Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Kokemuksia bioresonanssihoidosta?  (Luettu 3982 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
May
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1469



Profiili WWW
« : 17.09.2006 19:55:41 »

Onko kenelläkään kokemuksia bioresonanssihoidoista? Näitähän on Suomessakin ainakin Best-system (BioEnergetic Stress Testing), Quantec ja QXCI/SCIO. Näissä siis testataan tietokonepohjaisella systeemillä sähköisesti, jalkojen ja käsien akupunktiopisteiden kautta, elimistön kunto ja etsitään stressaantuneet, huonosti toimivat/sairaat elimet, yliherkkyydet, allergiat jne.. Myöskin esim. vitamiini- ja hivenainetestaukset on laitteella mahdollisia. Laitteet myös tunnistaa tuhansia eri viruksia, raskasmetalleja ym. myrkkyjä jne... Laite valmistaa myös homeopaattiset tipat parantamaan havaitsemiaan ongelmia. Näin ainakin Best-terapiassa, jossa itse olen käynyt. Quantec ja SCIO-toimivat kai hieman eri tavalla, niissä en ole itse käynyt.

Oman lapseni vaikea sairaus saatiin paranemaan heti ensimmäisellä Best-käynnillä lääketieteen ollessa voimaton. Nyt odottelen jännittyneenä omaa mahdollista oireiden paranemista käytyäni vaikeiden oireiden kera hoidossa viikonloppuna.

Vaikelta tuntuu vielä itsekin uskoa, että homma tosiaan toimisi (varmaan liikaa järkiperäistä maata astrologisella kartalla). Olisikin kiva kuulla kokemuksianne, miten te muut olette hoidon kokeneet ja oletteko kokeneet saaneenne apua?

« Viimeksi muokattu: 17.09.2006 19:57:23 kirjoittanut May » tallennettu

Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
 
Siirry: