Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Millaisia syklejä sinun elämässäsi on?  (Luettu 5636 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« : 12.11.2005 22:54:59 »

Tuossa toisessa ketjussa innostuin muistelemaan menneitä, kun SatAqu mainitsi tuosta jupiter yhtymästä?

Kuinka herkkiä te olette näille sykleille?
Onko teillä joku oma lempiplaneetta, jonka ohituksia erityisesti tarkkailette?

Minua puhuttelee eniten jupiter, mutta se onkin sideerisen kalan hallitseva planeetta.

12 vuotta sitten tiesin, mitä minusta tulee isona (yhtymä: askendentti)
10 vuotta sitten aloin odottaa ensimmäistä lastani (avautuva kolmio)
8 vuotta sitten aloitin työt, erosin ja koin lievän työuupumuksen (avautuva neliö; IC)
6 vuotta sitten olin sisäisesti aika rikki, tapasin mieheni ja menin salamavauhtia naimisiin (oppositio: DC)
4 vuotta sitten elin todella raskasta vaihetta, minulla oli 3 pientä lasta ja mieheni sairasteli, oli pakko tehdä vaikeita päätöksiä (sulkeutuva neliö)
2 vuotta sitten sain liiketoimintani vauhtiin, sain muutaman hyvän toimeksiannon ja olin toipumassa mieheni kuolemasta. (sulkeutuva kolmio: MC)
Ja nyt olen ihan uusien haasteiden edessä ja valmis toteuttamaan sellaisia asioita, joista unelmoin 8 vuotta sitten. Olen muutenkin juuri näinä päivinä saanut paljon sellaisia asioita eteenpäin, jotka ovat vaivanneet minua tuolta edellisestä oppositiosta asti.

Jupiter on minun tärkein oppaani. Jotenkin tuon kaiken ylöskirjaaminen selkeennytti asioita valtavasti.

Millaisia syklejä teillä muilla on ollut elämässänne?
tallennettu
SatAqu
Vieras
« Vastaus #1 : 12.11.2005 23:40:58 »

Gimmy,
Eikös Mars ole myös palannut sinulla syntymä-asemaansa, sideeriseen Oinaaseen?

Totta kyllä on, että Jupiter on mielenkiintoisin siksi koska muut planeetat ovat joko liian hitaita tai liian nopeita jotta niitä viitsisi tutkailla. Huomattavimpana pidän Jupiterin konjunktiota syntymä-aseman suhteen. Se tarkoittaa minusta eräänlaista kotiinpaluuta. Olemista alkutilassa. Sitä mitä asioiden tuleekin olla. Maalia.

Terv.
tallennettu
Gimmy
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 53



Profiili
« Vastaus #2 : 13.11.2005 00:03:19 »

Gimmy,
Eikös Mars ole myös palannut sinulla syntymä-asemaansa, sideeriseen Oinaaseen?

Näköjään palailemassa sekin asemiinsa parin viikon sisällä ja sinne seiskahuoneeseen. Mutta koen tämän viimeisen kahden vuoden jakson todella positiiviseksi, mitä tulee liikesuhteisiin ja yksityiselämään. Ehkä tämän konjunktion aikana pääosaa näyttelee sosiaaliset suhteet ja on aika tarkistaa, keitä haluaa pitää jatkossakin matkakumppaneinaan.

Tosiaan, tärkeitä aikoja ja uusia aloituksia menossa tosiaankin!
Kiva kun joku osaa tehdä oikeita kysymyksiä!
Kiitos, SatAqu!
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: