Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hermovika-ko?  (Luettu 5253 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« : 26.09.2006 10:18:23 »

Olen yrittänyt vaikka mitä ja nyt viimeisin on tää korvien välistä syyn löytyminen...
Kun olen käynyt ylikierroksilla em. työn vuoksi, tilanne kun lähtee laukeamaan menevät sormet suuhun ja hampaat käy kii  Cry idiot2 Kohteina kynnet ja kynsien vierustat. Tahdon voimalla en ole pystyny pitään itseäni kurissa kuin jonkin aikaa ja sitten kun laukee sekin ärsyke, niin sit on sormet vaarassa  buck2
Yritin jopa pitää ns. kirjaa miksi teen niin ja ainoa yhdistävä tekijä on tuo ns. kierroksilta palautuminen. Onko se sit laukaseva tekijä vai rauhottava, en osaa sanoa  Undecided
Apua...?
tallennettu
Elämänilo
Astroholisti
*****
Viestejä: 6358


Iloa, Valoa ja Rakkautta kaikille


Profiili
« Vastaus #1 : 26.09.2006 13:14:26 »

Olen yrittänyt vaikka mitä ja nyt viimeisin on tää korvien välistä syyn löytyminen...
Kun olen käynyt ylikierroksilla em. työn vuoksi, tilanne kun lähtee laukeamaan menevät sormet suuhun ja hampaat käy kii  Cry idiot2 Kohteina kynnet ja kynsien vierustat.

Hei "Jaspis"


Hermoston toimintaa rauhoittavaa hoitoa
on mm. homeopatia

Klassinen Homeopaatti auttaa sinua
- siinä sivussa tulee hoidettua
muitakin mahdollisia vaivoja


http://www.homeopaatit.org/


 smitten   Elämänilo    smitten
tallennettu

aurinko merkurius mars neptunus vaaka , askendentti vesta neitsyt , venus IC saturnus juno skorpioni , jupiter uranus pluto leijona , chiron ceres kauris , kuu pallas kuunsolmu jousimies , MC harka
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2401


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #2 : 28.09.2006 11:03:47 »

Olen ollut kerran homeopaatin vastaanotolla anemian vuoksi. Kokemus ei ainakaan ollut negatiivinen, mutta vaivaan ei tullut apua  Cry rahat vaan meni...
Lisäksi meillä päin ei ole "oikeaa" homeopaattia, eli matkan päähän tulee kulkea kyseiseen tapaamiseen.

Kiitos paljon silti  smitten mietin asiaa...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: