Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä tunnistaa kaksoisliekin?  (Luettu 33388 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« : 23.09.2006 00:04:10 »

Hei
Olen yrittänyt kovasti etsiä tietoa siitä, mikä on kaksoisliekki ja mikä sielunkumppani. Loppujen lopuksi olen silti hieman hämmentynyt.
Elämässäni on eräs mies, joka vetää minua puoleensa aivan uskomattomalla voimalla. Hän on aina mielessäni ja ikävöin häntä jatkuvasti. Mieleni ja sydämeni sopukoissa olen varma, että kuulumme yhteen, mutta aika ei vain toistaiseksi ole ollut sopiva. Kukaan muu ihminen elämässäni ei ole tehnyt minuun samanlaista vaikutusta eikä pitkäkään ero tästä ihmisestä saa minua unohtamaan häntä.
Onko hän kaksoisliekkini? Voisiko joku valaista minua tässä asiassa?
Kiitos  smitten
tallennettu
Rauhan enkeli
Vieras
« Vastaus #1 : 23.09.2006 00:13:26 »

 :Smiley

Tuuppaanpa tähänkin sen eilisaamuvarhaisen uneni:

Katselin vierelleni ilmaantuneita Jean ja Aino Sibeliusta,
ja tulin hyvin vakuuttuneeksi heidän olemuksiensa yhdenvertaisuudesta,
kuten myös siitä, ettei heidän kummankaan elämäntyönsä,
panoksensa ihmiskunnan ja maailman hyväksi,
ollut erossa sen kumppaninsa energioista.

Heidän loistonsa oli ja on toinen toisiaan ylistävää eli kannattelevaa.  angel

Eli aivan yhtä onnellisen yltäkylläinen "suuruus"
se heistä kummastakin minuakin innoitti
tekemään myönteisen valinnan erään
musiikkiin liittyvän kysymyksen ratkaisuksi.

Ja nyt vainen roolit eivät enää kohta sidokaan miestä ja naista,
vaan vapautta piisaa perinteisen sukupuolijaon ylittämiseenkin.

 smitten
tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #2 : 23.09.2006 13:53:44 »

tälläkin foorumilla on keskusteltu kaksoisliekeistä... laita hakusanaksi..
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #3 : 23.09.2006 14:46:00 »

Hän voi olla aikasemmista elämistä olla tuttu ja ehkä tämän elämän aikana tarkoitus voi olla jokin muu Smiley
tallennettu
Pikkusisko
Vieras
« Vastaus #4 : 23.09.2006 18:49:00 »

Minä olen miettinyt samaa ja etsinyt foorumilta sitä topickia, mutta... kivempi näin tuoreeltaan jutella.

Minulla on samanlainen suhde. Emme irtoa toisitamme millään, suhde jatkuu kolmatta vuotta, emme ole koskaan seurustelleet, mutta rakkautta virtaa suuresti. Hänen seuransa on kaivanut minusta kaiken ulos ja epäilen, että minä olen tehnyt hänelle samaa. Suhde on äärimmäisen rankka ja luulen että siitä syystä emme "voi" olla yhdessä. Mutta rakkautta on, sitä on eikä se vaan katkea se yhteys.

Viime yönä näin unen, missä hän otti kasvoni käsiensä väliin ja toisti toistamistaan: "se on loppu nyt."

Aamulla herätessäni olin surullinen. Uni oli yksi niistä kirkkaista unista, jolloin toinen henkilö on usein nähnyt saman unen, joten uni on usein silloin todellisuutta.

En uskalla kysyä häneltä asiaa, koska me emme puhu näistä asioista.  Embarrassed
tallennettu
Daniella
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 57



Profiili
« Vastaus #5 : 24.09.2006 17:01:28 »

Hei ja kiitos kaikille vastauksista.
Yritin tosiaan jo aiemmin etsiä tietoa kaksoisliekistä tältäkin foorumilta, mutta en kuitenkaan löytänyt sitä mitä hain. Niinpä googletin sitten sanat "twin soul", ja johan rupesi tietoa löytymään  Cheesy
Paljon hyviä sivuja ja kaunista tekstiä niin sielunkumppaneista kuin kaksoiliekeistäkin, suosittelen kaikille mikäli aihe vain kiinnostaa ja englanti sujuu  smitten
Pikkusisko: Olen pahoillani tilanteestasi. Mitä jos kuitenkin puhuisit asiasta? Voimia Sinulle!
tallennettu
Aion
Vieras
« Vastaus #6 : 25.09.2006 13:39:58 »

Kannattaa muistaa
twin soul-viidakossa
vaeltaessa
että rakkaita sieluja on monia
ja monenlaisia
- niin miehiä kuin naisia.

Turha niihin kaikkiin on
romantiikkaa ympätä.
On rakkautta
ja Rakkautta.

Myös ystävää voi rakastaa,
ja se tunne
saa joskus mielen sekaisin.

Kun sitä tutkii
hiljaa ja sydämessä
huomaa eron,
kuka on Ystävä, angel
kuka opettaa rakkaudesta luopumista, Cry
ja kuka on elämänkumppani.  smitten

Jokaisella on oma,
tärkeä paikkansa
Elämässä. :Smiley
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #7 : 07.02.2007 16:05:18 »

Ihana lukea samanlaisesta kokemuksesta. Olen ohittanut tähän mennessä nuo kaksoisliekki -topicit "olankohauksella", mutta nyt oli pakko avata, koska oon ollut niin hemmetin kauan pää pyörällä yhden ihmisen kanssa, ja kovin tutulta kuulostaa tuo Daniellan ja Pikkusiskon teksti. Saattaa hyvinkin olla, että muutama kovasti haluamani asia ei ole tapahtunut, koska "suhde" kakoisliekin kanssa ei ole vielä ohi. Päinvastoin, nyt se taitaa olla vasta kunnolla alkamassa  tickedoff Rankkaa on tämä, mutta toivottavasti siittä nyt sitten jotakin oppii  Undecided
tallennettu
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1233


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #8 : 07.02.2007 17:40:17 »

 idiot2 Sukulaissielu, kaksoisliekki, sielunperhe, sielunkumppani... Olen ihan sekaisin, mitä eroa niillä on ja mitä ihmettä edes tarkalleen ottaen ovat...?
tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #9 : 07.02.2007 17:56:23 »

idiot2 Sukulaissielu, kaksoisliekki, sielunperhe, sielunkumppani... Olen ihan sekaisin, mitä eroa niillä on ja mitä ihmettä edes tarkalleen ottaen ovat...?

Jospa tämä vähän valottaisi - itsekin ihmettelen vielä  Shocked

Alussa oli yksi sielu, jonka Jumala jakoi osiin maan päällistä elämää varten. Pienemmät osat olivat mm. sielun perheitä, joista erkani sitten yksittäisiä sielun osia. Jokaisella sielulla on sekä feminiininen että maskuliininen osa - esim. Ying ja Yang. Tämä lienee se kaksoisliekki? Olen myös käsittänyt, että kaksoisliekkejä ei välttämättä ole tarkoitettu elämään yhdessä maan päällisessä elämässä? Ainakin jos tämä oman pääni sekoittava ihminen on kaksoisliekkini, niin esteitä yhteiseloon on pistetty ihan kunnolla pinoon ja poikittain.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #10 : 08.02.2007 15:46:50 »

Kaksoisliekki on aina sangen mielenkiintoinen asia! Tässä sen verran tietoa, mitä itse tiedän.

Aivan kuten mammamma tuossa jo kirjoitti, Kaksoisliekki on saman sielun toinen osa. Kuin kaksipalainen palapeli, jonka palat on erotettu toisistaan. Fyysisessä maailmassa kaksoisliekit ilmentävät aina toistensa vastakohtia: kaksoisliekki on kaikkea sitä, mitä sinä et ole ja päinvastoin. Tästä syystä hyvin harvat tapaavat kaksoisliekin puolisona, koska se on erittäin raskasta ja haastavaa. Michael kirjojen mukaan 1 suhde 10:stä on kaksoisliekkisuhde ja silloinkin se on hyvin rankkaa. Kyseessä ei siis ole mikään romanttinen haavesuhde.

Yleensä kaksoisliekki syntyy maanpäälle joksikin läheiseksi henkilöksi. Hän voi olla toinen vanhemmistasi, joku sisaruksistasi, ystäväsi, naapurisi, lapsesi tai joku vastaava. Tällaisessa suhteessa kaksoisliekeillä on paremmat mahdollisuudet kasvaa yhdessä.

Kaksoisliekit ovat jatkuvasti yhteydessä toisiinsa, koska kysehän on samasta sielusta. Jos kaksoisliekki ei ole syntynyt maanpäälle (ei joko ole ollut vielä valmis tai on jo vapautunut fyysisen syntymän kiertokulusta) hän pitää sinua silmällä henkimaailman tasolla. On aivan sama, missä päin maailmaa tai universumia olette, olette silti yhteydessä toisiinne. Yllättävä hyväntuulen puuska tai vihastuminen saattaa johtua siitä, että kaksoisliekkisi kokee juuri noita tuntemuksia. Oma kehityksesi auttaa/hidastaa myös kaksoisliekkisi kehitystä ja päinvastoin.

Kaksoisliekkien tarkoitus on löytää toisensa ja valaistua niin, että he voisivat palata jälleen yhdeksi sieluksi.

Yleensä tällaiset voimakkaita tunteita herättävät vastakkaisen sukupuolenedustajat ovat parisielujamme: läheisiä sieluja, joiden kanssa olemme olleet tekemisissä muissakin elämissä. Parisuhteet perustuvat yleensä aina parisielujen yhteiseloon. Parisieluilla on paljon yhteistä ja siksi he myös tulevat toimeen keskenään erittäin hyvin. Eräänlainen "lojaali sieluystävä" siis.

Kyseessä voi olla myös samasta sieluperheestä eli entiteetistä oleva sielu. Saman entiteetin jäsenet tuntevat luontaisesti vetovoimaa toisiaan kohtaan. Itselläni esimerkiksi muutama julkisuuden henkilö nostaa mieleen sen ajatuksen, että kuulumme samaan entiteettiin. Entiteetti kattaa yleensä 800-1200 sielua, jokainen omalla kehitystasollaan. Entiteetin jäsenet auttavat toisiaan kehittymään.

Sitten on olemassa myös tällaisia "rakkauskumppaneita". Tällaiset suhteet eivät vaadi sitä, että sukupuoli olisi ystävien välillä eri. Nämä suhteet perustuvat siihen, ettei kahden sielun välillä ole enää mitään karmallista sovitettavaa, vaan heitä pitää yhdessä puhdas universaali rakkaus. Yleensä tällainen ilmenee vasta vanhalla sieluniällä/siinä vaiheessa, kun sielu alkaa hiljalleen olla valmis lähtemään pois fyysisen maailman kiertokulusta. Tuohon mennessä maanpäälliset sopimukset on ehditty jo hoitaa. Omasta elämästä löytyy ainakin kaksi tällaista henkilöä, toinen on nainen ja toinen mies.

Sittenhän on vielä sellainenkin juttu, että ihmiset saattavat vetää toisiaan puoleensa siksi, että egon eri piirteet (ns. päällyslehdet) ovat hyvin samankaltaisia. Samankaltainen vetää puoleensa samankaltaista.

Sellaisia!
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 191



Profiili
« Vastaus #11 : 08.02.2007 16:54:02 »

Kiitos AthaMaarit  smitten

Itsekin olen usein miettynyt näiden asioiden eroja. Oikein kattava "paketti", joka saa luultavasti monia solmuja ihmissuhteissa auki.. Kun ne vaan ensin itselleen selvittää..  Wink
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #12 : 09.02.2007 11:26:40 »

AthaMaarit, voiko siis erittäin vaikea ihmissuhde, jossa tuntuu, että ei ole eri planeetalta, vaan jopa ihan eri aurinkokunnasta, siis ei mitään yhteistä, mutta silti todella voimakas side, olla nimenomaan kaksoisliekki-suhde?

Onko mahdollista, että sellaisen mainitsemasi tarkoitus "löytää toisensa ja valaistua niin, että he voisivat palata jälleen yhdeksi sieluksi" edes voisikaan toteutua maanpäällisen elämän aikana?

Valaistuminen tasolle, jossa tiedostamme sielujemme laatimat sopimukset, lienee avain moneen angel
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #13 : 09.02.2007 16:21:23 »

Kyllä moinen suhde varmasti voi toteutua myös maanpäällisessä elämässä - ystäväni vanhemmat esimerkiksi ovat toistensa Kaksoisliekit ja ihan rehellisesti, ne ihmiset ovat NIIN toisiltä sfääreiltä, ettei siitä suhteesta olisi ikinä tullut mitään, jos molemmat heistä eivät olisi henkisellä tiellä ja sisäistäsi sitä, että he ovat Kaksoisliekipari.

Tuo ei tietenkään tarkoita sitä, että heti kun Kaksoisliekkinsä löytää, tämän kanssa valaistuu ja kasvaa yhteen juuri siinä elämässä. Ei suinkaan! Voi olla, että elät 598 elämää, joista 100:ssa Kaksoisliekkisi on puolisosi ja silti teillä on vielä yhteistä työmaata edessänne, kun molemmat olette vapautuneet fyysisen syntymän kiertokulusta. Wink Oma Kaksoisliekkini on köllötellyt jo aika kauan Toisella Tasolla, mutta minä olen jäänyt vielä opettelemaan Maapallon asioita lävitse.

Kyllä tuollainen voimakas suhde, jossa tunnutaan olevan ihan eri planeetoilta, mutta silti ollaan yhdessä, voi olla Kaksoisliekkisuhde. Siis voi olla, ei automaattisesti ole! Grin

tallennettu
Ikitosi
Astroholisti
*****
Viestejä: 1503


Elämän kruunu on mahdollisuus olla tosi :angel:


Profiili
« Vastaus #14 : 09.02.2007 17:49:24 »

Kyllä tuollainen voimakas suhde, jossa tunnutaan olevan ihan eri planeetoilta, mutta silti ollaan yhdessä, voi olla Kaksoisliekkisuhde. Siis voi olla, ei automaattisesti ole! Grin

Otsikon mukainen kysymys tähän: Mistä tunnistaa kaksoisliekin?
Mitä muuta se vois semmonen vaikea suhde olla?
Ja onko sillä mitään merkitystä, kun joka tapauksessa
oppimaan ja ymmärrystä laajentamaanhan tänne ollaan tultu -
voiko sen opin yhtälailla kohdata kaksoisliekissä, kuin muidenkin kanssa?
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: