Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Muutos  (Luettu 12880 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
härkä-69
Vieras
« Vastaus #15 : 05.10.2006 19:18:30 »

Jospa hetken hiljentyminen auttaisi löytämään oman keskuksen ja tasapainon, jolloin on helpompi keskittyä olennaiseen.  Smiley
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #16 : 05.10.2006 20:57:13 »

Nyt minä päätän vakaasti sen, että laita kaikki tunteet ja pohdinnat syrjään ainakin viikoksi, jotta selviän näistä tenteistä tulematta hulluksi. Mielen hallintaa.

Suoritusrobotti on mieleltään vakaa ja oppimiskykyinen. Tekee annetut tehtävät kiitettävästi. Ei mene epäkuntoon.

Nyt lukemaan depressiota ja skitsofreniaa!  smitten

(Tämä opiskeltava aihepiiri varmaan osittain aiheuttaa minussa jonkin asteista luulosairautta..)   idiot2
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #17 : 06.10.2006 07:45:39 »

Hei!
Minulle tuli heti sellainen olo, että sinulle tarjoutuisi pian jotain muuta uutta työ/opiskelurintamalla...

Olet tyytymätön, ahdistunut ja pohdit sitä, että tätäkö se elämä sinun kohdallasi olisikin. Ja sisälläsi tiedät, ettei se ole niin. Koet sen epätasapainon ahdistuneisuutena ja "tökkimisenä", sillä näitä aikoina on lähes mahdoton tehdä mitään sellaista, joka "sotii vastaan" omaa sielun suunnitelmaansa.
 

En ole lukenut sinulle muita tulleita vastauksia.
tallennettu
Valonkantaja
Vieras
« Vastaus #18 : 06.10.2006 22:48:56 »

Sen näkee sitten. Nyt on aika hyvä olo, kun muistin tenttiin kaikki oleelliset asiat. Kirjoitin yhteensä kaksi konseptillista... buck2 Toivottavasti en kirjoittanut liikaa.. Tongue Mutta jos ei vähintään kolmosta tule niin revin pelihousut.. Grin

Juttelin tutor-opettajan kanssa tänään, kun halusin jotain näkemystä häneltä asiaan. Vähän niinku sovittiin että käyn tän vuoden ja mietin sit lisää. Parempi niin.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 07.10.2006 08:45:08 »

Voitko opiskella ohessa jotain vaihtoehtoista, vaikka enkelikurssin käydä? Tee joku sellainen repäisy niin saat 2 kärpästä yhdellä iskulla.

www.elamankeha.com

Regressiossa ja enkelihoidossa voisit muutenkin saada voimia ja tasapainoa.  Cheesy
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #20 : 30.10.2006 23:26:46 »

Muutos on tapahtunut!  Wink
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #21 : 31.10.2006 00:29:42 »

Muutos on tapahtunut!  Wink

Hei "Irish"


(http://www.cosgan.de/images/more/flowers/017.gif)

Haluatko kertoa meillekin



 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Irish
Vieras
« Vastaus #22 : 31.10.2006 18:16:52 »

Raiskaus, raskaus, keskenmeno. Herätti taas miettimään miten onnellinen olen noin yleensä, silloin kun ei tollasta tapahdu...

En ole sen jälkeen juonut enkä polttanut. Olen alkanut käydä lenkillä ja piiiitkästä aikaa salilla. Yhden illan jutut saavat jäädä.

Olen ylpee itsestäni... Siihen että tajuan nyt (jälleen kerran!), olemme oman onnemme herroja. Miksi siis aiheuttaa itselleen ikäviä tilanteita? Miksei voisi elää terveellisesti ja suojellen itseään? Hei tehdään niin.. On paljon mukavampaa.. Smiley

En kitise enää turhaan... Ainakaan vähään aikaan... Wink Grin

On sellainen vahva olo. Sellanen et kestän mitä vaan. Elämä kantaa ja paljon antaa!
  smitten
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #23 : 31.10.2006 19:41:28 »

Aika rankalta kuulostaa. Oletko saanut kuitenkin jotain apua noihin kokemuksiin?  Huh

Olemme tosiaan itsemme parhaita ystäviä.  smitten
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #24 : 31.10.2006 20:12:48 »

Minusta tuntuu, että pärjään ihan hyvin ilman "apua". Tai mitä se "apu" sitten on? Olen aika lailla pitänyt nämä asiat omana tietonani, ainoastaan exälleni olen kertonut.

En minä halua puhua, ei se tuo minusta ulos niitä tunteita, enkä halua olla kellekään vaivaksi. Pärjään ihan hyvin.

Ja jos oikeasti tulisi tarve puhua, niin menisin varmaan jollekin kaverille juttelemaan. Mutta edelleenkin tykkään huutaa sisään päin jos siltä tuntuu.  Wink En ole avautujatyyppiä.

Eikä se niin rankkaa ole, jos ei ota sitä rankasti. Oma moka, nyt elän paremmin ja tiedän mitä teen ja miksi. Häntä pystyssä kohti uusia seikkailuja ilman sekoiluja.
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #25 : 31.10.2006 20:36:33 »

Hyvä niin.  Smiley

Elämä kyllä kantaa, se on totta.  smitten
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #26 : 31.10.2006 21:36:40 »

... Herätti taas miettimään miten onnellinen olen noin yleensä, silloin kun ei tollasta tapahdu...
En ole sen jälkeen juonut enkä polttanut. Olen alkanut käydä lenkillä ja piiiitkästä aikaa salilla. Yhden illan jutut saavat jäädä.
  smitten


Hei "Irish"


Muutos vaikuttaa lupaavalta
- olet kääntänyt elämässäsi uuden sivun

(http://www.saven7.com/vb/images/smilies/00103.gif)

******

Kurkkasin sinulle Enkelin viestin;


(http://www.cosgan.de/images/more/flowers/017.gif)

SYNKRONISUUS

Universumissa ei ole sattumaa.
Yhteensattumat ja synkronisuudet
ovat oppaittesi ja enkeleittesi
huolellisesti organisoimat.
Iloitse niistä kun ne huomaat.
Ne ovat enkeleittesi viestejä sinulle,
kertoen että olet oikealla polulla.
Ala odottamaan niitä.
Synkronisuus on myös muistutus siitä,
että kaikki asiat tapahtuvat oikeaan aikaan.


(http://d21c.com/BeautifulTonight/roses/onerosebar.gif)

http://www.reikisivut.com/viesti/

(http://d21c.com/BeautifulTonight/roses/onerosebar.gif)


 smitten   Elämänilo    smitten

tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Irish
Vieras
« Vastaus #27 : 31.10.2006 21:58:30 »

Nii-in, mikään ei ole sattumaa.

Kun sain keskenmenon, seuraavana päivänä löysin nallen parvekkeelta.
Sitä seuraavana päivänä lähdin käymään kotona äidin luona ja kun menin vanhaan huoneeseeni, oli lattialla punainen nuken kehto. Arvatkaa huusinko raivoissani äidille että "Miksi mun huoneessa on kehto?!!"... Äiti vähän ihmetteli... En ole hänelle kertonut enkä aiokaan.

Ne olivat kumpikin merkkejä, nalle sekä kehto... Ei äiti yleensä raijaa mun huonetta täyteen mitään leluja, se oli vaan löytänyt sen yhtäkkiä jostain ihme paikasta ja unohtanut mun huoneeseen. Sen näkeminen pisti rinnassa, vihlasi, alkoi oksettaa. Kun se oli vielä punainen, ei kehdot ole yleensä punaisia... idiot2 Mutta se siitä kehdosta.
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #28 : 31.10.2006 22:16:30 »

Nii-in, mikään ei ole sattumaa.
... Ne olivat kumpikin merkkejä, nalle sekä kehto...


Hei "Irish"


Elämä on joskus tosi mielenkiintoista

Ihanaa, kun sataa lunta
- valoisampaa ja puhtaamman tuntuista kaikki


(http://www.southerngazebo.com/forum/images/smilies/Seasonal/snowhouse.gif)

 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #29 : 01.11.2006 17:03:03 »

Lainaus
Tajusin vain äsken, että mun pitää jättää tämä koulu kesken. Tämä koulu, mikä antaisi mulle ammatillisen tutkinnon pohjalle, jotta voisin lähteä opiskelemaan jotain parantamiseen liittyvää.

Voisin minä ilman pohjaakin lähteä. Suorittaa lääketieteelliset kurssit jossain muualla.

Nyt vain tuntuu, että "menen hukkaan" jos pyörin tässä koulussa vielä pari vuotta tietäen, että en ikinä tule tekemään töitä sairaanhoitajana.

Mitä tämä tarkoittaa? Sitä että tuotan pettymyksen kaikille muille paitsi itselleni. Olisin yhtäkkiä työtön joka ei opiskele. Juuri siksi tuntuu siltä, että minun on niin tehtävä. Seuraisin kerrankin  sisäistä ääntäni, enkä ylipuhuisi sitä järjellä. Onko se hulluutta?

Minä olen ollut aivan samassa tilanteessa. Jätin kesken koulun, joka olisi kestänyt vaivaiset 2 vuotta ja olisin saanut siitä ammatillisen tutkinnon. Putosin sekä taloudellisesti että tulevaisuudellisesti täysin tyhjän päälle. Se oli hirveän rakasta!

Mutta päivääkään en ole katunut päätöstäni!

Oikeastaan kauhistelen, missä ahdingossa olisin, jos en olisi kuunnellut omaa sisäistä ääntäni ja jättänyt koulua! Nyt olen edelleen vailla koulutusta (ikää 23) ja haahuilen lyhyissä työkokeilu ja työharjoittelu hommissa ansaitakseni elantoni. Vaihdoin myös kaupunkia tuossa vuoden 2003 alussa. Ja olen onnellinen! ^____^

Meidän tehtävämme täällä ei ole tehdä niin kuin muut meidän haluavat tekevän vaan niin kuin me itse haluamme. Jos joku ottaa pettymyksekseen sinun oman onnesi, se on hänen ongelmansa, ei sinun. Me emme ole vastuussa muista kuin omista päätöksistämme (joskin planetaarisella tasolla olemme yhteisessä vastuussa esimerkiksi maapallosta).

Jos tarkoitat, että vanhempasi pettyisivät päätökseesi, älä lotkauta sille korvaasi. Vanhemmatkin ovat vain sieluja, joiden tämän elämän yksi tehtävä on toimia sinun vanhempinasi. Kun kuuntelemme sisäistä ääntämme, emme voi tehdä mitään väärin. Uskon, että jos kyse nyt on siitä, että vanhemmat pettyvät, heidän pettymyksensä opettaa heille itselleen jotain. En usko, että kovinkaan moni vanhempi mittaa lapsensa arvoa tämän statuksen pohjalta, vaikka valitettavasti tällaisiakin materialistiseen maailmaan 100%:sti kiinnittyneitä sielujakin on. Mutta kaikelle on tarkoituksensa.

Nyt annat mennä ja lopetat koulusi, jos se on sitä, mitä TODELLA haluat! Voin kuitenkn varoittaa, että uuden elämän alussa kaikki on hieman hankalaa. Synnytys on tuskainen ja sinusta saattaa tuntua, että olet tehnyt virheen, kun kaikki kaatuu päälle. Tämäkin kausi loppuu ajallaan ja pian huomaat, että olet paljon onnellisempi kuin ennen ^____^

Onnea!
tallennettu
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: