Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Pholus  (Luettu 29803 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
La Papessa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 290


Profiili
« Vastaus #15 : 24.11.2005 13:37:41 »

Lainaus
Unmarried does not mean haremless.
When Pholus is in the 7th house, the soul mate
is from another place. It might even be off the planet
or from dreamworld.

Tutulta kuulostaa.  Wink Minulla on hurjasti aspektoituva pholus 7. huoneessa, yhtymässä desciin. Tämän lisäksi pholus on viime aikoina transitoinut IC:lläni. Mielenkiintoista...
tallennettu
Mimoosa
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 12


Profiili
« Vastaus #16 : 16.12.2005 10:40:54 »

Täällä Pholus transiitti on yhtymässä synttymäkartan uranukseen. En ymmärrä? Kestääköhän tämmöinen transiitti kauankin?  Shocked Ehkä tämä astrologia, mystiikka ja henkisyys on alkanut kiinnostamaan taas yhä enemmän tämän takia. En tiedä mutta ehkä.
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #17 : 16.12.2005 21:12:55 »

Onko oikea kartta, miten tulkitsen?
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Aniara
Vieras
« Vastaus #18 : 17.12.2005 12:20:35 »

Mailis!

Tuo Pholus yhtymä noususolmu kolmosessa voisi kertoa että henkilöllä on elämänhaasteenasi/tehtävänä jotenkin selvittää suhteet lähiympäristöön (sukulaiset, ystävät) ja oppia olemaan heistä itsenäinen. Humaanien ihanteiden toteuttaminen.
Voi olla että tämä haaste tulee  yllättäen ja tuntuu ensivaiheessa jopa epämiellyttävältä, mutta sen kautta oppii asioita, ja henkilö voi olla todella lahjakas ja hyvä kommunikoinnissa ja viestinnässä uudenlaisista asioista ja maailmankuvasta.
Seurailepa, milloin joku hitaista planeetoista tulee transitoimaan sitä yhdistelmää, ja huomaat itse minkä kaltaisista asioista voisi olla kyse.

Pholus yhtymä saturnus ym.  voisi olla sitä että pitkäjänteisellä työskentelyllä sinä voit ilmentää lahjakuuttasi ihmismielen syvällisten asioiden pohdiskelussa, samalla jousimiesmäisen optimismin säilyttäen. Luultavasti omat pelkosi ohjaavat sinut etsimään ratkaisua näihin kysymyksiin ja sitä kautta opit ja voit neuvoa muitakin. Seurailepa myös tässä yhtymälle transiitteja tekeviä hitaita planeettoja. Saturnuksen transiitit kertonevat sinulle myös asiasta lisää.

meruska

En saa kunnolla selvää kartastasi.
Kertoisitko, missä Pholus siellä on?
Karttasi huonejako on muuten aika lailla sama kuin minulla:
 askendentti skorpioni aurinko jousimies 2h.
Minun lienee helppo tulkita sitä Smiley
tallennettu
meruska
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 651


Profiili
« Vastaus #19 : 22.12.2005 15:21:14 »

Jos luen karttaani oikein ja kyse on oikein tehdystä kartasta, Niin Pholus on ilmeisesti syntymähetkellä kaloissa, 4 huoneessa, ihan IC:n tuntumassa.

16.12, kun tei tuon kartan, oli pholus menossa jousimiehen merkissä ja siinä lähellä olivat Pallas ja Venus.

Ilmeiseti kuviossa on sisäpuolella syntymäkartta ja ulkoreunalla sen hetikset sijainnit.

Kartassa näkyy kuin jotain olisi tapahtumassa.. Mutta kun tämä tuntuu olevan jumissa. Kaikki tuntuu jumittavan paikoillaa, mikään asia ei edisty. Ehkä en osaa vielä avautua kaikelle vaikutukselle.
tallennettu

Taivasta katsellen ja ihmetellen
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #20 : 02.01.2006 19:26:21 »

Itseäni on jonnin aikaa myös ihmetyttänyt Pholus astro.ch:n sivuilla, en ole asiaan ehtinyt millään lailla perehtyä. Kiva, että olitte siitä täällä kirjoitelleet.

Itselläni radixilla aurinko yhtymä Pholus ->kolmio uranukseen (auringon ja uranuksen kolmio TARKKA!).

Transiittina oppositio Cerekseen ja sekstiili DC:lle, kolmio luonnollisesti AC:lle.
+ muita merkittäviä Uranus yhtymä Aurinko/Pholus, Uranus kolmio Uranus, Pluto neliö MC. Saturnus oppositio venus. Kheiron konjuktio DC/oppositio AC.


Mitenkäs tuo Pholus tähän hässäkkään mukaan otettaisiin?  idiot2
« Viimeksi muokattu: 02.01.2006 19:33:11 kirjoittanut Hansuli » tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #21 : 03.01.2006 09:39:24 »

Mulla on nyt tälle vuodelle AP-kartassa pholuksen ja cereksen yhtymä askendenttiin. Huh
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5773


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #22 : 22.08.2010 21:40:58 »

Täältä löysin tällaisen mielenkiintoisen aiheen, joka on joskus jäänyt unohduksiin.

Tuon sen nyt esiin, jos muitakin kiinnostaa. Wink

Itselläni Pholus 2.huoneessa Kauriissa:

2. Roaming access to your account and temporary
loss of money when Pholus is in the second
house. Pholus has it's own oblique ways to
make you find the things you miss in life.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #23 : 27.08.2010 11:54:42 »

Siinä missä kentauri  chiron kärsi kuollessaan, niin kentauri Pholus kuoli heti, eli äkkikuolema.
Käännekohta elämässä, raja tulee vastaan, ei enää tätä sorttia.
Vasta tutkailin yhen yrityksen karttaa, missä yrityksen  aurinko yhtyy Pholukseen ja yrityksen myynti on ajankohtainen. Se voi olla yrityksen "äkkikuolema" nykyisessä muodossa, mutta jatkumo toisensorttisena.
Kuitenkin jonkun sortin käännekohta.

Mielenkiintoista on tuon Pholuksen symbolin ja viruksen yhteys.
Pholus on löytöhetkellään ollut 0 rx  leijona
ja tällä hetkellä retro- jupiter tekee sille tulikolmiota, tarkentuu.
 jupiter on löytöhetkellä ollut 14  neitsyt eli retro  merkurius yhyttää taas sen.
Ja löytöhetken  mars merkurius kriittisessä 29  jousimies:ssä voisi kaikkien näiden kanssa kuvata tätä nykyistä uutisointia menneestä sikainfluenssarokotteen ja narkolepsian yhteydestä.
Rokotehan on elävää virusta.
Siis yksi esimerkki Pholuksen mahdollisesta tulkinnasta elävässä elämässä.
Toisekseen toisiko nuo "yhteydet" jonkun uuden viruksen kiusaksemme?
Uusia yllättäviä? tr  uranus rx 29  kalat aspect_squ Pholuksen löytö mars merkurius 29  jousimies
Tietokoneviruksia crazy2

http://www.zanestein.com/pholus.htm
tallennettu
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #24 : 28.08.2010 12:52:58 »

Pholus on tällä hetkellä 11  jousimies ja  aspect_con Eurydike 11  jousimies

http://wapedia.mobi/fi/Eurydike_%28nymfi%29

 Voisipa tuo korostaa Marsin ja Venuksen ohella parisuhdeteemoja, kun tuntuviksi niissä kiristellään hampaita (  saturnus vaaka  Huh ), tullaan "rajoillensa".
Marsin paluu näyttäsi olevan yks tämmönen ystäväpiirissä ilmentynyt.
 mars 18  vaaka
 venus 20  vaaka
ja kohta oppositio "tiramira"  kuu 15  oinas.
tallennettu
Suljin
Astro-nauttija
****
Viestejä: 760



Profiili
« Vastaus #25 : 28.08.2010 20:20:27 »

Lainaus
7. Unmarried does not mean haremless.
When Pholus is in the 7th house, the soul mate
is from another place. It might even be off the planet
or from dreamworld.

Myönnän, että ainakin odotukseni saattavat välillä olla kuin toiselta
planeetalta tai mielikuvitusmaailmasta ja sitten kompastelen kun ne
eivät täsmääkkään aina tähän maailmaan buck2 Cheesy

Rapusessapa tuo majailee, kuten kuunikin, mutta kaukana kuusta..
Pari kolmiota ja yhden kvinkunssin vain tekee.. Kolmiot pluto, merkurius
ja kvinkunssi askendentti Tongue Olisikohan pholuksesta ja sen merkkisijainneista,
sekä aspekteista tietoa jossain? Itse en koskaan ole googlettamalla
oikein mitään löytänyt idiot2
tallennettu

Vain mielikuvituksesi on rajana
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #26 : 28.08.2010 21:43:37 »

Minun Pholukseni on syntymäkartalla Vesimiehessä huoneessa seitsämän. Se tekee opposition Uranukselle ja neliön Neptunukselle, opposition AC:lle ja  aspect_ssx  merkurius ja paljon muuta.

Transiittikartalla tänään se on  jousimies ja tekee tarkan neliön  merkurius ja 3 asteen orbilla neliön Venukselle ja kolmen asteen orbilla kolmion AC:lle.

AP kartalla Pholus on Jousimiehessä 15 32 39 R huoneessa 4 ja tekee opposition Kuulle (4 asteen orbi)Kolmion Venukselle, tarkan puolineliön Marsille ja tarkan neliön Jupiterille, Q Neptunukselle,  aspect_ssx Kuunsolmulle , Q Chironille, sekstiilin Lilithille, tarkka  :aspect_kvi:Junolle, Kolmio VestalleKolmion Erikselle, sekstiilin Nessukselle, yhtymän Ixionille, yhtymän Quaoarille ja bq tarkkana MC:lle. Huh olipas niitä !

Tarttee varmaan ruveta tutkaileen mitä ne vois tarkoittaa   :Smiley ?
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Kieroon_Kasvanut
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 47



Profiili
« Vastaus #27 : 29.08.2010 15:20:50 »

Minulla Pholus nataalilla 8.huoneessa  rapu merkissä, tekee    aspect_opp uranusaspect_ssx  mars , ja  aspect_squ kuu



8. This is a very loving position. Tears will clean
the way to sincerity. Davison relationship synastry
chart reports will determine the time of love.

http://www.newsbackup.com/about722481.html



Olin lapsena kauhean yliherkkä niin henkisesti, kuin ihan fyysisestikin. Oli mm. yliherkkä kuulo ja makuaisti. Hirveät empatiatkin oli aina päällä  Cheesy Olin hyvin herkkä muiden tunteille. Pehmolelujakaan ei saanut missään nimessä heittää sängyltä nukkumaan mennessä, vaan ne piti aina hellästi laittaa nukkumaan päiväpeiton alle  Grin  2funny Itkin kauhean herkästi  Tongue

Ja mitä tuohon Aniaran ensinnä mainittuihin "erityistaitoihin" tulee...minulla oli eräs  skorpioni ystävä lapsena,joka oli aivan tavattoman hyvä piirtämään ikäisekseen,ei moni taiteellinen aikuinenkaan olisi osannut varmaan vastaavaa siinä iässä. Minä (ja muutkin lapset) olin aina ihastelemassa hänen kädenjälkiään, jopa niin kovasti että halusin itsekin oppia yhtä hyväksi,ellen paremmaksikin. Olen siitä lähtien ollut melkein aina kynä kädessä, ja opetellut paremmaksi. Nykyään osaan jo tehdä ihan suhtkot ihmisennäköisiä otuksia yms. vaikkakin tuo keskitaivas neitsyt löytääkin aina jotain huomautettavaa  Grin

Olen myös itseoppinut "pianisti" ( lainausmerkit siksi, etten varsinaisesti käy missään konserteissa esiintymässä tms. Tongue )
Tähänkin saattoi vaikuttaa eräs toinen ystäväni, joka harrasti pianonsoittoa.  Ruikutin monta vuotta äitiäni laittamaan minut pianokouluun, mutta se oli liian kallista. Nykyään kun mietin niin olen oikeasti helpottunut ettei niin käynyt, vaan jouduin itse opettelemaan kaiken.   mars kaksoset :sen keskittymisellä ei olisi pitälle pötkitty  Wink
Olin siis n. 11 vanha kun aloitin tuon pianon pimputtelun. Tänä päivänä korva osaa jo erottaa suurimman osan nuoteista, enkä välttämättä tarvitse nuottimonisteita tai vastaavia. (Ainakin sellaiset "helpommat" laulut, kuten jotkut iskelmät esim. )


tallennettu

Trooppinen aurinko vesimies, kuu oinas, askendentti skorpioni
Sideerinen aurinko vesimies, kuu kalat, askendentti vaaka

Kiinalainen Metallivuohi,puupuhvelin egolla
Sininen Solaarinen Yö
Hansuli
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 281


Profiili
« Vastaus #28 : 30.01.2012 00:17:42 »


Mielenkiintoista on tuon Pholuksen symbolin ja viruksen yhteys.

http://www.zanestein.com/pholus.htm

Eli, jos tota mun hässäkkää tulkitsisi olen yhtä murroksellista virusta Smiley. Niinkö?
tallennettu

Aurinko kalat, AC leijona, kuu kauris, venus/merkurius vesimies, mars kaksonen
nikki
Astroholisti
*****
Viestejä: 6583


Profiili WWW
« Vastaus #29 : 30.01.2012 01:43:42 »

Eikun oot joko laskemassa tai nostamassa laskutellimiä,
ja eikun menoks ja "no return".
Jokainen auringonnousu ja -lasku yhenlainen käännekohta.
http://lukijat.iltasanomat.fi/attachments/120272334412899.jpg
 aurinko Pholus  aspect_tri uranus
tallennettu
Sivuja: 1 [2] 3 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: