Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris-Rapu liitto, onko kokemuksia?  (Luettu 24468 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« : 13.11.2005 23:01:14 »

Hei

Kyselen teiltä muilta miten olette jaksaneet nainen Rapu - mies Kauris suhteessa?

Olen rapu ja nouseva leijona ja ukkeli on nouseva kalat.....

KIITOS, jos pieniäkin vihejä saatte aikaan  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #1 : 25.03.2006 18:32:47 »

Kun kukan ei vastaa, heitän viestillä !!
Lyhyestä virsi kaunis, loppui jo alkumetreillä.
kauris helpompi napata, kuin pitää... senhän jo tietänet ?? Kiss
tallennettu
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #2 : 25.03.2006 19:32:31 »

Hei

Kyselen teiltä muilta miten olette jaksaneet nainen Rapu - mies Kauris suhteessa?

Olen rapu ja nouseva leijona ja ukkeli on nouseva kalat.....

KIITOS, jos pieniäkin vihejä saatte aikaan  smitten  smitten  smitten

Hei täysikuu, vanha tuttu!

Katsospas, kun ei aina ehdi plarata kaikkea!

Mutta tässäpä on tuttu parikin, rapu (metsätonttu) ja ukkoni (kauris)!

Kuule, meillä on sattunut olemaan aivan kai ihanteellinen avioliitto, joskin vähän kummallinen, meillä on näet 24 ikäeroa. Näenkin, että jos ukkoni olisi yhtä nuori, en olisi näin hyvin selvinnyt, sillä uskon tosiaan, että kauris on luonteeltaan vähän itse sulkeutunut ja itsesään elävä. Mutta niinhän rapukin, onko toista niin itsekeskeistä ja tunteikasta merkkiä kuin rapu.

Kauris-ukkoani on elämän kolhut aukaisseet ja virheet viisastuttaneet. Ja kun hän on aivoihminen, pysyn minäkin jotenkuten maan pinnalla. Minä taas koti-äitityyppinä luon hänelle mukavat olosuhteet elää ja olla.

Tässäpä aluksi!
tallennettu
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #3 : 25.03.2006 22:08:35 »

smitten  Metsätönttu ja HELI1   smitten

Voi kun mukava kun vastasitte. Kyllä näin on, että kauris on itsessään omassa maailmassaan elävä ja suunnitelmallinen ja laskelmallinen. Katselemassa komeiden pimujen perään ja jalat maassa tyyppi.
Erittäin lapsirakas isä hän on ollut ja tekee lasten eteen mitä hyvänsä edelleenkin. Välillä on ihan kade mieli, että miksi ei tee minunkin eteen... Cry

Miellä on niin päin , että hän on minua puolitoista vuotta nuorempi, ei hyvä juttu.

Kai meille laitetaan omanlaiset haasteet jokaiselle eteen. Meillä ei ole koskaan ollu helppoa. Cry
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #4 : 25.03.2006 22:39:53 »

Hei Täysikuu! smitten

Vastaanpa sulle nyt kauris-naisena,kun jotain tuttua tuossa tilanteessasi koin. Smiley

Minun paras ystäväni on miespuolinen ja Rapu.Luotettavaa ja syvää ystävyyttä molemmin puolin.

Vanhempiani ja lapsiani minun on aina ollut helppo rakastaa,vaikka kaikkein helpointa ei aina lastenkaan suhteen ole ollut.

Jalat eivät kyllä ole lainkaan maassa,enkä juuri laskelmoi,enkä suunnittele,elän vain päivä kerrallaan.

Parisuhteet ovat olleet elämän kompastuskivi.On se vastamerkki sitten mikä tahansa.
Koen parisuhteet lähinnä taistelutantereina,jotka kuluttavat valtavasti energiaa.

Ehkä Kaurista ei sitten pidä ajatella omistavansa,niin kuin ei kyllä mielestäni mitään eikä ketään muutakaan.

Jokaisesta suhteesta kai oppii jotain ja opettaa toiselle jotain,,, Huh
Ja kyllä minäkin aika lailla omassa maailmassani elän.En kovin helposti jaa tunteitani kuin ihmisille,joihin tunnen luottamusta.

Jos löysäät vähän sitä liekaa,etkä hirveesti noteeraa sarvipääsi touhuja,niin voisi sekin jo ehkä auttaa.
Kait olemme sitten perin kummallista väkeä. idiot2  Grin
Ei lainkaan helpoimmasta päästä kumppanina. Undecided
tallennettu

metsätonttu
Vieras
« Vastaus #5 : 25.03.2006 23:35:44 »

Pikkuisen lisää!

Minulla on myös kaurisystävä, hänkin sellainen viisas ja vanha. Ennen ihmeteltiin, että kun hän ei koskaan puhunut itsestään, oli aina vain kiinnostunut muista ihmisistä. Ja hehän kertoivat hänelle koko elämänsä. Katsoinkin, että kun hän tuli taloon, hän laittoi itsensäkin hattuhyllylle (piti usein hattuja). Mutta kun olen antanut hänen olla, vuosien myötä hän on alkanut avautumaan. Tapaamiset ovat avoimia ja jakavia. Arvokkaita!

Sitten on pikkusiskoni. Ei häntäkään määräillä. Hän puhuu kun haluaa, on välillä tulta ja tappuraa, saan kuulla kunniani, olen inhottava. Sitten taas maailman parhaita ystäviä.

Rapu kun aina tahtoo huolehtia kaikesta, olla vähän päällepäsmärinä.

Ehkä kauris ei todellakaan siedä ketään päsmäreitä. He ovat hallitsijatyyppejä!

Mutta mitäs sanookaan sitten se nouseva merkki?
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #6 : 26.03.2006 11:41:27 »

En osaa sanoa,miten nouseva merkki minulla vaikuttaa,mutta kuunsolmu kylläkin.
Kartallani se on 7.huoneessa ja sieltä olen vastauksia tähän löytänyt.

Ensin täältä foorumilta ja nyt kirjoista,kun olen lisää aihetta tutkinut. coolsmiley  smitten
tallennettu

täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #7 : 26.03.2006 14:34:46 »

Chandra

Mielestäni en ole pitänyt liekassa kauristani ollenkaan. Meillä on oma tila ja omat menot.
Hyvin arvokas kauris on myös ja yleensä komea tai kaunis.
Kyllä hän oli erittäin ujo alkuaikoina, mutta voisi sen laittaa myös tunnustelun ja harkinnan piikkiin. Kauris ei tutustu nopeasti, vaan katselee ensin hiljaa sivusta ja sitten jos kiinnostaa, hoitaa asian kotiin.
Rauhallinen, mutta sitten kun suuttuu kunnolla...kyllä kuuluu ja valitettavsti joskus myös tuntui.
Hänen nouseva merkkinsä on rapu. Se varmaan laimentaa aika paljon.
tallennettu
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #8 : 26.03.2006 16:55:44 »

Voi Täysikuu! smitten

En ajatellutkaan,että olisit omistava.Viittasin tuonne aijempaan,jossa maininta ihmisen pitämisestä itsellään.

Ajattelin sillä löysäämisellä sitä,että jos yhtä paljon vaipuu omiin juttuihinsa,kuin esim.minä,niin vaikeaa on siihen vilkkaamman,enemmän seuraa kaipaavan sopeutua. Undecided

Tosin olen jo ajat sitten lopettanut ihmisten niputtamisen samanlaisina yhden merkin alle.
Itsellä kaksi pitkää suhdetta kauris-miesten kanssa ja molemmat luonteiltaan aivan erilaisia.

Kyllä tuo ujous alkuun istuu myös itselleni.Siinä ohessa myös tarkkailu.Välillä kai liika tarkkailukin ja pelosta kai löydän ensin ne sopimattomat puolet.

Mutta ainakin ystävinä ravut tuntuvat mitä parhaimmilta! smitten
tallennettu

Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #9 : 26.03.2006 18:34:49 »

Heips!

Täällä kalanainen, joka takkuaa kauriitten maailmassa. Niitä tulvii ovista ja ikkunoista, joten jotain kai yrittänevät opetta minulle...kärsivällisyyttä, jota ei hirveästi nousevalta leijonalta ja kuu vesimieheltä löydy.

Olen tässä ajan kuluessa oppinut jonkin verran ymmärtämään kaurismiehen käytöstä, mutta tunne-elämästä ei edelleenkään ole mitään käsitystä, paitsi se, että ei avaudu todellakaan helposti, jos koskaan. Luottamuksen saavuttamiseen menee aikaa. Harkitsee jokaista siirtoa todella kauan...hohhoijaa  Huh

Mutta rapuhan on kai kuitenkin järkevämpi kuin kalat, vaikka tunteellinen onkin. Seurustelin aikoinani ravun kanssa, ja sulkeutunut oli hänkin tunne-elämästään, vaikka tunteet oli kyllä suuret...kauan meni kesyttämiseen siinäkin suhteessa, liian kauan ja muutenkin suhde eteni hitaasti, kunnes löin hanskat tiskiin ja toinen suunnitteli sillä hetkellä kihlautumista, eli oltiin ihan eri rytmissä. Tämä päätäni vaivaava kauris on myös kuu-rapu, joten kai extrahankala tapaus! Pakkohan tässä tilanteessa ei tietenkään ole jumia, mutta ei se vaan lopu, monista yrityksistä huolimatta.

Toivon sinulle parempaa onnea Smiley
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #10 : 26.03.2006 18:39:46 »

Freija, vihjeenä.. kumpikahan kauris sulla olikaan menossa.. minulla on mennyt maku.. aikalailla.. kun ei huvita pakottaa toista välittämään ja ilmaisemaan, menköön.. oikeesti..  Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #11 : 26.03.2006 18:44:32 »

smitten  jEP   smitten

Kyllä meillä minä rapuna olen tosi paljon vilkkaampi ja nyt ymmärrän mitä tarkoitit.
Kauris punnitsee ja laskelmoi, se on aika ikävää minusta. Kaikessa tekemisessä tulisi olla joku hyöty Embarrassed Voisihan sitä välillä tehdä impulssiivisestikin jotain knuppel2
Helposti juuri vilkkauden ja harkitsavaisuuden välillä se riita piilee.

Mutta niinkuin metsätonttu kirjoitti, että hänen miehensä on niin paljon vanhempi, niin olen huomannut iän karttuessa minunkin kauriini rauhoittuvan paljon, ja toisaalta taas hänestä on tullut minulle seurallisempi. Joten ikä miestä komistaa ja miehistää smitten

Freija
Tuosta avautumisesta.....meillä niin on tapahtunut kolme kertaa näin 15 vuoden aikana, et silleen.
En tiedä onko muuten rapu järkevämpi kuin kalat..Vanhempani ovat molemmat kaloja ja kun peilaan heihin, no ehkä se on väärä peilauskohde.

Tuo kauris-nousu rapu tunteiltaan tuntee varmaan todella syvällisesti, mutta se tunteiden ulostuonti on todella  knuppel2 vaikeaa knuppel2
Mutta edelleen sanon että vanhempana voi tuolta mieheltä vaikka kyynelkin vieriä poskelle, aatella angel
Paljon hyvää siis, paljon hankalaa siis myös 2funny 2funny 2funny
Voi joskus tuntua että pää pimenee, mulla on nyt se vaihe!!!!!
tallennettu
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #12 : 26.03.2006 18:50:38 »

Freija, vihjeenä.. kumpikahan kauris sulla olikaan menossa.. minulla on mennyt maku.. aikalailla.. kun ei huvita pakottaa toista välittämään ja ilmaisemaan, menköön.. oikeesti..  Smiley

Hei ES!

Eipä oikeastaan kumpikaan...toisen jutun lopetin alkuunsa ja toisen jätin oman onnensa nojaan (sen joka enemmän aiheutti harmia), mut ei se unohtunu oo. On lähestyny ite jonku kerran. Jos enempiä tahdot kuulla, paa yv, en viitsi täällä puida. Oon lukenu sun kuulumisia täältä Wink
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #13 : 26.03.2006 18:52:04 »

ei oo kokemuskii
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
Chandra
Astroholisti
*****
Viestejä: 2752



Profiili
« Vastaus #14 : 26.03.2006 18:53:44 »

En tiedä hyödystä,mutta pelkoa se kait minulla ainakin on. Cry

En haluaisi enää kompastua samoihin juttuihin kun nuorempana ja siitä kai tarkkailu,jos samoja piirteitä ilmassa taas leijuu. Undecided

Ensimmäinen kauris oli aika poika avautumaan,vaan tarvitsi liian usein rohkaisuryyppyjä. Grin
Toinen taisi avautua 18 vuoden aikana pari kertaa,, :Smiley

Rapu-mies siis olisikin sopiva! Cheesy
Kummallakaan ei ois kiirettä mihinkään.
Juu,sellainen on tuo ystävänikin. smitten
tallennettu

Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: