Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Sininen Lunaarinen yö  (Luettu 8958 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« : 26.09.2006 12:56:43 »


Hei kaikille! Minäkin löysin merkkini ja kiinostuin tietysti!! :Smiley :Smiley

Mitä mieltä olette maya-tulkinnoista? Haluaisin kovasti tutstua näihin enemmäm...utelias kun olen! laugh

sininen lunaarinen yö~ohjaava numero kaksi
tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
Jasca
Vieras
« Vastaus #1 : 27.09.2006 16:11:29 »

En oikein ymmärrä maya-tulkintaa ja menin täällä foorumilla vielä entistä enemmn sekaisin. Olen ollut Sininen Resonoiva Myrsky, mutta jossain topicissa oli suositeltu uutta kaavaa ja sen mukaan olinkin sitten Sininen Kristalli Myrsky. Tuo sointu muuttui ja mulla meni viimeinenkin ymmärryksen hiven sen mukana. Nää ois mielenkiintoisia juttuja, mutta taitas olla tosi paljon opeteltavaa. Tietääkö joku mitä merkitsee tuo soinnun vaihtuminen nimessä?   crazy2
tallennettu
ginger
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17


Exploring the mystery of the deep blue ocean...


Profiili
« Vastaus #2 : 24.08.2007 15:01:37 »

Moi kultainen sulka  Smiley

Olen myös Maya-horoskoopissa Sininen Lunaarinen Yö. Sinisen yön kuvaus osuus täysin kohdalleni, mutta Lunaarisen ohjaavan nro kahden kuvauksen kanssa on sitten vielä tekemistä siis kasvun paikka  :Smiley

Mutta ihan yleisesti ottaen noi maya-tulkinnat ovat ihan paikkaansa pitäviä ainakin itseni ja ystävieni kohdalla  Smiley Elikkä varmasti myös tunnistat myös itsesi jossain vaiheessa tuosta Sinisestä Lunaarisesta Yöstä (ellet ole jo tunnistanut)  Smiley


Aurinko - Neitsyt
Kuu - Kalat
AC - Rapu
Merkurius - Vaaka
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: