen tai  askendentti vaihtuminen. Tutkailin niin molemmissa kohtaa on ollut elämässä merkittäviä muutoksia. Oon jo pitkään miettinyt työasioissa, että kaipaan muutosta. Ei ihme, viimeisen vuoden pr.  keskitaivas ollut kriittisessä 29 asteessa. Joskus menee hetki, että muutokset konkretisoituu, mutta ainakin otan tämän merkkinä ja vahvistuksena, että kyllä jotain on tapahtumassa. Kun IC merkki vaihtuu myös niin toivon, että se tuo positiivisia muutoksia myös kotiin ja asumiseen.

Odottelen mielenkiinnolla miten tämä uusi  keskitaivas oinas ilmenee. Onko ihan uusi ala vai alanko pomoksi pomon paikalle  coolsmiley Yrittäjäksi en ehkä uskalla, mutta kunhan tämä uusi merkki pääsee vauhtiin niin ei sitä tiedä...

Mitenkä muut oletteko huomanneet näitä akseleiden tai auringon merkkivaihdoksia ja miten?

 8 
 : 24.05.2024 08:42:54 
Aloittaja Arkiviisu - Uusin viesti kirjoittanut meryem
Vähän sama täällä. Valoa olen yrittänyt blokata pimennysverhoilla, mutta silti herää joskus kukonlaulun aikaan, kun on niin kirkasta ja lämpö häiritsee. Ei ole hyvä uutinen, että vielä kovempaa hellettä ensi viikolla. Saisi sataa vettä. Ei mitään rankkasadetta, mutta sellainen muutaman päivän tasainen sade.

 9 
 : 23.05.2024 22:20:40 
Aloittaja meryem - Uusin viesti kirjoittanut meryem
Voin toki, se kirja on vain englanniksi ja olen muutenkin nykyään niin saamaton lukija, että ei meinaa edistyä... mutta heti, jos saan jotain tietoa irti niin kerron.

Haa, jotain mun progekartalla sentään tapahtuu,  keskitaivas vaihtoi merkkiä  oinas

Tämähän on jännä muutos, koska proge  keskitaivas on pitkään ollut  kalat ja IC  neitsyt

Jännä nähdä miten toiminnallisempi  oinas näkyy työelämässä ja julkisessa roolissa. Niin ja toisiko IC  vaaka ehkä jotain illanistujaisia ystävien kanssa enemmän. IC  neitsyt aika ei varsinaisesti ole ollut mitään hurjan sosiaalista aikaa kotielämässä. Toivottavasti  vaaka tuo siihen parannusta.

 10 
 : 23.05.2024 19:19:33 
Aloittaja nikki - Uusin viesti kirjoittanut meryem
Täysikuu 2  jousimies

Ei ihan osunut omalle auringolle, mutta melkein. Helle vaan jatkuu. Oli aivan pakko imuroida, vaikka se ei helteellä todellakaan ole mitään lempipuuhaa. Enempää siivoushommia ei nyt taida jaksaa tänään. Jaloissa tuntuu vieläkin toissa päivän juoksulenkki ja eilinen kävely. Ehkä tänään on ihan rento ilta, jos jaksais jopa lukee jotain tai ehkä joku elokuva.

Ylihuomenna muuten  jupiter siirtyy  kaksoset ja  venus siirtyy sinne ihan näillä hetkillä, joten vaikka kaksosissa ei ole montaa planeettaa niin mun mielestä aika hyvät planeetat. Nauttikaa  kaksoset  Smiley

Nyt  kuu jo 4  jousimies

Sivuja: [1] 2 3 ... 10