Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Nuori poika  (Luettu 3051 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Lez
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72



Profiili
« : 21.09.2006 22:10:45 »

Muutama viikko sitten näin unta, että olin menossa palaveriin vähän kauemmas ja päästäkseni sinne hyppäsin laittomaan taksiin, jota ajoi minua kymmenisen vuotta nuorempi poika. Poika oli silmiinpistävät kaunis. Matkalla hän kertoi, että pimeiden taksikyytien lisäksi hän myy myös seksiä ja voisi sitä minullekin myydä, jos minua kiinnostaa ja antoi minulle "menuunsa" sellaisena ruskeana kirjasena kuin ravintolassa.
Minä raksitin sieltä muutaman seksuaalisen jutun, joka oli minusta ihan ok. Mutta sitten minä tajusin, että koska maksan taksipojalle siitä voisin pyytää ihan mitä vain välittämättä siitä haluaako taksipoika minulle sitä tehdä vai ei. En sitten enää osannutkaan päättää mitä halusin.
Lopulta olimme perillä palaveripaikassa ja minä en ollut päättänyt vieläkään mitä minä pojalta haluan. Pyysin poikaa tulemaan minua hakemaan, kun palaveri on ohitse ja poika oli silmiin pistävän ärsyyntynyt, kun juoksin palaveritaloon sisään.
Palaveriin osallistui myös minun mies oikeassa elämässä, mutta johon suhtauduin unessa kuin hän olisi minulle vain tuttava. Eniten minua vaivasi, että eksäni sisko osallistui myös palaveriin, koska tiesin, että hän kuitenkin tarjoaa minulle kyytiä ja minä halusin mennä sen taksipojan kyytiin ja ostaa häneltä seksiä.  Grin
Palaverissa minulla ei ollut muuta sanottavaa kuin, että "menin viime viikolla töihin, vaikka olin sairaana". Sitten minä juoksin ulos äkkiä ennen kuin eksäni sisko kerkeää minulle kyytiä tarjota. Taksipoika ajaa minut jonkun omakotitalon pihaan missä odottelemme, että pojan vahemmat (ilmeisesti) lähtee pois kotoa.

Minä heräsin, enkä ollut edes kerennyt poikaa pussata ja se jäi harmittamaan. Minä en saanut sitä poikaa mielestäni pariin päivään. Ihastuin kaiketi häneen, vaikka en tunne ketään sen näköistä.
Onkohan kenelläkään kokemusta tällaisesta ihastumisesta unessa esiintyneeseen ihan outoon ihmiseen? Mitähän moinen uni voi tarkoittaa?
« Viimeksi muokattu: 21.09.2006 22:19:03 kirjoittanut Lez » tallennettu

U should C my bedroom.. It's so exiting...
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: