Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Valkoisille enkeleille kysymys?  (Luettu 11142 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« : 24.09.2006 22:15:22 »

Nyt on kyllä ihmissuhdeasiat aikalailla solmussa.

Nainen P on suurinpiirtein joka toinen päivä tosi mukava ja joka toinen päivä ei edes tervehdi. En tiedä, mitä pitäisi tehdä?

Nainen E antoi pakit, mutta on sen jälkeen ollut tosi mukava. Tarkoittaako naisen ei kyllä?

Nainen A on kiva, mutta aika passiivinen. Se lienee selvä signaali?

tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #1 : 24.09.2006 22:24:04 »

Tässä nopea intuitiivinen vastaus.

Nainen P:llä on jotain omia ongelmia. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti. Voi olla kiinnostunut, mutta nyt hänellä on muuta mietittävää. Ole kannustava ja tukeva.

Nainen E on helpottunut päätöksestään. Hänellä on muut suunnitelmat. Ole sinäkin ystävällinen. Teidän molempien parasta hän ajattelee.

Nainen A on samaa tyyppiä kuin minä...  Embarrassed Ole rohkea ja tee aloite. Hän hyvin luultavasti on kiinnostunut.

 smitten

tallennettu
enska
Vieras
« Vastaus #2 : 24.09.2006 22:30:04 »

Voi vitsi..pystyyköhän miestenkin käytöstä kysymään näin, että mitä tuo ja tuo tarkoittaa 2funny

Mutta
E haluaa olla vain kaveri
P taitaa käydä tuulella eli vaikeapa tapausta tuntematta sanoa mtn
A saattaa odottaa sinun aloitettasi
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #3 : 24.09.2006 22:41:14 »

A-nainen = TOIMI, olet mies, hän on nainen. Mies tekee aloitteen, nainen menee puolitiehen vastaan.
P-nainen = ONGELMATAPAUS, JUOKSE!
E-nainen = anna olla, hän tietää ettei halua seukata, vaikka pitääkin sinusta ystävänä.

Miten sitten miehissä...?  idiot2

A: mies ei aikonaan halunnut seurustella, koska pelkäsi että minä jyrään hänet. Tappelimme rajusti, mutta seksi oli jees. Tekee ilmaiseksi hoitoja jos pyydän, halaa, soittaa, välittää, ei ole mustis muista miehistä... vaikka välillä tiedustelee niistä. Välillämme liikku paljon, mutta hän ei tee aloitetta vakavampaan suuntaan. Emme puhu asiasta. Suhde kestänyt kolme vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän tekemisissä.

B mies kirjoittelee, asuu muualla, mutta ei uskalla tavata. Kehuu huippu tyypiksi, huumori on yhtenevää... super tyyppi, muttei tee sekään aloitetta. Taiteilija, väliin vetäytyy. Aivan kuin säikähtäisi, sitten yhtäkkiä pommittaa messengerissä jutuillaan. Avautunut asioistaan paljon.

vinkkejä?
« Viimeksi muokattu: 24.09.2006 22:43:45 kirjoittanut Pikkusisko » tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #4 : 24.09.2006 23:14:51 »

Hei mä haluun kans jelppiä.

Herra M on erittäin mielenkiintoinen tuttavuus, työkaveri johon "vähän" ihastuin. Mutta jouduin vaihtaan työpaikkaa. Taloudellisista syistä. En tiedä "pettykö" se muhun tai jotain... kun tuntu niinku jotain olis ollu ilmassa... Heitettiin välillä aika mielenkiintosta läppää, se halaili mua ja pörrötti hiuksia jne.
Kun sitten töiden lopettamisen jälkeen kävin vielä hakeen tavaroitani sieltä ja tyhjentään laatikkoni niin se oli vaan että "mitä sä täällä teet?" No seuraavalla kerralla se meinas hypätä kattoon kun se näki mut. Se taisi pelästyä aika totaalisesti...  Shocked Kun olin lähdössä niin jo hymyili. Mutta siis huoh, mitä mun pitäis tehdä? Kun en enää kehtaa mennä suoraan ehdottaan treffejä tms. ku siitä on niin kauan ku viimeks nähtiin... Tää tyyppi on edelleen vahvasti mun mielessäni. Mutta mitä liikkuu hänen mielessään?

Herra E, joka myös työkaveri... juteltiin töissä ja olevinani "aistin jotain" ja tälle lähetin viestiä että mentäiskö joskus kahville tms. tosi iisiä. Se ei ikinä vastannu mitään siihen. Mutta hymyilee ja moikkaa aina ku nähdään.
WTF?  idiot2

No sitten Herra H, työkaveri... joka otti minuun yhteyttä ja ehdotti illanviettoa hänen luonaan... Vastasin siihen viestiin pikaisesti kun olin lähdös kaverin kans just silloin ulos, että nyt ei ainakaan käy. No mä en oo kiinnostunu, mutta toisaalta en edes tunne toista. Kysymys siis: odottaako se nyt että mä laitan sille vielä jotain? Vai?  Huh

No sitten yks koulukaveri... on viime aikoina kattellu mua mielenkiintosesti ja puhunu jännällä äänensävyllä...  :Smiley Tai sitten vaan kuvittelen... Pitäiskö mun kysyä suoraan? Tai jotain?

Hjelp!

Ai kenen mielestä työtä ja yksityiselämää ei sais sekottaa keskenään...  coolsmiley  Grin :Smiley
tallennettu
härkä-69
Vieras
« Vastaus #5 : 25.09.2006 08:49:54 »

Uskoa omaan itseesi he kaikki testaavat ja opettavat.  Wink
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #6 : 25.09.2006 12:34:57 »

Ai, no eipä siinä paljon ole testaamista... hmph.  Undecided Saamaton mikä saamaton.
 tickedoff
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #7 : 25.09.2006 14:26:02 »

Herra M: tosi outo
samoin herra E. Tunteeko ne toisensa kenties? Siinä voisi olla syy käytökselle.

Herra H: Jos se on kiinnostunut, se ottaa uudelleen yhteyden. Mies jolla menee itsetunto heti, ei ole hyvä juttu enivei... Koska sulla oli syy sanoa sillä hetkellä ei.

Koulukaveri... kattele, kysy hienovaraisesti, jos tuntuu siltä että se on ujo eikä saa vaan tehtyä aloitetta.
tallennettu
kooky
Vieras
« Vastaus #8 : 25.09.2006 16:39:56 »

Lainaus
Nainen P on suurinpiirtein joka toinen päivä tosi mukava ja joka toinen päivä ei edes tervehdi. En tiedä, mitä pitäisi tehdä?


Lainaus
Herra M on erittäin mielenkiintoinen tuttavuus, työkaveri johon "vähän" ihastuin. Mutta jouduin vaihtaan työpaikkaa. Taloudellisista syistä. En tiedä "pettykö" se muhun tai jotain... kun tuntu niinku jotain olis ollu ilmassa... Heitettiin välillä aika mielenkiintosta läppää, se halaili mua ja pörrötti hiuksia jne.
Kun sitten töiden lopettamisen jälkeen kävin vielä hakeen tavaroitani sieltä ja tyhjentään laatikkoni niin se oli vaan että "mitä sä täällä teet?" No seuraavalla kerralla se meinas hypätä kattoon kun se näki mut. Se taisi pelästyä aika totaalisesti...  Shocked Kun olin lähdössä niin jo hymyili. Mutta siis huoh, mitä mun pitäis tehdä? Kun en enää kehtaa mennä suoraan ehdottaan treffejä tms. ku siitä on niin kauan ku viimeks nähtiin... Tää tyyppi on edelleen vahvasti mun mielessäni. Mutta mitä liikkuu hänen mielessään?


Nää kaksi sopis hyvin yhteen vaikkeivat tunnekaan toisiaan. Näähän käyttäytyy ihan kuin minä. varmaan kuu neliö askendentti tai kasapäin muuttuvia merkkejä. tuo miespuolinen voisi olla joku vesimies myöskin :Smiley Grin


Lainaus
No sitten yks koulukaveri... on viime aikoina kattellu mua mielenkiintosesti ja puhunu jännällä äänensävyllä...  Roll Eyes Tai sitten vaan kuvittelen... Pitäiskö mun kysyä suoraan? Tai jotain?

mutta täähän kuulosti lupaavalta ja selkeältä, ilman mitään ilmastonvaihdoksia. Ehkä tän kanssa kannattais tehdä lähempää tuttavuutta Smiley
« Viimeksi muokattu: 25.09.2006 16:44:47 kirjoittanut sign? » tallennettu
valonkantaja
Vieras
« Vastaus #9 : 25.09.2006 16:57:29 »

Hehheh... Taitais aakkoset loppua kesken jos oikein alkaisin miettimään...... uglystupid2

mutta asiaan...

Nyt on kyllä ihmissuhdeasiat aikalailla solmussa.

Nainen P on suurinpiirtein joka toinen päivä tosi mukava ja joka toinen päivä ei edes tervehdi. En tiedä, mitä pitäisi tehdä?

Nainen E antoi pakit, mutta on sen jälkeen ollut tosi mukava. Tarkoittaako naisen ei kyllä?

Nainen A on kiva, mutta aika passiivinen. Se lienee selvä signaali?

Nainen P voi olla niinkuin minä olen joskus, eli saattaa hyvinkin olla ihastunut, mutta on joka toinen päivä niin epävarma itsestään, ettei vaan kykene olemaan mukava (tosin tällaisia mielialahäiriöisiä ei toivon mukaan ole minun lisäkseni kauheasti)... Tai sitten hän on vaan erittäin ailahtelevainen muuten vaan, eikä se liity mitenkään sinuun.

Nainen E, tätä en enää jäisi miettimään. Kun on kerran antanut pakit, niin antaa sitten olla.

Nainen A, voi olla kiva kaverimielessä, mikä selittää passiivisuudenkin, tai sitten hän on ihastunut, mutta niin ujo että jää tuolle "kiva" asteelle. Kuten muutkin on päätyneet tähän, niin sanonpa minäkin että tämä on se paras vaihtoehto!
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #10 : 25.09.2006 17:06:08 »

Pakit antava nainen on jo selkeesti ilmoittanut kantansa..eli EI  knuppel2 siihen en tuhlais aikaani, enkä myös neiti P:hen, kertoo jo luonteesta, miten häilyväinen persoona.
Ei ole hyväkään mikään passiivinen tapaus, tuskin tykkäät aina tehdä aloitetta ja määrätä suuntaa  :Smiley eli unohda kaikki  Wink ja odota sitä mikä sydämessäs ei aiheuta epävarmuutta ollenkaan, kukaan noista se ei ole, koska joudut pähkäilemään heidän tunteitaan
tallennettu
twin peak
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 143



Profiili
« Vastaus #11 : 25.09.2006 17:20:09 »

Miten sitten miehissä...?  idiot2

A: mies ei aikonaan halunnut seurustella, koska pelkäsi että minä jyrään hänet. Tappelimme rajusti, mutta seksi oli jees. Tekee ilmaiseksi hoitoja jos pyydän, halaa, soittaa, välittää, ei ole mustis muista miehistä... vaikka välillä tiedustelee niistä. Välillämme liikku paljon, mutta hän ei tee aloitetta vakavampaan suuntaan. Emme puhu asiasta. Suhde kestänyt kolme vuotta, välillä enemmän välillä vähemmän tekemisissä.

B mies kirjoittelee, asuu muualla, mutta ei uskalla tavata. Kehuu huippu tyypiksi, huumori on yhtenevää... super tyyppi, muttei tee sekään aloitetta. Taiteilija, väliin vetäytyy. Aivan kuin säikähtäisi, sitten yhtäkkiä pommittaa messengerissä jutuillaan. Avautunut asioistaan paljon.

A-tyyppi, teemana vapaus
B-tyyppi teemana herkkyys

siinä lyhyesti...  Wink
tallennettu

valkoinen solaarinen peili
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #12 : 25.09.2006 17:28:50 »

vapaus... ja herkkyys. Eli antaa molempien vaan olla.  Tongue Opetusta minulle.
tallennettu
calcio
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 44


Profiili
« Vastaus #13 : 25.09.2006 18:15:35 »

Kiitos vastauksista! Niistä löytyi psykologista tai ainakin loogista näkökulmaa.

-calcio
tallennettu

Aurinko jousimiehessä - Kuu vesimiehessä - Askendantti vaakassa - Venus 4.huoneessa - Pluto conjunktiossa askendanttiin - Aurinko 3.huoneessa - Kuu 5.huoneessa - Saturnus 9.huoneessa.
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #14 : 25.09.2006 19:14:22 »

Oon samaa mieltä. Ihan outoja tapauksia!  Tongue En usko että Herra M ja E tuntee toisiaan... on tosi erilaisia. Hmph paitsi mun suhteeni...  Undecided Veikkaan muuten kanssa että M on Jouskari tai Vesimies. Veikkaan Vesimies.

Niin ja se on kyllä totta, että mulla oli selvä syy minkä takia en silloin voinu tavata eli se on H:n tehtävä ottaa uudelleen yhteyttä, jos oikeesti on kiinnostunu.

Ehkä mä unohdan noi kaikki ja odotan sellasta ihanaa ihmistä, jonka kanssa ei tarvi ihmetellä ja pähkäillä.

Pikkusisko, siis mitä tarkotat vakavammalla A:n kohdalla? Koska mun mielestä aika vakavalta toi teidän juttu kuulostaa? Meinaatko ettei se halunnu virallistaa sitä vai?

B tosiaan kuulostaa herkältä taiteilijasielulta. En valitettavasti todellakaan tiedä miten niiden kans pitäis toimia. *pudistaa päätään*

Yks tyyppi joskus sano aina, että oon ihan "mainio". Siis WTF! Mainio
 idiot2 Lips Sealed
tallennettu
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: