Starwind
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #750 : 25.10.2007 10:06:06 » |
|
Kiitos! Sainpa vähän ajateltavaa  Tavallaan toivoin jotain muuta, vaikka tiesin asian olevan juuri näin. Tuli siis vahvistus omalle tunteelle. Nyt onkin sitten arvioitava omia tekojaan ja ajatuksiaan tuon pohjalta 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Au jousimies, kuu vesimies, nousu skorppiooni, mc leijona Keltainen yliääni ihminen
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #751 : 25.10.2007 10:50:05 » |
|
Täysikuu, voistko katsoa minullekin riimun...
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #752 : 25.10.2007 18:28:14 » |
|
Hei Paz Sinulle nousi Puolustautuminen, Torjuntavoimat, Marjakuusi eli Eihwaz-riimu. Tulkinta löytyy sivulta 6  Halauksin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lunerica
Kanta-astroilija

Que cambie todo pero no el amor
|
 |
« Vastaus #753 : 26.10.2007 20:50:09 » |
|
Kiitos, täysikuu!! (Nikkisi on muuten aivan ihastuttava, rakastan kuuta/kuutamoa.)  Nostamasi riimu on upea - sopii täysin tämänhetkiseen tilanteeseeni/olooni. KIITOS PALJON!  Sinulle nousi riimuksi tänään Puolustautuminen, Torjuntavoimat, Marjakuusi eli Eihwaz-riimu. Eihwaz tarkoittaa; Kun meitä koetellaan me valjastamme voimamme esteiden voittamiseen ja tappion torjuntaan. Samalla me kehitämme itsessämme kykyä torjua käyttäytymistä, joka luo elämäämme liian stressaavia tilanteita. Tielläsi näyttää olevan este, mutta ehkäpä viivytys onkin hyväksi. Älä pyri liian innokkaasti jatkamaan eteenpäin. Nyt ei ole oikea ajankohta eikä sopiva tilanne sinun puuttuaasioihin. Eihwaz tarjoaa neuvoksi kärsivällisyyttä. Malttia, malttia, ei pidäpyrkiä liian ahnaasti toivottuun päämäärään. Tämä riimu puhuu vaikeuksista, jotka ilmaantuvat uuden elämän alussa. Usein se merkitsee odottamista: odotetaan kevään sateita, odotetaan että hedelmät kypsyvät oksilla. Sitkeys jakaukonäköisyys ovat tarpeen. Viisas ihminen pystyy arvioimaan seuraukset ennen kuin toimii. Torju ennakoitavissa olevat vaikeudet oikealla toiminnalla. Enemmän kuin tekijöitäme olemme päättäjiä. Kun päätöksemme kerran on selvä, teko sujuu ponnistuksetta, sillä silloin universumi tukee toimintaamme. Eihwaz-riimun nouseminen kehottaa sinua muistamaan, että kasvu edistyy hankaluuksien kautta. Tämä saattaa olla koettelevaa aikaa; merkityksellistä se totisesti ainakin on. Pidä kotisi kunnossa, hoida työsi, ajattele selkeästi ja odota Taivaan tahtoa.
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Do what you feel in your heart to be right, for you'll be criticized anyway. ~ Anna Eleanor Roosevelt ~
|
|
|
Tanja
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #754 : 30.10.2007 10:57:38 » |
|
Kiitos täysikuu!!  Voi hyvänen aika, miten osuvalta kuulosti nostosi... Mielenkiintoista, miten nuo riimut täydentävät omalta osaltaan näitä tämän maailman erilaisia puolia ja niiden tarkastelua... Halauskiitos! Tytteli
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sininen Kettu
Kohtuuastroilija

Siniselle ketulle luovuus on lyhin tie onneen!
|
 |
« Vastaus #755 : 01.11.2007 20:21:39 » |
|
Olen tehnyt "töitä" riimujen kanssa vuosia, aina aika-ajoin. Riimut ovat muinainen oraakkeli ja ovat vanhemmat kuin Uusi Testamentti. Oraakkeleina ne toimivat samaan tapaan kuin tarotit. Ne palvelivat aikanaan viikinkien I Chinginä. Kaksikymmentäneljä riimua ja yksi myöhemmin keksitty tyhjä-riimu kertovat sinulle ja minulle neuvoja kysyttäviin asioihin. Voin nostaa pyynnöstäsi riimun sinulle ja koetan vastata mahdollisimman pian. Moi, tosi hienoa, että joku tekee edelleen itse omia tulkintoja riimuilla. Itse olen myös tehnyt kivistä itselleni riimut ja käyttänyt niitä useita vuosia aina tarvittaessa. En kuitenkaan ole niin hyvä, että pystyn tuntemaan toisen henkilön viboja matkan päästä. Mutta hienoa, kun sinulla on siäistä voimaa. ... Olen myös törmännyt netissä usempaankin erilaiseen masinoituun riimuohjelmaan. Viimeisin löytyi Mystic Boardilta. Niillä saa vain mekaanisia vastauksia, mutta onhan sekin monille hyödyksi. Tsemppiä tulkintoihin!
|
|
|
|
|
tallennettu
|
Sininen kosminen kotka
|
|
|
|
kultainen sulka
|
 |
« Vastaus #756 : 02.11.2007 19:50:26 » |
|
Hei täysikuu, tarvitsisin jälleen sinun ja riimujesi neuvoa 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #758 : 03.11.2007 20:33:33 » |
|
Hei msaarela Jos auttaa voi, niin sen tekee kaikin mahdollisin tavoin 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #759 : 03.11.2007 20:36:57 » |
|
Hei kultainen sulka Sinua ohjaa tällä kertaa kaksi riimua; Soturin energia, Tiw-jumala eli Teiwaz-riimu,joka nousi käänteisenä ja tulkinta siihen löytyy sivulta 4  Sekä Yhteydenotto, Liitto, jälleenyhdistyminen, Matka eli Raido-riimu. Raidon tulkinta löytyy sivulta 2  Halaus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #760 : 03.11.2007 20:39:12 » |
|
Hei Elwyn Sinulle nousi Avautuminen, Tuli, Soihtu eli Kano-riimu. Riimun nousi käänteisenä ja sen tulkinnan löydät sivulta 4  Halaus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
täysikuu
|
 |
« Vastaus #761 : 03.11.2007 20:41:45 » |
|
Hei limoviikuna Sinua neuvoo Kokonaisuus, Elämänvoimat, Auringon energia eli Sowelu-riimu. Riimun tulkinta löytyy sivulta 7  Halaus 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Arkiviisu
Vieras
|
 |
« Vastaus #762 : 03.11.2007 21:00:27 » |
|
Tervehdys Täysikuu Mitähän nyt riimut näyttää ~neuvoa ja opastusta tarvitsen minäkin  Kiittäen aaviisuinen 
|
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.11.2007 21:02:48 kirjoittanut Arkiviisu »
|
tallennettu
|
|
|
|
Calluna
Satunnainen astroilija

|
 |
« Vastaus #763 : 03.11.2007 21:05:41 » |
|
Hei täysikuu! Milloin rankat ajat elämässäni vaihtuvat valoisimpaan jaksoon? Olen ollut kärsivällinen ja kokemukset, kovatkin kasvattavat, mutta liika on aina liikaa... Olen aurinkoleijona, vaaka nousussa, kuu vesimiehessä, täysikuu mollotti taivaalla, kun seuraavana sunnuntaiaamuna synnyin... terveisin Calluna
|
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
trini
Kohtuuastroilija

|
 |
« Vastaus #764 : 03.11.2007 23:47:48 » |
|
Hei, kaipaisin jotain neuvoa,tai rohkaisua.Kiitos 
|
|
|
|
|
tallennettu
|
sininen itsevallitseva kotka "älä pyydä tänään rauhaa,vaan ole itse rauhan lähettiläs"
|
|
|
|