Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kauris-Rapu liitto, onko kokemuksia?  (Luettu 24066 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Freija
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 27



Profiili
« Vastaus #15 : 26.03.2006 19:00:30 »

smitten  jEP   smitten

Freija
Tuosta avautumisesta.....meillä niin on tapahtunut kolme kertaa näin 15 vuoden aikana, et silleen.
En tiedä onko muuten rapu järkevämpi kuin kalat..Vanhempani ovat molemmat kaloja ja kun peilaan heihin, no ehkä se on väärä peilauskohde.

Tuo kauris-nousu rapu tunteiltaan tuntee varmaan todella syvällisesti, mutta se tunteiden ulostuonti on todella  knuppel2 vaikeaa knuppel2
Mutta edelleen sanon että vanhempana voi tuolta mieheltä vaikka kyynelkin vieriä poskelle, aatella angel
Paljon hyvää siis, paljon hankalaa siis myös 2funny 2funny 2funny
Voi joskus tuntua että pää pimenee, mulla on nyt se vaihe!!!!!

Niin ehkä tuo peilaus vanhempiin ei ole oikein toimiva, kun olet aina niitten lapsi ja voihan kalatkin kai olla järkeviä, riippuu muista merkeistä, mutta minä olen kaikkea muuta kuin järkevä...täysin tunneihminen. Tottakai järkeäkin täytyy käyttää, muuten tekisi itsestään ihan pellen, mut vaikeaa on oppia tätä elämän realiteettiä mulle Cheesy

Tiedän, että nämä kauriit ketä tunnen ja tämä yksi nyt mikä on eritysen lähellä sydäntä, tuntee ja syvästi, mutta ei varmaan näytä sitä. Oli yksi kauris myöskin elämässäni sivuroolissa ja paljasti tunteensa seitsämän vuoden päästä, kun olin jo poistunut ns jokapäiväisestä elämästään, joten jonkin verran on kokemusta tuosta. Ehkä siksi jaksan toisaalta uskoa tähänkin ihmiseen, koska optimistisesti katson ajan vaikutukseen. Tuo "mistä luovut, sen saat" on niin totta Smiley mutku se luopuminen on niin pirun vaikeaa knuppel2
tallennettu

Aurinko-Kalat
Kuu
Merkurius - Vesimies
Venus
Mars- Kaksosen
Asc- Leijona
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #16 : 26.03.2006 19:00:51 »

smitten EternalSun

Voin hyvin kuvitella että näin on!
Minä koen että minun on rämmittävä nämä asiat hänen kanssaan, tai ne tulee jossain muussa asiassa koettavaksi angel

Ei oo helppoo, mut tämä on minun valintani smitten
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #17 : 26.03.2006 19:07:38 »

Saat sen mistä luovut.. hmm.. saanko siis sen onnellisen perhe-elämän ja omakotitalon joskus jossain jonkun kanssa? Heh, olisi hyvä tietää.

No joka tapauksessa luulen että toi kauris on ollut ehkä varakas mieheni edellisessä elämässä koska tässä elämässä yritin niin kovasti auttaa häntä taloudellisesti ja riidat ehti tulla jo ennenkuin neuvoin häntä uudestaan erään epäonnen jälkeen. Joulukuussa hän mankui minulta rahatietoa tullen lähelle, mikä oli törkeän laskelmoivaa. Hän menetti rahaa, minä ansaitsin mutta en suostu auttamaan häntä enää. Hän kait alkaa auttaa ihmisiä parantajana mutta en muuten tunne häntä läheiseksi enää - paitsi sen lyhyen suhteen/ menneen elämän sielun yhteyden takia.

Se oli ehkä tarkoitettu menemään noin - teidän välisestä tunnesiteestä en sitten tiedä.

!!!mutta onnea, sitä tarvitset. Muuten äitini on rapu, tunteikas ja takertuva, myös omaisuuteen, eli ravut kuulema yrittää oppia kauriilta kyseisiä ominaisuuksia eli viileyttä ja rahankäsittelytaitoa tms.Huh?? voisko olla.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2006 19:10:24 kirjoittanut EternalSun » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #18 : 26.03.2006 19:15:41 »

Kyllä voi olla paljon mahdollista.......olen huono raha-asioissa knuppel2
ja sitä viileyttä , sitä olen jo oppinut Lips Sealed
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 26.03.2006 19:41:25 »

Miksi olet häneen kiintynyt?

Mikä se on? Ääni, ilmeet, harrastukset, mikä?

Vaakakuppi voi nimittäin äkkiä suhteissa kääntyä siihen ettei pidäkään k.o. henkilöstä. Kauris sanoi minulle monta asiaa, mm sellaisen mielenkiintoisen seikan, että kammoaa itseään kun ei uskalla sitoutua..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #20 : 26.03.2006 20:25:26 »

Pistit EternalSun pahan!

Miksi olen kiintynyt EDELLEEN häneen  idiot2

Olen ihan   Shocked  kai sitten tavan ja tottumuksen vuoksi.
En oikeasti tunne häntä kohtaan enää juuri ihastuksen tunteita, mutta kiintymykseen vaikuttaa meidän lapset. Lapset ovat jo teini-iässä ja paljon menossa.
Huh minua ihan naurattaa, kun luen tuota omaa tekstiä idiot2

Kiintynyt, kehenköhän minä olen kiintynyt, itseeni ja lapsiini, meidän koiraan angel
tallennettu
FolioKoira
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 45


KalatsydänHärkä


Profiili
« Vastaus #21 : 29.03.2006 18:32:54 »

Ravut on luotrettaviiI!
tallennettu

Musiikki on ihana juttu.
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #22 : 31.03.2006 19:46:11 »

Hei täysikuu,

No joo. Kauriit kyllä osaavat olla joskus itsekeskeisiä pirulaisia. Mielestäni voisit joskus huomauttaa miehellesi tuosta, että kuules rakas, mitäs jos ajattelisit joskus muitakin kuin itseäsi! Minä teen noin (mullakin Kauris-mies).

Jos miehesi on nousurapu niin hän TUNTEE kaikki asiat, mutta todellakin sen tunteiden ulosanti voi joskus olla vaikeaa. Hän elää monesti "omassa päässään" eikä tunne tarvetta kuuluttaa tunteitaan muille.

Mutta entä sinä Rapuna? Rapuhan on johtava merkki, ja hänkin käyttää valtaa ja hallitsee. Teitä on kaksi johtavaa merkkiä yhdessä, siitä voi koitua ongelmia.
Sitä paitsi, Ravutkin osaavat olla vaikeita...

Uskon kyllä että pohjimmiltaan miehesi on kiltti ja hellä perheihminen, mutta vaatii omaa aikaa ja tilaa.  Yritä joskus saada hänet rentoutumaan, hauska seura tekee hyvää silloin tällöin.  Wink
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
sammaletar
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 64



Profiili
« Vastaus #23 : 01.04.2006 17:51:36 »

Täällä kauris-neito ilmoittautuu...juu, tapailin joskus rapu-miestä mutta ihan pepulleen meni koko homma ennen kuin edes alkuun päästiin. Mulla aurinko ja kuu kauris sekä nousuleijona. Itse olen suhteisa ainakin ihan hel..tin vaatelias  knuppel2 Siis odotan toiselta sitä tätä ja tota, nyt olenkin elänyt viimeiset 1 1/2 vuotta yksin kun en vain koe olevani valmis suhteeseen. Lähinnä sen takia, että vedän puoleeni paukapäitä, jotka vain käyttävät hyväksi. Olen siinä näköjään ainakin tosi taituri...siis että käyttäkää vaan hyväksi kaikki! Sitten myös se luottamus vie tooosi pitkän ajan...ei ystävyys vaan parisuhteissa. Tuntuu etten uskalla hypätä vaan toisen syliin vaan pitää varmistella, ettei vaan turhaan hyppää  uglystupid2 (siis jos suhde sitten kaatuisi) No, se kaatuu varmaan joka tapauksessa jos liikaa toista odotuttaa.. Mutta sitten kun hyppää niin sitten on kyllä voimakkaat tosi tunteet pelissä  smitten

Avautuminen ei ole minulle vaikeaa, kerron, mietin ja jaan asioita mieluusti sekä toimin spontaanisti ja fiiliksen mukaan...en liikoja suunnittele, inhoan aikatauluja jne. Veljeni on myös kauris ja hänellä on sellainen ärsyttävä piirre, ettei puhu vaan mököttää ja kyllä saa koko kaupunki nahoissaan tuntea. Jos hän on huonolla tuulella siihen ei auta mikään ja hän pitää myös huolen että saa kiukutella koko päivän ja näyttä naamaansa kaikille...eikä kerro syytä. Veljeni seurustelee leijona-naisen kanssa ja riitelevät koko ajan. Veljeni varmistelee kaikkien asioiden kanssa, ei juurikaan impulsiivisuutta.vaikka onkin minulle läheinen, tuntuu etten tunne häntä.

Että sellaista kauriista.

Hmm..eikä suhteessa kannata roikkua vain tottumuksesta  Huh

Valoa ja Rakkautta  smitten
tallennettu

Aur Kauris
Asc Leijona
Kuu Kauris
Venus Skorppioni
Mars Kauris
Maa-Hevonen
Omenapuu
Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
Ninhe
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #24 : 01.04.2006 18:40:25 »

Täälläpä myös kaurisnainen. Mieheni on rapu oikein monessa potenssissa eli nouseva ja kuutamo auringon lisäksi. Meillä kaikki alkoi ystävyydestä, joka vuosien saatossa syveni rakkaudeksi. Nyt ollaan naimisissa ja ison perheen vanhemmat. Pikkasen vaatii sovittelua silloin kun toinen antaa toiselle ohjeita kysymättä tarviiko toinen niitä, mutta muuten olemme kumpikin sen verran särmiä elämän aikana hiottu, että sujuu. Kummallakin on oma työ ja omat jutut, mutta yhdessä tehdään myös paljon. sitä tilaa tarvitaan kumpikin, mutta tiedetään, että kohta se toinen tähän jostain työhuoneen nurkasta tulee.
Molemmat uskalletaan myös luottaa toiseen ja ollaan luottamuksen arvoisia. Siinä se tiivistyy.
Ja kun tässä ollaan toistemme pintaa syvemmältäkin raaputettu, löytyy meillä myös romantiikan puolella suhinaa!
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1497



Profiili WWW
« Vastaus #25 : 23.04.2006 10:22:20 »

Täällä myös kaurisneito. Smiley Kokemuksia on suhteesta ravun kanssa. Voin sanoa, että tuo suhde oli tosiaankin oman henkisen kehitykseni kannalta erittäin merkittävä ja tärkeä. Opin suhteesta äärimmäisen paljon ja suhde oli monella tapaa aivan uskomattoman hieno. Toisessa kädessä toisaalta painaa taistelut, joita jouduin taistelemaan ravun kanssa.

Meitä vaivasi tietyllä tapaa toistemme ymmärtämättömyys henkisellä tasolla, vaikka käytännössä ja teoriassa ymmärsimme toisiamme hyvinkin, se ihan syvin ymmärrys jäi kuitenkin ainakin minun kokemukseni mukaan puuttumaan. Rapu on hyvin seksuaalinen olento ja sille suhteemme hyvin pitkälle perustuikin (mikä tietenkin johtui osittain omasta aktiivisesta seksuaalisesta luonteestani Wink). Rapu on myös hyvin herkkä suuttumaan ja on joskus päätöksissään turhankin tunteellinen, eikä osaa ajatella asioita rationaalisesti (kuten Kauris Wink) ja tästä sitten syntyykin jonkinlaisia yhteentörmäyksiä. Rapu on hyvin omistuvainen, jaksaa helliä ja huolehtia, mikä vastaa täysin Kauriin salaisiin toiveisiin ja Kauriin luonteenomaiseen huonoon itsetuntoon ja epävarmuuteen.

Meillä klikkasi todella hyvin niin huumorin, seksin kuin kemiankin tasolla, mutta suhde ei jotenkin vain sitten käytännön tasolla toiminut. En oikein ihan tarkkaan osaa määritellä, mikä siinä jutussa ei sitten toiminut, mutta ongelmia oli tosiaankin niin pienistä suurempiinkin, mutta kaikenkaikkiaan oli todella monipuolinen ja lämmin suhde.
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
saturnus
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 8


Siriuksen sinistä valoa


Profiili
« Vastaus #26 : 23.04.2006 22:30:57 »

On todellakin kokemusta Kauris - Rapu liitosta 20 vuoden ajalta. Ja olen samaa mieltä että on tosiaan henkisesti kasvattavaa ollut. Minä ainakin menin pitkin harppauksin eteen päin sinä aikana. Ja olen siitä todella kiitollinen. Vaikka oli se raskasta aikaa. Olen nyt eron jälkeen kiittänyt häntä kaikista kokemuksista ja sanonut että tarvitsin kaikki ne muuten en olisi päässyt kehittymään tälle tasolle.  smitten
tallennettu

saturnus
NeverBeAfraid
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7


Avaa jo silmäsi totuudelle. Niin minäkin tein.


Profiili
« Vastaus #27 : 26.04.2006 16:32:21 »

Ystäväni vanhemmat ovat kauris-rapu pari. Hyvin heillä menee  Smiley Tosin jokaisessa suhteessahan on omat ongelmansa, heillä se näyttää olevan se, että rapu kärsii liiallisesta tunteellisuudestaan, kun taas kauris haluaa ratkaista kaiken- ja toimia järjellä.
tallennettu
:elisa:
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 28



Profiili
« Vastaus #28 : 12.05.2006 21:53:45 »

Rapu on hyvin seksuaalinen olento ja sille suhteemme hyvin pitkälle perustuikin (mikä tietenkin johtui osittain omasta aktiivisesta seksuaalisesta luonteestani Wink). Rapu on myös hyvin herkkä suuttumaan ja on joskus päätöksissään turhankin tunteellinen, eikä osaa ajatella asioita rationaalisesti (kuten Kauris Wink) ja tästä sitten syntyykin jonkinlaisia yhteentörmäyksiä. Rapu on hyvin omistuvainen, jaksaa helliä ja huolehtia, mikä vastaa täysin Kauriin salaisiin toiveisiin ja Kauriin luonteenomaiseen huonoon itsetuntoon ja epävarmuuteen.

Täällä myös Kaurisneito. Smiley Rapu-mieheni kanssa alku oli sellaista sielujen sinfoniaa, että siitä ollaankin sitten tultu ryminällä alaspäin. Wink On totta, että Rapu vastaa moniin sanattomiin toiveisiini (siksi häneen rakastuinkin), mutta sanallisissa törmäämme nykyisin koko ajan; aivan kuin puhuisimme eri kieliä!

Hassua(?), että kaksi Rapu-ystävääni (miehiä), ovat ihania ihmisiä, mutta luonteeltaan sellaisia, jotka saavat minut repimään hiukseni - jotenkin hitaita? tai jotain? ja huumori menee liian pitkälle. Eivät osaa lopettaa ajoissa, näin sen koen.

Näinköhän meidänkin liitolle käy. Tällä hetkellä kaikki ei ole oikein hyvin...  Cry
tallennettu

Aurinko ~ Kauris
Nouseva ~ Neitsyt
Kuu ~ Kala
Merkurius ~ Vesimies
Venus ~ Jousimies
Mars ~ Kaksoset
Sininen Yliääni Myrsky
täysikuu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1591


Elämä on seikkailu


Profiili
« Vastaus #29 : 12.05.2006 23:02:48 »

Kiitos kaikille kirjoittajille, on ollut mielenkiintoista seurata tekstejä.........

Kyllä tämä liitto on henkisesti niin kasvattava, ja palkitsen itseni hyvillä ajatuksilla joka viikko kun olen taas selvinnyt...........paremmin tai huonommin smitten
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: