Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 104
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sanomaa enkeleiltä. Kysy niin sinulle vastataan...  (Luettu 658349 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #720 : 08.08.2006 15:04:32 »

Hyvä Rakkauden Enkeli!

Lähden huomenna tärkeälle matkalle tapaamaan erästä ihanaa ihmistä. Matkaan liittyy myös eräänlainen edustustehtävä.

Mitä enkelit minulle sanoisivat?  metsätonttu  smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #721 : 08.08.2006 22:10:42 »

täällä taas ihmettelen suuntaa ja tarkoitusta näille pimeän hetkille.olisin kovin kiitollinen, jos nostaisit minulle enkelikortin.lämmin kiitos.

Höyhen, sinulle tuli kortti:

SEESTEISYYS

Olet siirtymässä suuremman sisäisen rauhan ja tyyneyden aikaan.

Mielenrauha tarkoittaa sitä, että tuntee olonsa turvalliseksi ja tietää että siitä pidetään aina huolta. Vaikka sinun looginen mielesi ei pystyisi käsittämään miten jokin haaste voitetaan. Mielenrauha tarkoittaa luottamusta, että Jumala järjestää ihmeellisen ratkaisun. Tämän tyylinen usko on aina taattu, koska tällainen usko on avainasemassa, jotta voi kokea vastaavanlaisia ihmeitä.

Tämän kortin valikoitumisella, enkelit vakuuttavat sinulle, että mielenrauha on sisälläsi. Voit tuntea itsesi seesteiseksi, vaikka keskellä suurta levottomuutta. On virhe luulla, että sinun tarvitsee odottaa, kunnes elämäsi on ongelmatonta, ennenkuin voit olla onnellinen ja rauhallinen. Oikeastaan se on päinvastoin. Ensin työskentelet kohti seesteisyyttä ja vasta sitten elämäsi haasteet vähenevät ja katoavat. Seesteisyys on sinun luontainen mielentilasi, ja enkelit työskentelevät parhaillaan kanssasi saavuttaaksesi tämän.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #722 : 08.08.2006 22:13:39 »

Rakkauden enkeli, kiitos sinulle aikaisemmista korttien nostosta, mutta pakko taas turvautua sinuun. Tällä kertaa kyse on isästäni, jolla on todellla rankkaa töissä oman firmansa kanssa. Voipi olla aika vaikea kysymys mutta mitä enkeli kortit kertovat firman tulevaisuudesta?

Loume, sinun isällesi tuli kortti:

LAAJENTUMINEN

Sinun todellinen itsesi, säteilevä, voimakas, menestyvä ja älykäs, loistaa nyt pinnan läpi. Anna todellisen itsesi tulla näkyväksi muille, koska sinä "nostat heidät ylös" ja inspiroit heitä.

Olet upea niin monella tavalla ja olet alkamassa luottamaan siihen ja paljastamaan todellista itseäsi yhä helpommin. Joskus olet ehkä uskonut, että sinun täytyy piilottaa tunteesi toisilta (tai jopa itseltäsi!) Nyt jokatapauksessa, ymmärrät kuinka elintärkeää, puoleensavetävää ja viehättävää sinun aidon itsesi ilmentäminen on.

Sinun enkelisi ohjaavat sinua kunnioittamaan todellisia tunteitasi, ilmaisemalla niitä itsellesi ja muille. Enkelit auttavat sinua puhumaan rakkaudellisesti tunteistasi, jotta väärinkäsityksiä ei syntyisi ystävien ja läheisten välillä. Enkelisi eivät ikinä ohjaa sinua tekemään tai sanomaan mitään joka voisi loukata sinua tai ketään muuta! He myös vakuuttavat, että elämäsi laajenee uuteen sisäisen rauhan tilaan, kun annat todellisen itsesi tulla ulos "leikkimään".


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #723 : 08.08.2006 22:16:41 »

Hyvä Rakkauden Enkeli!

Lähden huomenna tärkeälle matkalle tapaamaan erästä ihanaa ihmistä. Matkaan liittyy myös eräänlainen edustustehtävä.

Mitä enkelit minulle sanoisivat?  metsätonttu  smitten

Metsätonttu, sinulle tuli kortti:

SIELUNKUMPPANI

Rukouksesi sielunkumppanin löytämiseksi on kuultu. Seuraa johdatusta jota saat, jotta voisit nauttia tästä Jumalallisesta rakkaudesta.

Sydämesi kaipaa suurta rakkautta. Kun olet henkisellä polulla, kaipaat kumppania jolla on samanlainen elämänfilosofia ja samat kiinnostuksen kohteet. Voitko saada suurta intohimoa ja henkistä kumppanuutta samalta ihmiseltä? Tämä kortti vakuuttaa, että vastaus on: Kyllä! Tämän kortin valikoitumisella, enkelisi pyytävät sinua luottamaan ja seuraamaan heidän johdatustaan.

Enkelisi ovat kuulleet rukouksesi suuren rakkauden löytämiseksi, ja opastavat sinua ottamaan askeleita eteenpäin tehdäksesi toteen tämän haaveen. Jos olet parhaillaan parisuhteessa, enkelisi pyytävät sinua vapauttamaan tämän suhteen heidän hoidettavakseen. Siten he voivat auttaa sinua kohottamaan suhdettasi sielunkumppanuuden tasolle, tai auttaa sinua hellästi lopettamaan suhde, jotta uusi rakkaus voisi ilmestyä. Miten päin tahansa, he läheisesti avustavat sinua ja antavat sinulle selkeät askelmat mitä pitkin kulkea.


 smitten angel
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #724 : 08.08.2006 23:52:02 »

 Shocked

Siis, mikä kortti! Kuulehan Rakkauden Enkeli! Olen kerrassaan hämmentynyt ja ihmeissään!

metsätonttu onnellisena  angel
tallennettu
jalava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #725 : 09.08.2006 10:27:08 »

Hei, rakkauden enkeli
Voisitko nostaa enkelikortin minulle,ahdistus ja epätietoisuus tulevaisuudesta kalvaa sisintäni.Kiitos
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija
****
Viestejä: 790



Profiili
« Vastaus #726 : 10.08.2006 15:06:00 »

Hei taas, viestiä kaipailen  Smiley
Täällä oli keskustelua tiedonjanosta ahdistukseen asti ja siitä että etsii muttei tiedä mitä, janoaa vaan...
Samaa on ollut minullakin, siitä konkreettisena todisteena muutama uusi todistuskin nivaskassa lisänä.
Silti en tiedä miksi opiskelen, sanon aina että omaksi iloksi, hengen ravinnoksi kun muut ihmettelevät kuinka jaksan/viitsin. Mitä mieltä ovat enkelit? Ja onko tämä opiskelemani minulle hyväksi? Kiitos! smitten
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Aniel
Vieras
« Vastaus #727 : 12.08.2006 11:40:08 »

Rakkauden Enkeli,

Intimaria kaipaa valon sanaa... ja neuvoa ja vahvistusta.  Embarrassed

kiittäen.
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #728 : 13.08.2006 11:43:33 »

Hei, rakkauden enkeli
Voisitko nostaa enkelikortin minulle,ahdistus ja epätietoisuus tulevaisuudesta kalvaa sisintäni.Kiitos

Jalava, sinulle tuli kortti:

VOIMA

Anna lupa itsellesi ilmentää voimasi. Voimakkaana olo on turvallista sinulle, tietäen, että ilmennät voimaasi rakkaudella.

Sinulla on koko Luojasi voima sisälläsi! Koko Jumalallisen rakkauden voima, viisaus ja älykkyys on sinun ulottuvillasi. Sinulla on henkinen voima nähdä enkelit ja tulevaisuus. Sinulla on älyllinen voima, "päästä käsiksi" Yhden Mielen (Minä olen) viisauteen. Sinulla on tunteellinen voima, olla empaattinen muille, ja psyykkinen voima joka on todella rajaton.

Enkelit pyytävät sinua antamaan heille kaikki pelkosi, joita tunnet voimakkaana olemista kohtaan. Enkelisi näkevät hiljaisen ja kauniin puolen todellisesta voimastasi, juontaen/tullen ainoasta todellisesta voimasta universumissa: Jumalallisesta rakkaudesta. Anna itsesi loistaa tätä säteilevää rakkautta, että todellinen voimasi voi säteillä maailmaan ihmeitä tekevällä tavalla.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #729 : 13.08.2006 11:45:43 »

Hei taas, viestiä kaipailen  Smiley
Täällä oli keskustelua tiedonjanosta ahdistukseen asti ja siitä että etsii muttei tiedä mitä, janoaa vaan...
Samaa on ollut minullakin, siitä konkreettisena todisteena muutama uusi todistuskin nivaskassa lisänä.
Silti en tiedä miksi opiskelen, sanon aina että omaksi iloksi, hengen ravinnoksi kun muut ihmettelevät kuinka jaksan/viitsin. Mitä mieltä ovat enkelit? Ja onko tämä opiskelemani minulle hyväksi? Kiitos! smitten

Auringonkukka, sinulle tuli kortti:

LUONTO

Ajan viettäminen yksin luonnossa on sinulle tärkeää. Vaikka vain viisi minuuttia puutarhassa olisi parantavaa sinulle juuri nyt.

Tämän kortin myötä, enkelit pyytävät sinua olemaan luonnossa vielä useammin, joka päivä jos mahdollista. Tämä kortti myös todistaa, että voisit olla onnellisempi eläessäsi enemmän maaseutumaisessa ympäristössä. Jos olet ajatellut muuttavasi pois kaupunkielämästä, ota tämä kortti huomioon valintasi tueksi.

Tämä kortti voi myöskin rohkaista sinua valitsemaan ammatin liittyen luontoon tai eläimiin. Esimerkiksi voisit nauttia puutarhanhoidosta, eläintenhoitajana, eläinlääkärinä, tai eläinten kasvattajana olemisesta. Tai sitten nauttisit "kaivautumisesta" eläinten kommunikaation maailmaan.

Sinun enkelisi, ja luonnon enkelit auttavat sinua löytämään ja antamaan lahjasi maailmalle. Auta heitä auttamaan sinua, viettämällä enemmän aikaa luonnossa.


 smitten angel
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #730 : 13.08.2006 11:47:05 »

Rakkauden Enkeli,

Intimaria kaipaa valon sanaa... ja neuvoa ja vahvistusta.  Embarrassed

kiittäen.

Intimaria, sinulle tuli kortti:

IHMEET

Ihmeitä tapahtuu ympärilläsi jatkuvasti juuri nyt. Ala huomaamaan ne, ja tulet kokemaan vielä enemmän ihmeitä.

Tämä kortti on enkeleiden tapa kertoa sinulle, että odota ihmettä. Ehkä koetkin tarvitsevasi sellaista juuri nyt, koska et näe mitään muuta keinoa tarvitsemaasi ratkaisuun. Ole avoin ja anna Jumalan auttaa sinua selvittämään/ratkaisemaan haasteesi tavoilla jotka hämmästyttävät/yllättävät sinut. Avaat oven ihmeille kun luovutat pelkosi Jumalalle. Visualisoi enkelit kantamaan asiasi ja tunne itsesi Jumalan viisauden ja luovuuden tukemana.

Kun rentoudut, päästät irti lähteelle, saat vakuutuksen, että siunaukset ympäröivät sinua juuri nyt. Ole avoin luoksesi tulevalle ihmeelle.


 smitten angel
tallennettu
sireeni
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 69


Profiili
« Vastaus #731 : 14.08.2006 09:54:29 »

Sireeni pyytää korttia...elämäntilanne yleensä, omat toiveet - ovatko ne liian korkealla, pyydänkö liikaa?
tallennettu
Hemmi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 11


Profiili
« Vastaus #732 : 14.08.2006 10:26:22 »

Haluaisin tietää korteilta: Miten käy tilanteeni erään ihmisen kanssa? Jatkuuko ystävyys vain muuttuuko tunne syvemmäksi? Olen tälle ihmiselle jo omat tunteeni paljastanut ja hänen reaktio ei ollut minun kannaltani suosiollinen.

Kaunis kiitos.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2006 10:32:53 kirjoittanut Hemmi » tallennettu
pusu
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #733 : 14.08.2006 11:05:14 »

 :smitten:Rakkauden Enkeli
  :smitten:Katsoisitko Enkelikortin miehelleni angel angel  angel
 Lämmin kiitos
 
« Viimeksi muokattu: 15.08.2006 11:12:07 kirjoittanut pusu » tallennettu
jalava
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 10


Profiili
« Vastaus #734 : 14.08.2006 12:32:01 »

 smitten
Kaunis kiitos,yritän saada sisimmästäni..pois katkeruuden ja vihan.
Olen tiennyt, että enkelit on läsnä ja auttavat,olen jopa nähnytkin...joka on uskomatonta,ettei voi oikein uskoa todeksi,mutta olen hetkellisesti saanut henkisen rauhan ahdingossani, kun osaa pyytää apua.
Rakkaudella,rakkauden voiman opiskelija.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 47 48 [49] 50 51 ... 104
  Tulostusversio  
 
Siirry: