Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Uni, joka palasi lapsuudesta.  (Luettu 7045 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« : 19.10.2005 21:29:06 »

Tämä saattaa kuulostaa karmealta tai naurettavalta, miten vaan, uglystupid2
näin kuitenkin ollessani 6 tai 7 vuotias paljon sellaisia unia, joissa perheeni halusi tappaa minut tai haudata elävältä. Näin muutenkin siinä iässä paljon painajaisia  Undecided Kuitenkin muutama viikko sitten tämä teema palasi erääseen uneeni. Mietin, miksi nään tällaisia unia? En ole kuullut kenenkään muun näkevän tällaisia unia... Osaisiko joku kertoa paremmin?
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
0305
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 4


Profiili
« Vastaus #1 : 20.10.2005 22:50:10 »

Ehkä olet kokenut perheesi henkisesti "tappavan sinut" tai "hautaavan elävältä"?
Että on esim. ollut monta hallitsevaa persoonaa perheessä, ja sinä olet ollut se joka antaa periksi?
tallennettu
Alcedo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 432


Jeh!


Profiili
« Vastaus #2 : 20.10.2005 23:31:59 »

Ja lisäksi ehkäpä sinulla lapsuudessa kehoosi "säilöttyjä" tunnetukoksia ja pelkoja tulee nyt pintaan, kun on aika energistä tämä aika.  Smiley
tallennettu

Mamie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 416



Profiili
« Vastaus #3 : 21.10.2005 08:25:03 »

Näin myös lapsukaisena kamalaa toistuvaa painajaista silloin tällöin. Aivan kuin olisin houraillut... Huusin kuin pieni sika, mutten itse tajunnut sitä... Näin vain ja tunsin kauhean kidutuksen. Huusin: "Äiti älä!" koska hän aiheutti minulle unessa kamalan paineen, en edelleenkään muista miten hän minua kidutti, mutta se tuntui aivan kamalalta... Huudoillani herätin koko talon ja vaikka kaikki yrittivät saada minua omilla huudoillaan tukkimaan turpani, jatkoin vain ja rauhoituin vasta kun heräsin tai olin ainakin puolihorroksessa, ja minua lohdutettiin Sad Tuo uni on jäänyt mulle NIIN mysteeriksi... Viimeisen kerran näin sen kai 12 vuotiaana, onneksi ei ole myöhemmin tullut kyläilemään öisin  :Smiley
tallennettu

Aurinko vaaka 10.
punainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 31



Profiili
« Vastaus #4 : 21.10.2005 19:37:02 »

Olen hyvin vahvatahtoinen, temperamenttinen ja vaativa Embarrassed
Isäni on Kalat ja äiti Vaaka, joten voitte kuvitella kuinka tämä Skorpioni nousuOinas on yrittänyt saada ylivallan perheessä Undecided Mutta siis en tuntenut kuuluvani perheeseeni, koska aiheutin niin paljon pahaa ympärilläni oleville ihmisille. Mutta nyt kun olen hyväksynyt itseni, perheessämme menee hyvin, näen tällaista unta. Olen kyllä itse sitä mieltä, että jokainen on itse omien uniensa paras tulkki, mutta ihmettelen vain miksi näin kyseistä unta kymmenen vuoden jälkeen Huh Ja perheen murha-aikeet ovat mielestäni aika rankka uniaihe...
tallennettu

Aurinko, Merkurius - Vaaka
Nouseva - Kalat
Kuu - Oinas
Venus - Skorpioni
Mars - Neitsyt

TuliJänis
Punainen Resonoiva Maa
Jasmiini
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: