Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Jonna Nygren  (Luettu 21487 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Alzbeta
Vieras
« : 13.11.2005 15:19:53 »

Heips,
ei kukaan sattuisi tietämään tämän - tiedätte kyllä kenenkä kihlattu- minkäänlaista dataa? Edes syntymäpäivä olisi jo jotain. Smiley
tallennettu
-79
Vieras
« Vastaus #1 : 13.11.2005 15:25:34 »

en muista jonnan syntymäaikaa, mutta se on  aurinko vaaka ja  kuu jousimiehessä.
tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #2 : 13.11.2005 18:03:36 »

en muista jonnan syntymäaikaa, mutta se on  aurinko vaaka ja  kuu jousimiehessä.

Oletko aivan varma? Itse olen kuullut että olisi syntynyt elokuussa, eli olisi todennäköisesti leijona. Sopisi paremmin, sillä ei vaikuta kovin vaakamaiselta. Undecided
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #3 : 13.11.2005 18:16:07 »

Jostain itsellenikin olisi sellainen kuva tullut, että elokuussa olisi syntynyt, vm. 1979. Mutta en sitten tiedä sen tarkemmin. Ei kyllä minustakaan kovin vaakamaiselta vaikuta.  Huh
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #4 : 15.01.2006 11:40:10 »

Heips, nostan tätä aihetta välillä ylös, jos joku tietävä sattuisi näkemään.
 Smiley
tallennettu
Athene
Astro-nauttija
****
Viestejä: 938



Profiili
« Vastaus #5 : 16.01.2006 18:25:51 »

Eipä oo tietoo..Miten nää kaksi tapasivat!
~utelias~
tallennettu

Aurinko vesimies
nousu/kuu kaksonen
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #6 : 16.01.2006 18:33:42 »

Heips Athene, käsitin että liikkuivat samoissa porukoissa ja sitä kautta...

Tosin olen kuullut Jonnasta sellaisia ilkeitä juttuja, että olisi oikea bändäri ja käynyt läpi suurinpiirtein jokaisen rokkarin... Vaikea lapsuus, vanhemmat eronneet ja sitä rataa... Lähti Jyväskylästä Helsinkiin vakaana päätöksenä "tulla joksikin"...

Seurailemme mitä pariskunnalle tapahtuu, menevätkö oikeasti naimisiin asti.

Toivottavasti Jonna ei ainakaan vastaisuudessa kilju toisen tärykalvoja puhki, että mies voi tehdä työnsä!  Shocked

Nimimerkki toinen utelias  Wink
tallennettu
Alzbeta
Vieras
« Vastaus #7 : 12.03.2006 22:53:42 »

Jonna on sitten nykyään Headbangers ball juontajana MTV:llä.

Tänään kun kuuntelin hänen juontoaan varmistuin viimeistään siitä mitä jo mietin. Jonnalla on r-vika. Kieltämättä se hieman häirrrrritsee kun toinen on juontaja...
tallennettu
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #8 : 15.07.2006 20:27:42 »

Villen ja Jonnan suhde on hyvin epäselvä tällä hetkellä, mutta onnistuin kuin onnistuinkin onkimaan Jonnan syntymäpäivän. Tosin hyvin epämääräisestä lähteestä, että en tiedä onko totta, mutta sen mukaan hänellä olisi lapsi.  Shocked

No anyways oletettavasti siis syntynyt

18.5.1979

 aurinko  harka  Shocked  kuu  vesimies

Kieltämättä jos ajattelee, että Ville olisi Nouseva Skorpioni niin tuo Härkä Aurinkonsa sijoittuisi DC:lle, joka sopisi hyvin parisuhteeseen.

Muuta en kyllä sitten keksi yhtäkkiä.

tallennettu
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #9 : 18.08.2006 14:05:12 »

Huh, totta se sitten on. Uusimmassa City-lehdessä lukee että Jonna on vaaka, tosin hän itse myöntää että on melkoisen epätavallinen sellainen; "Oma vaaka ei aina pysy ihan balanssissa. Mussa kun on mustalaisverta, kun se kiehahtaa, niin huh". Ja pian tuon perään kertookin jutun jonka mukaan kerran tappeli entisen poikaystävänsä kanssa, ja hermostui siihen pisteeseen että mitään tajuamatta otti sakset käteensä ja viskasi miespoloa niillä. Jonnan käytös on enemmänkin tulimerkille ominaista, kenties hänen kartaltaan sitä paljon löytyykin. Yksi erikoisuus haastattelussa oli tosin se, että Jonna mainitsee Villen olevan kolminkertainen skorpioni. idiot2
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Lilja-82
Vieras
« Vastaus #10 : 18.08.2006 17:19:34 »

Juu niissä kuvissa se poseraa ihan niinku Ville, joka on hiukkasen hämäävää...
Tosta romani verenperinnöstään se on selittäny jo ennenkin.

Olisko se sitten Kuu Jousimies kuten -79 tuolla alussa mainitsi? Mutta jos se on 27 vuotias ja Vaaka niin sitten se ei oo kyllä syntyny -79?

Äh, en minä tiedä.

Oliko sen pakko vielä kertaalleen sekottaa toi Villenki kartta.  idiot2

Nimimerkki kyllästynyt arvailemaan julkkisten syntymäpäiviä ja tietojen paikkansa pitävyyttä.
 Angry
tallennettu
Aniel
Vieras
« Vastaus #11 : 18.08.2006 18:12:11 »

Veikkaan, että levy-yhtiöllä on sanomista tyttöystävienkin imagoon  Wink
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #12 : 18.08.2006 18:25:14 »

Lainaus käyttäjältä: Missa
Yksi erikoisuus haastattelussa oli tosin se, että Jonna mainitsee Villen olevan kolminkertainen skorpioni. idiot2

Eräs karttoja huvikseen kyhäävä tuttuni mainitsi myös, että V.Valo on tripla skorpioni.  Nouseva, aurinko ja joku kolmas planeetta, enpä muista mikä. Hän sanoi saaneensa syntymäajan Villeltä itseltään joskus aikoja sitten. Enpä tiedä, mutta aina olen häntä noususkorpparina pitänyt.
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Missa
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 256



Profiili
« Vastaus #13 : 18.08.2006 19:03:35 »

Eräs karttoja huvikseen kyhäävä tuttuni mainitsi myös, että V.Valo on tripla skorpioni.  Nouseva, aurinko ja joku kolmas planeetta, enpä muista mikä. Hän sanoi saaneensa syntymäajan Villeltä itseltään joskus aikoja sitten. Enpä tiedä, mutta aina olen häntä noususkorpparina pitänyt.

Voisitko ystävällisesti pyytää häneltä syntymäaikaa? Jos sitä ei saa julkisesti ilmoittaa, niin lähetä vaikka pikaviestiä. Tuo on nimittäin kartta jota olisi todella mielenkiintoista tarkastella lähemmin. angel
tallennettu

aurinko vaaka kuu oinas askendentti neitsyt
Synapsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 474



Profiili
« Vastaus #14 : 18.08.2006 19:33:30 »

Pyytäisin kyllä, mutta tämä tuttuni on reissannut Aasiassa jo vuosia, tainnut jo asettua sinne asumaan. Yhteys on toistaiseksi hiipunut, mutta jos joskus hänestä vielä kuulen, niin kysyn ja laitan sinulle datan.
Mun tietääkseni Ville on vähän kiinnostunut astroilusta itsekin, ainakin synastriakarttoja tutkaillut tai sille on tulkittu. Toivotaan, et se tieto jostain ilmestyy   Wink
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
 
Siirry: